آلومینیوم کلروهیدرات

الومینیوم کلروهیدرات

شرکت بیسموت » مواد اولیه آرایشی و بهداشتی » آلومینیوم کلروهیدرات

قیمت آلومینویم کلروهیدرات200000 تومان
تاریخ به روز رسانی قیمت1402.12.13 
شماره تماس برای خرید 021-28422797
  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

آلومینیوم کلروهیدرات یک ترکیب معدنی حاوی آلومینیوم و کلر است. کاربردهای زیادی از جمله تولید کاغذ و منسوجات، پالایش نفت، استخراج معادن و فرآوری شیمیایی دارد. از آلومینیوم کلروهیدرات می توان برای تولید انواع محصولات از جمله مواد شوینده و سفید کننده استفاده کرد.

آلومینیوم کلروهیدرات

آلومینیوم کلروهیدرات یک ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی AlCl3.6H2O است. این یک پودر کریستالی سفید با وزن مولکولی 292.37 گرم بر مول است.

خرید آلومینیوم کلروهیدرات :

برای اطلاع از قیمت آلومینیوم کلروهیدرات و خرید آلومینیوم کلروهیدرات و مشاوره با مشاورین ما با شماره زیر تماس بگیرید

شماره تماس ما: 021-28422797

شما میتوانید برای خرید اینترنتی آلومینیوم کلروهیدرات با مراجعه به ما آن را با قیمتی مناسب و تضمین کیفیت تهیه بفرمایید.

کلروهیدرات آلومینیوم

آلومینیوم کلروهیدرات چیست؟

آلومینیوم کلروهیدرات یک پودر سفید رنگ است که به عنوان ضدعفونی کننده استفاده می شود. به دیواره سلولی باکتری ها و قارچ ها متصل می شود و فعالیت آنها را مختل می کند و باعث مرگ آنها می شود. این خاصیت آن را در کاربردهای تصفیه آب مانند آب آشامیدنی شهری و سرویس بهداشتی استخرها مفید می کند.

پلی آلومینیوم کلرید چیست؟

پلی آلومینیوم کلراید یک پودر سفید رنگ است که در تصفیه آب استخر و آبگرم استفاده می شود. برای کنترل جلبک ها، باکتری ها و سایر آلاینده هایی که می توانند روی سطوح استخر ایجاد لکه کنند، به آب اضافه می شود.

پلی آلومینیوم کلراید به دلیل توانایی جذب رطوبت به عنوان یک ضد تعریق برای تعریق زیر بغل استفاده می شود. همچنین ممکن است به عنوان یک عامل خوشبو کننده در محصولات خانگی مانند پوشک بچه یا محصولات بهداشتی زنانه استفاده شود.

مزیت استفاده از پلی آلومینیوم کلراید در صنعت کاغذ

مزیت استفاده از پلی آلومینیوم کلرید در صنعت کاغذ این است که امکان فرآیند کارآمدتری را فراهم می کند. از این ماده شیمیایی می توان برای ساخت کاغذهایی استفاده کرد که قوی تر، جاذب تر و انعطاف پذیرتر از کاغذهایی که بدون آن ساخته می شوند. همچنین الکتریسیته ساکن را در هنگام فشار دادن کاغذ به کتاب یا مجلات کاهش می دهد که نوشتن را روی دستان شما روان تر و راحت تر می کند.

این فرآیند با مخلوط شدن تراشه های چوب با آب آغاز می شود. این مخلوط سپس از طریق دستگاهی به نام هاضم تغذیه می شود که در آن میکروارگانیسم ها لیگنین را به قندهایی تجزیه می کنند که توسط گیاهان به عنوان منابع غذایی قابل استفاده است. محصول به دست آمده خمیر است. دوغابی حاوی الیاف سلولزی که می تواند برای تولید محصولات کاغذی مانند دستمال کاغذی، کاغذ بسته بندی یا جعبه های مقوایی برای نگهداری مواد غذایی در خانه یا محیط های کاری مانند رستوران ها که ظروف آن به استحکام بیشتری نیاز دارند تا قبل از شستشوی چندگانه مقاومت کنند، استفاده شود.

مزیت استفاده از پلی آلومینیوم کلراید در صنایع نفت و پتروشیمی

پلی آلومینیوم کلراید (PAC) کاربردهای متعددی در صنایع نفت و پتروشیمی دارد. به عنوان یک کاتالیزور، منعقد کننده، عامل ضد کف، افزودنی تصفیه آب و بازدارنده خوردگی استفاده می شود.

پلی‌آلومینیوم کلرید به‌عنوان کاتالیزور در واکنش‌های پلیمریزاسیون مانند تولید وینیل کلرید یا تولید اکسید پروپیلن استفاده می‌شود. در این فرآیندها PAC به عنوان یک کاتالیزور مؤثر با حذف تشکیل کلریدهایی عمل می کند که در غیر این صورت هنگام ترکیب کلر با هیدروژن تولید می شوند:

مزیت استفاده از پلی آلومینیوم در توصیه آب و فاضلاب شهری

ممکن است از نقش آلومینیوم کلروهیدرات در تصفیه آب و فاضلاب بپرسید. آلومینیوم کلروهیدرات یک منعقد کننده مؤثر است که برای حذف مواد جامد محلول از آب و فاضلاب استفاده می شود. به عبارت دیگر، به حذف ذرات معلق موجود در هر محلول کمک می کند (در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت).

استفاده از کلروهیدرات آلومینیوم

آلومینیوم کلروهیدرات در کاربردهای مختلفی استفاده می شود، از جمله:

  • تولید کاغذ
  • تصفیه آب
  • صنایع نفت و پتروشیمی
  • تصفیه آب و فاضلاب شهری

از کجا می توانم آلومینیوم کلروهیدرات بخرم:

اگر می خواهید یا نیاز به خرید آلومینیوم کلروهیدرات دارید، باید گزینه های زیر را در نظر بگیرید.

  • آلومینیوم کلرید هگزا هیدرات: این مکان مناسبی برای شروع است، به خصوص با توجه به در دسترس بودن و مقرون به صرفه بودن آن. این یک محصول مقرون به صرفه برای هر کسی است که به دنبال خرید آلومینیوم کلروهیدرات به صورت عمده است.
  • راه حل های آلومینا: گزینه دیگری که ممکن است ارزش بررسی داشته باشد، این گزینه است. این توسط بسیاری از افرادی که قبلاً از آن استفاده کرده اند توصیه شده است و می گویند که در شرایط خاص و همچنین آسان بودن آن در کیف پول آنها به خوبی کار می کند.
  • خرید آنلاین آلومینیوم کلرید هگزا هیدرات: توصیه می کنیم این مورد را از طریق آمازون خریداری کنید زیرا آنها اغلب معاملات خوبی با محصولاتی مانند این دارند! علاوه بر این، مزایای دیگری مانند ارسال رایگان وجود دارد، بنابراین قبل از تصمیم گیری نهایی، آنچه را که ارائه می دهند بررسی کنید!

ایمنی

آلومینیوم کلروهیدرات پودری است که به عنوان ضد تعریق استفاده می شود و ممکن است در برخی افراد واکنش های پوستی ایجاد کند. علائم و نشانه های زیر در ارتباط با مصرف این ماده گزارش شده است:

  • بثورات، خارش یا قرمزی پوست
  • کهیر
  • تورم لب ها، زبان، صورت و یا گلو (آنژیوادم)

سنتز

اولین قدم در سنتز کلروهیدرات آلومینیوم، به دست آوردن محلولی از هگزا هیدرات کلرید آلومینیوم است. این ماده را می توان با حل کردن مقادیر جرمی آلومینیوم خالص و آب در محلول اسیدی (مانند اسید سولفوریک) تهیه کرد. پس از تکمیل فرآیند، محلول حاصل باید تبخیر شود تا زمانی که فقط کریستال های جامد باقی بمانند. مرحله بعدی تولید یک سوسپانسیون با استفاده از اسید کلریدریک است که دارای غلظت هممولار نسبت به AlCl3 محلول است. این مخلوط سپس مستقیماً به آب حاوی گاز آمونیاک در دمای اتاق اضافه می‌شود که حجم زیادی از گازی AlCl4-HexAHy تولید می‌کند و در نهایت وقتی مدتی به تنهایی باقی می‌ماند به شکل مایع ته‌نشین می‌شود.

5/5 (1 نظر)

1 دیدگاه دربارهٔ «آلومینیوم کلروهیدرات;

  1. من از تلاش های شما در حصول اطمینان از اسناد و مدارک مناسب برای واردات و صادرات مواد شیمیایی عمدهقدردانی می کنم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید