خرید بیسموت اکسید

بیسموت اکسید

شرکت بیسموت » مواد شیمیایی صنعتی » خرید بیسموت اکسید

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

اکسید بیسموت فرمول شیمیایی Bi2O3 دارد که یک ماده جامد زرد است. این ماده دارای چند شکلی آلفا (> 729 درجه سانتیگراد شبه orthhorombic) ، بتا (650-729oC ارتورومبیک) ، گاما (629-650oC CC) و دلتا (<629oC مکعب) است. Bi2O3 از ویژگی های نوری و الکتریکی بسیار خوبی مانند شکاف باند وسیع ، ضریب شکست بالا ، قدرت دی الکتریک زیاد و رسانایی نوری بالا برخوردار است. Bi2O3 را می توان از هیدروکسید بیسموت ، کربنات بیسموت و نیترات بیسموت تولید کرد.

اکسید بیسموت (III) شاید مهمترین ترکیب بیسموت از نظر صنعتی باشد. همچنین یک نقطه شروع مشترک برای شیمی بیسموت است. این ماده به طور طبیعی به عنوان ماده معدنی بیسمیت (مونوکلینیک) و اسفاروبیسمویت (تتراگونال ، بسیار نادرتر) یافت می شود ، اما معمولاً به عنوان محصول جانبی ذوب سنگ معدن مس و سرب بدست می آید.

بیسموت اکسید

خرید اکسید بیسموت

برای خرید اکسید بیسموت میتوانید با همکاران ما در شرکت بیسموت تماس بگیرید

شماره تماس ما : 021-28422797

خصوصیات اکسید بیسموت

اکسید بیسموت از نظر صنعتی حیاتی ترین ترکیب بیسموت است. ترکیبات اکسید رسانای برق نیستند. با این حال ، برخی از اکسیدهای ساختاری پروسکیت ، کاربرد کاتدی الکترونیکی در کاتد سلول های سوختی اکسید جامد و سیستم های تولید اکسیژن دارند. آنها ترکیباتی هستند که حداقل حاوی یک آنیون اکسیژن و یک کاتیون فلزی هستند. آنها به طور معمول در محلول های آبی (آب) نامحلول هستند و بسیار پایدار هستند و آنها را در ساختارهای سرامیکی مانند تولید کاسه های سفالی به الکترونیک پیشرفته و در اجزای ساختاری سبک وزن در هوا و فضا و کاربردهای الکتروشیمیایی مانند سلول های سوختی که در آنها خلوص بالا یونی دارند، مفید می کنند. ترکیبات اکسید فلز آنیدریدهای اساسی هستند و بنابراین می توانند با واکنش اسیدها و با عوامل احیا کننده قوی در واکنش های اکسیداسیون واکنش نشان دهند

نامها

نام های IUPAC

  • تری اکسید بیسموت
  • اکسید بیسموت (III)
  • بیسمیت (ماده معدنی)

خواص

  • فرمول شیمیایی: Bi2O3
  • جرم مولی: 96/465 گرم در مول
  • ظاهر: کریستال یا پودر زرد
  • بو: بدون بو
  • تراکم: 8.90 گرم در سانتی متر مکعب ، جامد
  • نقطه ذوب: 817 درجه سانتیگراد (1،503 درجه فارنهایت ؛ 1090 کیلوگرم) [1]
  • نقطه جوش: 1890 درجه سانتیگراد (3،430 درجه فارنهایت ؛ 2،160 کیلوگرم)
  • حلالیت: در آب محلول نیست
  • حلالیت: محلول در اسیدها
  • حساسیت مغناطیسی: (χ) -83.0 · 10−6 cm3 / mol
  • نقطه اشتعال: غیر قابل اشتعال

 

ترکیبات مرتبط

  • آنیونهای دیگر بی سمیت تری سولفید
  • کاتیونهای دیگر تری اکسید آرسنیک
  • تری اکسید آنتیموان

بیسموت اکسید

 

ساختار

ساختارهای پذیرفته شده توسط Bi2O3 تفاوت عمده ای با اکسید آرسنیک (III) ، As2O3 و اکسید آنتیموان (III) ، Sb2O3 دارد.

