خرید اسید اکریلیک 

اسید اکریلیک

شرکت بیسموت » حلال های شیمیایی » خرید اسید اکریلیک 

قیمت اسید آکریلیک75500 تومان
تاریخ به روز رسانی قیمت1403.01.19 
شماره تماس برای خرید 021-28422797
  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

شرکت بیسموت وارد کننده و عرضه کننده ی انواع مواد شیمیایی است. یکی از این مواد اسید اکریلیک است که کاربرد های صنعتی زیادی از جمله تولید رنگ و پوشش است که می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت روز و خرید اسید اکریلیک و دیگر مواد مورد نظرتان با همکاران ما در شرکت بیسموت با شماره ی 021-28422797 در تماس باشید.

شرکت بیسموت عرضه کننده ی انواع مواد شیمیایی است و برای اطمینان خاطر بیشتر خریدار ضمانت کیفی روی همه ی مواد شیمیایی فروخته شده دارد؛ یعنی اگر ماده ی خریداری شده توسط مشتری با آنالیز و اطلاعات ارائه شده توسط همکاران ما مطابقت نداشت می توانید ماده ی خریداری شده را برگشت زده و پول خود را به صورت تمام و کمال دریافت کنید. همچنین همکاران ما در شرکت بیسموت آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکنه هستند؛ همچنین شرکت بیسموت مواد شیمیایی فروخته شده را با ارسال فوری به سراسر کشور ارسال می کند. 

قیمت روز اسید اکریلیک

شرکت بیسموت وارد کننده ی انواع مواد شیمیایی است. یکی از این مواد اسید اکریلیک است که از کشور چین وارد میشود. این ماده در ایران تولید نمی شود و به دلیل نوسانات ارزی کشورمان، ما نمی توانیم قیمت مشخصی برای زمان طولانی ای اعلام کنیم ولی شما می توانید برای دریافت قیمت لحظه ای اسید اکریلیک و دیگر مواد مورد نظرتان با همکاران ما در شرکت بیسموت با شماره ی 021-28422797 در تماس باشید.

شماره تماس برای خرید این محصول 02128422797
CAS NUMBER 79-10-7
فرمول شیمیایی C3H4O2
گرید های موجود  گرید صنعتی
نام انگلیسی Acrylic acid
قابلیت ارسال(روش ارسال)  دارد(ارسال با باربری و ماشین مستقیم)
قیمت  تماس بگیرید
برگه آنالیز  تماس بگیرید
خلوص های موجود 99 درصد
شکل ظاهری مایع
بسته بندی بشکه های 200 کیلویی
کشور تولید کننده چین
امکان واردات اختصاصی دارد
حداقل میزان قابل سفارش 1 بشکه
شماره تماس برای خرید های کمتر از حداقل میزان سفارش مشخص شده  09941413630
تضمین کیفیت  دارد
تضمین اصالت  دارد
تضمین مطابق بودن با آنالیز  دارد

 

اسید اکریلیک

نکات مهم خرید اسید اکریلیک 

میزان تقلب و ریپک کردن در این ماده بسیار کم است و اکثر اسید اکریلیک موجود در بازار اصل هستند. ولی برای اطمینان از اصالت کالا و جلوگیری از آسیب های زیادی که بار ریپک شده و تقلبی می تواند به دستگاه های صنعتی و محصول خروجی آنها وارد کند، حتما batch number درج شده روی بسته بندی محصول و آنالیز ارائه شده را چک و مطابقت دهید تا از اصالت ماده اطمینان حاصل کنید.

انواع اسید اکریلیک

شرکت بیسموت عرضه کننده ی گرید صنعتی از ماده اسید اکریلیک است.

 

  • برند satelite چین 

 

این برند بهترین برند موجود در بازار است که بیشترین کاربرد را دارد و شما می توانید برای تهیه ی این برند با ما در ارتباط باشید.

اسید اکریلیک satelite

کاربرد های اسید اکریلیک

اسید اکریلیک به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد کاربرد وسیعی در صنعت دارد. برخی از کاربرد ها عبارتند از:

 

  • تولید استرهای اکریلیک
  • تولید پلیمرهای سوپرجاذب
  • تولید انواع چسب و درزگیر
  • فرمولاسیون رنگ ها و پوشش های مبتنی بر آب
  • تولید منسوجات و الیاف
  • استفاده در محصولات مراقبت شخصی مانند ژل های حالت دهنده مو
  • تولید مواد شوینده
  • استفاده در افزودنی ها و اصلاح کننده های پلاستیک
  • تشکیل رزین ها و ترموپلاستیک ها
  • کاربرد در فرآیندهای تصفیه آب
  • پیش ماده در سنتز مواد شیمیایی مختلف

 

البته ما در مقاله ی اسید اکریلیک چیست و چه کاربردی دارد این ماده را به صورت کامل برسی کرده ایم و شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی این ماده با این صفحه مراجعه کنید.

نکات ایمنی هنگام کار و جابه جایی اسید اکریلیک 

استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی مناسب (PPE)

هنگام استفاده از اکریلیک اسید، تجهیزات محافظ شخصی (PPE) برای محافظت از خود در برابر خطرات احتمالی بسیار مهم است. برای جلوگیری از تماس پوستی و صدمات چشمی از دستکش های مقاوم در برابر مواد شیمیایی، عینک ایمنی، روپوش آزمایشگاهی یا پیش بند مقاوم در برابر مواد شیمیایی و کفش های بسته استفاده کنید.

 

ذخیره سازی و جابجایی ایمن

از نگهداری و جابجایی مناسب ظروف اسید اکریلیک اطمینان حاصل کنید. از بشکه های ایمنی تایید شده یا ظروف ساخته شده از مواد سازگار استفاده کنید. همیشه ظروف را به وضوح برچسب بزنید و از هرگونه نشت یا ریختن در حین حمل و نقل جلوگیری کنید.

 

تهویه مناسب

برای جلوگیری از انباشته شدن بخارات، با اسید اکریلیک در مکانی با تهویه مناسب کار کنید. برای حفظ محیط کار ایمن از هودهای بخار یا سیستم های تهویه استفاده کنید.

 

خوردن و آشامیدن در آزمایشگاه ممنوع است

هرگز در مناطقی که اسید اکریلیک استفاده می شود غذا نخورید، ننوشید یا سیگار نکشید. آلودگی از طریق بلع تصادفی می تواند عواقب سلامتی شدیدی داشته باشد.

 

از اختلاط با مواد ناسازگار خودداری کنید

اسید اکریلیک را با سایر مواد شیمیایی مخلوط نکنید مگر اینکه از سازگاری آنها مطمئن باشید. برخی از مواد می توانند واکنش های خطرناکی ایجاد کنند که منجر به آتش سوزی، انفجار یا انتشار گازهای سمی شود.

 

سوالات متداول 

آیا اسید اکریلیک برای محیط زیست مضر است؟

اسید اکریلیک می تواند تاثیر منفی بر محیط زیست داشته باشد. نگهداری و دفع مناسب برای به حداقل رساندن آسیب های محیطی ضروری است.

 

آیا می توانم اسید اکریلیک را با آب مخلوط کنم؟

بله، می توانید اسید اکریلیک را با آب مخلوط کنید، اما این کار را به آرامی و با دقت انجام دهید، زیرا واکنش می تواند گرمازا باشد و گرما را آزاد کند.

 

آیا متا اکریلیک اسید همان اسید اکریلیک است؟

متاکریلیک اسید و اکریلیک اسید دو ترکیب شیمیایی متمایز با نام های مشابه هستند، اما خواص و کاربردهای متفاوتی دارند.

2 دیدگاه دربارهٔ «خرید اسید اکریلیک ;

  1. من به طور ضمنی به این فروشنده به دلیل قابلیت اطمینان بی‌نظیرشان اعتماد دارم. آنها هرگز مرا ناامید نکرده اند.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید