خرید بوتیل اکریلات 

بوتیل اکریلات

شرکت بیسموت » حلال های شیمیایی » خرید بوتیل اکریلات 

قیمت مونومر بوتیل آکریلات مترون89000 تومان
تاریخ به روز رسانی قیمت1403.01.19 
شماره تماس برای خرید 021-28422797
قیمت بوتیل آکریلات ال جی89000 تومان
تاریخ به روز رسانی قیمت1403.01.19 
شماره تماس برای خرید 021-28422797
  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

شرکت بیسموت وارد کننده و عرضه کننده ی انواع مواد شیمیایی در گریدهای مختلف است. یکی از این مواد، بوتیل اکریلات است که در گرید صنعتی به فروش میرسد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی این ماده، استعلام قیمت روز و لحظه ای و خرید این ماده با شماره ی 021-28422797 با همکاران ما در شرکت بیسموت در تماس باشید.

یکی از اصلی ترین دغدغه های خریداران هنگام خرید مواد شیمیایی، اصل بودن ماده است. شرکت بیسموت برای اطمینان خاطر بیشتر شما مشتریان عزیز ضمانت کیفی روی همه ی مواد شیمیایی فروخته شده عرضه می کند؛ یعنی اگر ماده ی خریداری شده با آنالیز و اطلاعاتی که همکاران ما به شما داده اند تطابق نداشته باشد، شما می توانید بار را برگشت زده و پول خود را به صورت تمام و کمال دریافت کنید. همچنین ما در شرکت بیسموت برای جلوگیری از هدر رفت وقت گرانبهای شما، آماده ی پاسخگویی به شما در سریع ترین زمان ممکنه هستیم و مواد شیمیایی خریداری شده با ارسال فوری به دست شما می رسد.

خرید و قیمت روز بوتیل اکریلات

شرکت بیسموت وارد کننده ی انواع مواد شیمیایی است. یکی از این مواد بوتیل اکریلات است که از کشور های تولید کننده ی این ماده یعنی کره، هلند و چین وارد می شود. با توجه با عدم تولید این ماده در داخل کشور و وارداتی بودن این ماده و نوسانات ارزی کشور، ما نمی توانیم قیمت مشخصی برای زمان طولانی ای اعلام کنیم. ولی شما می توانید برای دریافت اطلاعات و قیمت روز و لحظه ای ماده با همکاران ما با شماره ی 021-28422797 در تماس باشید.

شماره تماس برای خرید این محصول 2128422797
CAS NUMBER 141-32-2
فرمول شیمیایی C7H12O2
گرید های موجود  گرید صنعتی
نام انگلیسی Butyl acrylate
قابلیت ارسال(روش ارسال)  دارد(ارسال با باربری و ماشین مستقیم)
قیمت  تماس بگیرید
برگه آنالیز  تماس بگیرید
خلوص های موجود 99 درصد
شکل ظاهری  مایع
بسته بندی بشکه های 185 کیلویی
کشور تولید کننده چین و کره جنوبی
امکان واردات اختصاصی دارد
حداقل میزان قابل سفارش 25 کیلو
شماره تماس برای خرید های کمتر از حداقل میزان سفارش مشخص شده  09941413630
تضمین کیفیت  دارد
تضمین اصالت  دارد
تضمین مطابق بودن با آنالیز  دارد

 

بوتیل اکریلات

 

نکات مهم هنگام خرید بوتیل اکریلات 

شما میتوانید با خیال آسوده تر اقدام به خرید اسید کرومیک کنید زیرا اتفاقاتی همچون ریپک شدن بار و تقلب های این چنینی کمتر درمورد ماده ی اسید کرومیک کمتر رخ میدهد؛ ولی اطمینان خاطر بیشتر هنگام خرید این ماده batch number درج شده روی بسته بندی شرکت تولید کننده و آنالیز ارائه شده را چک و مطابقت دهید تا از آسیب هایی که تقلبی و نامرغوب بودن بار می توانید به دستگاه های تولیدی و محصول خروجی تولید کنندگان وارد کند، جلوگیری کنید.

 

انواع بوتیل اکریلات 

شرکت بیسموت عرضه کننده ی بوتیل اکریلات در برند های زیر می باشد:

 

  • بوتیل اکریلات LG (تولید کره)
  • بوتیل اکریلات Dow (تولید هلند)

بوتیل اکریلات هلند

توجه داشته باشید که بوتیل اکریلات در بسته بندی های به صورت بشکه ای و بشکه های 185 کیلویی عرضه می شود. همه ی بشکه ها بهصورت بشکه ها فلزی و آبی رنگ هستند ولی توجه داشته باشید بوتیل اکریلات تولید هلند کیفیت و تقاضای بیشتری نسبت به بوتیل اکریلات تولید کره دارد.

 

کاربرد های بوتیل اکریلات 

بوتیل اکریلات به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد کاربرد های زیادی در صنعت های گوناگون دارد. برخی از این کاربردها عبارتند از:

  • تولید انواع پوشش و رنگ
  • تولید انواع چسب و درزگیر
  • مواد تشکیل دهنده روکش پارچه و چرم
  • افزودنی در کاغذ و مواد بسته بندی
  • جزء در مصالح ساختمانی.
  • پلیمریزاسیون برای کاربردهای مختلف صنعتی
  • چسب در نوارهای حساس به فشار
  • ماده تشکیل دهنده محصولات مراقبت شخصی
  • امولسیفایر در فرآیندهای شیمیایی
  • مونومر برای سنتز پلیمرها
  • جزء در پاک کننده های صنعتی و خانگی
  • افزودنی در جوهرها و فرآیندهای چاپ
  • مواد اولیه در تولید نرم کننده ها
  • واسطه شیمیایی در واکنش های مختلف
  • ماده تشکیل دهنده مواد شوینده و سورفکتانت ها.

 

البته ما در مقاله ی بوتیل اکریلات چیست و چه کاربردهایی دارد، کاربرد های بوتیل اکریلات و ویژگی های این ماده را به صورت کامل برسی کرده ایم و شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی این ماده به این مقاله مراجعه کنید.

 

نکات ایمنی هنگام کار و جابه جایی بوتیل اکریلات 

تهویه مناسب

همیشه در مکانی با تهویه مناسب کار کنید یا از سیستم های گردش هوا برای اطمینان از گردش مناسب هوا استفاده کنید. بوتیل اکریلیک بخارهایی را آزاد می کند که هنگام استنشاق می تواند مضر باشد، بنابراین تهویه کافی برای حفظ یک محیط کار ایمن بسیار مهم است.

 

تجهیزات حفاظت فردی (PPE)

پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی مناسب هنگام کار با بوتیل اکریلیک غیر قابل مذاکره است. این تجهیزات شامل عینک ایمنی، دستکش و روپوش آزمایشگاهی یا لباس محافظ است. PPE به عنوان یک مانع بین شما و خطرات احتمالی عمل می کند و خطر تماس مستقیم را کاهش می دهد.

 

نگهداری صحیح

بوتیل اکریلیک را در مکانی مشخص دور از نور مستقیم خورشید، منابع گرما و مواد ناسازگار نگهداری کنید. دستورالعمل های سازنده را برای شرایط نگهداری دنبال کنید و از برچسب زدن مناسب برای جلوگیری از سردرگمی اطمینان حاصل کنید.

 

از تماس با پوست خودداری کنید

تماس مستقیم پوست با بوتیل اکریلیک می تواند منجر به تحریک یا واکنش های آلرژیک شود. همیشه از دستکش های ساخته شده از مواد سازگار استفاده کنید و از دست زدن به مواد با دست خودداری کنید.

MSDS بوتیل اکریلات بوتیل اکریلات

 

سوالات متداول

آیا بوتیل آکریلات همان متیل متاکریلات است؟

خیر، بوتیل آکریلات و متیل متاکریلات ترکیباتی متمایز با ساختارها و خواص شیمیایی متفاوت هستند. آنها اهداف مختلفی را در کاربردهای صنعتی انجام می دهند.

 

آیا بوتیل آکریلات فرار است؟

بوتیل اکریلات نوسانات متوسطی را با فشار بخار نشان می دهد که برای کاهش خطرات، نیاز به نگهداری و نگهداری مناسب دارد.

 

آیا بوتیل آکریلات برای محیط زیست مضر است؟

خیر، بوتیل آکریلات در صورت استفاده مطابق با دستورالعمل های ایمنی برای محیط زیست مضر در نظر گرفته نمی شود. فشار بخار کم آن خطر انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید