خرید ال سیستئین

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

شاید شما هم جزو افرادی که باشید که تاکنون چندین و چند بار نام موادی به نام «مکمل غذایی» را شنیده باشید و دوست داشته باشید که تا حدودی با مواد تشکیل‌دهنده این مکمل‌ها آشنایی پیدا کنید. در واقع یکی از موادی که درون مکمل‌ها یافت می‌شود، سیستئین یا ال سیستئین است. ال سیستئین یک آمینو اسید نیمه ضروری بوده که به ‌صورت طبیعی درون بدن انسان تولید می‌شود. اما از آن جایی که این آمینو اسید کاربردهای زیادی در صنایع غذایی دارد، متقاضیان خرید ال سیستئین نیز روزبه‌روز در حال افزایش هستند.

پیشنهاد می کنیم از ماده ال متیونین نیز دیدن کنید.

خرید ال سیستئین

برای خرید ال سیستئین میتوانید با شماره های ما در تماس باشید

شماره تماس ما: 021-28422797

حال که با فواید استفاده از این ماده آشنا شده‌اید، شاید بخواهید بدانید که چگونه می‌توان دست به خرید ال سیستئین زد. ال سیستئین را می‌توان به‌عنوان یک مکمل غذایی به شکل کپسول و یا پودر تهیه کرد. این ماده اغلب در پودرهای پروتئینی، مانند پروتئین‌های آب پنیر یافت می‌شود. البته اگر می‌خواهید از میزان مصرف ال سیستئین مطلع شوید، می‌توانید با دکتر تغذیه خودتان مشورت کنید.

پس برای خرید ال سیستئین می‌توانید به داروخانه‌ها، فروشگاه‌های تخصصی مکمل‌های غذایی و سایت فروشگاه بیسموت مراجعه کنید.

خرید ال سیستئین از سایت بیسموت: راحت، ساده، ارزان

سایت بیسموت یک سایت فروش مواد شیمیایی معتبر است. تمامی مواد شیمیایی مورد نیاز خودتان را می‌توانید از بیسموت تهیه کنید. یکی از مواد شیمیایی که به‌سادگی می‌توان آن را از بیسموت تهیه کرد، ال سیستئین‌ها هستند. شما با خرید از سایت بیسموت می‌توانید تجربه یک خرید مطمئن و بدون دغدغه را داشته باشید و مطمئن باشید که محصول خریداری شده از جانب شما، یک محصول باکیفیت و با استاندارد است. شما با یکبار خرید از سایت بیسموت، مشتری دائم ما خواهید شد! می‌توانید امتحان کنید!

آشنایی هرچه بیشتر با ال سیستئین

ال سیستئین یک آمینو اسید نیمه ضروری است که به ‌صورت طبیعی در بدن انسان یافت می‌شود. می‌توان ال سیستئین را به ‌صورت فراوان در مواد غذایی پروتئین‌دار نیز پیدا کرد. به همین دلیل از این ماده در مکمل‌های غذایی نیز استفاده می‌شود. همچنین شکل ظاهری این ماده به‌صورت پودر یا بلورهای سفید رنگ است. ال سیستئین در کنار گلوتامین و گلیسین، یکی از عناصر سازنده آنتی‌اکسیدان‌های قوی گلوتاتیون است. بدن این توانایی را دارد که به کمک آمینو اسیدهای متیونین و سرین، سیستئین تولید کند.

اما در برخی از افراد، این مواد با کمبود روبرو خواهند شد. در این مرحله است که می‌توان با خرید ال سیستئین و مکمل‌های آن به ‌راحتی جلوی این کمبود را بگیرید. از جمله فوایدی که ال سیستئین دارد می‌توان به کاهش علائم آنفولانزا، درمان برخی از بیماری‌های التهابی و همچنین دیابت اشاره کرد.

