خرید گلیسیرین

گلیسیرین

شرکت بیسموت » حلال های شیمیایی » خرید گلیسیرین

گلیسیرین که با نام گلیسرول  نیز شناخته می شود، یک مایع چسبناک بدون بو و بی رنگ است که مزه کمی شیرین دارد.  این ماده معمولاً در مواد غذایی، مراقبت شخصی مثل پوست و مو و همچنین محصولات دارویی به عنوان مرطوب کننده استفاده می شود.
  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

گلیسیرین که با نام گلیسرول  نیز شناخته می شود، یک مایع چسبناک بدون بو و بی رنگ است که مزه کمی شیرین دارد.  این ماده معمولاً در مواد غذایی، مراقبت شخصی مثل پوست و مو و همچنین محصولات دارویی به عنوان مرطوب کننده استفاده می شود.

از دیگر حلال های شیمیایی ما دیدن کنید

خرید گلیسیرین

شما میتوانید برای خرید گلیسیرین با ما تماس گرفته و استعلام قیمت گلیسیرین را داشته باشید یا میتوانید از طریق لینک زیر ثبت سفارش کرده و منتظر تماس همکاران ما برای اعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر باشید.

شماره تماس ما : 021-28422797

Glycerin

گلیسیرین چیست؟

گلیسیرین یک الکل سه وجه است که به دلیل داشتن پیوند هیدروژنی در آب و اتانول حل می‌شود، اما در دیگر حلال‌

ها کمتر محلول است.این ماده به عنوان شیرین کننده و نگهدارنده در مواد غذایی و به عنوان یک جایگزین الکل در لوازم آرایشی نیز عمل می کند، و آن را برای کسانی که ترجیح می دهند از محصولات طبیعی برای پوست خود استفاده کنند پیشنهاد می کنیم.

الکل یا نوعی الکل چرب ؟

تحقیقات جدید نشان می دهد که گلیسیرین یک عمل بهبود دهنده است که نشان می دهد که فقط پوست را مرطوب و خشکی آن را کاهش نمی دهد در واقع درمان هم می کند. این مقاله شواهد را در جزئیات عالی ارائه می دهد.

گلیسیرین سنتز لیپید ها را هدایت می کند و سلول های هدایت شده  باعث کاهش کبودی و بهبودی زخم می شود. همینطور برای درمان عفونت های قارچی مانند اختلالات و اگزوزیا، گلیسیرین بهترین ماده در درمان آن است.

تاریخچه استفاده از گلیسیرین

این ماده همه کاره بسیاری از کاربردهای پوستی و مراقبت های بهداشتی مانند داروها، شربت های سرفه، صابون ها، مواد شوینده، مرطوب کننده، شامپو، خمیر دندان، کرم های اصلاح و سایر محصولات آرایشی و لوازم آرایشی را شامل می شود.

محصولاتی که دارای گلیسیرین بهداشتی بیشتری هستند برای افرادی که دارای پوست حساس می باشد، ایده آل و برای رطوبت های پوستی بسیار مناسب است. در حالی که برای داشتن سازگاری با محیط زیست شناخته شده است، محبوبیت گلیسیرین گیاهی عمدتا به دلیل ویژگی های آن است که باعث رطوبت بیشتر پوست می شود.

ساختار گلیسیرین

این ماده با توجه به واکنش های یکی از دو الکل اولیه موجود در گلیسیرین نوعی ماده ناخالص به حساب می آید.  بنابراین، در مشتقات جایگزین، شماره گذاری stereospecific مولکول را با یک پیشوند “sn” قبل از نام مولکول برچسب می زند.

ساختار گلیسیرین

ساخت

ساخت آن آسان است و از قرن نوزدهم بخشی از صابون سازی و فروش گلیسیرین به شمار می رود. گلیسیرین برای افزایش غلظت خود تقطیر می شود و تحت یک فرآیند سفید کننده کربن قرار می گیرد تا به یک ماده کاملاً خالص که در صابون استفاده می شود در بیاید، گلیسیرین خوراکی بهداشتی در مواد غذایی و دارویی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

گلیسرول از منابع گیاهی و جانوری تولید می شود که در آن تری گلیسریدها ، استرهای گلیسرول با اسیدهای کربوکسیلیک با زنجیره بلند پدید می آیند. در زمان ترانس و استریل شدن این تری گلیسیرید ها، گلیسرول و همچنین مشتق اسید چرب تولید می شوند که به صورت زیر است:

تری گلیسریدها را میتوان با هیدروکسید سدیم استخراج کرد تا به گلیسرول و نمک سدیم چرب یا صابون بدهد.

