خرید نانو ذرات اکسید مس

نانو ذرات اکسید مس

شرکت بیسموت » نانو » خرید نانو ذرات اکسید مس

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

آشنایی با نانو اکسید مس

نانو ذرات اکسید فلزی ، مانند نانو ذرات اکسید مس،بیشتر به دلیل خاصیت ضد میکروبی و بیوسیکلتی آنها مورد توجه قرار گرفته اند و ممکن است در بسیاری از کاربردهای پزشکی مورد استفاده قرار گیرند.اکسید مس یک فلز نیمه هادی است با خواص نوری ، الکتریکی و مغناطیسی منحصر به فرد و از آن برای کاربردهای مختلف از جمله توسعه ابررساناها ، فیلترهای مادون قرمز نزدیک ، در رسانه های ذخیره سازی مغناطیسی ، سنسورها ، کاتالیز ، نیمه هادی ها استفاده می شود.

پیشنهاد میکنیم از بقیه نانو ذرات دیدن فرمائید.

مطالعه درباره سولفات مس را نیز توصیه میکنیم.

خرید نانو ذرات اکسید مس

برای خرید نانو ذرات اکسید مس و استعلام قیمت میتوانید با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل ثبت سفارش کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

شماره تماس سریع برای خرید نانو ذرات:09930671732

خصوصیات و کاربردها

خاصیت نانو ذرات اکسید مس به روش سنتز انتخاب شده بستگی دارد و برای کاربردهای آنها در مناطق مختلف از جمله تحقیقات زیست پزشکی که بیشترین کاربرد را دارند ، بسیار مهم هستند. مهمترین ویژگی اندازه نانوذرات است (که ممکن است در حین سنتز کنترل شوند) زیرا این امکان را فراهم می کند تا مدل سازی متناسب از خصوصیات نوری ، کاتالیزوری ، الکتریکی و بیولوژیکی آنها را انجام دهد. این خاصیتها آنها را برای کاربردهای مختلف مانند تولید لوازم آرایشی ، جایگزین های دارویی ، رنگ ها ، روکش ها و غیره مفید می سازد.

نانو ذرات اکسید مس

خواص نوری

خواص نوری نانو ذرات اکسید مس به طور قابل توجهی تحت تأثیر دما ، اندازه و مورفولوژی قرار دارند.برای مثال ، یک روش مفید ، طیف سنجی جذب UV-Vis است که بسیار مهم است زیرا اطلاعات اساسی در مورد خواص نوری ماده را ارائه می دهد.خواص نوری فیلمهای نازک ساخته شده از کربوکسی متیل سلولز و پلی وینیل الکلPVA  با نانو ذرات مس را بررسی کرد. خواص نوری از کربوکسی متیل سلولز (CMC) ، PVA / کربوکسی متیل سلولز و CuO / PVA / فیلم های سلولز سلولز CuO / PVA / کربوکسی متیل متفاوت است ، بسته به ترکیب آنها متفاوت است.

پیشنهاد می کنیم از متن پلی وینیل الکل چیست نیز دیدن کنید.

برنامه های پزشکی نانو مواد اکسید مس

نانو ذرات اکسید مس می توانند بسته به خواص مختلفی که آنها از خود نشان می دهند کاربردهای متفاوتی داشته باشند ، که بسیار تحت تأثیر اندازه ، خصوصیات سطح ، صفات نوری و مغناطیسی قرار می گیرند ، روش سنتز یک پارامتر مهم برای کنترل همه اینها و بنابراین خواص بیولوژیکی آنها است. برخی از این کاربردها شامل مواد دوپینگ در نیمه هادی ها مانند سنسورهای شیمیایی ، مواد ضد میکروبی ، کاتالیزور برای واکنش های مختلف اتصال دهنده متقاطع ، فرمولاسیون ضد سرطانی ، مواد پوشش دهنده و غیره است.

تشخیص

برنامه های کاربردی بیولوژیکی بی نظیر از خرید نانو ذرات اکسید مس به شدت بر روی تشخیص بیماری متمرکز است و می تواند کاربردهای بالقوه ای را در بسیاری از مناطق دیگر ، به عنوان مثال ، در تشخیص ویروس ها در بدن انسان ارائه دهد. در یک مطالعه اخیر ، دانشمندان یک روش بسیار حساس و انتخابی برای تشخیص ویروس آنفولانزای H1N1 ایجاد کرد. اصل این روش مبتنی بر برچسب زدن آنتی بادی ها با استفاده از خرید نانو ذرات اکسید مس است.

رسانایی الکتریکی

برخی از دانشمندان به منظور بررسی میزان هدایت الکتریکی خرید نانو ذرات اکسید مس ، ارزیابی را انجام دادند. آنها از محلول آبی از خرید نانو ذرات اکسید مس در غلظت های مختلف (12/0 گرم در لیتر ، 0.14 گرم در لیتر ، 0.16 گرم در لیتر و 0.18 گرم در لیتر) ، دمای مختلف نانوسیالات ، اندازه ذرات مختلف (89 نانومتر ، 95 نانومتر ، 100 نانومتر) استفاده کردند.  غلظت نانوسیالات به دست آمده در دماهای زیر: 25 درجه سانتیگراد ، 35 درجه سانتیگراد ، 45 درجه سانتیگراد و 50 درجه سانتیگراد. نویسندگان نشان دادند که با افزایش دما و غلظت نانو ذرات ، هدایت الکتریکی افزایش یافته است.

خواص مغناطیسی

خواص مغناطیسی خرید نانو ذرات اکسید مس نیز تحت تأثیر ابعاد آنهاست.علاوه بر این ، خصوصیات مغناطیسینانو ذراتاکسید مس به شدت به مورفولوژی آنها بستگی دارد. در مطالعهای متمرکز بر خواص نانو ذرات ، نویسندگان خرید نانو ذرات اکسید مس را با ابعاد 13 نانومتر تا 33 نانومتر به دست آوردند و آنها یک تعامل فرومغناطیسی ضعیف را تأیید کردند،این روند کمی تحت تأثیر اندازه ذرات است.

نانو ذرات اکسید مس

سمیت نانو ذرات اکسید مس

خرید نانو ذرات اکسید مس فعالیتهای سمی مختلفی را در شرایط in vitro و in vivo نشان می دهند ، هنگامی که روی سلول های پستانداران و مدلهای مختلف حیوانات مورد آزمایش قرار گرفتند. یک مطالعه منتشر شده در سال 1995 نشان داد که فراهمی زیستی اکسید مس عامل اصلی برای تعیین سمیت است ، یک وضعیت مشابه با آنچه که در مورد فلزات سنگین سمی اتفاق می افتد.

سنتز نانو اکسید مس

رویکردهای سنتز خرید نانو ذرات اکسید مس به دلیل کاربردهای مهم زیست پزشکی و صنعتی مهم در ده سال گذشته پیشرفت کرده است.تکنیک سنتز برای خواص نانوسیستم نهایی مهم است ، زیرا ممکن است اندازه و مورفولوژی نانوذرات را کنترل کند. همچنین ، این نانو ذرات دارای خواص نوری و مغناطیسی مختلف،استحکام مکانیکی و مقاومت الکتریکی هستند که با ویژگی های مواد جامد فله متفاوت است.

نانو ذرات اکسید مس

روش الکتروشیمیایی

روش الکتروشیمیایی توسط سویزر به عنوان راهی برای سنتز فیلمهای سرامیکی اختراع شد. از آن زمان ، این روش بطور مداوم در تهیه اکسیدهای نانو فلز مانند اکسید روی، اکسید مس و غیره مورد استفاده قرار می گرفت. اولین نانو کریستال های گزارش شده اکسید مس با استفاده از مس به عنوان یک آند قربانی تهیه می شدند.روش الکتروشیمیایی مبتنی بر واکنش هایی است که بین الکترود و الکترولیت رخ می دهد. با این روش ، الکترودپوزیشن بر روی بخش کوچکی از الکترود رخ می دهد.

پلی اتیلن گلیکول PEG

یک سورفاکتانت غیر یونی ارزان است که برای سنتز اکسیدهای فلزی استفاده می شود. همچنین در بسیاری از کاربردهای زیست پزشکی به ویژه تحویل دارو مورد استفاده قرار می گیرد زیرا سازگاری زیستی زیادی با کل ساختار موجود در آن دارد. PEG 400 به دلیل کمترین میزان سمی که دارد ، رایج ترین نوع آن است. دانشمندان از این سورفاکتانت برای بررسی تأثیرات ناشی از حضور آن بر بعد و مورفولوژی نانوذرات مس استفاده کرد. نانوذرات مس با افزودن محلول هیدروکسید سدیم در غلظت های مختلف و محلول های استات مس در اتانول / آب تهیه شدند.

روش Sol-Gel

تکنیک sol-gel روشی ساده و نسبتاً سریع است و بنابراین از آن در طراحی نانو ذرات بسیار استفاده می شود. این روش غالباً به کار می رود زیرا کنترل دقیق اندازه نانو ذرات را تضمین می کند. برای به دست آوردن نانوذرات با ابعاد بین 10 تا 40 نانومتر از این روش بهینه شده است. دانشمندان خرید نانو ذرات اکسید مس با ابعاد 25 نانومتر با استفاده از روش سل ژل سنتز شده است. خصوصیات جسمی نانو ذرات مس نیز به روش سل ژل کاربردی و زمان محاسبه بستگی دارد.

نانو ذرات مس نیز موجود است که میتوانید از ما خریداری کنید

منابع قابل ارجاع برای مطالعه بیشتر:https://www.hindawi.com/journals/isrn/2014/856592/

دیدگاهتان را بنویسید