 

روش های تولید

تولید Bi2O3 به طور کلی با بیسموت فلزی آغاز می شود. سه روش تجاری برای تولید اکسید بیسموت قابل استفاده است.

در روش اول پودر بیسموت فلزی محلول در اسید نیتریک ، سپس فرآیند گرمایش برای نیترات بیسموت کلسیون اعمال می شود. تکنیک دوم مشابه روش ترشح است. خنثی سازی با سود سوزآور اضافه می شود و می توان اکسید بیسموت خلوص + 5N را توسط این تکنیک تولید کرد.

روش نهایی تجاری ، تسویه مستقیم بیسموت فلزی برای ایجاد تشکیل اکسید بیسموت است.

برای تولید اکسید بیسموت با خلوص بالا باید از مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده شود. این مواد اولیه و محصولات با استفاده از روش طیف سنجی انتشار نوری پلاسما (ICP-OES) ، فلورسانس اشعه ایکس (XRF) ، طیف سنجی پراکندگی انرژی (EDX) و طیف سنجی جرمی تخلیه درخشان (GDMS) مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. طیف سنجی جرمی تخلیه درخشان ، تجزیه و تحلیل مستقیم نمونه های جامد با خلوص بالا را امکان پذیر می کند.

51zkLBVUHL خرید بیسموت اکسید

واکنش ها

دی اکسید کربن اتمسفر یا CO2 محلول در آب به راحتی با Bi2O3 واکنش نشان داده و زیر کربنات بیسموت تولید می کند. اکسید بیسموت یک اکسید اساسی در نظر گرفته می شود ، که واکنش زیاد با CO2 را توضیح می دهد. با این حال ، وقتی کاتیونهای اسیدی مانند Si (IV) در ساختار اکسید بیسموت وارد می شوند ، واکنش با CO2 رخ نمی دهد.

 

اکسید بیسموت (III) به ترتیب با مخلوطی از هیدروکسید سدیم آبی غلیظ و برم یا هیدروکسید پتاسیم آبی و برم واکنش می دهد و به ترتیب بیسموتات سدیم یا پتاسیم ایجاد می کند.

چرا اکسید بیسموت نقطه ذوب بالایی دارد؟

بیسموت از مقاومت الکتریکی بالایی برخوردار است و وقتی در میدان مغناطیسی قرار گیرد بیشترین افزایش مقاومت الکتریکی را دارد. بیسموت یک عنصر Block P ، Period 6 است ، در حالی که اکسیژن یک عنصر Block P ، Period 2 است.

Bi2O3 models خرید بیسموت اکسید

کاربردهای اکسید بیسموت

تجهیزات پزشکی

از اکسید بیسموت گاهی اوقات در مواد دندانی استفاده می شود تا در برابر اشعه X مات تر از ساختار دندان اطراف باشد. به طور خاص ، اکسید بیسموت (III) در سیمان های سیلیکات هیدرولیک (HSC) ، در اصل در “MTA” (یک ترانسبا نام مخلوط “ماده معدنی تری اکسید معدنی” بی معنی) از 10 تا 20٪ از نظر جرم با مخلوطی از پودرهای سیلیکات دی و سه کلسیم بکار میرود. چنین HSC برای درمان های دندانپزشکی مانند: آپیکوکتومی ، اوج گیری ، درپوشاندن پالپ ، پالپوتومی ، بازسازی پالپ ، ترمیم داخلی سوراخ های یاتروژنیک ، ترمیم سوراخ های جذب ، مهر و موم کانال ریشه و لکه دار شدن استفاده می شود. MTA وقتی با آب مخلوط شود ، به یک ماده پر کننده سخت تبدیل می شود. برخی از مواد بر پایه رزین همچنین دارای HSC با اکسید بیسموت هستند.

 

سلولهای سوخت اکسید جامد (SOFC)

δ- Bi2O3 در اصل یک رسانای یونی است. علاوه بر خصوصیات الکتریکی ، در نظر گرفتن کاربردهای احتمالی الکترولیت های جامد ، خواص انبساط حرارتی نیز بسیار مهم است.

Bi2O3 به راحتی با بسیاری از اکسیدهای فلزی دیگر، محلول های جامد ایجاد می کند. این سیستم های دوپ شده مجموعه ای پیچیده از ساختارها و خصوصیات وابسته به نوع ماده خنثی کننده ، غلظت دوپانت و تاریخچه حرارتی نمونه را به نمایش می گذارند.

Bi2O3 همچنین به عنوان افزودنی پخت در سیستم زیرکونیا doped Sc2O3 برای دمای متوسط ​​SOFC استفاده شده است.

250px Fuel cell NASA p48600ac خرید بیسموت اکسید

تصفیه آب

فعالیت فوتوکاتالیستی اکسید بیسموت یکی دیگر از ویژگی های مهم برای کاربردهای تصفیه آب است. مشاهده می شود که ذرات اکسید بیسموت نانو (اندازه ذرات متوسط ​​20 نانومتر است) دارای بازدهی بالایی برای تخریب و کانی سازی آترازین در آب هستند.

 

سنجش آتش

نشان می دهد که اکسید بیسموت می تواند کاندید مناسبی برای مونوکسید سرب سمی به عنوان یک عامل شار در سنجش آتش باشد. فرآیند سنجش آتش روش تعیین کمی است که در آن فلزات از طریق ناخالصی توسط همجوشی جدا شده و برای تعیین مقدار موجود در نمونه سنگین وزن می شوند.

 

حسگر الکتروشیمیایی

کامپوزیت های پلیمری پر از نانوذرات با ویژگی های برجسته برای بسیاری از کاربردها جالب توجه شده اند. این ماده را می توان در نانوکامپوزیت ها برای استفاده در کاربردهای حسگر الکتروشیمیایی گنجانید. این سنسورها برای کاربردهای بهداشتی و محیطی تولید شده اند.

کاربردهای پزشکی زیستی (تصویربرداری از سرطان)

درصنایع شیشه به عنوان رنگ دهنده ، الکتروسرامیک (فروالکتریک بدون سرب) و ابررساناها استفاده شود.

Bi2O3 ماده اولیه کلیدی برای پیزوسرامیک های بدون سرب بر پایه تیتانات بیسموت سدیم است که جایگزین هایی برای پیزوسرامیک های مبتنی بر سرب سمی است.

Bi2O3 همچنین ماده اولیه مهمی برای فروالکتریکهای ساختاری لایه بیسموت (BLSF) است که دمای کوری بالایی دارند (به طور کلی بالاتر از 500 درجه سانتیگراد). Na0.5Bi0.5TiO3 ، K0.5Bi0.5TiO3 ، Bi4TiO3 ، BaBi4T4O15 ، Bi3TiNO9 (N = Nb ، Ta) نمونه هایی از فروالکتریک های مبتنی بر بیسموت هستند.

 

آیا بیسموت برای انسان سمی است؟

فلز بیسموت سمی در نظر گرفته نمی شود و حداقل تهدید برای محیط زیست را دارد. ترکیبات بیسموت به طور کلی حلالیت بسیار کمی دارند؛ اما باید با احتیاط کنترل شود، زیرا اطلاعات محدودی در مورد اثرات و سرنوشت آنها در محیط وجود دارد.

 

آیا بیسموت سمی تر از سرب است؟

جایگزینی سرب با بیسموت در صنعت تولید اخیراً توجه فزاینده ای را به منظور حل مشکلات زیست محیطی ناشی از آلودگی فلزات سنگین جلب کرده است زیرا بیسموت دارای بسیاری از ویژگی های سرب است؛ اما برای موجودات زنده سمیت بسیار کمتری دارد.

https://www.azonano.com/article.aspx?ArticleID=3324

https://www.americanelements.com/bismuth-oxide-1304-76-3

2 دیدگاه دربارهٔ «خرید بیسموت اکسید;

  1. قابلیت اطمینان نیروی محرکه عملیات این فروشنده است. آنها به طور مداوم برای اطمینان از خوشحالی مشتری فراتر می روند.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید