خرید اروزیل

برای خرید انواع اروزیل میتوانید به پلتفرم بیسموت مراجعه کنید. اروزیل انواع مختلفی از 200 و 380 و غیره دارد که هرکدام کاربرد های خود را دارد
  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

خرید اروزیل

برای خرید اروزیل میتوانید به شرکت بیسموت مراجعه کنید و از طریق لینک زیر سفارش دهید و سرتاسر ایران اروزیل خود را دریافت کنید. برای مشتری های تهران پرداختی نقدی در خانه نیز ممکن میباشد

شماره تماس ما: 021-28422797

قیمت اروزیل

برای اطلاع از انواع اروزیل (اروزیل 200, اروزیل 380, اروزیل دارویی، اروزیل 200 دگوسا، اروزیل 200 چینی، اروزیل 200 hjsil, اروزیل فایبرگلاس، اروزیل ال اس، اروزیل خوراکی) میتوانید به شرکت بیسموت مراجعه کنید. امیدواریم تجربه خرید خوبی را با ما تجربه کنید

خرید اروزیل 200خرید اروزیل 380

اروزیل (Aerosil) چیست؟

اروزیل یا fumed silica CAS number 112945-52-5 ، همچنین به عنوان سیلیس پیروژنیک شناخته می شود ، زیرا در شعله تولید می شود ، شامل قطرات میکروسکوپی سیلیس آمورف است که از ذرات ثانویه سه شاخه ای شکل ، زنجیره ای و سه بعدی که در ذرات سوم تجمع می یابد تشکیل شده است.

پودر حاصل از چگالی توده و سطح بسیار کمی برخوردار است. ساختار سه بعدی آن منجر به افزایش ویسکوزیته ، رفتار تیزکسروپیک در هنگام استفاده به عنوان ضخیم کننده یا تقویت کننده تقویت می شود.

خواص

اروزیل 200 دارای خاصیت ویسکوز کننده ی بسیار قوی است. اندازه ذرات اولیه 5-50 نانومتر است. این ذرات غیر متخلخل بوده و مساحت 50 تا 600 متر مربع در گرم دارند. چگالی 160-190 کیلوگرم بر متر مکعب است.

تاریخچه

در سال 1941 ، Degussa ، به عنوان این شرکت در آن زمان شناخته شد ، شروع به تولید مواد پرکننده کمی برای صنعت تایر کرد تا جایگزین کربن صنعتی سیاه شود. تمام مواد پرکننده مورد استفاده فقط از روغن تولید می شدند.

دکتر هری کلوفر سازنده اروزیلیک سال بعد ، تولید در مقیاس کوچک برای یک سیلیس بسیار ریز در فرایند سنتز شعله درجه حرارت بالا آغاز شد. این سیلیس اکنون پایه و اساس بسیاری از فرآیندهای فنی و محصولات را تشکیل می دهد.

ایده استفاده از سیلیکون های دودی ، همانطور که امروزه از آن نام برده می شود ، در لاستیک ها در چند سال اول توسعه به نتیجه نرسید.

سیلیکاهای تولید شده در فرآیند توسعه یافته توسط هری کلیوفر از سال 1943 با نام تجاری AEROSIL® به بازار عرضه شدند.

در سال 1944 تولید در رافلدن و در سال 1952 تولید در مقیاس بزرگ بر اساس یک روش جدید توسعه یافته شعله آغاز شد.

Evonik با تجربه ، توسعه و تحقیقات خود توانست موقعیت خود را به عنوان تولید کننده پیشرو سیلیس های دودی گسترش دهد.

. دکتر هری کلوفر ، شیمیدان Degussa  اکنون Evonik)) و مخترع AEROSIL ، سیلیس تولید شده در یک فرآیند پیروژنیک

چگونه اروزیل را تولید می کنند؟

سیلیس فوم شده از گازهای شعله ای تتراکلرید سیلیکون یا از ماسه های کوارتز که در قوس الکتریکی 3000 درجه سانتیگراد تبخیر می شود ، ساخته می شود.

تولید اروزیل

خرید پودر اروزیل  در هیدرولیز شعله مداوم از ماده ای مانند تتراکلرید سیلیکون(SiCl4) ساخته می شود. در شعله ، هیدروژن و اکسیژن (از هوا) در حضور SiCl4 واکنش نشان می دهند.

تشکیل SiO2 را می توان با ترکیبی از یک واکنش اکسی هیدروژن ، که در آن آب تشکیل می شود ، توصیف کرد و هیدرولیز SiCl4 با این آب ایجاد می شود. فرآیند تشکیل خرید اروزیل 200 را می توان در معادلات ساده و زیر بیان کرد:

2H2 + O2 → 2 H2O

SiCl4 + 2 H2O → SiO2 + 4 HCl

واکنش کلی:

2H2 + O2 + SiCl4 → SiO2 + 4 HCl

شعله هیدروژن که حاوی SiCl4 است به طور مداوم در محفظه واکنش می سوزد. با تشکیل آب ، واکنش خود به خودی و کمی با SiCl4 درون شعله انجام می شود و گاز اسید هیدروکلریک و دی اکسید سیلیکون مورد نظر را تولید می کند.

AEROSIL® در کسری از ثانیه در شعله تشکیل می شود. مخلوطی از گازها و مواد جامد (ذرات SiO2) حاوی اسید هیدروکلریک تولید می شود. این آئروسل ابتدا باید قبل از جدا شدن در جامد و گازها در مرحله بعدی ، خنک شود. جامد هنوز حاوی مقادیر نسبتاً زیادی هیدروکلراید است که روی سطح ذرات جذب می شود.

قبل از بسته بندی محصول آبدوست ، یک مرحله غیرزدایی برای از بین بردن هیدروکلراید انجام می شود. اسید هیدروکلریک بازیافت می شود.

حلال اروزیل

بحث درباره حلال خرید اروزیل 200 بحثی مفصل و جامع است؛ ما برای شما مقاله ای را آماده کردیم که به صورت کامل درباره آن و تمامی موارد توضیح داده است و شما میتوانید برای دانلود از زیر اقدام کنید.

 


مقاله ای جامع درباره حلال اروزیل و بقیه موارد

 


کاربردهای اروزیل

خرید پودر اروزیل  در پایه های ضد زلزله در ساختمانها ، در درزگیرهای سیلیکونی برای وان ها ، در مواد عایق ، در صنایع غذایی استفاده می شود ،در صنعت داروسازی ، به عنوان جداکننده ذرات جوهر در تونرها و رنگها و روکشهایی که به لطف خرید پودر اروزیل به عنوان یک افزودنی بسیار ساده‌تر است.

سیلیس فوم به عنوان یک ماده غلیظ کننده جهانی و یک ماده ضد کلوخه(ماده جریان آزاد) در پودرها و مانند ژل سیلیکا ، به عنوان یک ماده خشک کن عمل می کند.

از این ماده در مواد آرایشی به دلیل خاصیت پراکندگی نور استفاده می شود. این ماده به عنوان یک ساینده کننده سبک در محصولاتی مانند خمیر دندان نیز استفاده می شود. سایر کاربردها شامل پرکننده الاستومر سیلیکون و تنظیم ویسکوزیته در رنگها ، روکشها ، جوهرهای چاپی ، چسبها و رزینهای پلی استر غیر اشباع است. همچنین به عنوان ماده اصلی در تولید پانل های عایق خلا استفاده می شود.

روش تولید اروزیل

خطرات اروزیل

اروزیل 200 توسط OSHA ، IARC یا NTP بعنوان ماده سرطان زا ذکر نشده است. به دلیل ظرافت و نازک بودن ، خرید اروزیل 200 به راحتی وارد هوا می شود و خطر استنشاق آن وجود دارد و همچنین باعث ایجاد سوزش می شود.

عوارض اروزیل

مطالعات نشان می دهد که تماس با سیلیس آمورف مصنوعی باعث تحریک یا چشم و پوست نمی شود. اما تماس مزمن پوست با سیلیس آمورف مصنوعی می تواند باعث خشک شدن یا اگزمای دژنراتیو شود. با محافظت شدید یا مراقبت از پوست می توان از این واکنش ها جلوگیری کرد.

aerosil.com


برای خرید اروزیل همین الان سفارش دهید یا با ما تماس بگیرید 021-28422797


 

4.8/5 (4 نظر)

2 دیدگاه دربارهٔ «خرید اروزیل;

دیدگاهتان را بنویسید