خرید نانو ذرات اکسید قلع

نانو ذرات اکسید قلع

شرکت بیسموت » نانو » خرید نانو ذرات اکسید قلع

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

آشنایی با نانو ذرات اکسید قلع

نانو ذرات اکسید قلع (SnO2) به صورت نانو ساختارهای اکسید دیامغناطیسی با سطح بالا بصورت وجهی موجود است. قلع متعلق به بلوک P ، دوره 5 و اکسیژن متعلق به بلوک P ، دوره 2 در جدول تناوبی است.اکسید قلع یک پودر سفید یا خاکستری است که در اثر اکسیداسیون فلز قلع مذاب با درجه بالا تولید می شود. به طور معمول کاملاً خالص است ، برخی از تولید کنندگان دارای درجه خلوص 99.999٪ هستند.مدتهاست که از اکسید قلع برای شفاف سازی لعاب در اکسیداسیون (مات شدن شفاف ها) در همه دما استفاده می شود.

پودر نانو ذرات اکسید قلع

پیشنهاد میکنیم از بقیه نانو ذرات دیدن فرمائید.

خرید نانو ذرات اکسید قلع

برای خرید نانو ذرات اکسید قلع و استعلام قیمت می توانید با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل ثبت سفارش کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

شماره تماس سریع برای خرید نانو ذرات:021-28422797

تولید نانو ذرات اکسید قلع

نانو ذرات اکسید قلع با استفاده از رسوب دهنده های کلرید قلع ، تریتون X-100 و آمونیاک تولید شده است. ساختار ، اندازه و مورفولوژی سطح اکسید قلع توسط پراش اشعه X،طیف سنجی مادون قرمز تبدیل فوریه  و میکروسکوپ الکترونی روبشی  مورد مطالعه قرار گرفت.

انواع اکسید قلع

قلع دارای دو اکسیداسیون +2 و +4 را بیان می کند ، بنابراین دو نوع اکسید وجود دارد.ممکن است: اکسید دارای قلع(رومارکیت SnO) و اکسید استانیک (SnO2 – کازیتریت) ،که SnO2 پایدارتر از SnO است.

اندازه ذرات نانو ذرات اکسید قلع

کاربرد های نانو ذرات اکسید قلع

1.از خصوصیات مغناطیسی نانوذرات اکسید قلع در ذخیره سازی اطلاعات مغناطیسی و تصویربرداری تشدید مغناطیسی استفاده می شود.

2.به عنوان کاتالیزور ، پوشش های کم مصرف و پوشش های ضد استاتیک.

3.به عنوان الکترود و پوشش های ضد بازتاب در سلول های خورشیدی.

4.در ساخت سنسورهای گاز ، دستگاهها و مقاومتهای الکترونیکی.

5.ساخت نمایشگرهای کریستال مایع.

فعالیت ضد میکروبی

نانو ذرات اکسید قلع فعالیت ضد باکتری خوبی در برابر باکتریهای گرم مثبت و گرم منفی دارند.نوع متداول مواد ضد باکتری ، نور فعال است و برای نمایش فعالیت ضد باکتریایی مؤثر،به تابش نور نیاز دارد. شایان ذکر است که در غیاب نور ماورا بنفش ، همه نمونه ها فعالیت ضد باکتری نشان دادند.

فعالیت فتوکالیستی

فعالیت فوتوکاتالیستی نانوذرات برای تجزیه نوری رنگ واکنش زرد 186 زیر نور خورشید مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نانوذرات SnO2 در محدوده اندازه 8-10 نانومتر به طور موثری 90٪ رنگ را در 180 دقیقه با سرعت ثابت 0.00476min-1 تخریب می کنند.

اکسید قلع به عنوان مایع ساز

اکسید قلع معمولاً در لعاب مورد استفاده قرار می گیرد که در آنجا به عنوان مایع ساز عمل می کند که معمولاً در محدوده 5-10٪ اضافه می شود. در صورت استفاده صحیح ، لعابی مات و براق ایجاد خواهد شد. در صورت استفاده بیش از حد ، یک لعاب مات / مات ایجاد می شود. سفالگران صدها سال از اکسید قلع به عنوان مایع ساز استفاده می کردند.

نانو ذرات اکسید قلع برای صیقل دهی

روش صیقل دهی نسبتاً ساده است: اکسید قلع را با یک پارچه مرطوب به سطح  مورد نظر خود بمالید و سطح را به طور مداوم مالش و صیقل دهید تا به براقیت مورد نظر برسید.

کدر کردن لعاب

برخی از این مواد دارای درجه خلوص 99.999٪ هستند. مدتهاست که از اکسید قلع برای کدر کردن لعاب در اکسیداسیون (مات شدن شفاف ها) در همه دما استفاده می شود.

حلالیت

اگرچه SnO2 در آب نامحلول است ، اما آمفوتریک است و در باز و اسید حل می شود. “اسید استانیک” به اکسید قلع (IV) هیدراته ، SnO2 اشاره دارد که به آن “هیدروکسید استانیک” نیز گفته می شود. اکسیدهای قلع در اسیدها حل می شوند.

خواص

خواص فیزیکی: اکسید قلع به شکل یک پودر سفید با مورفولوژی کروی ظاهر می شود. چگالی 6.95 گرم در سانتی متر مکعب – جرم مولار 150.71 گرم در مول. نقطه ذوب 1630 درجه سانتیگراد 2955 درجه فارنهایت. نقطه جوش 1800-1900 درجه سانتیگراد 3272-3452 درجه فارنهایت خواص شیمیایی: نماد شیمیایی آن SnO2 است  گروه قلع 14 واکسیژن 16 است .بی بو است .در اب حل نمی شود در الکل و مواد قلیایی غلیظ گرم  اسیدهای غلیظ محلول است .

کاربرد های نانو ذرات اکسید قلع

آیا اکسید قلع یک نیمه هادی است؟

اکسید قلع ایندیم (ITO) یک نیمه هادی منحط نوع n شناخته شده با کاربردهای الکترونیکی و نوری الکترونیکی بسیار متنوعی است. در اینجا ITO به عنوان ماده فتوکاتدی در سلولهای خورشیدی حساس به رنگ p و به جای نیمه هادی اکسید نیکل (NiO) معمولاً کاربردی و بسیار رنگی استفاده می شود.

سنتز نانو ذرات اکسید قلع

سنتز نانوذرات قلع به روش های مختفی صورت میگیرد که این روش ها شامل :تبخیر حرارتی،ته نشینی همگن ،سل-ژل،حلال گرمایی،میکروامولسیون،آسیاب کردن ،اکسیداسیون  و… هستند. یکی از مهم ترین روش های سنتز کردن  سنتز با حلال  سبز است که هم سازگار با محیط زیست و هم مقرون بصرفه است.

اکسیداسیون

در اثر اکسیداسیون فلز قلع مذاب با درجه بالا تولید می شود. به طور معمول کاملاً خالص است ، برخی از تولید کنندگان دارای درجه خلوص 99.999٪ هستند.

روش سل-ژل

فناوری سل-ژل غیر آبی یک روش انعطاف پذیر و قدرتمند برای بدست آوردن NP های فعال است (نانوذرات SnO2) با استفاده از روش سل ژل در بستر پلیمری و با در نظر گرفتن اصول شیمی سبز سنتز می شوند. از کلرید قلع و از ژلاتین به ترتیب به عنوان پیش ماده و عامل تثبیت قلع استفاده شد. ژل بدست آمده در دمای مختلف (600 ، 700 و 800 درجه سانتیگراد) کلسینه شد و بنابراین به نانوذرات SnO2 رسید.

سنتز سبز

در تحقیق حاضر سنتز سبز نانوذرات اکسید قلع (SnO2) توسط فرایند ساده ، سازگار با محیط زیست و کم هزینه با استفاده از عصاره برگ گواوا (Psidium Guajava) انجام شده است. نانوذرات SnO2 به عنوان سنتز شده توسط طیف سنجی قابل مشاهده در اشعه ماورا بنفش ، طیف سنجی مادون قرمز تبدیل فوریه ، پراش پودر اشعه X ، میکروسکوپ الکترونی عبوری ، میکروسکوپ الکترونی روبشی انتشار میدانی و طیف سنجی پراکندگی انرژی مشخص شد.سنتز سبز نانو ذرات اکسید قلع توسط آلوئه ورا دارای خصوصیات ساختاری ، نوری و ضد باکتریایی است که این روش یک رویکرد دوستدار محیط زیست است.

سنتز نانو ذرات اکسید قلع

 تست بازیافت

به منظور بررسی عکس العمل بازیافت نانوذرات SnO2 ، آزمایشات مورد نیاز در شرایط مطلوب انجام شد. مشاهده شد که پس از سه بار فتوکاتالیستی ، درصد تخریب از 35.9 به 33.5 درصد کاهش یافته است ، که نشان دهنده ثبات خوب نانوذرات سنتز شده SnO2 است

 تأثیر PH

pH بر خصوصیات فوتوکاتالیست تأثیرگذار است. این یک پارامتر مهم است که می تواند عکس العمل نانوذرات SnO2 را تغییر دهد. حداکثر بازده تخریب در pH 9 برای رنگ به دست آمد. این می تواند ناشی از جاذبه موجود بین مولکولهای رنگ کاتیونی و یونهای –OH با بار منفی باشد که نتیجه تشدید PH محلول بوده است.

خطرات نانو ذرات اکسید قلع

استنشاق قرار گرفتن در معرض اکسید قلع طی عملیات همجوشی باعث استنوز ، پنوموکونیوز خوش خیم و غیر فیبروتیک می شود. استنوز یک تشخیص رادیولوژیکی است با کدورت های بسیار کوچک بسیار زیاد که به طور مساوی در مناطق ریه پراکنده شده اند.استنوز هیچ علائم تنفسی یا عملکرد غیرطبیعی ریه ایجاد نمی کند و هیچ تاثیری بر سلامتی و امید به زندگی ندارد. اما استنشاق مزمن آن باعث مرگ و میر بر اثر سرطان ریه می شود. مطالعات نشان میدهند اکسید قلع به دلیل محلول نبودن در آب جذب پوست نمیشوند و ضرر چندانی برای پوست ندارند.

منابع قابل ارجاع برای مطالعه بیشتر:https://www.nanoshel.com/tin-oxide-nanoparticles-application

2 دیدگاه دربارهٔ «خرید نانو ذرات اکسید قلع;

دیدگاهتان را بنویسید