خرید پتاسیم سوربات

پتاسیم سوربات

شرکت بیسموت » مواد اولیه صنایع غذایی » خرید پتاسیم سوربات

قیمت پتاسیم سوربات198000 تومان
تاریخ به روز رسانی قیمت1403.01.19 
شماره تماس برای خرید 021-28422797
  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

پتاسیم سوربات با فرمول شیمیایی C6H7KO2 یک ترکیب شیمیایی با شناسه پاب‌کم ۵۱۶۹۳۱ است؛ که جرم مولی آن ۱۵۰٫۲۲ گرم بر مول می‌باشد که یک نمک سفید است که در آب محلول است و به راحتی حل می شود(58.2٪ در دمای 20 درجه سانتیگراد).  پتاسیم سوربات در درجه اول به عنوان نگهدارنده در مواد غذایی استفاده می شود، پتاسیم در انواع کاربردها از جمله مواد غذایی و محصولات آرایشی استفاده می شود.  در حالی که اسید سوربیک به طور طبیعی در برخی از انواع توت ها نیز یافت می شود، تقریباً تمام تولید اسید سربیک در جهان، که از آن سوربات پتاسیم حاصل می شود، به صورت مصنوعی تولید می شود.

پتاسیم سوربات یک نمک بی بو و بی مزه است که از اسید سوریکیک و هیدروکسید پتاسیم تولید می شود. سوربات پتاسیم باعث افزایش ماندگاری غذا با استفاده از مخمر و قارچ می شود. ایمنی و استفاده از آن به عنوان نگهدارنده برای پنجاه سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته و اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) آن را به طور کلی غیر سمی اعلام کرده تا زمانی که به طور اندازه استفاده شود.

پیشنهاد میکنیم حتما از بقیه مواد اولیه صنایع غذایی ما دیدن کنید

خرید پتاسیم سوربات

برای خرید پتاسیم سوربات به صورت گرانول یا پودر شما میتوانید با ما تماس بگیرید و استعلام قیمت روز را داشته باشید یا میتوانید از طریق لینک زیر ثبت سفارش کنید تا ما با شما تماس بگیریم و قیمت پتاسیم سوربات را به شما اعلام کنیم.

شماره تماس ما : 021-28422797

خرید پتاسیم سوربات (potassium sorbate) به صورت پودر یا گرانول

نحوه تولید potassium sorbate

سوربات پتاسیم با خنثی کردن اسید سوربیک با هیدروکسید پتاسیم بصورت صنعتی و  اسید سوربیک پیشرو در یک فرآیند دو مرحله ای از طریق چگالش کروتونالدئید و کتین تولید می شود.

مصارف استفاده از سوربات پتاسیم

سوربات پتاسیم برای خنثی کردن مخمر ها در بسیاری از غذاها مانند پنیر، ماست، گوشت خشک شده، نوشابه و نوشیدنی های میوه ای و غذاهای پخته شده استفاده می شود. پتاسیم سوربات در تهیه مواردی از قبیل شربت، کیک که توسط رستوران های فست فود مانند مک دونالد سرو می شود، استفاده می شود.

به علاوه، محصولات مکمل رژیم غذایی گیاهی به طور کلی حاوی سربات پتاسیم هستند که برای جلوگیری از نفوذ میکروب و افزایش عمر مفید غذا عمل می کند. پتاسیم سوربات در مقادیری مورد استفاده قرار می گیرد که در طی دوره های کوتاه مدت اثرات منفی بر سلامتی انسان ندارد.

استفاده در محصولات آرایشی

برچسب زدن خرید پتاسیم سوربات نگهدارنده بر روی مواد تشکیل دهنده به عنوان “سوربات پتاسیم” یا “E202” خوانده می شود. همچنین، در بسیاری از محصولات مراقبت شخصی از مهار رشد میکروارگانیسم ها استفاده می شود.  برخی از تولید کنندگان از پتاسیم سوربا نگهدارنده به عنوان جایگزینی برای پارابنها استفاده می کنند.

استفاده از potassium sorbate در غذاها

شما می توانید سوربات پتاسیم را بر روی لیست مواد تشکیل دهنده برای بسیاری از غذاهای رایج پیدا کنید. خرید پتاسیم سوربات یک نگهدارنده محبوب است زیرا برای نگهداری غذا عالی است و ویژگی های محصول را مانند طعم، بو و یا ظاهر آن را تغییر نمی دهد. شما ممکن است آن را به بسیاری از محصولات غذایی ببینید، مانند:

  • آب سیب
  • غذاهای پخته شده و بسته بندی شده
  • کنسرو میوه ها و سبزیجات
  • پنیرها
  • گوشت خشک شده
  • بستنی
  • ترشی و شور
  • ماست

خرید پتاسیم سوربات خووراکی نیز برای استفاده ایمن به عنوان نگهدارنده در غذاهای مرطوب و سگ و در سایر خوراک حیوانات هم استفاده میشود.

برخی از نمونه های معمول در بازار غذاهای حیوان خانگی از دهه 1960 در بازار بوده اند؛ آنها با ترکیب محصولات گوشت، غلات و سایر مواد تشکیل دهنده از جمله هموگرافی (ساکارز و پروپیلن گلیکول) و سپس تکنیک های پخت و پز اکستروژن برای تشکیل انواع محصولات بررسی می شوند.

استفاده های پتاسیم سوربات در مواد غذایی

نگهدارنده هایی مانند نمادهای سدیم بنزوات و سدیم های پتاسیم اغلب در تولید آب تجاری به منظور کنترل آلودگی میکروبی و دستیابی به عمر مفید تر از محصولات میوه و سبزیجات استفاده می شود. با این حال، آگاهی و تقاضای مصرف کننده برای جایگزین های غیر مصنوعی و تنها مواد طبیعی موجود در محصولات که آنها خریداری می کنند، توسعه ضد میکروبی طبیعی را تحریک می کنند.

فعالیت ضد میکروبی این ترکیبات شامل مکانیزم های مختلف برای کاهش آلودگی میکروبی و فاسد شدن است و در نتیجه افزایش عمر مفید محصولات آب می شود. به عنوان مثال، سیستم لاکتوپوکسیداز هیپوتیوسیانیت (OSCN -) و هیپوتیوسیان اسید (HOSCN) را تولید می کند که آنزیم های سیتوپلاسمی را کاهش می دهد.

استفاده از potassium sorbateدر محصولات آرایشی و مراقبت شخصی

سوربات پتاسیم به عنوان یک ماده ضد میکروبی و نگهدارنده در موارد مراقبت شخصی مورد استفاده قرار می گیرد، مانند:

  • خط چشم و سایر لوازم آرایشی و بهداشتی
  • شامپو و کرم مرطوب کننده
  • لنز چشم

آیا پتاسیم سوربات برای خوردن ضرر دارد؟

سازمان های نظارتی مانند FDA، سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد و اداره ایمنی مواد غذایی اروپا (EFSA) تعیین کرده اند که سوربات پتاسیم “به طور کلی به عنوان یک ماده ایمن شناخته می شود”، هنگامی که شما خرید پتاسیم سوربات خوارکی را به عنوان افزودنی مواد غذایی می خورید، از طریق سیستم بدن شما بی ضرر به عنوان آب و دی اکسید کربن عبور می کند و در بدن شما نمی ماند.

تحقیقات درباره سوربات

در سال 2015، سازمان EFSA سوربات پتاسیم و دو مواد دیگر را به همراه آن بررسی کرد. مقدار روزانه قابل قبول مصرف 3 میلی گرم در هر کیلوگرم وزن بدن در روز را تعیین می کند. موش ها با 300 میلی گرم در روز با خرید پتاسیم سوربات خوراکی تغذیه می شدند بدون اینکه اثرات بدی مشاهده شود.

چرا از potassium sorbate استفاده می شود؟

اسید سوریک، سوربات پتاسیم، نگهدارنده مواد غذایی جدید، بسیار کارآمد، امن و غیر خوراکی و جایگزین اسید بنزوئیک به عنوان یک نگهدارنده سنتی هستند. اسید سووریک، سوربات پتاسیم و سورتات کلسیم در سراسر جهان در حال حاضر با موفقیت به عنوان محصولات استاندارد در بسیاری از شاخه های صنایع غذایی استفاده می شوند.

 

منابع:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Potassium_sorbate

https://www.healthline.com/health/potassium-sorbate#takeaway

https://www.sciencedirect.com/topics/medicine-and-dentistry/sorbic-acid

5/5 (1 نظر)

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید پتاسیم سوربات;

دیدگاهتان را بنویسید