خرید اکسید آهن

شما میتوانید از طریق شرکت بیسموت اکسید آهن را در انواع رنگ ها و مقادیر مختلف خریداری کنید. همچنین میتوانید مواد شیمیایی خود را از ما بخواهید.
  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

مقدمه

اکسید آهن ماده معدنی است که از نظر رنگی متفاوت است ، از سیاه یا نقره ای-خاکستری گرفته تا قهوه ای ، قرمز مایل به قهوه ای یا قرمز. ما معدن اصلی اکسید آهن خود را به عنوان سنگ معدن اصلی آهن تشکیل می دهیم.اکسید آهن وقتی در خارج از صنعت فولاد و ریخته گری استفاده می شود ، یک کلمه متداول برای محصولات هماتیت یا مگنتیت است.

پیشنهاد میکنیم حتما درباره نانو ذرات اکسید آهن ، اکسید الومینیوم و اکسید روی نیز مطالعه کنید .

خرید اکسید آهن

برای خرید اکسید آهن و استعلام قیمت میتوانید با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل ثبت سفارش کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

021-28422797

تجاری ترین کالا !!!

اکسید آهن یکی از سه اکسید اصلی آهن است. اکسید آهن به اختصار Fe2O3 مخفف است و در واقع یک ماده معدنی طبیعی است که به عنوان هماتیت شناخته می شود. اکسید آهن که به سرعت مورد حمله اسیدها قرار می گیرد ، چیزی است که بیشتر مردم آن را زنگ زدگی می دانند.اکسیدهای آهن معمولاً در طیف گسترده ای از فرآیند تولید ، اجزای سازنده ای هستند. آنها برای چندین برنامه کاربردی پر مصرف که منجر به برخی از برجسته ترین کالاهای تجاری امروزی می شوند ، هستند. شرکت های نوین فن آوری طیف گسترده ای از اکسیدهای آهن را در خلوص ها و مقادیر مختلف به تولید کنندگان در سراسر کشور عرضه می کنند. اکسیدهای آهن که از نظر اقتصادی و از لحاظ اقتصادی سودمند هستند از نظر تقاضا و سودمندی در بازار جهانی به عنوان دومین نفت و گاز محسوب می شوند.

انواع اکسید آهن

اکسید آهن سیاه

اکسید آهن سیاه (E 172 ، مترادف CI Pigment Black 11 ، تری تیروکسید تری تیروکسید ، اکسید آهن سیاه ، اکسید آهن آهنی ، مگنتیت ، فهرست رنگ 77499) با اکسید آهن فعال (II ، (III یکسان است. CASشماره 1317‐61‐9 ، فرمول مولکولی FeO · Fe2O3 ، وزن مولکولی 231.55اکسید آهن سیاه از طریق سنتز شیمیایی با استفاده از اکسید آهن زرد یا اکسید آهن قرمز و / یا سولفات آهن به عنوان مواد شیمیایی آغاز شده تولید می شود که در حضور اکسیژن خالص و سود سوز آور تبدیل و واکنش نشان می دهند. (فرآیند بارش)

اکسیدآهن سیاه

اکسید آهن قرمز

اکسید آهن به عنوان یک پودر قرمز به رنگ نارنجی به بنفش قرمز با چگالی نسبی و ظاهری تقریبا 5.0 کیلوگرم در لیتر و 0.7 کیلوگرم در لیتر است. در آب و حلالهای آلی نامحلول است و در اسیدهای معدنی محلول است.این نوع اکسید آهن با cas number:1309-37-1.همچنین با فرمول مولکولی Fe2O3 و وزن مولکولی 159.69.

اکسید آهن قرمز 25 کیلویی

اکسید آهن زرد

اکسید آهن زرد یک پودر زرد کمرنگ تا تیره با چگالی نسبی و ظاهری به ترتیب تقریبا 4.1 کیلوگرم در لیتر و 0.4 کیلوگرم در لیتر است. در آب و حلالهای آلی نامحلول است و در اسیدهای معدنی محلول است.این نوع اکسید آهن با cas number:51274-00-1،فرمول شیمیایی FeO(OH).H2O و وزن مولکولی88.85.

اکسید آهن زرد رنگ

خصوصیات

مخلوطی از اکسیدهای آهن تشکیل دهنده، برای تولید رنگدانه ها تهیه شده است. اینها ممکن است حاوی ناخالصیهای اکسید منگنز ، خاک رس و سیلیس باشد. اکسیدهای آهن یکی از رنگدانه های منشأ طبیعی با دی اکسید تیتانیوم است. آنها بسیار ارزشمند هستند زیرا دارای خواص غیر سمی ، بی اثر ، مات و ضد آب هستند.

می توانید برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی تیتانیوم دی اکسید چیست به صفحه این ماده در سایت ما مراجعه کنید.

خصوصیات فیزیکی و شیمیایی

خصوصیات فیزیکی این اکسیدها از ترکیب شیمیایی با ارزش تر است. مناسب بودن مواد برای استفاده از رنگدانه بستگی به سنگ زنی ، یکنواختی رنگ و استحکام رنگ دارد. علاوه بر این خواص ، خلوص شیمیایی برای کاربرد آن در صنایع دارویی و آرایشی نیز بسیار مهم است. کلسیناسیون پیریت و سایدریت اکسیدهای آهن را فراهم می کند که مشخصات این برنامه ها را برآورده می کند. از دیگر فرایندهای سودآور برای تولید تجاری رنگدانه ها می توان به تجزیه ترکیبات آهن با روش حرارتی ، رسوب اکسیداتیو نمکهای آهن و فرآیند کاهش دهنده ترکیبات آلی اشاره کرد.

هماتیت و مگنتیت

رنگدانه های مصنوعی به دلیل نزدیکی به محل استفاده و مطابقت با مشخصات مورد نیاز ، رنگدانه های طبیعی را نادیده می گیرند. استفاده از مگنتیت در جداسازی متوسط ​​متراکم مبتنی بر خصوصیات بدنی آن است: وزن مخصوص و آهنربایی. بنابراین ، مگنتیت قابل بازیابی و استفاده مجدد است. مگنتیت جداسازی مواد معدنی با چگالی بالا و شستشوی زغال سنگ را فراهم می کند. سنگ معدن باند شامل نوارهای نازک از هماتیت و مگنتیت است که به طور متناوب با نوارهای کوئیز کوارتز ، سیلیکات یاس و آهن با نوارهای گاه به گاه از سایدیت. در گونه های دگرگونی بیشتر ، هورنبلند ، الیوین و گارنت وجود دارد. گوگرد و فسفر کم است. غلظت با بو دادن به منظور کاهش هماتیت به مگنتیت ، خرد کردن و جداسازی مغناطیسی و به دنبال آن پخت و پز و بریکت انجام می شود

اکسید آهن قهوه ای

کاربرد در صنایع مختلف

اکسیدهای آهن عنصر اصلی محصولات در صنعت داروسازی ، صنعت رنگ ، صنعت پلاستیک ، صنعت جوهر و صنایع آرایشی است. اکسیدهای حاوی میکا خاصیت ضد خوردگی را فراهم می کنند.

نانو ذرات سیلیکا نیز در این خصوص میتواند به شما کمک کند که متوانید درباره آن در متن نانو درات سیلیکا بیشتر بخوانید.

رنگدانه های طبیعی که واجد شرایط این کاربردها هستند از نظر بروز محدود هستند. بنابراین ، اکسیدهای آهن مصنوعی حاصل از ترکیبات آهن از یکنواختی ، خلوص رنگ ، قوام و استحکام بهتری برخوردارند.

باکتری و اکسید آهن

اکسیدهای آهن به صورت ترکیب دو ظرفیتی ، ترکیب سه ظرفیتی و ترکیبی از هر دو رخ می دهند. اثر متقابل و تبدیل این مؤلفه ها از یک فرم به شکل دیگر در اصل توسط گونه های باکتریایی کنترل می شود. این باکتریها از آهن استفاده می کنند و اکسیدهای آهن سه ظرفیتی را در طول متابولیسم به شکل دو ظرفیتی کاهش می دهند.

رایج ترین کاربردهای تولید

خوراک آهن / فلز

فولاد به خودی خود آلیاژ ساخته شده از آهن ، کربن و چندین عنصر دیگر است ، اما آهن فلز پایه است و بیش از 95٪ ساختار اتمی فولاد را تشکیل می دهد. فرآیند آهن سازی همچنین از خرید اکسید آهن به عنوان فلز پایه استفاده می کند. از آنجایی که ساخت و ساز و ساختمان در حال رشد مجدد هستند ، انتظار می رود استفاده از اکسیدهای آهن برای تولید قطعات ساختاری برای استفاده در صنایع رشد چشمگیری داشته باشد.

اکسید آهن آلمانی

تولید رنگدانه

اکسید آهن به دلیل رنگ قرمز چشمگیر خود ، یک رنگدانه با ارزش برای استفاده در طیف گسترده ای از فرایندهای تولیدی محسوب می شود. خرید اکسید آهن ارایشی با نام “رنگدانه 6” ، “رنگدانه 7” یا “رنگدانه قرمز 101” شناخته می شود ، خرید اکسید آهن ارایشی را می توان به طور طبیعی از هماتیت تهیه کرد یا به صورت مصنوعی در آزمایشگاه تولید می شود. برخی از رنگدانه های این اکسید فلز توسط FDA برای استفاده در تولید لوازم آرایشی تأیید شده اند. رنگدانه های دیگر در درجه اول در صنعت ساخت و ساز برای پوشش ها ، رنگ ها و سایر محصولات صنعتی استفاده می شود. رنگدانه های خرید اکسید آهن ارایشی شفاف نیز به عنوان محصولات رنگ آمیزی مانند رنگ آمیزی چوب برای کف سازی به صورت تجاری به فروش می رسد. رنگدانه های خرید اکسید آهن ارایشی به راحتی می توانند ترکیب شوند تا طیف گسترده ای از رنگهای خاکی را ایجاد کنند.

تولید نوار مغناطیسی

نوار مغناطیسی یک الکترومغناطیس را تحت تأثیر قرار می دهد تا بر یک رسانه ضبط تأثیر بگذارد. در عمل ، رسانه مغناطیسی به راحتی قطبیت منتقل شده بر روی آن را “جمع می کند” اما بعد از واقعیت به راحتی آن قطبیت را از دست نمی دهد. این نوارها برنامه هایی در ضبط فیلم ، ضبط داده ها و به ویژه در ضبط خودکار و همچنین در پشت کارتهای اعتباری دارند. خردی اکسید آهن ارایشی رایج ترین ذره مغناطیسی است که در ساخت نوار ذخیره مغناطیسی مورد استفاده قرار می گیرد. روزگاری رایج ترین رسانه برای ذخیره داده های رایانه ای بود اما توسط آلیاژهای کبالت و سایر راه حلهای نازک تر و با ذخیره بالاتر پیشی گرفته است.

توضیحات کاربردی

پیدایش ، کاربردها و پیامدهای زیست محیطی اکسیدهای آهن و سنگ معدن همچنان مورد توجه دانشگاهیان ، بازیکنان صنعتی و متخصصان محیط زیست قرار گرفته است. اکسیدهای آهن ترکیبات شیمیایی هستند که بطور طبیعی به طور طبیعی پخش می شوند و شامل آهن و اکسیژن هستند. در اینجا ، دو جزء اکسید به طور طبیعی گسترده است. آنها مربوط به انسانها و در اکثر فعالیتهای زمین شناسی و بیولوژیکی مفید هستند.علاوه بر این ، آنها به عنوان رنگدانه ها و کاتالیزور در صنایع و هموگلوبین در گردش خون مفید هستند.

نتیجه و دیدگاه های آتی

خرید اکسید آهن(III) ارایشی و سایر اکسیدهای آهن برای موفقیت تعداد چشمگیر فرآیندهای تولید مدرن بسیار مهم هستند. انتظار می رود با افزایش صنایعی مانند ساخت و ساز ، تقاضای صنعتی برای اکسیدهای این فلز طی سالهای آینده به طرز چشمگیری افزایش یابد.

منابع قابل ارجاع برای مطالعه بیشتر:https://efsa.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.2903/j.efsa.2016.4482

5 دیدگاه دربارهٔ «خرید اکسید آهن;

دیدگاهتان را بنویسید