خرید نانو ذرات نقره

نانو ذرات نقره

شرکت بیسموت » نانو » خرید نانو ذرات نقره

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

آشنایی با نانو ذرات نقره

فناوری نانو،شناخت مواد در ابعاد 1 تا 100 نانومتر و کنترل آنهاست که سبب بروز خواص فیزیکی،شیمیایی و زیستی غیرمعمول میشود و کاربرد های منحصر به فردی را ممکن میسازد.گزارشات حاکی از آن است که نصفی از سهم نانو ذرات جهان به نانو ذرات نقره اختصاص داده شده است.به همین خاطر در توسعه و بهبود کیفیت بسیاری از محصولات زیستی و دارویی مورد استفاده قرار میگیرد.

پیشنهاد میکنیم از بقیه نانو ذرات دیدن کنید.

مطالعه درباره نیترات نقره مطالعه کنید.

خرید نانو ذرات نقره

برای خرید نانو ذرات نقره و استعلام قیمت میتوانید با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل ثبت سفارش کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

شماره تماس سریع برای خرید نانو ذرات:09930671732

کاربرد نانو ذرات نقره در زیست پزشکی

نانو ذرات نقره بدلیل اثر ضد باکتریایی بعنوان ضدعفونی کننده استفاده میشوند.خواص باکتریایی این نانو ذرات باعث شده کلیه وسایلی که در فرآیند بهبود و ترمیم زخم از قبیل زخم پوش ها و پانسمان های زخم نقش دارند ، کاربرد گسترده ای داشته باشند.این نانو ذرات ، فعالیت های ضد قارچی در برابر برخی عفونت ها نشان میدهد.

نانو ذرات نقره بدلیل آسیب شدیدی که به ساختار و سلول های قارچی میرساند سبب مقابله با برخی از عفونت ها میشوند.نانو ذرات مس

پیشرفت های اخیر در فناوری نانو ،  باعث بکارگیری این نانوذرات در بیوسنسور ها به منظور تشخیص و سپس درمان بیماری هایی چون سرطان نقش بسزایی را ایفا میکنند.

نانو ذرات نقره بدلیل رهایش یون نقره خاصیتی علیه باکتری های هوازی و غیر هوازی از خود نشان میدهند به همین دلیل بعنوان دارو های ضد باکتری ، ضد قارچ ، ضد ویروسی ، ضد التهاب ،ضد سرطان و مکانیسم فعالیت ضد سرطانی بکار برده میشود.

نانو ذرات نقره در چسب زخم

کاربرد در صنعت

از لحاظ مطالعات و تحقیقات بیولوژیکی

1.کاربرد های ضد باکتریایی

مورد استفاده در دارو های ضدمیکروبی بعنوان ضدعفونی کننده

در فرآیند ترمیم زخم

2.شیمی درمانی

خواص منحصر به فرد نانوکلویید های نقره سبب شده تا در صنایع مختلفی بکار گرفته شود.این  صنایع به شرح زیر است:

صنایع دارویی،صنایع مواد غذایی،صنایع آرایشی بهداشتی،صنایع نساجی،لوازم خانگی،حسگر های نوری،صنایع الکتریک.

از دیگر کاربرهای این نانو ذرات میتوان به حوزه های نورشناسی(اپتیکی)،تشخیص و رسانش اشاره کرد.

اثر سمیت نانو ذرات نقره به طور گسترده در صنایع غذایی و مراقبت های بهداشتی،مانند ذخیره سازی مواد غذایی،نساجی ،پوشش دستگاه پزشکی  و سنجش محیط زیست مورد استفاده قرار گرفته است.سمیت خاص به باکتری ها منجر به ادغام نقره در طیف گسترده ای از محصولات از جمله پوشش زخم،مواد بسته بندی و روکش های سطح ضد رسوب شده است.

روش جالب دیگر باند های پوشیده از نانو ذرات نقره است زیرا میتوانند میکروب های مضر را از بین ببرند و باعث بهبودی بهتر در بافت آسیب دیده میشوند.علاوه بر این،یون های نقره به عنوان ماده ضد میکروبی به عنوان کامپوزیت در رزین دندان و در پوشش ابزار های پزشکی مورد استفاده قرار گرفته اند.نانو ذرات نقره همچنین در بسته بندی مواد غذایی  استفاده قرار گرفته اند تا مواد غذایی بدون آلودگی بتوانند بمدت طولانی تری بمانند.

نوری الکترونیک

نانو مواد های نقره متنوع بدلیل ثابت بودن بالای دی الکتریک در سیستم های بیشمار بعنوان اجزای نانو کامپوزیت مورد مطالعه قرار گرفته اند.

بعنوان مثال نانوسیستم های نقره ای میتوانند بعنوان پوشش رسانا در الکترونیک های انعطاف پذیر و نیمه هادی های شفاف استفاده شوند.به همین ترتیب نانو ذرات نقره بدلیل قابلیت هدایت زیاد،میتوانند در خمیر نقره برای تماس کارامد در رابطه های الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرند.

کلوئید نانو ذرات نقره

شرایط نگهداری

نانو ذرات نقره به دو صورت پودر و محلول مورد استفاده قرار میگیرد.نکته بسیار مهم این است که در صورت با کیفیت بودن،رنگ بسیار روشنی داشته و قبل از مصرف نیاز به تکان دادن ندارد.

این نانو ذرات در حجم های بیش از 1 لیتر بسته بندی میشوند.

در صورت با کیفیت بودن میتوان این نانو ذرات را تا یکسال نگهداری کرد.

بهتر است که این  نانو ذرات در بطری های کهربایی نگهداری شوند.

سمیت نانو ذرات نقره

نانو ذرات نقره بدلیل سازگار بودن با محیط زیست و اینکه طبق گزارشات و مطالعات در دسته مواد شیمیایی سمی قرار گرفته اند،خطراتی از قبیل آسیب به اندام های انسانی چون سیستم عصبی،کبد و ریه ها را دارند.

سمی که توسط این ذرات ایجاد میشود به خاصیت و مسیر ابتدایی و ورودی آنها بستگی دارد. خرید نانو ذرات نقره،ذراتی بصورت کاملا منفصل از یکدیگر بوده که بدلیل سطح تماس بالا بیشترین میزان سمیت را به همراه خود دارند ولی با گذشت زمان و وصل شدنشان به یکدیگر از میزان سمیتشان کم میشود.

برای مطالعه بیشتر میتوانید به https://www.scielo.br مراجعه کنید

سنتز نانو ذرات نقره

به منظور تحقق نیاز خرید نانو ذرات نقره،روش های مختفی برای سنتز اتخاذ شده است.به طور کلی روشهای معمولی فیزیکی و شیمیایی بسیار گران و خطرناک به نظر میرسد.از بین چندین روش مصنوعی برای خرید نانو ذرات نقره،روش های بیولوژیکی به نظر میرسد روش های ساده ،سریع و قابل اعتماد است که میتواند در شرایط بهینه،اندازه و مورفولوژی خوب و تعریف شده ای را تولید کند.پس از سنتز،توصیف ذرات دقیق لازم است ،زیرا خصوصیات فیزیکی و شیمیایی یک ذره میتواند تاثیر قابل توجهی در خصوصیات بیولوژیکی آنها داشته باشد.به منظور پرداختن به معضل ایمنی جهت استفاده از پتانسیل های کامل هر ماده نانو،به منظور رفاه انسان ، در نانو پزشکی و  یا در صنعت مراقبت های بهداشتی و …،لازم است نانو ذرات تهیه شده قبل از کاربرد مشخص شود.

مشخصه های نانو مواد مانند اندازه،توزیع اندازه،مساحت سطح،حلالیت،جمع شدن و … قبل از ارزیابی سمیت یا زیست سازگاری باید ارزیابی شود.برای ارزیابی نانو مواد سنتز شده،از بسیاری از تکنیک های تحلیلی استفاده شده است.از جمله طیف سنجی مرئی ماوراء بنفش،پراش سنجی اشعه ایکس،طیف سنجی مادون قرمز تبدیل شده فوریه،طیف سنجی فوتو الکترون اشعه ایکس،پویا پراکندگی نور،میکروسکوپ الکترونی نور،میکروسکوپ  الکترونی روبشی و …

سنتز نانو ذرات نقره با استفاده از روش های فیزیکی و شیمیایی

در روش های فیزیکی ،خرید نانو ذرات نقره با استفاده از کوره لوله ای در فشار اتمسفر،از تبخیر چگالش تهیه میشوند.از روش های فیزیکی متعارف شامل تخلیه جرقه و تجزیه گاز برای سنتز خرید نانو ذرات نقره استفاده میشود.

در روش های شیمیایی از آب یا حلال های آلی برای تهیه خرید نانو ذرات نقره استفاده میشود.نانو مواد نقره را میتوان با دو روش به عناوین بالا به پایین و از پایین به پایین طبقه بندی کرد.روش اول سنگ زنی مکانیکی فلزات فله با تثبیت متعاقب آن با استفاده از مواد محافظ کلوئیدی است.روش دوم شامل کاهش شیمیایی،روش های الکتروشیمیایی و تجزیه سونو است.مهمترین مزیت روش های شیمیایی بر خلاف روش های فیزیکی ، بازده بالا است.روش های فوق بسیار گران است.علاوه بر این،مواد مورد استفاده در سنتز خرید نانو ذرات نقره مانند سیترات،بوروهیدرید،تیو گلیسرول و … سمی و خطرناک هستند.جدا از این معایب،ذرات تولیدی از خلوص مورد انتظار نیستند،زیرا مشخص شد که سطوح آنها با مواد شیمیایی رسوب میشود.

 

مشخصات فنی

AgNPsمشخصات فنی:

Silver nano particle

ppm غلظت:1000 الی4000

خلوص:%99

شکل ظاهری یا مورفولوژی:کروی

رنگ محلول:زرد

محلول نانو ذرات نقره

نتیجه گیری کلی برای نانو نقره

تحقیقات جامع در مورد نانو مواد های نقره ای در این بحث مورد بررسی قرار گرفته شده است تا روش ها و مکانیسم های سنتز،توصیف خصوصیات فیزیکی و شیمیایی و سمیت احتمالی را کشف کرده و کاربرد های امیدوار کننده تری را در انکولوژی،مراقبت های بهداشتی شخصی و داروسازی کشف کنیم.در میان روش های مختلف سنتز،سنتز بیولوژیکی سبز توجه ما را بعنوان یک گزینه امیدوارکننده بدلیل ایمنی آن با استفاده از مواد طبیعی و مواد شیمیایی غیر سمی جلب میکند.

سرانجام،درک بهتر از مکانیسم های سمیت سلولی خرید نانو ذرات نقره شایستگی تحقیقات آینده را برای گسترش کاربرد های نانو پزشکی آنها در تشخیص،درمان و داروسازی دارد.

پودر نانو ذرات نقره

منابع قابل ارجاع برای مطالعه بیشتر:

https://www.megantech.pl

2 دیدگاه دربارهٔ «خرید نانو ذرات نقره;

  1. سلام وقت به خیر
    نانو نقره به شکل کلویید نقره نه تنها سمی نیست بلکه درمان کننده طیف وسیعی از بیماریهاست . روشهای نادرستی در تولید کلویید نقره وجود دارد و بسیار هم تبلیغ می کنند اما با اطمینان خاطر بهتون اطلاع میدم که در صورتیکه به روش صحیح کلویید نقره درست بشه ، هیچگونه عوارض جانبی و سمیتی ندارد . یکی از شواهد شخص خودم هستم که بسیاری از مشکلات جسمانی با کلویید نقره تمام شد . شاد و سلامت باشید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید