خرید دی اتانول آمین شازند تناژ با بهترین کیفیت بازار

دی اتانول امین

شرکت بیسموت » حلال های شیمیایی » خرید دی اتانول آمین شازند تناژ با بهترین کیفیت بازار

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

مصرف کنندگان و تولید کنندگان ممکن است سوالاتی در مورد ایمنی دی اتانول آمین (DEA) و مواد مرتبط با آن در لوازم آرایشی داشته باشند. اطلاعات زیر از سازمان ملی سم شناسی (NTP) و FDA است.

پیشنهاد میکنیم از ماده های کلروکسیلنول ، زانتان گام و کربومر نیز دیدن کنید.

دی اتانول آمین چیست؟

دی اتانول آمین (DEA) و ترکیبات مرتبط با آن ماده ای آلی هستند که به عنوان امولسیفایر عمل می کنند تا در مواد آرایشی استفاده شوند. این ترکیبات می توانند برای تنظیم pH یک محصول نیز استفاده شوند.

در استفاده از ترکیبات دی اتانول آمین در مواد آرایشی و محصولات مراقبت پوست DEA به ندرت در این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. اما هنگامی که از آن استفاده می شود، مقدار کمی از آن اضافه می شود تا اطمینان حاصل شود که محصول در هنگام استفاده روی پوست حساسیت ایجاد نمی کند.

فروش دی اتانول آمین

برای خرید دی اتانول آمین میتوانید با ما تماس بگیرید و از قیمت آن برای مصارف صنعتی و غیره مطلع شوید

از دیگر حلال های شیمیایی بیسموت نیز دیدن کنید و حلال های شیمیایی را گران نخرید

 دی اتانول آمین و فرمول آن

دی اتانول آمین یک ترکیب آلی با فرمول HN(CH2CH2OH)2 است که با نام DEA یا DEOA نیز شناخته می شود، و نوع خالص آن به شکل جامد سفید رنگ است. دی اتانول آمین چند منظوره و دارای یک آمین ثانویه و یک دیول می باشد.

دی اتانول آمین مانند سایر آمین های آلی پایه ای ضعیف عمل می کند و با خصوصیات آبگریز گروه آمین ثانویه و هیدروکسیل، به شکل محلول در آب است.  آمیدهای تهیه شده از DEA نیز غالباً آبگریز هستند و در آب حل نمی شوند، در سال 2013، این ماده شیمیایی توسط سازمان بین المللی تحقیقات به عنوان عامل سرطان برای انسان طبقه‌بندی شد.

فرمول شیمیایی دی اتانول آمین

نحوه تولید دی اتانول آمین

واکنش اتیلن اکسید با آمونیاک آبی دی اتانول آمین تولید می کند:

C2H4O + NH3 → H2NCH2CH2OH

که با معادل یک دوم و یک سوم اتیلن اکسید برای تولید دی اتانول آمین واکنش نشان می دهد:

C2H4O + H2NCH2CH2OH → HN(CH2CH2OH)2

C2H4O + HN(CH2CH2OH)2 → N(CH2CH2OH)3

سالانه حدود 300 میلیون کیلوگرم به این روش تولید می شود، و با تغییر استوکیومتری واکنش دهنده ها می توان نسبت محصول را کنترل کرد.

همانطور که گفته شد دی اتانول آمین با واکنش اتیلن اکسید با آمونیاک تولید می شود. در اکثر مراحل تولید، اتیلن اکسید و آمونیاک در یک فرآیند دسته ای واکنش نشان می دهند که ترکیبی از نفت خام اتانول آمین، دی اتانول آمین و تری اتانول آمین می باشند. سپس این مخلوط برای جداسازی و تصفیه جداگانه تقطیر می شود.

اهمیت مصارف تجاری اتانول آمین

اتانول آمین ها در اوایل دهه 1930 به صورت تجاری در دسترس قرار گرفتند. و پس از سال 1945 به دلیل تولید زیاد اتیلن اکسید، اهمیت تجاری آن بسیار رو به رشد بوده به همین دلیل از اواسط دهه 1970 تولید اقتصادی دی اتانول آمین های بسیار خالص و بی رنگ امکان‌پذیر شد.

استفاده و کاربرد DEA

از دی اتانول آمین به عنوان یک ماده ضد خوردگی برای از بین بردن سولفید هیدروژن و دی اکسید کربن استفاده می شود.

در پالایشگاه های نفت معمولاً از دی اتانول آمین محلول در آب برای حذف سولفید هیدروژن از گاز ترش استفاده می شود.  این امر به پالایشگاه ها اجازه می دهد تا سولفید هیدروژن را با سرعت پایین آمین و با مصرف انرژی کمتر خرد کنند. دی اتانول آمین یک ماده شیمیایی است که در تولید مورفولین مورد استفاده قرار می گیرد.

خطرات دی اتانول آمین

دی اتانول یک ماده تحریک کننده پوستی است که از طریق تماس با مایعات فلزکاری با آب ایجاد حساسیت می کند. مطالعات اخیر نشان داد که DEA در موش های آزمایشگاهی از جذب کولین جلوگیری می کند، که برای رشد و حیات مغز ضروری است.

فروش دی اتانول آمین

آیا DEA برای انسان سرطان زاست؟

سازمان  NTP در سال 1998 یک مطالعه در ارتباط  با کاربرد موضعی DEA و برخی از مواد تشکیل دهنده وابسته به DEA انجام داد و در نتیجه این مطالعه سرطان را در حیوانات آزمایشگاهی تشخیص داد.

برای مطالعه مواد مرتبط با دی اتانول آمین، مطالعه NTP نشان می دهد که پاسخ سرطان زایی در حیوانات با DEA مرتبط است، این مطالعه ارتباطی بین DEA و خطر ابتلا به سرطان را در انسان پیدا نکرد.

استفاده از دی اتانول آمین در لوازم آرایشی بهداشتی

مواد تشکیل دهنده و وابسته به DEA به عنوان فوم در لوازم آرایشی و با تنظیم pH محصول (اسیدیته) عمل می کنند. بر اساس اطلاعات مربوط به سازمان NTP و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی FDA به نظر می رسد که از DEA بسیار کم در لوازم آرایشی استفاده می شود.

قوانین استفاده از DEA در محصولات آرایشی توسط سازمان غذا و دارو(FDA)

یک تولید کننده ممکن است از هر گونه عنصر در فرموله کردن یک محصول زیبایی استفاده کند، در صورتی که مواد تشکیل دهنده لوازم آرایشی او به پایان رسیده است و محصول به درستی برچسب گذاری شده است، به همین دلیل استفاده از مواد خاص باعث می شود که لوازم آرایشی تحت قوانین که FDA اعمال کرده است نباشد، به همین دلیل سازمان FDAهیچ توصیه ای به تولیدکنندگان برای استفاده از این مواد در لوازم آرایشی نمیکند.

مطالعات سم شناسی ملی (NTP) ترکیبات مربوط به DEA

NTP اطلاعات علمی را در مورد مواد شیمیایی سمی و خطرناک، توسعه و انتشار می دهد. این سازمان مطالعاتی را درباره خطر و سمی بودن DEAانجام می دهد، دی اتانول آمین برای آماده‌سازی اسیدهای چرب، زنجیره ای طولانی است که در صابون ها و شامپوها و سایر مواد شوینده مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین این ماده در تولید گاز صنعتی برای حذف گازهای اسیدی استفاده می شود و عامل ضد زنگ در فلزات است و در آماده‌سازی مواد شیمیایی کشاورزی نیز مورد استفاده است.

در تحقیقاتی که بین سازمان بین المللی و سازمان NTP انجام شد و در سال 2000 مورد بررسی قرار گرفت تمام شواهد موجود در مورد DEA و رسیدن به نتیجه گیری در مورد سرطان زایی آن نتیجه این بررسی این بود که شواهد و نمونه های کم در تاثیر دی اتانول آمین و سرطان زایی آن بر روی انسان و همینطور بر روی حیوانات آزمایشگاهی را رد کرده بودند.

تحقیقات سازمان FDA غذا و دارو درباره دی اتانول آمین

نتیجه تحقیقات سازمان غذا و دارو و مطالعاتی که سازمان “NTP” در ارتباط بین DEA و خطر ابتلا به سرطان در انسان انجام داده بودند خوشبختانه اثری از تاثیر سرطان بر روی انسان یافت نشد.

سازمان FDA اعلام کرده است که در حال حاضر هیچ منعی برای مصرف کنندگان در استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی وجود ندارد که بر اساس استفاده از این مواد هشداری داده شود.

سازمان NTP توصیه می کند که مصرف کنندگان از مواد آرایشی حاوی DEA یا مواد مرتبط با DEA اجتناب کنند، این سازمان ممکن است در آینده اعلام کند که این مواد در یک محصول آرایشی برای مصرف کننده خطر آفرین است!

فروش دی اتانول آمین صنعتی در مقادیر بالا

https://www.chemical.net/diethanolamine-3

3 دیدگاه دربارهٔ «خرید دی اتانول آمین شازند تناژ با بهترین کیفیت بازار;

  1. از توجه شما به جزئیات در حصول اطمینان از برچسب زدن مناسب ظروف مواد شیمیایی فله سپاسگزارم.

    پاسخ
  2. سلام مطلب خوبی بود
    قیمت دی اتانول آمین چه محدوده ایه و آیا برند شازند رو هم شما موجود دارید برای خرید ؟

    پاسخ
    • سلام
      ممنون لطف شماست
      بله برند شازند هم موجوده
      قیمت های روز رو براتون ایمیل کردیم
      البته خوشحال میشدیم تلفنی هم باهم گفتگو میکردیم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید