خرید هگزان

بهگزان هیدروکربنی شیش کربنه و از دسته ی آلکانها بوده که دارای پنج ایزومر ساختاری است و شرکت بیسموت اقدام به فروش هگزان با بهترین قیمت کرده
  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

فروش هگزان

شرکت بیسموت تلاش خود را دارد که بهترین هگزان موجود در بازار را برای فروش آماده کند. شما برای خرید هگزان میتوانید از طریق لینک زیر یا با تماس با ما اقدام به خرید هگزان با بهترین قیمت موجود بازار و با تضمین 100% رضایت از کالا به شما ارایه میکند

فروش نرمال هگزان

هگزان چیست ؟

این اصطلاح میتواند به هریک از پنج ایزومر ساختاری با آن فرمول یا ترکیبی از آنها اطلاق شود. در نامگذاری آیوپاک (IUPAC) نرمال هگزان به آلکان راست زنجیر بدون شاخه ای ((n-Hexane اطلاق میشود که دارای زنجیری شیش کربنه به فرمول مولکولی C6H14 باشد.چهار ایزومر دیگر به عنوان مشتقات متیله دار پنتان و بوتان نامگذاری شده اند . آیوپاک همچنین از این اصطلاح به عنوان ریشه بسیاری از ترکیبات با زنجیر اصلی خطی شیش کربنه مانند 2- متیل هگزان استفاده میکند.

هگزان ها بخش قابل توجهی از بنزین را تشکیل میدهند که همه آنها ترکیبات بی رنگ و بی بو با نقطه جوش بین 50 تا 70 درجه سانتی گراد (122 تا 158درجه فارنهایت) هستند .

آنها به طور گسترده ای به عنوان حلال های غیر قطبی ارزان و نسبتا ایمن و تا حد زیادی غیر فعال که به راحتی تبخیر میشوند مورد استفاده قرار میگیرند .

قطبیت هگزان

هگزان ها که دارای ساختاری متشکل از پیوند های کوالانسی یگانه میان کربن ها و هیدروژن ها هستند به علت غیر قطبی بودن پیوند ها و تفاوت ناچیز در الکترونگاتیوی این دو عنصر دارای ممان دوقطبی ناچیز بوده و در نتیجه غیر قطبی تلقی میشوند .

ایزومر های هگزان

ایزومر های هگزان 

درباره سیکلو هگزان نیز بیشتر مطالعه کنید و اطلاعات خود را تکمیل کنید درباره این ماده شیمیایی پر استفاده در شیمی .

کاربرد های هگزان

در صنعت از این ماده در تولید چسب و صنعت چرم و تولید کفش استفاده میشود .از این ماده همچنین در استخراج روغن های پخت و پز از دانه های گیاهی(مانند روغن کانولا یا روغن سویا) استفاده میشود .

هگزان به دلیل غیر قطبی بودن خود حلال ترکیبات غیر قطبی محسوب میشود در نتیجه میتوان از آن برای تمییز کردن و گریس زدایی تجهیزات و موارد مشابه مانند استخراج آلودگیهای حاصل از روغن و گریس از آب و خاک استفاده کرد .از این ماده در صنایع نساجی نیز استفاده میشود .

از این گاز در فرایند کروماتوگرافی به عنوان یک حلال غیر قطبی نیز استفاده میشود .

فرایند تولید هگزان

هگزانها به طور عمده با پالایش نفت خام بدست می آیند ترکیب دقیق پالایش شده تا حد زیادی به منبع نفت و محدودیت های پالایش بستگی دارد به طور دقیق تر به روش های زیر میتوان این ماده را تهییه کرد :

1-تهییه این ماده از طریق تفکیک عناصر فرار از هیدروکربن های سنگین تر بر اساس تعادل فازی بین حالت مایع و گاز

2-جداسازی خرید هگزان از سایر هیدروکربن ها بر اساس تفاوت در نقطه جوش آنها


برای خرید نرمال هگزان همین الان اقدام کنید

 


کپسول گاز هگزان

این گاز به دلیل آتش زا بودن و خطرناک بودن در کپسول های قرمز رنگ و عمدتا در حجم 20 لیتر و به دلیل آتش زا بودن دارای شیر های چپ گرد DIN1 و BS4 میباشند.

مشخصات فیزیکی

هگزان به فرمول مولکولی C6H14 به وزن مولکولی 86.178 g.mol-1  مایعی بی رنگ از دسته ی آلکانها و دارای چگالی 0.6606  g.mL-1  و انحلال در آب 9.5 mg.L-1  بوده و مولکولی غیر قطبی دارد .

این ترکیبات به علت غیر قطبی بودن دارای نیروی های بین مولکولی لاندن بوده که با افزایش جرم ملکولی و سطح تماس مولکول ها این نیرو و در نتیجه نقطه ذوب و جوش افزایش میابند.

ایزومرهای خرید هگزان نقطه جوش های متفاوت اما نزدیک به هم و با توجه به نیرو های بین مولکولی به طور کلی برای ایزومر های شاخه دار کمتر از اقسام راست زنجیر آن است اما در نقطه مقابل آن نقطه ذوب روند مشخص و منظمی ندارد .

نقطه جوش ایزومر های هگزان 

واکنش های هگزان

هگزان نیز مانند دیگر آلکانها واکنش پذیری کمی داشته و در اکثر واکنش های شیمیایی به عنوان حلال مورد استفاده قرار میگرد از معدود واکنش هایی که خرید هگزان و دیگر آلکانها در آن شرکت میکنند میتوان به واکنش های سوختن (ترکیب شدن با اکسیژن و تولید کربن دی اکسید و آب ) و واکنش های رادیکالی اشاره کرد .