خرید ال سیستئین بر اساس فواید آن

همان‌طور که اشاره شد ماده ال سیستئین دارای خواص و ویژگی‌های مختلفی بود. به دلیل وجود همین خواص، استفاده از ال سیستئین در صنایع غذایی رواج پیدا کرده است و بازار خرید و فروش این ماده داغ‌تر از گذشته شده است. ال سیستئین را به‌عنوان درمان طبیعی موارد زیر استفاده می‌کنند:

  • آنژین
  • بیماری قلب و عروق
  • برونشیت مزمن
  • دیابت
  • آنفولانزا
  • التهاب
  • بیماری التهابی روده
  • آرتروز

همچنین تحقیقات نشان داده است که به کمک این ماده می‌توان به افرادی که دارای بیماری انسداد ریوی مزمن است هم کمک شود. از طرف دیگر ال سیستئین باعث جلوگیری از بروز سرطان روده شده و عملکرد ورزشی را افزایش داده و به سم‌زدایی بدن کمک می‌کند.

ال سیستئین به‌وفور در شیر، سویا و تخم‌مرغ یافت می‌شود

نحوه تولید ال سیستئین و خرید آن

نحوه تولید ال سیستئین و کشور سازنده آن می‌تواند به‌صورت مستقیم بر روی قیمت و خرید ال سیستئین تأثیر بگذارد. باید بدانید که این آمینو اسید را می‌توان به‌راحتی هم به‌صورت حیوانی و هم به‌صورت انسانی به دست‌آورد. ال سیستئین در پر مرغ، تخم‌مرغ، موی انسان، لبنیات و سبزیجاتی مانند فلفل، پیاز، کلم بروکلی و … وجود دارد. اما استخراج این آمینو اسید از این مواد هزینه‌های بسیار زیادی را بر روی دست تولیدکنندگان می‌گذارد.

به همین دلیل برای تولید ال سیستئین، بشر دست‌ به‌ دامن کارخانه‌ها و تولیدی‌های صنعتی شده است. در این کارخانه‌ها ال سیستئین را از طریق هیدرولیز کردن موی انسان به دست می‌آورند. جالب است بدانید که 14 درصد از موی انسان را ال سیستئین تشکیل داده است. از بزرگ‌ترین کشورهای تولیدکننده ال سیستئین می‌توان به چین و هند اشاره کرد. کشور ایران نیز ال سیستئین موردنیاز خودش را از این دو کشور خریداری می‌کند.

جالب است بدانید که آمریکا در صدر لیست خریداران ال سیستئین قرار دارد. برای اینکه روند تولید ال سیستئین ارزان‌تر شود، از موهای جاروشده در آرایشگاه‌ها و موی اردک برای به‌دست‌آوردن این آمینو اسید استفاده می‌کنند.

تولید ال سیستئین در کارخانه

ال سیستئین و سلامت مو

ال سیستئین یک جزء کلیدی مو است و برای تولید کراتین که پروتئینی است که مو را تشکیل می دهد، ضروری است. مطالعات نشان داده اند که مکمل های ال سیستئین می توانند رشد و ضخامت مو را بهبود بخشند و همچنین از مو در برابر آسیب محافظت کنند.

ال سیستئین و سلامت پوست

ال سیستئین برای تولید کلاژن، پروتئینی که به پوست خاصیت ارتجاعی و استحکام می بخشد، مهم است. مطالعات نشان داده اند که مکمل های ال سیستئین می توانند سلامت پوست را با کاهش چین و چروک و خطوط ریز بهبود بخشند.

ال سیستئین و عملکرد سیستم ایمنی

ال سیستئین برای تولید گلوتاتیون، که یک آنتی اکسیدان قوی است که به محافظت از بدن در برابر استرس اکسیداتیو کمک می کند، ضروری است. گلوتاتیون برای عملکرد سیستم ایمنی نیز مهم است، زیرا به بدن در مبارزه با عفونت ها و بیماری ها کمک می کند.

ال سیستئین و سلامت کبد

نشان داده شده است که ال سیستئین اثر محافظتی بر روی کبد دارد. مطالعات نشان داده اند که مکمل های ال سیستئین می توانند به جلوگیری از آسیب کبدی و بهبود عملکرد کبد در افراد مبتلا به بیماری کبد کمک کنند.

ال سیستئین و برونشیت

ال سیستئین در درمان برونشیت استفاده می شود که یک بیماری تنفسی است که باعث التهاب در لوله های برونش می شود. اعتقاد بر این است که ال سیستئین به تجزیه مخاط و کاهش التهاب در ریه ها کمک می کند، که می تواند تنفس را بهبود بخشد و سرفه را کاهش دهد.

ال سیستئین و فیبروز کیستیک

فیبروز کیستیک یک بیماری ژنتیکی است که بر ریه ها و دستگاه گوارش تأثیر می گذارد. نشان داده شده است که ال سیستئین با بهبود عملکرد ریه و کاهش التهاب در ریه ها بر روی افراد مبتلا به فیبروز کیستیک تأثیر مفیدی دارد.

خرید ال سیستئین بر اساس کارکرد آن

شاید مهم‌ترین دلیلی که بر اساس آن می‌توان دست به خرید ال سیستئین زد، کارکرد آن باشد. باید بدانید که ال سیستئین در صنایع مختلف کاربرد دارد. از مهم‌ترین صنایعی که از این ماده برای پیشبرد اهداف خودشان استفاده می‌کنند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید ال سیستئین و کاربرد آن در صنایع غذایی

شاید یکی از اصلی‌ترین صنایعی که ال سیستئین در آن کاربرد دارد، صنایع غذایی است. کشورهای مختلف به دلیل همین کاربرد، دست به خرید ال سیستئین در حجم‌های بالا می‌زنند. باید بدانید که تولیدکنندگان مواد مختلف غذایی از این آمینو اسید به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان و برای بالا بردن قابلیت نگهداری ویتامین C استفاده می‌کنند. یکی دیگر از مکان‌هایی که از این ماده استفاده‌های زیادی می‌کند، نانوایی‌ها و شرکت‌های تولیدکننده خمیر، شیرینی، پیراشکی و… هستند.

اضافه‌کردن ال سیستئین به آرد نانوایی موجب کاهش زمان خمیر کردن آرد خواهد شد. از سوی دیگر این ماده باعث تقویت خمیر شده و از آن به‌عنوان یک مکمل غذایی استفاده می‌کنند.

  • خرید ال سیستئین و کاربرد آن در صنعت پزشکی

همان‌طور که پیش ‌از این اشاره شد، ال سیستئین ماده است که می‌تواند در برطرف ‌کردن برخی از بیماری‌ها مفید باشد. یکی از دلایل اصلی که وجود ال سیستئین را در بدن اجباری می‌کند این است که بدن انسان از این آمینو اسید نیمه ضروری برای تولید متیونین که در واقع یک آمینو اسید ضروری است، استفاده می‌کند. همچنین تحقیقات نشان داده است که ال سیستئین می‌تواند با کاهش قند خون، باعث کاهش مقاومت بدن در برابر انسولین شود و آسیب رگ‌های خونی در بیماری دیابت جلوگیری می‌کند.

برای تولید انواع شیرینی و دونات از ال سیستئین استفاده می‌کنند

نتیجه‌گیری

ال سیستئین به‌عنوان یکی از آمینو اسیدهای نیمه ضروری، در بدن انسان یافت می‌شود. این آمینو اسید را همچنین می‌توان در مواد غذایی پروتئین‌دار مانند انواع گوشت، لبنیات و… پیدا کرد. ال سیستئین‌ها در صنایع مختلفی کاربرد داشته و همین امر باعث شده تا بازار خرید ال سیستئین‌ها داغ‌تر از گذشته شده باشد. اگر علاقه‌مند هستید که دست به خرید ال سیستئین اصل و مطمئن بزنید، کافی است خرید خودتان را از سایت بیسموت انجام دهید.

3/5 (2 نظر)

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید ال سیستئین;

دیدگاهتان را بنویسید