خرید ایزوتیازولین

ایزوتیازولین

شرکت بیسموت » مواد اولیه صنایع شوینده » خرید ایزوتیازولین

قیمت ایزوتیازولین هندی48000 تومان
تاریخ به روز رسانی قیمت1403.01.19 
شماره تماس برای خرید 021-28422797
  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

ایزوتیازولین یک ترکیب شیمیایی با فرمول مولکولی C3H3NOS و جرم مولکولی 101.13 گرم بر مول است. این یک ماده مصنوعی است که به طور طبیعی در خاک، محصولات کشاورزی یا آب وجود ندارد. ایزوتیازولین ها در کاربردهای مختلف صنعتی از جمله لوازم آرایشی، شوینده ها و مواد شیمیایی کشاورزی استفاده می شوند. نام IUPAC این ترکیب 1,2-thiazol-3(2H)-one است.

ایزوتیازولین ها معمولاً با واکنش بین ایزوسیانات ها یا آمین ها با دی اکسید گوگرد و به دنبال آن اکسیداسیون با پراکسید هیدروژن سنتز می شوند. ساختار شیمیایی ایزوتیازولین شامل یک حلقه تیازول است که با یک حلقه سیکلوهگزان با یک اتم نیتروژن و گوگرد در حلقه تیازول ذوب شده است. این ساختار ایزوتیازولین را در شرایط اسیدی پایدار می کند اما به راحتی در محلول های قلیایی هیدرولیز می شود، بنابراین فعالیت بیولوژیکی آن به سطوح pH بستگی دارد. اگر به درستی در محل های دفن زباله دفع نشود، ایزوتیازولین ممکن است باقی بماند.

ایزوتیازولین چیست؟

عمدتاً در کاربردهای صنعتی مانند تولید منسوجات، محصولات لاستیکی و رنگ استفاده می شود. ایزوتیازولین همچنین برای اهداف پزشکی مانند درمان پسوریازیس، اگزما و آکنه استفاده شده است. همه این حقایق روشن می کند که ایزوتیازولین برای انسان ها بسیار مهم است.

ایزوتیازولین ها نوعی از ترکیبات شیمیایی هستند که از یک حلقه تیازول ترکیب شده با حلقه سیکلوهگزان تشکیل شده است. این ترکیبات عموماً مایعات بی رنگ با نقطه جوش کم هستند که در دمای اتاق تحت فشار معمولی تبخیر می شوند. بنابراین هنگامی که در معرض دماهای بالاتر (بالاتر از 1000 درجه فارنهایت) یا فشارهایی مانند فشارهایی که در طی فرآیندهای پخت و پز تجربه می شوند مانند سرخ کردن مواد غذایی با استفاده از روغن گرم شده تا دمای بالا، بخار ایجاد می کنند. و این بخارات که از طریق روش های استنشاق یا بلع وارد بدن ما می شود.

خرید ایزوتیازولین

برای اطلاع از قیمت ایزوتیازولین و خرید ایزوتیازولین و مشاوره با مشاورین ما با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس ما: 021-28422797

شما میتوانید برای خرید اینترنتی ایزوتیازولین با مراجعه به ما آن را با قیمتی مناسب و تضمین کیفیت تهیه بفرمایید.

ایزوتیازولین

قیمت ایزوتیازولین

در چندین سال گذشته حدود قیمت ایزوتیازولین 1.5% کیلویی بین 25 تا 45 هزارتومان، و همچنین حدود قیمت ایزوتیازولین 14% کیلویی بین 140 تا 160 هزارتومان بوده است.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید ایزوتیازولین 14 درصد و ایزوتیازولین 1.5 درصد به ما مراجعه کنید.

ساختار شیمیایی

ساختار شیمیایی ایزوتیازولین:ایزوتیازولین یک ترکیب آلی هتروسیکلیک متشکل از یک حلقه پنج عضوی است که حاوی یک اتم گوگرد، یک اتم نیتروژن و سه اتم کربن است. این یک آمین حلقوی با یک اتم گوگرد در مرکز حلقه است. فرمول شیمیایی ایزوتیازولین C3H3NOS است.

ایزوتیازولین یک مایع بی رنگ و بی بو در دمای اتاق است. در آب نامحلول است، اما در حلال های آلی مانند اتانول و متانول محلول است. نقطه جوش آن 135 درجه سانتی گراد و نقطه ذوب آن 17- درجه سانتی گراد است.

ایزوتیازولین با نام‌های ۲-تیازولین، ۲-تیازولین-۴-کربوکسیلیک اسید، ۲-تیازولین-۴-کربوکسیلیک اسید و ۲-تیازولین-۴-کربوکسیلیک اسید نیز شناخته می‌شود.

خواص شیمیایی

  1. ایزوتیازولین یک ترکیب آلی هتروسیکلیک با یک حلقه پنج عضوی حاوی یک اتم گوگرد و چهار اتم کربن است.
  2. ایزوتیازولین مایعی بی رنگ با بوی تند و نقطه ذوب پایین است. در آب بسیار محلول است و فشار بخار کمی دارد.
  3. ایزوتیازولین بسیار قابل اشتعال است و نقطه اشتعال آن 4- درجه سانتیگراد است. همچنین یک عامل اکسید کننده است و می تواند با سایر ترکیبات واکنش داده و محصولات خطرناکی را تشکیل دهد.
  4. ایزوتیازولین یک حلال عالی است و می توان از آن برای حل کردن طیف وسیعی از ترکیبات آلی و معدنی استفاده کرد. همچنین به عنوان کاتالیزور در انواع واکنش های شیمیایی استفاده می شود.
  5. ایزوتیازولین یک اسید قوی است و در صورت تماس با پوست یا چشم می تواند باعث تحریک پوست و چشم شود. همچنین اگر بلعیده شود سمی است و می تواند باعث مشکلات تنفسی شدید شود.
  6. ایزوتیازولین در تولید رنگ، آفت کش ها و سایر مواد شیمیایی صنعتی استفاده می شود. همچنین به عنوان نگهدارنده در مواد غذایی و آرایشی استفاده می شود.
  7. ایزوتیازولین مربوط به سایر ترکیبات مانند تیازول و تیوفن است.

موارد استفاده

ایزوتیازولین در صنایع و کاربردهای مختلفی استفاده می شود. معمولا به عنوان یک عامل نگهدارنده، ضد قارچ و ضد باکتری در لوازم آرایشی، دارویی و محصولات غذایی استفاده می شود. همچنین به عنوان یک بازدارنده خوردگی در کاربردهای صنعتی استفاده می شود.

ایزوتیازولین به عنوان یک بیوسید در سیستم های آب خنک کننده، تولید نفت و گاز و در صنعت کاغذ و خمیر کاغذ استفاده می شود. همچنین به عنوان یک عامل تمیز کننده در فرآیندهای صنعتی استفاده می شود.

ایزوتیازولین در تولید پلیمرها، پلاستیک ها و منسوجات استفاده می شود. همچنین به عنوان یک سورفکتانت در تولید مواد شوینده و سایر محصولات پاک کننده استفاده می شود.

ایزوتیازولین به عنوان آفت کش در کشاورزی و باغداری استفاده می شود. همچنین به عنوان نگهدارنده در رنگ ها، پوشش ها و سایر پوشش های محافظ استفاده می شود.

ایزوتیازولین در تولید فیلم ها و کاغذهای عکاسی استفاده می شود. همچنین به عنوان تثبیت کننده در تولید روان کننده ها و سوخت استفاده می شود.

ایزوتیازولین

کاربرد ایزوتیازولین در صنایع آرایشی و بهداشتی

ایزوتیازولین یک ترکیب آلی است که در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارد. می توان آن را در کرم های ضد آفتاب، فونداسیون و مرطوب‌کننده ها در میان سایر محصولات یافت.