فروش هگزان با تضمین 100% رضایت

 


ایمنی کار با هگزان صنعتی

این ماده به راحتی تبخیر میشود بنابراین تنفس هوای آلوده هنگام تولید واستفاده از مواد شیمیایی رایج ترین راه در معرض مواد قرار گرفتن محسوب میشود افرادی که در نزدیکی محل هایی که در آنها خرید هگزان صنعتی تولید یا مورد استفاده قرار میگرد یا در نزدیکی محل های زباله خطرناک حاوی این گاز هستند همواره در معرض این ماده شیمیایی نسبتا سمی قرار دارند.

سمیت n-Hexane نسبتا کم بوده و استنشاق در 5000PPm  به مدت ده دقیقه باعث ایجاد سرگیجه میشود .در 1000PPm  به مدت 12ساعت باعث خواب آلودگی خستگی و از دست دادن اشتها میشود در 2500تا 5000PPm  باعث ضعف عضلات تار دید و سردرد میشود .

انستیتیو ملی و بهداشت شغلی (NIOSH) حد مجاز قرار گرفتن در معرض ایزومر های خرید هگزان خوراکی به مقدار 0.15 گرم در متر مربع را 8 ساعت تعیین کرده است .

درصورتی که فردی در معرض این گاز قرار گرفته باشد و آنرا استنشاق کرده باشد باید سریعا به محیط باز با اکسیژن کافی منتقل شده ودر صورت اختلال در تنفس باید با تنفس مصنوعی فرد را احیاء کرد .

در صورت تماس این ماده با چشم و یا پوست ضروری است که به مدت 15 دقیقه با آب سرد شست وشو داده شود .

این ماده به دلیل اشتعال زایی بالا باید دور از گرما و جرقه نگهداری شود .خرید هگزان صنعتی در صورتی که در محیط با غلظت اکسیژن بالا قرار بگیرد میتواند منجربه انفجار شود در نتیجه باید در انبار کردن این ماده دقت شود که درکنار کپسول گاز هایی با قدرت اکسندگی بالا مانند اکسیژن و نیتروس اکسایدو …قرار نگیرد .

منابع

“n-hexane – Compound Summary”. PubChem Compound.

https://en.wikipedia.org/wiki/Hexane

https://www.worldofmolecules.com/fuels/hexane.htm

https://saferchemicals.org/get-the-facts/toxic-chemicals/hexane/


سوالات متداول

قیمت خرید هگزان چقدر است ؟

قیمت مواد شیمیایی به صورت کلی در نوسان است و به نسبت مقدار خرید شما متفاوت است

خرید هگزان صنعتی را چگونه میتوانیم انجام دهیم ؟

برای خرید هگزان صنعتی راه های زیادی وجود دارد که بازار و… راه هایی بوده که در گذشته بیشتر مورد استفاده قرار میگرفته است . شما میتوانید الان به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید و قیمت پایه را از وارد کننده های آن دریافت کنید .

نرمال هگزان با هگزان چه تفاوتی دارد ؟

تفاوتی ندارد . البته شما باید دقت کنید که آن را با سیکلو هگزان اشتباه نگیرید . میتوانید درباره هر دوی آن در وبلاگ ما بیشتر بخوانید

آیا هگزان قطبی است ؟

خیر خرید هگزان خوراکی قطبی نیست . اگر توضیح بیشتر نیاز دارید میتوانید در سایت بیسموت مطالعه بفرمایید

4.3/5 (6 نظر)

11 دیدگاه دربارهٔ «خرید هگزان;

    • سلام و درود
      بله هگزان قابلیت حل کردن انواع روغن ها (مثل همین مورد شما که روغن سوخته است) را دارد

      پاسخ
  1. سلام شرکت بازرگانی بارمان هستیم
    قیمت هگزان صنعتی رو می خواستم داشته باشم
    البته یه محصولی رو می خواهیم بخریم لازم هست حدود قیمت دستمون باشه
    ممنون می شم پاسخ بدین دیتا شیت هم دارم واسه این هگزان

    پاسخ
    • سلام
      ممنون میشم با اکانت واتس آپ هماهنگ بفرمایید تا دیتاشیت و قیمت هگزان صنعتی در مقادیر مختلف رو برای شما ارسال کنیم
      میتونید روی گزینه واتس آپ پایین صفحه هم بزنید تا مستقیم به واتس آپ این شماره هدایت شوید

      پاسخ
  2. سلام
    متن خوبی بود
    البته اگه کامل تر بود بهتر بود
    هگزان صنعتی تفاوتی داره ؟
    قیمت خرید هگزان رو هم برام بفرستید لطفا ممنون

    پاسخ
    • سلام
      ممنونیم که خوشتون اومد آقای صادقی
      خوشحال میشیم که بتونید کمکمون کنید برای قسمت های علمی هگزان
      در کل هگزان صنعتی و آزمایشگاهی در مقدار خلوص تفاوت دارند
      قیمت هگران رو هم براتون ارسال کردیم به ایمیلتون البته اگه شماره تماستون رو هم برامون میزاشتید که تماس بگیریم با شما یا شما با ما زنگ میزدید در هر ساعتی از طول روز سریع تر میتونستیم بهتون قیمت رو اعلام کنیم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید