نانو صفحات گرافن

نانو صفحات گرافن

شرکت بیسموت » نانو » نانو صفحات گرافن

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

آشنایی با نانو صفحات گرافن

در علم نانو مواد،نانو صفحات گرافن هم در گروه پرکابرد ها قرار گرفته است.گرافن ماده ای است به شکل لانه زنبوری که ضخامتی به اندازه یک اتم را دارا میباشد.این ماده از جمله مواد کربنی گرافیتی چند بعدی است.این نانو ذرات دارای مورفولوژی یا شکل ظاهری جامد اند و رنگ آن ها سیاه است.نانو مواد های گرافن ویژگی هایی قبیل خواص مکانیکی،هدایت حرارتی،خواص شیمیایی و بیولوژکی را دارا میباشند.

پیشنهاد میکنیم از بقیه نانو ذرات نیز دیدن کنید

خرید نانو صفحات گرافن

برای خرید نانو صفحات گرافن و دیگر نانو مواد و محصولات شیمیایی مورد نظر خود میتوانید با ما تماس بگیرید و لیست سفارش خود را برای ما ارسال کنید تا قیمت مناسب محصول مورد نظرتان را در اختیارتان قرار دهیم.

شماره تماس های سریع بای خرید نانو ذرات : 09930671732

IMG 20200515 WA0015 نانو صفحات گرافن

 

ویژگی های نانو مواد گرافن

اثر ضد باکتریایی نانو صفحات گرافن

درک کاملی از مکانیسم ضدمیکروبی هنوز در مراحل ابتدایی خود است،اما با افزایش تعداد تحقیقات در مورد فعالیت که از ضدمیکروبی نانو صفحات گرافن،سه مکانیسم غالب پیشنهاد شده است.آسیب جسمی توسط تیغه هایی مانند مواد گرافن که از طریق غشاء سلولی میکروبی سوراخ میشوند تاثیر میپذیرد و باعث نشت ماده داخل سلول میشود و منجر به مرگ سلول میشود.بسته بندی و مکانیسم فرسایش گرمایشی همچنین میتواند با محصور کردن سلول های باکتریایی باعث آسیب سلول های باکتریایی،فراهم آوردن یک سد انعطاف‌پذیر منحصر به فرد برای جداسازی محیط رشد باکتری ها،مهار تکثیر باکتری ها و کاهش فعالیت متابولیک میکروبی و زنده ماندن سلول ها شود.

پیشنهاد میکنیم در حیطه اثر ضدباکتریایی،نوشته مربوط به نانو ذرات نقره را مطالعه بفرمائید.

کاربرد های نانو صفحات گرافن در مهندسی بافت

از بین رفتن بافت به علت تروما،بیماری یا ناهنجاری مادرزادی یک نگرانی عمده مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان است.چالش مداوم درمان دندان پزشکی ترمیم دندان های از دست رفته با ساختار پریودنتال آنهاست.تحولاتی در استفاده از مواد برای جایگزین کردن بافت های بیمارگونه استفاده از مواد بیولوژیکی خاص به‌وجود آمده است،که باعث تقویت و بازسازی یک بافت قابل قبول و عملکردی میشود.

کاربرد نانو مواد گرافن در درمان سرطان

اکنون گرافن روزانه ماده ای استثنایی برای تحویل دارو و کاربرد های پزشکی است.با توجه به مساحت سطح فوق‌العاده بالا و خیالی سازی آسان سطح،گرافن تک لایه ای برای تحویل دارو و ژن به شدت مورد بررسی قرار گرفته است.با استفاده از جذب ذاتی بالای مادون قرمز نزدیک خود،گرافن و مشتقات آن کاندید های خوبی برای درمان های ترکیبی فوتودرمی و شیمی درمانی و یا فتودینامیک هستند.نانو ذرات نقره

خواص الکترونیکی نانو ذرات گرافن

یکی از دلایل محققان فناوری نانو که به سمت الکترونیک مولکولی ترویج شده اند این است که نانو ذرات رساناهای الکتریکی بسیار خوبی هستند.ترتیب اتمی منحصر به فرد اتم های کربن موجود در گرافن به الکترون های آن اجازه میدهد تا با سرعت بسیار زیاد و بدون احتمال قابل توجه پراکندگی به راحتی حرکت کنند و باعث صرفه جویی در انرژی گرانبها به طور معمول در رساناهای دیگر میشوند.الکترون هایی که حول اتم های کربن در حال حرکت هستند با پتانسیل دوره ای شبکه لانه زنبوری گرافن تعامل دارند و این باعث ایجاد ذرات جدیدی میشود که جرم خود را از دست داده اند.این بدان معنی است که گرافن هرگز از عمل متوقف نمیشود.همچنین مشخص شد که آنها در خیلی نیمه هادی ها خیلی سریع تر از الکترون ها حرکت میکنند.

پودر نانو ذرات گرافن

کاربرد نانو صفحات گرافن در ذخیره انرژی

باتری ها

گرافن میتواند قدرت و چگالی انرژی و همچنین طول عمر باتری های لیتیوم یون سنتی را به طرز چشمگیری افزایش دهد.گرافن مورد استفاده برای آندها در باتری های یون لیتیوم هم الکترود سنتی گرافیت و همچنین حامل جریان مس اند را جایگزین میکنند.مساحت بالای سطح آن به نسبت جرم و هدایت زیاد آن باعث بهبود کارایی باتری میشود و این باعث میشود جریان های بالاتر و سرعت شارژ و تخلیه سریعتر شود.هدایت بالاتر گرافن همچنین باعث کاهش راندمان باتری میشود در حالی که وزن پایین آن یک امتیاز است که باعث افزایش چگالی انرژی باتری نیز میشود.

ابر رساناها

همانند باتری ها،استفاده از گرافن برای صفحات/الکترود،چگالی انرژی خازن و ظرفیت انتقال فعلی آن را بدلیل رسانایی زیاد و نسبت سطح زیاد به سطح جرم،بهبود میبخشد.

کاربرد نانو ذرات گرافن در ایجاد باند گپ

نانو صفحات گرافن

تحقیقات در بسیاری از موسسات در سرتاسر جهان در حال انجام است تا بتوانند یک روش عملی برای اصلاح شبکه کریستالی گرافن پیدا کنند تا شکاف باند را در مدارهای الکترون خود القاء کند تا امکان استفاده از گرافن در ساخت دیودها و ترانزیستورها فراهم شود.

برنامه های نیمه هادی نانو صفحات گرافن گرافن(ترانزیستورها)

تحرک الکترونیکی عالی گرافن به همراه اندازه جمع و جور آن باعث شده تا کاربرد های الکترونیکی با سرعت بالا ایده آل باشد.تحرک زیاد الکترونی و هدایت حرارتی ترانزیستورهای اثر میدانی را سریعتر و مدارهای مجتمع با افزایش اتلاف گرما باعث خنک شدن آنها میشوند.ساختار نازک گرافن همچنین به اجزای کوچکتر و مدارهای با افزایش متناوب در عملکرد فرکانس بالا و همچنین مزایای کوچک سازی اجازه  میدهد.

نانو پودر گرافن

خطرات نانو ذرات گرافن بر روی انسان و محیط زیست

تا کنون نتیجه گیری در مورد اثرات بیولوژکی مثبت یا منفی بر روی انسان خیلی زود است،اما آزمایش های اول بر روی حیوانات نشان داد که آسیب ریوی ممکن است بعد از استنشاق نانو ذرات گرافن ایجاد شود.نگرانی متخصصان ریه درباره ایمنی گرافن و اکسید گرافن مطرح شده است.آنها اکیدا توصیه میکنند که آزمایش های استنشاق مناسب(جذب ریه)گرافن انجام شود تا درک ایمنی تنفسی این گروه از مواد بهتر انجام شود.

نتیجه

در حال حاضر گرافن و اکسیدگرافن هنوز هم مواد آزمایشی هستند و برای تحقیقات مهم هستند.میزان قرار گرفتن در معرض احتمالی این مواد در این مقطع زمانی بسیار اندک است،اما پیگیری آنچه آینده این ماده از نظر مشخصات ایمنی انسانی و محیطی خود دارد دنبال میشود.

منابع قابل ارجاع برای مطالعه بیشتر :

https://www.megantech.pl

3 دیدگاه دربارهٔ «نانو صفحات گرافن;

  1. قابلیت اطمینان چیزی است که این فروشنده را متمایز می کند. آنها به طور مداوم خدمات برجسته و تحویل فوری ارائه می دهند.

    پاسخ
  2. قابلیت اطمینان دلیلی است که من به انتخاب این فروشنده ادامه می دهم. آنها هرگز در ارائه برتری شکست نخورده اند.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید