ال متیونین

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

ماهیچه‌های انسان از پروتئین تشکیل شده‌اند و خود این پروتئین نیز از چندین آمینو اسید مختلف تولید شده است. اگر می‌خواهید که ماهیچه‌ها خودتان را تقویت کنید، باید دست به تقویت پروتئین موجود در ماهیچه بزنید. یکی از مواد اصلی تشکیل‌دهنده پروتئین ماهیچه‌ها، ال متیونین است. از آن جایی که ال متیونین می‌تواند باعث تقویت عضله‌ها شود، بازار خرید این ماده و مکمل‌های که حاوی آن هستند، حسابی داغ شده است. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص این ماده اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

خرید متیونین

برای خرید متیونین میتوانید با ما در تماس باشید

شماره تماس ما: 021-28422797

ال متیونین، یک آمینو اسید ضروری

ال متیونین یک آمینو اسید ضروری بوده که در بدن انسان وجود دارد. درواقع یکی از مواد تشکیل‌دهنده ساختار پروتئین‌ها در بدن انسان، همین ال متیونین‌ها هستند. این آمینو اسید را می‌توان به‌راحتی در غذاهای پروتئینی پیدا کرد و با مصرف آن‌ها، این ماده را وارد بدن کرد. همان‌طور که اشاره شد، این آمینو اسید در دسته آمینو اسیدهایی قرار دارد که برای بدن انسان ضروری هستند. این بدان معنی است که بدن، برای عملکرد صحیح، به میزان مشخصی از آن احتیاج دارد و بدون آن نمی‌تواند به‌درستی کار کند.

شما می‌توانید با خرید ال متیونین یا مصرف غذاهای پروتئینی مختلف، ال متیونین موردنیاز بدنتان را تهیه کنید. سازمان دارو و غذای آمریکا (FDA) با همکاری سازمان بهداشت جهان عنوان کرده‌اند که میزان دریافت روزانه این ماده باید در حدود 13 میلی‌گرم به‌ازای هر کیلوگرم وزن فرد و یا روزانه در حدود 1 گرم برای هر فرد است. هرچند میزان دریافت واقعی این آمینو اسید ضروری، بیشتر از این‌هاست.

ال متیونین یک آمینو اسید ضروری برای بدن است

مواد پروتئینی که در خود ال متیونین دارند

همان‌طور که اشاره شد بدن برای عملکرد صحیح خود به ال متیونین نیاز دارد. پس شما باید به نحوی این آمینو اسید را وارد بدنتان کنید. شما می‌توانید دست به خرید این ماده و مکمل‌هایی که این ماده دارند بزنید و آن‌ها را به‌صورت مرتب مصرف کنید، یا اینکه می‌توانید آن را از مواد غذایی پروتئین‌دار، دریافت کنید. لیست مواد غذایی پروتئینی حاوی ال متیونین عبارتند از:

  • سفیده تخم‌مرغ: 2.8 گرم این ماده در ازای هر 100 گرم
  • گوشت گاو بدون چربی: 1.2 گرم ال متیونین در ازای هر 100 گرم
  • آجیل: 1.1 گرم ال متیونین در ازای هر 100 گرم
  • گوشت بره: 1.1 گرم این ماده در ازای هر 100 گرم
  • بیکن: 1.1 گرم ال متیونین در ازای هر 100 گرم
  • پنیر پارمزان: 0.9 گرم ال متیونین در ازای هر 100 گرم
  • سینه مرغ: 0.9 گرم ال متیونین در ازای هر 100 گرم
  • تن ماهی: 0.9 گرم این ماده در ازای هر 100 گرم

از ال متیونین در خوراک دام و طیور استفاده می کنند ال متیونین

همچنین می‌توانید این آمینو اسید ضروری را از پنیر، میوه، سبزیجات و غذاهای تخمیری نیز به دست آورید.

خرید ال متیونین بر اساس کارکرد آن

همان‌طور که اشاره شد، تهیه این ماده به دلیل اهمیت بسیار بالایی که دارد، چند سالی است که رونق گرفته است. باید بدانید که ال متیونین کاربردهای مختلفی داشته و خرید ال متیونین و مکمل‌هایی که دارای این ماده باشند، برای سلامتی بسیار مهم است. اما ال متیونین در صنعت دارای 2 کارکرد بسیار بزرگ است.

  • خرید ال متیونین و کاربرد آن در پزشکی
  • تهیه ال متیونین و کاربرد آن در بدنسازی
  • خرید این ماده و کاربرد آن در پرورش دام و طیور

در ادامه به‌صورت مفصل به هر دو این موارد خواهیم پرداخت و متوجه می‌شوید که چرا باید دست به تهیه ال متیونین بزنید.

خرید ال متیونین و کاربرد آن در پزشکی

یکی از شاخه‌های مهمی که این ماده در آن کاربرد دارد، صنعت پزشکی است. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، نبود ال متیونین کافی در بدن، باعث ایجاد اختلال در سیستم بدنی فرد خواهد شد. پس باید این ماده به میزان کافی در هر فرد موجود باشد. با اینکه خود بدن اقدام به تولید ال متیونین می‌کند، اما مصرف بیشتر آن باعث بهبود جای زخم، ترک سیگار، رفع علائم جنون، کم کردن نشانه‌های آسم و آلرژی و همچنین آسیب‌های وارد شده به کبد و افسردگی خواهد شد.

همچنین بدن به کمک این آمینو اسید دست به تولید کراتین می‌زند. از سمتی دیگر، ال متیونین دارای گوگرد بوده که وجود آن به رشد بدن کمک کرده و باعث عملکرد هر چه‌بهتر سیستم ایمنی بدن، انتقال بهتر مواد عصبی مانند دوپامین، سروتونین و غشاهای سلولی می‌گردد.

ال متیونین یک آمینواسید ضروری برای بدن است ال متیونین

خرید قرص ال متیونین و کاربرد آن در بدنسازی

یکی از کاربردهای بسیار مهم ال متیونین که بازار خریدوفروش محصولات آن را حسابی داغ کرده است، کاربرد آن در بدنسازی است. ال متیونین نقش بسزایی در رشد عروق خونی دارد. همچنین این آمینو اسید برای بهبود سنتز پروتئین‌های جدید بسیار مفید است. نقش مهم قرص ال متیونین در ساخت توده‌های عضلانی و کمک به سنتز پروتئین‌های جدید باعث شده که این ماده نقش مهمی در امر بدنسازی داشته باشد. ازاین‌رو، ورزشکاران پرورش اندام را می‌توان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین خریداران ال متیونین به‌حساب آورد.

یکی از کاربردهای قرص ال متیونین در بدنسازی است

خرید ال متیونین و کاربرد آن در پرورش دام و طیور

جالب است بدانید که ال متیونین علاوه بر اینکه یک آمینو اسید ضروری برای بدن انسان است، از آن می‌توان به‌عنوان یک آمینو اسید ضروری برای دام و طیور نیز یاد کرد. این مواد به دلیل نقش مهمی که در ساختمان پروتئین‌ها دارند، برای پرورش دام و طیور و آبزیان مورداستفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل افرادی که در زمینه پرورش دام در حال فعالیت هستند را می‌توان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین خریداران این ماده به‌حساب آورد.

از آن جایی که این آمینو اسید نقش بسیار حائز اهمیتی را در فعالیت‌های بدنی طیور دارد، از آن به‌عنوان یکی از مکمل‌های مواد غذایی طیور استفاده می‌کنند. از جمله طیوری که از این ماده به‌عنوان مکمل غذایی آن‌ها استفاده می‌شود می‌توان به ماهی، گاو، گوسفند و مرغ اشاره کرد. با مصرف خوراک حاوی قرص ال متیونین، دام می‌تواند ضریب تبدیل خوراک به گوشت و خوراک به تخم‌مرغ بیشتری داشته باشد. بدین معنی که هر چه این ماده در خوراک دام بیشتر باشد، دام پروارتر و تخم‌گذارتر خواهد شد.

از این ماده در خوراک دام و طیور استفاده می‌کنند

خرید قرص ال متیونین از فروشگاه اینترنتی بیسموت، خریدی با خیال راحت

همان‌طور که ملاحظه کردید، بازار خریدوفروش ال متیونین باتوجه‌به کاربردهای بسیار مهم و زیاد آن حسابی داغ شده است. اما این مسئله فرصتی را برای افراد سودجو ایجاد کرده است تا با واردکردن مواد حاوی این ماده بی‌کیفیت، سودهای کلانی را به جیب بزنند. از سمت دیگر تهیه کنندگان نیز متحمل ضررهای بسیار زیادی خواهند شد. اما نگران نباشید. فروشگاه اینترنتی بیسموت برای جلوگیری از همین ضررها آماده است.

شما می‌توانید در فروشگاه بیسموت تمامی نیازهای شیمیایی خودتان از جمله خرید قرص ال متیونین را برطرف کنید. این فروشگاه دارای سابقه درخشانی در امر فروش محصولات شیمیایی است و می‌تواند تضمین یک خرید مطمئن و امن را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. با خرید از بیسموت خیال خودتان را از صحت و تضمین خریدتان راحت کنید.

یکی از کاربردهای ال متیونین در بدنسازی است ال متیونین

می‌توانید قرص ال متیونین موردنیاز خود را از بیسموت تهیه کنید

نتیجه‌گیری

یکی از مواد سازنده ماهیچه‌های انسان، پروتئین‌ها هستند. خود پروتئین‌ها از آمینو اسیدهای مختلفی تولید شده‌اند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، آمینو اسید ضروری ال متیونین است. این آمینو اسید به‌صورت خودکار در بدن تولید شده اما می‌توان با مصرف مواد پروتئینی مقدار بیشتری از آن را وارد بدن کرد. ازآن‌رو که ال متیونین دارای کاربردهای بسیار زیادی است، بازار خرید قرص ال متیونین نیز حسابی داغ شده است. برای اینکه دست به یک خرید مطمئن ال متیونین بزنید، می‌توانید هم‌اکنون از سایت بیسموت تهیه کنید.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید