خرید بوتیل گلایکول

بوتیل گلیکول

شرکت بیسموت » حلال های شیمیایی » خرید بوتیل گلایکول

قیمت دی اتیلن گلایکول39000 تومان
تاریخ به روز رسانی قیمت1403.01.19 
شماره تماس برای خرید 021-28422797
  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

بوتیل گلایکول یک مایع شفاف و بی رنگ است که در پلیمرها و لوازم آرایشی استفاده می شود. بوی شیرین و طعم کمی تلخ دارد. فرمول شیمیایی این حلال CH3CH2CH2OCH2CH2CH3 و نقطه ذوب آن 26- درجه سانتی گراد (15- درجه فارنهایت) است. بوتیل گلایکول را می توان از واکنش بوتانول با اکسید اتیلن یا پروپیلن اکسید تولید کرد.

پیشنهاد میکنیم از ماده نئوپنتیل گلیکول و هیدروکسی اتیل سلولز نیز دیدن کنید.

خرید بوتیل گلایکول :

برای اطلاع از قیمت بوتیل گلایکول و خرید بوتیل گلایکول  و مشاوره با مشاورین ما با شماره زیر تماس بگیرید

شماره تماس ما: 021-28422797

شما میتوانید برای خرید اینترنتی بوتیل گلایکول  با مراجعه به ما آن را با قیمتی مناسب و تضمین کیفیت تهیه بفرمایید.

بوتیل گلایکول

کاربرد بوتیل گلایکول

بوتیل گلیکول یک حلال رایج است که در تولید لوازم آرایشی، صنعت نفت و گاز، پوشش رنگ و جوهر، صنعت نساجی و بسیاری از محصولات خانگی روزمره استفاده می شود. عمده استفاده از بوتیل گلایکول به عنوان یک ماده تشکیل دهنده پلیمرها است

کاربرد بوتیل گلایکول در صنایع آرایشی و بهداشتی

بوتیل گلایکول یک حلال برای سایر مواد آرایشی است. به عنوان یک امولسیفایر، عامل غلیظ کننده و نگهدارنده استفاده می شود.

کاربرد بوتیل گلیکول در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی

  • بوتیل گلیکول در صنعت نفت و گاز به عنوان حلال برای گل حفاری استفاده می شود.
  • از خرید بوتیل گلایکول نیز در صنایع پتروشیمی به عنوان حلال رنگ، جوهر و رنگ های نساجی استفاده می شود. از خرید بوتیل گلیکول عمدتاً به عنوان یک ماده تشکیل دهنده پلیمرها استفاده می شود.
  • این رایج ترین شکل بوتیلن گلیکول است. با این حال، می توان آن را به اشکال دیگر مانند اتیلن گلیکول یا پروپیلن گلیکول به راحتی با عبور از یک ستون تبادل یونی تبدیل کرد.
  • بوتیل گلایکول در بسیاری از محصولات مانند لوازم آرایشی و بهداشتی مؤثر است، جایی که به عنوان تثبیت کننده و حلال برای اجزای دیگر عمل می کند.

بوتیل گلایکول در تولید پوشش های رنگ و جوهر استفاده می شود.

باز این ماده در تولید پوشش های رنگ و جوهر استفاده می شود. همچنین یک حلال برای اجزای دیگر مانند رنگ ها، رنگدانه ها و رزین ها است. علاوه بر این موارد، از خرید بوتیل گلیکول می توان به عنوان یک ماده تشکیل دهنده در پلیمرهایی که از مونومرهای اکسید اتیلن یا پروپیلن اکسید ساخته می شوند، استفاده کرد.

بوتیل گلایکول در صنعت نساجی

بوتیل گلیکول در صنعت نساجی برای رنگ آمیزی پارچه و چرم استفاده می شود. همچنین به عنوان حلال برای اجزای دیگر، مانند استات سلولز، که اغلب در محصولاتی مانند فیلم عکاسی و شفافیت یافت می شود، استفاده می شود. در نتیجه، خرید بوتیل گلیکول را می توان در انواع مختلفی از محصولات از جمله چسب ها، رنگ ها و لاک ها یافت.

بوتیل گلایکول به عنوان یک ماده تشکیل دهنده پلیمرهایی استفاده می شود که از اتصال عرضی با سایر ترکیبات تشکیل می شوند. زنجیره های پلیمری حاصل دارای جرم مولکولی بالایی (بین 100-50000 کیلوگرم بر مول) هستند که پایداری حرارتی عالی در دماهای تا 400 درجه سانتیگراد (752 درجه فارنهایت) دارند.

بوتیل گلایکول در لوازم آرایشی

از خرید بوتیل گلیکول در لوازم آرایشی به عنوان تثبیت کننده و حلال سایر اجزا استفاده می شود. همچنین به عنوان نگهدارنده در برخی از لوازم آرایشی استفاده می شود، اما استفاده از آن برای پوست یا لب توصیه نمی شود.

ملاحظات ایمنی هنگام استفاده از بوتیل گلایکول

بوتیل گلیکول یک ماده شیمیایی سمی است. این به ویژه برای موجودات آبزی مضر است، زیرا با تجمع در آبشش ها، توانایی آنها را برای تنفس مهار می کند. آژانس بین المللی تحقیقات سرطان، بوتیل گلیکول را به عنوان سرطان زا گروه 2B طبقه‌بندی می کند، به این معنی که ممکن است باعث سرطان در انسان شود. در حالی که هیچ مطالعه‌ای وجود ندارد که این ماده را مستقیماً با سرطان مرتبط کند، استفاده از آن در محصولات زیبایی توصیه نمی‌شود مگر اینکه بتوانید درجه خلوص بسیار بالایی (یعنی 99٪ +) دریافت کنید.

اگرچه کار با بوتیل گلایکول قابل اشتعال است و می تواند برای پوست و چشم ها تحریک کننده باشد (که منطقی است زیرا یکی از کاربردهای اصلی آن خنک‌کننده موتور است).

روش تولید بوتیلن گلایکول

بوتیل گلیکول از واکنش پروپیلن با اسید سولفوریک تولید می شود. این واکنش در یک راکتور انجام می شود و گرمازا است، به این معنی که گرما تولید می کند. این فرآیند علاوه بر بوتیلن گلیکول، آب نیز به عنوان محصول جانبی تولید می کند. واکنش در دما و فشار بالا رخ می دهد. این برای وادار کردن مولکول های پروپیلن به یکدیگر ضروری است تا بتوانند با یکدیگر واکنش دهند و بوتیلن گلیکول را تشکیل دهند.

مزایا و کاربردهای خرید بوتیل گلایکول

بوتیل گلایکول در تولید پوشش های رنگ و جوهر استفاده می شود. همچنین به عنوان یک حلال برای اجزای دیگر مانند مواد حاوی گروه عاملی هیدروکسیل (مانند اسیدهای چرب)، استرهای نیتروسلولز و رزین های مختلف عمل می کند. مولکول بوتیل گلیکول یک زنجیره خطی است که حاوی هیچ استریو ایزومر یا پیوند دوگانه نیست. می توان آن را از پروپیلن اکسید با استفاده از کاتالیزور سنتز کرد.

بوتیل گلایکول عمدتاً به عنوان یک ماده تشکیل دهنده پلیمرها استفاده می شود

بوتیل گلیکول عمدتاً به عنوان یک ماده تشکیل دهنده پلیمرها استفاده می شود. پلیمرها دسته بزرگی از مواد هستند که از واحدهای تکرار شونده به نام مونومر تشکیل شده اند. پلیمرها عملکردهای زیادی در زندگی روزمره ما دارند و در بسیاری از محصولاتی که ما استفاده می کنیم یافت می شوند. به عنوان مثال می توان پلاستیک ها را نام برد که می توانند از پلی اتیلن یا پلی پروپیلن ساخته شوند که هر دو پلیمر به ترتیب از گاز اتیلن و گاز پروپیلن ساخته شده اند. همچنین برای ساخت لاستیک‌های لاستیکی، منسوجات (مانند لباس)، چسب‌ها، رنگ‌ها و لاک‌های رزین برای کف‌های چوبی و غیره استفاده می‌شود.

پلیمر محبوب PVA (پلی وینیل استات) است که از دهه 1930 با ترکیب مونومرهای استات با مونومرهای وینیل الکل در دماهای بالا تحت شرایط فشار تولید می شود. فرآیند پلیمریزاسیون منجر به یک ماده محلول در آب با برخی خواص بسیار مفید مانند سمیت کم و زیست تخریب پذیری می شود. خرید بوتیل گلیکول به عنوان حلال برای این فرآیند استفاده می شود اما لازم به ذکر است که در صورت استنشاق طولانی مدت می تواند باعث آسیب شود زیرا حاوی ترکیبات سرطان زا به نام نیتروزامین است که در صورت مصرف خوراکی به مرور زمان می تواند منجر به آسیب کبدی شود، بنابراین همیشه باید احتیاط کرد. هنگام کار با مواد شیمیایی مانند اینها گرفته می شود!

بوتیل گلایکول قابل اشتعال است

بوتیل گلیکول قابل اشتعال است، به این معنی که اگر در معرض یک منبع اشتعال مانند جرقه یا شعله قرار گیرد به راحتی می سوزد. در نتیجه، بوتیل گلیکول نباید در نزدیکی منابع گرما ذخیره شود و باید هنگام استفاده در محیط های آزمایشگاهی (برخلاف محیط های صنعتی) با دقت مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، اگر از بوتیل گلیکول استفاده می کنید و نیاز دارید که مقداری از ظرف خود را به یکباره در ظرف دیگری بریزید، به جای ریختن مستقیم از یک ظرف به ظرف دیگر، از چیزی شبیه قیف استفاده کنید. در غیر این صورت احتمال وجود دارد که نیروی بیش از حدی به مایع وارد شود و باعث پاشش شود که در صورت وجود جرقه در نزدیکی آن می تواند مشتعل شود.

این یک ماده شیمیایی سمی تحت طبقه‌بندی IARC است

بوتیل گلیکول یک ماده شیمیایی است که می تواند باعث سرطان در انسان شود. به دلیل توانایی آن در ایجاد آسیب های تولید مثلی و رشدی، برای سلامتی انسان خطرناک در نظر گرفته می شود.

همچنین به عنوان 2-butoxyethanol (2BE) شناخته می شود.

بسیاری از محصولات بوتیلن گلایکول در محصولات روزمره خانگی یافت می شوند

  • رنگ کنید
  • لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت شخصی
  • تولید پلی استر و پلی اورتان
  • تولید لاستیک، پلاستیک و چسب

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید بوتیل گلایکول;

دیدگاهتان را بنویسید