هنگامی که روی پوست استفاده می شود با جذب اشعه ماوراء بنفش خورشید و محافظت در برابر رشد سلول های سرطانی به عنوان یک ضد آفتاب عمل می کند. همچنین نشان داده شده است که این ترکیب با دور نگه داشتن باکتری ها از سوراخ های منافذ، آکنه را درمان می کند، که از ایجاد منافذ مسدود شده جلوگیری می کند. علاوه بر این، این ماده قادر به کنترل و حتی درمان لک هایی است که از قبل روی سطح پوست وجود دارد.

کاربرد ایزوتیازولین در مواد شوینده

ایزوتیازولین به عنوان حلال در مواد شوینده استفاده می شود. همچنین در ساخت مواد شوینده استفاده می شود و به عنوان یک عنصر در فرمولاسیون مواد شوینده عمل می کند. از ایزوتیازولین ممکن است به عنوان ماده اولیه در مواد شوینده استفاده شود.

کاربرد ایزوتیازولین در تصفیه آب

در تصفیه آب می توان از ایزوتیازولینون برای کشتن باکتری ها و قارچ ها در فرآیند تصفیه آب استفاده کرد. ایزوتیازولینون همچنین به عنوان یک ماده نگهدارنده در محصولات مراقبت شخصی مانند لوازم آرایشی و لوسیون استفاده می شود. به دلیل خواص ضد باکتریایی، ایزوتیازولین گاهی اوقات به محصولات پاک کننده خانگی مانند مواد شوینده ظرفشویی، مواد شوینده لباسشویی و سفید کننده اضافه می شود. این کاربرد ها باعث خرید گستره ی ایزوتیازولین در زمینه تصفیه اب شده است.

کاربرد ایزوتیازولین در کشتی سازی

ایزوتیازولین به عنوان بیوسید و قارچ کش استفاده می شود. می توان از آن برای مقابله با مشکلاتی که برای چوب به وجود می آید مثل پوسیدگی چوب استفاده کرد. استفاده از این ماده شیمیایی از رشد قارچ و آسیب حشرات جلوگیری می کند.

کاربرد ایزوتیازولین در کشاورزی

از ایزوتیازولین به عنوان یک آفت کش در کشاورزی برای کنترل شته ها و تریپس ها استفاده می شود. همچنین می توان از آن برای کنترل علف های هرز و قارچ ها استفاده کرد. نشان داده شده است که این ماده شیمیایی دارای خواص ضد قارچی است، بنابراین ممکن است در محصولاتی که برای درمان بیماری پای ورزشکاران یا سایر عفونت های قارچی در انسان استفاده می شود، یافت شود.

مشخص نیست که در صورت قرار گرفتن در معرض ایزوتیازولین برای مدت کوتاهی، اثرات نامطلوب بر سلامتی ایجاد می کند یا خیر، اما اگر پوست حساسی دارید ، قرار گرفتن در معرض طولانی مدت می تواند منجر به تحریک پوست و بثورات پوستی شود. برخی از افرادی که به طور منظم با این ماده شیمیایی کار می کنند ممکن است به دلیل استنشاق ذرات گرد و غبار حاوی این ماده دچار علائم آسم شوند.

سنتز و تولید

سنتز ایزوتیازولین شامل واکنش یک تیوسیانات با یک آمین است. این واکنش معمولاً در یک محلول آبی در دماهای بین 50 تا 100 درجه سانتیگراد انجام می شود. محصول به دست آمده یک ایزوتیازولین با فرمول عمومی RSCN است. این واکنش توسط ترکیبات مختلفی مانند هیدروکسید سدیم، هیدروکسید پتاسیم و کربنات سدیم کاتالیز می شود. این واکنش همچنین می تواند در حضور پایه ای مانند هیدروکسید سدیم یا هیدروکسید پتاسیم انجام شود. این واکنش برگشت پذیر است و می توان از آن برای سنتز انواع ایزوتیازولین ها با جایگزین های مختلف استفاده کرد.

این واکنش همچنین می تواند برای سنتز ایزوتیازولین ها با طول های زنجیره ای مختلف استفاده شود. سنتز ایزوتیازولین ها همچنین می تواند با استفاده از روش های مختلف دیگری مانند واکنش تیوسیانات با الکل یا واکنش تیوسیانات با اسید انجام شود. سنتز ایزوتیازولین ها همچنین می تواند با استفاده از انواع کاتالیزورها مانند کمپلکس های فلزات واسطه یا اسیدهای لوئیس انجام شود.

ترکیبات مرتبط

تیازولین ها: این ترکیبات ارتباط نزدیکی با ایزوتیازولین ها دارند و همچنین ترکیبات هتروسیکلیک پنج عضوی حاوی اتم گوگرد هستند.

تیادیازولین ها: این ترکیبات نیز مربوط به ایزوتیازولین ها بوده و دارای یک اتم گوگرد و همچنین دو اتم نیتروژن هستند.

ایزوسیانیدها: این ترکیبات از این جهت که دارای یک اتم گوگرد و یک اتم نیتروژن هستند، به ایزوتیازولین ها مربوط می شوند، اما یک اتم کربن نیز دارند.

ایزوتیوسیانات ها: این ترکیبات به ایزوتیازولین ها مربوط می شوند که دارای یک اتم گوگرد و یک اتم نیتروژن هستند، اما دارای یک اتم کربن و یک اتم اکسیژن نیز هستند.

ایزوتیوره ها: این ترکیبات از این جهت که دارای یک اتم گوگرد و یک اتم نیتروژن هستند، به ایزوتیازولین ها مربوط می شوند، اما یک اتم کربن و یک گروه اوره نیز دارند.

ایزوتیازولیدین ها: این ترکیبات از این جهت که دارای یک اتم گوگرد و یک اتم نیتروژن هستند به ایزوتیازولین ها مربوط می شوند، اما یک اتم کربن و یک گروه تیازولیدین نیز دارند.

MSDS ایزوتیازولین

خوردگی پوست (دسته ی 1B) ، H314

حساس سازی تنفسی (دسته ی 1)، H334

حساس سازی پوست (دسته ی 1) ، H317

طبقه‌بندی مطابق بخشنامه های 67/548/EEC و یا EU1999/45/EC

Xn مضر                                 R42/43

C خورنده                               R34 ، R42/43

msds ایزوتیازولین علامت خوردگی msds ایزوتیازولین علامت خطرات سلامتی

مضرات ایزوتیازولین

عیب اصلی  استفاده از ایزوتیازولین این است که می تواند آسیب جدی به موجودات آبزی و به طور کلی محیط زیست وارد کند.

این ماده یک اثر سمی بر روی ماهی ها، موجودات آبزی، گیاهان و انسان دارد. همچنین برای پرندگان و زنبورها مضر است. علاوه بر این، کرم های خاکی و سایر بی مهرگان را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این ماده می توانید به همکاران ما مراجعه کنید.

ایمنی

ایزوتیازولین به طور کلی برای استفاده در محصولات صنعتی و مصرفی بی خطر در نظر گرفته می شود. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که ایمنی ایزوتیازولین به ترکیب خاص مورد استفاده بستگی دارد. مشخص شده است که برخی از ترکیبات ایزوتیازولین برای موجودات آبزی سمی هستند و قبل از استفاده از آن تحقیق در مورد ترکیب خاص مهم است.

علاوه بر این، ایزوتیازولین می‌تواند محرک پوست و چشم باشد و باید با احتیاط از آن استفاده کرد. همچنین ذکر این نکته ضروری است که ایزوتیازولین قابل اشتعال است و باید دور از حرارت و شعله های باز نگهداری شود.

5/5 (1 نظر)

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید ایزوتیازولین;

دیدگاهتان را بنویسید