تولید گلیسیرین از گیاه

این ماده می تواند از منابع نفتی نیز تولید شود که یک محصول جانبی در تولید بیودیزل است.  گلیسیرین به طور انحصاری از گیاهان تهیه می شود و از یکی از روغن های گیاهانی چون: سویا ، ذرت ، کلزا ، نارگیل ، روغن هسته خرما است. مواد دیگری نظیر سوربیتول و پروپاندیول که دو رقیق کننده هستند و مورد تأیید Stewardship می باشند معمولا در ساخت صابون و مواد آرایشی و پوستی استفاده می شوند.

مقدار تولید گلیسیرین در آمریکا و اروپا

منابع گیاهی معمولی شامل سویا یا نخل که تقریباً 950،000 تن در سال در ایالات متحده و اروپا تولید می شود.  350،000 تن گلیسرول در سال تنها از سال 2000 تا 2004 در ایالات متحده تولید می شد. بخشنامه 2003/30 / EC اتحادیه اروپا شرط لازم را برای اینکه 5.75٪ سوختهای نفتی باید تا سال 2010 با منابع سوختهای زیستی در تمام کشورها جایگزین شوند. در سال 2006 پیش بینی شده بود که تا سال 2020 تولید و فروش گلیسیرین صنعتی شش برابر بیشتر از تقاضا باشد و گلیسرول اضافی تولید کنند.

گلیسرول از تری گلیسیرید در مقدار زیادی تولید می شود. اما محصول خام از کیفیت متغیر برخوردار است و قیمت خرید گلیسیرین به حداقل 2 تا 5 سنت در هر کیلوگرم در سال 2011 رسیده است.

گلیسرول مصنوعی

اگرچه معمولاً مقرون به صرفه نیست اما گلیسرول را میتوان با مسیرهای مختلف از پروپیلن تولید کرد. فرآیند epichlorohydrin مهمترین فرایند این ماده شامل کلرید شدن پروپیلن برای دادن آلیل کلرید است که با هیپوکلریت به دی کلرو هیدرین اکسیده می شود، که با استفاده از یک پایه قوی برای دادن اپی کلروهیدرین واکنش نشان می دهد.

کاربردهای گلیسیرین

صنایع غذایی

در مواد غذایی و نوشیدنی ها خرید گلیسیرین خوراکی به عنوان یک ماده حلال و شیرین کننده عمل می کند و همینطور به حفظ غذاها کمک می کند. این ماده به عنوان حجم دهنده در غذاهای کم چرب تجاری (به عنوان مثال، کوکی ها) و به عنوان ماده ضخیم کننده در لیکورها استفاده می شود.

همانطور که خرید گلیسیرین خوراکی در غذاها استفاده می شود و توسط آکادمی تغذیه و رژیم غذایی ایالات متحده به عنوان کربوهیدرات نیز طبقه بندی شده است.  نام تجاری کربوهیدرات سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) شامل کلیه عناصر مغذی کالری به استثنای پروتئین و چربی است.  گلیسرول دارای چگالی کالری مشابه قند جدول است.

گلیسیرین می تواند به صورت مصنوعی تولید شود، این شربت بی رنگ و بی بو است که طعم شیرین دارد. گلیسیرین در غذا توسط آکادمی تغذیه و رژیم غذایی و اداره غذا و داروی ایالات متحده به عنوان کربوهیدرات طبقه بندی شده است و همان چگالی کالری را به عنوان قند دارد، هرچند اثر کمتری بر قند خون دارد. این ماده غیر سمی است و برای مصرف انسان در غذاها در مقادیر کمی در نظر گرفته می شود.

فروش گلیسیرین مالزی

داروسازی و محصولات پوستی و مراقبت شخصی

در داروسازی داروهایی مثل شربت سرفه ، اکسیدها و مواد منعکس کننده ، خمیردندان ، دهانشویه ها ، محصولات مراقبت از پوست ، کرم اصلاح ، محصولات مراقبت از مو ، صابون ها و روان کننده های شخصی یافت می شود.

در حالت جامد مانند قرص، از گلیسرول به عنوان ماده نگهدارنده استفاده می شود.  برای مصرف انسان ، گلیسرول توسط FDA ایالات متحده در بین الکل های قندی به عنوان یک ماده مغذی کالری طبقه بندی و همچنین در بانکداری خون برای حفظ گلبول های قرمز قبل از انجماد استفاده می شود.

در محصولات مراقبت از پوست خرید گلیسیرین و استفاده از ان از خشک شدن پوست جلوگیری می کند. همچنین می تواند احساس خوشایندی را به شخص برای نرم بودن پوست بدهد چون گلیسیرین به پوست کمک می کند تا رطوبت طبیعی خود را جذب و حفظ کند و باعث می شود پوست لطیف تر شود. همچنین از گلیسیرین برای دور چشم و ترمیم پوست نیز استفاده میشود.

صابون گلیسیرین

گلیسرول مایع یک جزء مهم صابون گلیسیرین است و روغن های ضروری به آن اضافه می شوند.  این نوع صابون توسط اشخاصی با پوست حساس که پوست آنها به راحتی تحریک شده استفاده می شود زیرا با خاصیت مرطوب کنندگی آن مانع از خشکی پوست می شود. این صابون باعث می شود رطوبت از طریق لایه های پوستی جذب شود و از خشک شدن بیش از حد پوست جلوگیری شود.

استفاده گلیسیرین صنعتی در ضدیخ ها

همانند اتیلن گلیکول و پروپیلن گلیکول، گلیسرول یک کوسموتروپ غیر یونی است که پیوندهای هیدروژن قوی را با مولکول های آب تشکیل می دهد و با پیوندهای هیدروژن آب رقابت می کند. این اتفاق تعامل شکل گیری یخ را مختل می کند.  حداقل دمای نقطه انجماد در حدود 36 درجه فارنهایت (38 − درجه سانتیگراد) مربوط به 70 g گلیسرول در آب است.

در گذشته از اتیلن گلیکول به عنوان ضدیخ استفاده می شد اما امروزه با قوی تر بودن گلیسرول و حلال بودن آن در آب به عنوان ضد یخ برای اتومبیل استفاده می شود،  که دارای نقطه انجماد کمتری است.

حداقل نقطه انجماد یک مخلوط گلیسرول آب بیشتر از مخلوط اتیلن گلیکول آب است، گلیسرول صنعتی سمی نیست و برای استفاده در کاربردهای خودرو مجددا مورد بررسی قرار می گیرد.

در آزمایشگاه ها نیز استفاده از خرید گلیسیرین صنعتی یکی از اجزای متداول حلال های آنزیمی است که در دمای کمتر از صفر درجه سانتیگراد به دلیل پایین بودن دمای انجماد با آب ترکیب می شوند.

همینطور خرید گلیسرول در آب حل می شود تا آسیب های کریستال های یخی به ارگانیسم های آزمایشگاهی که در محلول های یخ زده ترکیب می شوند کاهش یابد.

استفاده شیمیایی از گلیسیرین

گلیسرول خام از هیدرولیز تری گلیسریدها می تواند با استفاده از کربن فعال برای از بین بردن ناخالصی های آلی ، قلیایی ها و استرهای گلیسرول بدون واکنش و تبادل یونی برای از بین بردن نمک ها خالص شود.  گلیسرول با خلوص بالا ( 99.5٪) با تقطیر چند مرحله ای بدست می آید.  محفظه خلاء به دلیل دمای بالای جوش آن به دمای (290 درجه سانتیگراد) لازم است.

در زیر فیلمی از کاربرد گلیسیرین برای ساخت آتش آمده است 

از خرید این ماده برای تولید نیتروگلیسیرین استفاده می شود که ماده اصلی مواد منفجره مختلف از جمله دینامیت ، ژلیژیت و پروانه هایی مانند کوردیت است. از این رو خرید گلیسیرین صنعتی و استفاده از گلیسرول مصنوعی در روزهای منتهی به جنگ جهانی دوم از اولویت های دفاع ملی بودند.

از نیتروگلیسیرین که به عنوان گلیسریل تری نیترات (GTN) نیز استفاده می شود معمولاً برای تسکین آنژین صدری استفاده می شود که به صورت قرص های زیر زبانی یا به عنوان اسپری آئروسل استفاده می شود.

گلیسرول پیشرو در سنتز تری اسیل گلیسرول ها و فسفولیپیدها در بافت کبد و چربی است.  هنگامی که بدن از چربی اشباع شده آن را به عنوان منبع انرژی استفاده می کند و گلیسرول و اسیدهای چرب وارد جریان خون می شوند.

استفاده گلیسیرین در صنعت فیلم سازی

از خرید گلیسرول در صنعت فیلم سازی در فیلمبرداری از صحنه هایی که در آن آب وجود دارد استفاده می شود تا خیلی سریع محیط مرطوب و آبی که در معرض گرما یا سرما است بخار یا منجمد نشود.

خرید گلیسرول برای تولید دیزل ژنراتورهای تولید کننده برق برای فرمول FIA سری E در اتومبیلهای برقی نیز استفاده می شود.

 گلیسیرین در مصارف پزشکی

در گلیسیرین لیپیدها که معروف به گلیسریدها هستند یافت می شود که به دلیل دارا بودن خاصیت ضد میکروبی و ضد ویروسی از آن بسیار زیاد در درمان های زخم و سوختگی استفاده می شود.

این ماده می تواند به عنوان یک نشانگر موثر برای اندازه گیری مقدار بیماری کبدی مورد استفاده قرار گیرد. گلیسیرین صنعتی بهداشتی در صنایع غذایی به عنوان شیرین کننده در فرمولاسیون دارویی مورد استفاده است.

سطح گلیسیرین خون در بیماران دیابتی بسیار زیاد است و فرض بر این است که علت کاهش باروری در بیمارانی که از دیابت و سندرم متابولیک رنج می برند می باشد. سطح گلیسرول خون در بیماران دیابتی به طور متوسط ​​سه برابر بیشتر از افراد سالم است.

استفاده از گلیسیرین برای خانم های باردار

قبل از خرید گلیسرول مایع و استفاده برای مسائل درمانی،با یک پزشک متخصص مشورت کنید. همینطور توصیه می شود زنان باردار که از گلیسیرین گیاهی خالص استفاده می کنند از پزشک خود اجازه بگیرند، زیرا ممکن است بر روی برخی از ترشحات هورمون تاثیر داشته باشد و مشخص نیست که آیا این اثرات قابل انتقال به نوزاد است یا خیر!

مزایای استفاده از گلیسیرین در مراقبت از پوست

به گفته پری رومانوسکی، شیمی دان آرایشی و بهداشتی ، “گلیسیرین مایع می تواند سلولهای سطحی پوست شما را به سرعت بهبود بخشد و سلول های مرده را از بین می برد و باعث ایجاد چهره ای سالم تر می شود.

  • جلوگیری تحریک و خراب شدن پوست از عوامل محیطی
  • تقویت پوست و رسیدن رطوبت به پوست
  • افزایش نفوذ مواد دیگر به لایه های بالایی پوست
  • بهبود انعطاف پذیری پوست

گلیسیرین در فعالیت آکواپورین ها در سطح پوست ما دخالت دارد. آکواپورین ها پروتئین هستند که جریان مواد حیاتی (از جمله آب و گلیسرول) را به لایه های بالایی پوست منتقل می کنند. آنها نقش کلیدی در حفظ تعادل رطوبت پوست دارند، خرید گلیسیرین بهداشتی و استفاده از ان سابقه طولانی در استفاده مطمئن به عنوان یک ماده غیر آلرژیک و مناسب برای پوست در نظر گرفته می شود.

مزایای استفاده از گلیسیرین گیاهی

به صورت موضعی و طبیعی، گلیسیرین طبیعی و گیاهی خالص باعث رسیدن رطوبت به پوست می شود و به حفظ رطوبت آن نیز کمک زیادی می کند. خرید گلیسیرین گیاهی خالص به راحتی در پوست نفوذ می کند و روی پوست جذب و با پر کردن ترک های کوچک بر روی پوست و تسهیل بازسازی پوست جدید می شود و خارش و خشکی پوست را کاهش می دهد.

خرید گلیسیرین آرایشی بهداشتی دارویی

نحوه استفاده از گلیسیرین گیاهی

هنگامی که گلیسیرین گیاهی در لوسیون ها استفاده می شود یا سایر محصولات مراقبت از پوست، به جلوگیری از پوسته پوسته یا خشک شدن پوست کمک می کند. اگر پوست خشک داشته باشید استفاده از گلیسرول می تواند برای شما مفید باشد. بعضی از افراد خرید گلیسیرین گیاهی خالص را با آب های طبیعی ترکیب می کنند و گلیسیرین را برای جذب رطوبت طبیعی پوست استفاده می کنند.

تاثیر گلیسیرین موجود در غذا بر کاهش وزن

پس از سالها مشاهدات و تجربه بالینی محصولات بهداشتی و لوازم آرایشی گلیسیرین خوراکی بر روی پیشرفت تغذیه، در کاهش وزن تاثیر می گذارد. چربی در این محصولات از طریق پوست جذب می شود و بدن از این چربی به عنوان انرژی استفاده می کند، اما نه وجود چربی بیش از حد!

نظریه استفاده از گلیسیرین خوراکی توسط سازمان غذا و دارو

این ماده به صورت زیاد در صنایع غذایی در دارو استفاده می شود. در مواد غذایی و نوشیدنی ها، خرید گلیسیرین klk به عنوان یک حلال و شیرین کننده عمل می کند. به عنوان مثال، گلیسیرین مایع همیشه برای جذب رطوبت اضافه شده است، در این زمان، گلیسیرین صنعتی به عنوان یک شیرین کننده در آب نبات و کوکی ها استفاده می شوند و توانایی آن برای حفظ یک بافت یکنواخت و صاف است.

اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تنظیم کننده اصلی محصولات غذایی و دارویی است.

FDA خرید گلیسرول را برای استفاده به عنوان مواد افزودنی به مواد غذایی تایید کرده است. همینطور گلیسرول برای استفاده در محصولات مراقبت از پوست مورد تایید قرار گرفته است. FDA به طور کلی خرید گلیسیرین مایع را به عنوان یک ماده ایمن و غیررسمی (ARAFE) ، که بیان می کند که “هیچ شواهدی در اطلاعات موجود وجود ندارد که برای انسان خطر داشته باشد.

نکته: در صورت استفاده بیش از حد و در موارد خاص که ممکن است نادر باشد، بعضی از افراد ممکن است عوارض جانبی زیاد داشته باشند به همین دلیل به پزشک خود بگویید تا شما را کمک کند.

مضرات گلیسیرین

در صورت حساسیت به این ماده عوارض جانبی خرید گلیسیرین خوراکی و استفاده از ان شامل آنافیلاکسی، سرگیجه، اسهال، کم آبی، تنفس سخت، خشکی پوست، سردرد، خارش، ضربان قلب نامنظم، سوزش پوست، قرمزی، تورم یا استفراغ است، در صورت واکنش آلرژیک، استفاده از محصول را متوقف کنید  بلافاصله برای ارزیابی سلامت و اقدامات مناسب برای درمان، و برای جلوگیری از عوارض جانبی بیشتر با یک پزشک مشورت کنید.

علائم حساسیت به گلیسیرین

نشانه های قرمزی زیاد بر روی پوست

پوسته پوسته شدن زیاد

این دو نشانه را حتما جدی بگیرید.

تحریک یا خشک شدن پوست با گلیسیرین

  • گلیسیرین خالص 100 درصد و بدون افزودنی خاصی مثل آب اگر به طور مستقیم برای پوست استفاده شود می تواند باعث کمبود آب بدن شود.
  • این ماده (بیش از 15000 مورد استفاده از لوازم آرایشی) و موارد کم گزارش های سمی بودن، تحریک و حساسیت از سازمان غذا و دارو گزارش شده و گلیسیرین ازمایشگاهی برای مواد غذایی و به عنوان یک ماده چند منظوره است.
  • داده ها نشان داد که این ماده بی خطر و غیر سمی و برای استفاده های پوستی است.

خرید گلیسیرین صنعتی یک مایع محلول آب شیرین است که به طور کامل در آب حل می شود. این مسئله طور تصادفی توسط یک شیمیدان سوئدی در سال 1779 کشف شد. پتانسیل گسترده ای برای استفاده در صنایع مختلف است و بعد از آن برای استفاده در محصولات پوستی تبدیل شده است.

سوالات متداول

چرا گلیسیرین عنصر نهایی مرطوب کننده در محصولات مراقبت از پوست است؟

زمانی که شما در هوای سرد یا محیطی خشک قرار می گیرید پوست شما در معرض خشک شدن است، و همینطور گلیسیرین صنعتی یک ماده نرم و مرطوب کننده است، و همه بین همه افراد شناخته شده و همه آن را می شناسند برای همین خرید گلیسیرین klk ماده اصلی در ساخت کرم های مرطوب کننده و نرم کننده پوست و سایر وسایل آرایشی بهداشتی برای جلوگیری از خشکی پوست است.

چرا گلیسیرین در محصولات آرایشی و مراقبت شخصی استفاده می شود؟

با توجه به داده های سال 2019 در برنامه ثبت لوازم آرایشی و بهداشتی داوطلبانه ایالات متحده (VCRP)، گلیسیرین خوراکی سومین عنصر(پس از آب و عطر) مورد استفاده در لوازم آرایشی است. گزارش شده است که برای 23366 محصول خریده و استفاده می شود.

که شامل خرید محصولات برای استفاده در اطراف چشم، رنگ های مو و صابون حمام، محصولات مراقبت از پوست و کودک است. بر اساس یک نظرسنجی که توسط شورای محصولات مراقبت شخصی (PCPC) در سال 2014 گرفته شد، گلیسیرین صنعتی در غلظت ها تا 99.4٪ در برخی از محصولات برای تمیز کردن پوست استفاده می شود.

آیا میتوان گلیسیرین را به تنهایی استفاده کرد؟

تحقیقات نشان می دهد که گلیسیرین خوراکی می تواند تاثیر مثبتی بر پوست شما داشته باشد. در شرایط خاص، خرید گلیسیرین klk و استفاده از ان به تنهایی می تواند پوست را خشک کند، بنابراین باید بعد از خرید گلیسیرین مایع ان را همراه آب رقیق کنید. اگر پس از استفاده از گلیسیرین پوست شما، نشانه هایی از واکنش آلرژیک مانند خارش یا قرمزی می شود، قبل از استفاده از گلیسیرین خوراکی، با ارائه دهنده خدمات بهداشتی خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که برای شما مناسب است.

گلیسیرین طبیعی برای پوست مفید است؟

بله، گلیسیرین طبیعی گیاهی کاملا مطمئن است و حتی برای پوست مفید است. خرید گلیسیرین مایع محصول جانبی از ساخت صابون است و باعث می شود که صابون های گلیسیرین طبیعی به نظر برسد. حتی برای کودکان نیز مناسب می باشد، در واقع برای آنها بهتر از صابون تجاری است.

خرید گلیسیرین گیاهی خالص به عنوان یک ماده نرم و مرطوب کننده در تولید صابون استفاده می شود، تری گلیسریدها و اسیدهای چرب با یک گلیسیرین صنعتی قلیایی قوی ترکیب می شوند و صابون هایی(مانند سدیم کوکوات) تولید می شوند.

منابع:

https://en.wikipedia.org/wiki/Glycerol

https://www.healthline.com/health/glycerin-for-face

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید گلیسیرین;

دیدگاهتان را بنویسید