خرید نانو ذرات اکسید تنگستن

شرکت بیسموت » نانو » خرید نانو ذرات اکسید تنگستن

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

آشنایی با نانو ذرات اکسید تنگستن

در این متن به نانو ذرات اکسید تنگستن میپردازیم.یک پودر زرد کم نور که از ذرات اکسید تنگستن به قطر 100 نانومتر ساخته شده است. نانو ذرات اکسید تنگستن به دلیل داشتن سطح بالای برجسته و خواص مغناطیسی شناخته شده است. این ماده که غالباً به عنوان یک نانوسیال مورد استفاده قرار می گیرد ، مزایای طیف وسیعی از حوزه ها را دارد و مورد توجه مهندسین و محققان در رشته های مختلف قرار گرفته است.

نانو ذرات اکسید تنگستن زردرنگ

پیشنهاد میکنیم از بقیه نانو ذرات دیدن فرمائید.

خرید نانو ذرات اکسید تنگستن

برای خرید نانو ذرات اکسید زیرکونیوم و استعلام قیمت میتوانید با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل ثبت سفارش کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

شماره تماس سریع برای خرید نانو ذرات:09930671732

خواص فیزیکی و حرارتی نانو ذرات اکسید تنگستن

نانو ذرات اکسید تنگستن به شکل یک پودر زرد رنگ که دارای یک مورفولوژی تقریباً کروی است ظاهر می شوند.نانو ذرات اکسید تنگستن دارای چگالی 7.16g/cm3 و جرم مولکولی 231.84gr/mol میباشد.همچنین این نانو ذرات دارای نقطه جوش 1700 درجه سانتی گراد و نقطه ذوب 1473درجه سانتی گراد میباشد.

بشکه های نانو ذرات اکسید تنگستن

کاربردهای نانو ذرات اکسید تنگستن

اپتیک

مانند بسیاری از نانوذرات ، اکسید تنگستن به عنوان مقیاس های کوچکتر ، در مقیاس های بزرگتر دیده نشده ، ویژگی های نوری بی نظیری را ارائه می دهد. این باعث می شود که در برخی از نمایشگرها و برنامه های تصویربرداری مفید باشد.

نانو ذرات اکسید تنگستن در اپتیک

مکانیکوشیمیایی

کاربردهای مختلف مکانیکی – شیمیایی می توانند از خواص بی نظیر اکسید تنگستن بهره ببرند. مخصوصاً استفاده در تبدیل انرژی خورشیدی ، پنجره های هوشمند و فن آوری های مربوطه.

هادی ها و نیمه هادی ها

این ماده غالباً برای خصوصیات الکترومغناطیسی خود جهت تولید رساناها و نانو سیالات رسانا مورد استفاده قرار می گیرد.نیمه هادی ها از پودرهای اکسید تنگستن می توان برای تولید مواد نیمه رسانای کامپوزیتی خاص نیز استفاده کرد.

کاربرد نانو ذرات اکسید تنگستن در تولید گرما

تولید گرما به عنوان یک فناوری امیدوار کننده در حال ظهور است و یکی از کاربردهای مهم آن در ساخت بطری های پلی اتیلن ترفتالات pet است. پیش فرض PET اکسترودر در بالای تابش شیشه ای آن tgبا تابش IR گرم می شود تا بتواند به شکل مورد نیاز دمیده شود. مقدار کمی WO3 برای کاهش زمان تابش IR و در نتیجه سرعت بخشیدن به بهره وری در PET وارد شده است.

ترمو / نیروی برق

از فناوری ترموالکتریک به عنوان ابزاری برای تبدیل گرما به انرژی الکتریکی از طریق اثر سیبک استفاده شده است. Pyroelectricity یکی از کمترین خواص مواد جامد خاص و مواد چگالش است. این خاصیت مربوط به قطبش خود به خودی وابسته به دما در جامدات ناهمسانگرد خاص است و به توانایی طبقه خاصی از مواد برای تولید بار الکتریکی در هنگام گرم شدن و خنک شدن پی در پی اشاره دارد.

اکسیداسیون آب

یک واکنش اکسیداسیون آب الکترون ها را از آب فراوان زمین به دست می آورد. یک کاتالیزور کارآمد اکسیداسیون آب می تواند الکترون های لازم را برای کاهش پروتون فراهم کند. با این حال ، از نظر استفاده مؤثر از نور خورشیدی ، مفهوم طراحی کاتالیزور نیاز به ویژگیهای جذب نور در محدوده نور مرئی دارد.

کاهش CO2

کاهش فوتوکاتالیستی CO2 نیز یک کاتالیزوری است که به منظور تولید الکترون ها و سوراخ ها هیجان زده می شود ، که به سطح کاتالیزور مهاجرت می کنند. مولکولهای جذب شده بر روی سطح کاتالیزور یک سری واکنشهای شیمیایی را ایجاد می کنند و درنهایت محصولات مختلفی مانند CH4 ، HCOOH ، HCHO و CH3OH تولید می کنند. با این حال ، روند عکسبرداری از CO2 پیچیده است.

کاربرد نانو ذرات اکسید تنگستن در سنسورها

نانوذرات اکسید تنگستن در سنسورهای گازی ، سنسور رطوبت ، سنسورهای دما ، نمایشگرهای بزرگ منطقه ، صفحه های اشعه ایکس ، چگالی بالا استفاده می شود.

برنامه های کاربردی دیگر

نانو ذرات اکسید تنگستن به عنوان رنگ دهنده و رنگدانه در سرامیک های مختلف و سایر مواد مرکب استفاده می شود.آلیاژها می تواند هنگام تولید اشکال خاصی از فلزات تنگستن و آلیاژهای تنگستن استفاده شود. ذخیره اطلاعات برای تولید دستگاه های ذخیره سازی حافظه با چگالی بالا استفاده می شود. نانوذرات اکسید در پارچه ها و منسوجات ضد آتش استفاده می شود. از آن به عنوان کاتالیزور و در تصفیه فاضلاب استفاده می شود.خواص فیزیکی و حرارتینانوذرات اکسید تنگستن به شکل یک پودر زرد رنگ که دارای یک مورفولوژی تقریباً کروی است ظاهر می شوند.نانو ذرات اکسید تنگستن دارای چگالی 7.16g/cm3 و جرم مولکولی 231.84gr/mol میباشد.همچنین این نانو ذرات دارای نقطه جوش 1700 درجه سانتی گراد و نقطه ذوب 1473درجه سانتی گراد میباشد.

نانو ذرات اکسید تنگستن در ظروف پلاستیکی

سنتز نانو ذرات اکسید تنگستن

ما گزارش سنتز و خصوصیات نانوذرات اکسید تنگستن تهیه شده با روش بارش ، و به دنبال آن توسط محاسبات در 500 و 600 درجه سانتیگراد است. نانوذرات به دست آمده با استفاده از تکنیک های خصوصیات مانند پراش پرتو x، طیف سنجی اشعه ایکس پراکندگی انرژیedx، میکروسکوپ الکترونی روبشی sem، طیف سنجی UV-visual (UV-Vis) ، آنالایزر سطح BET مورد مطالعه قرار گرفته است.

نحوه انجام

تجزیه و تحلیل مشخصات خط اشعه X برای ارزیابی پارامترهای ریزساختاری نانوذرات اکسید تنگستن به روش آنالیز واریانس ویلیامسون-هال استفاده شده است. اندازه های متوسط ​​بلوری محاسبه شده با روش W-H و آنالیز واریانس با مقادیر به دست آمده از نتایج میکروسکوپ الکترونی روبشی در ارتباط است.

انواع روش های سنتز

روش هیدروترمال

روش هیدروترمال برای استفاده در سنتز نانومواد معدنی از محلول های آبی در شرایط دمای بالا و فشار بالا ساده و همه کاره است. دما ، فشار و غلظت پیش ساز پارامترهایی هستند که باید با خصوصیات نانومواد تنظیم شوند. آب رایج ترین حلال در فرآیند هیدروترمال است. چگالی آب و ثابت دی الکتریک به دما و فشار بسیار وابسته است.

روش حلال گرما

روش حلال گرمایی از اتانول و اتیلن گلیکول به جای آب به عنوان حلال برای دستیابی به نقش دوتایی از حلال و عامل کاهش دهنده استفاده می کند. متغیرهای کنترل را می توان با تنظیم نوع حلال ، تغییر جو واکنش و استفاده از سورفاکتانت های مختلف ، pH ، غلظت واکنش دهنده و حجم پر از اتوکلاو تغییر داد.

منابع قابل ارجاع برای مطالعه بیشتر:https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fmats.2019.00049/full

نانو ذرات اکسید تنگستن آلمانی

دیدگاهتان را بنویسید