خرید نانو ذرات کربنات کلسیم

نانو ذرات کربنات کلسیم

شرکت بیسموت » نانو » خرید نانو ذرات کربنات کلسیم

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

آشنایی با نانو ذرات کربنات کلسیم

نانو ذرات کربنات کلسیم پودری سفید رنگ است ، اندازه متوسط ​​ذرات (نانومتر) بیت 15 تا 40 نانو متر است .فرمول مولکولی آن CaCO3 است . کربنات کلسیم به صورت پودر سفید ، بدون بو یا بلورهای بی رنگ به نظر می رسد. عملا در آب حل نمی شود. به طور گسترده در سنگ های جهان اتفاق می افتد. کلسیم در مواد معدنی مانند گچ ، پلاژیوکلازها ، دولومیت ، پیروکسن ها و گارنت ها قرار دارد. علاوه بر کاربردهای مختلف صنعتی به عنوان یک ماده آلیاژی ، کلسیم همچنین یک عنصر بیولوژیکی ضروری است که در استخوان ها ، دندان ها و پوسته ها یافت می شود. نانوذرات کربنات کلسیم از طریق رسوب نیترات کلسیم و محلول کربنات سدیم اشباع سنتز می شوند.

پیشنهاد میکنیم از بقیه نانو ذرات سایت ما دیدن کنید.

خرید نانو ذرات کربنات کلسیم

برای خرید نانو ذرات کربنات کلسیم و استعلام قیمت می توانید با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل ثبت سفارش کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

شماره تماس سریع برای خرید نانو ذرات:09930671732

خواص  فیزیکی و شیمیایی

فرمول ترکیبی نانو ذرات کربنات کلسیم CaCO3  و وزن مولکولی آن  100.09 . نانو ذرات کربنات کلسیم ظاهری پودری دارد .نقطه ذوب آن  825 درجه سانتیگراد و در نقطه جوش تجزیه می شود.اندازه متوسط  نانو ​​ذرات کربنات کلسیم  15-40 نانومتر . مورفولوژی مکعبی یا شش ضلعی است .نانو ذرات کربنات کلسیم در آب حل نمیشود . کربنات کلسیم (CaCO3) فراوان ترین ماده معدنی در طبیعت است که آن را به ماده ای ارزان و غیر آلی تبدیل می کند.

مورفولوژی نانو ذرات کربنات کلسیم

ویژگی ها

نانوذرات کربنات کلسیم (CaCO3) به دلیل ایده آل بودن ، مزایای منحصر به فردی از خود نشان می دهند . زیست سازگاری و پتانسیل سیستم تحویل برای بارگیری دسته های مختلف. هزینه کم ، ایمنی ، زیست سازگاری ، خواص حساس به pH ،از این نانوذرات می توان به عنوان سیستم های رهاسازی پایدار برای نگهداری بار برای مدت زمان طولانی استفاده کرد.

 جایگزینی استخوان

نانوذرات به عنوان کاندیدای مناسب برای پر کردن نقص استخوان ،درمان ضایعات اولیه پوسیدگی دندان و تولید بافت استخوانی بدون فرم با استفاده از انواع مختلف کربنات کلسیم نانوذره نیز قابل توجه است ، نانو ذرات CaCO3 به دلیل داشتن ویژگی های خاص یک کاربرد دوگانه بالقوه را به عنوان جایگزینی استخوان و دارو نشان می دهد.

ساختار نانو ذرات کربنات کلسیم

ذر (CaCO3) ، نانو ذرات یا نانو پودر ذرات مکعب یا شش ضلعی هستند. ذرات کربنات کلسیم در مقیاس نانو معمولاً 10 تا 80 نانومتر (نانومتر) با سطح خاص (SSA) در محدوده 30 – 60 مترمربع در گرم هستند. ذرات کربنات کلسیم نانو نیز در فرم های منفعل و فوق العاده خلوص بالا و خلوص بالا و پوشش داده شده و پراکنده موجود است. آنها همچنین به عنوان خمیر نانوذرات یا نانوسیال از طریق گروه تولیدی AE نانوسیال در دسترس هستند. از دیگر ساختارهای نانو می توان به نانومیلها ، نانومیزان ، نانو شاخ ، نانو پیرامیدها و سایر نانوکامپوزیت ها اشاره کرد.

کاربرد نانو ذرات کربنات کلسیم در پزشکی

کربنات کلسیم یک مکمل غذایی است که وقتی مقدار کلسیم در رژیم غذایی کافی نباشد ، استفاده می شود. کلسیم برای سلامت استخوان ها ، عضلات ، سیستم عصبی و قلب مورد نیاز بدن است. همچنین از کربنات کلسیم به عنوان ضد اسید برای رفع سوزش معده ، سو هاضمه اسید و ناراحتی معده استفاده می شود.

نانو پودر کربنات کلسیم

آیا مصرف روزانه کربنات کلسیم بی خطر است؟

در حالی که مصرف مکمل های کلسیم ممکن است عوارض جانبی ناخواسته ای ایجاد کند ، تأمین نیاز کلسیم از طریق رژیم غذایی بی خطر است. میگویند :”وقتی کلسیم را از طریق رژیم غذایی دریافت می کنید ، آن را به مقدار کم پخش شده در طول روز همراه با سایر منابع غذایی مصرف می کنید که به شما در جذب ماده مغذی کمک می کند.”

کاربردهای نانو ذرات کربنات کلسیم

نانوذرات کربنات کلسیم به دلیل غیر سمی بودن ، سازگاری زیستی با مایعات بدن ، تخلخل زیاد و نسبت سطح به حجم زیاد ، کاربردهای صنعتی مختلفی را ارائه می دهد. به همین ترتیب ، برخی از برنامه های اصلی عبارتند از:

اهداف تصویربرداری

نانوذرات کربنات کلسیم برای فعال سازی نقشه کنتراست تصویر وابسته به قطبش ایده آل است ، که نسبت سیگنال به نویز ، بزرگنمایی و کنتراست را با دقت بی سابقه ای ارائه می دهد.

اندازه ذرات نانو ذرات کربنات کلسیم

تحویل دارو

که در تحویل داروهای پروتئین آب دوست استفاده می شود ، کربنات کلسیم به دلیل غیرسمی بودن عنصر ، سازگاری زیستی عناصر با مایعات بدن بسیار عالی است. مورد توجه ویژه استفاده در داروهای مقابله با سرطان است.

آلیاژ و کاتالیست

برای استفاده در کاربردهای صنعتی ، کربنات کلسیم اغلب به عنوان یک ماده آلیاژی برای کمک به پیوند با سایر فلزات ، به ویژه آلومینیوم و بریلیم ، و همچنین به عنوان یک جز a موجود در ترکیبات سیمان و ملات استفاده می شود.

پوشش های صنعتی

نانوذرات و پودرهای کربنات کلسیم اغلب در کاربردهای صنعتی یافت می شوند که به پوشش محافظ نیاز دارند. در دسترس بودن گسترده و هزینه کم آن را به یک ماده مقرون به صرفه برای اهداف صنعتی تبدیل می کند.

کربنات کلسیم طبیعی

کربنات کلسیم یا CaCO3 بیش از 4٪ پوسته زمین را تشکیل می دهد و در سراسر جهان یافت می شود. رایج ترین اشکال طبیعی آن گچ ، سنگ آهک و سنگ مرمر است که در اثر رسوب پوسته حلزون های کوچک فسیل شده ، صدف ها و مرجان ها طی میلیون ها سال تولید می شود.

ضرر های کربنات کلسیم برای معده

کربنات کلسیم ممکن است باعث برگشت اسید شود: معده با تولید اسید بیشتر ، دوز بالای کربنات کلسیم را که قلیایی است ، جبران می کند. به همین دلیل ، به افرادی که سابقه زخم معده دارند توصیه می شود که ممکن است آن را تحمل نکنند و ممکن است مجبور به استفاده از سیترات کلسیم شوند.

سنتز نانو ذرات کربنات کلسیم

CCNp ها از کربنات سدیم و کلسیم سنتز شدند

محلول های آبی اشباع شده با نیترات.

مرحله اول : سدیم کربنات همراه با سدیم در آب دیونیزه حل شد. محلول آبی سدیم هیدروکسید برای تقویت pH قلیایی مناسب برای کلسیم اضافه شد. بارش کربنات در حالی که نیترات سدیم برای کاهش اضافه شد.  حلالیت نیترات کلسیم توسط اثر یون مشترک (مندهام)

مرحله دوم : نیترات کلسیم در محلول قرار گرفت.  آب یونیزه شده و دو محلول آبی برای آماده بودند.  مخلوط کردن. محلول نیترات کلسیم به صورت قطره ای به محلول اضافه شد .محلول کربنات سدیم تحت هم زدن مداوم در تعیین .سرعت تحریک با استفاده از سیستم همگن ساز Polytron 2100(Kinematica) در طی یک دوره زمانی مشخص. محلول حاصل .در یک قیف جدا کننده که اجازه می دهد رسوب کند ، ریخته شد. ذرات ته نشین می شوند. دمای سنتز ثابت نگه داشته شد. ذرات پودر مانند بدست آمده برای شخصیت پردازی آماده اند .

سنتز سبز نانو ذرات کربنات کلسیم

سنتز بیوسنتز نانوذرات با استفاده از عصاره های گیاهی گزینه بهتری است. نانوذرات CaCO3 (کلسیت) با استفاده از CaCl2 و گونه های گیاهی انتخاب شده Boswellia ovalifoliolata (یک گیاه بومی) را به عنوان عامل کاهنده  گزارش می دهیم. پس از قرار گرفتن CaCl2 در برابر عصاره پوست گیاه ، نانوذرات به صورت رسوب ظاهر می شوند. این ویژگی ها با استفاده از میکروسکوپ الکترونی روبشی (SEM) و(EDAX) طیف سنجی مادون قرمز تبدیل فوریه (FTIR) مشخص می شوند. داده های FTIR نشان می دهد که عصاره گیاه حاوی ترکیبات فنلی و پروتئین ها به عنوان عوامل کاهنده عمل می کنند و NP های سنتز شده بیولوژیکی نیز هستند. CCNP های سنتز شده bio سنتز باعث تسریع جوانه زنی بذر و رشد گیاهچه در V. mungo می شوند.

منابع قابل ارجاع برای مطالعه بیشتر: https://www.hindawi.com/journals/jnm/2012/534010/

4 دیدگاه دربارهٔ «خرید نانو ذرات کربنات کلسیم;

  1. سلام
    باعث افتخار است که از تجربیات شما در به اجرا درآوردن پروژه تولید نانو کربنات کلسیم در شرکت شیمی معدنی حجار نانو بتوانم استفاده کنم
    ارادتمند
    عظبمی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید