خرید تری اتیلن گلیکول

فروش تری اتیلن گلیکول

شرکت بیسموت » حلال های شیمیایی » خرید تری اتیلن گلیکول

تری اتیلن گلیکول مایعاتی است شفاف با طعم شیرین که در آب، گلیسرول، گلیکول اترها محلول بوده و در تولوئن، بنزن و کلروفرم به مقدار کمی حل میشوند.
  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

تری اتیلن گلیکول مایعاتی است شفاف با طعم شیرین که در آب، گلیسرول، گلیکول اترها محلول بوده و در تولوئن، بنزن و کلروفرم به مقدار کمی حل میشوند.

پیشنهاد میکنم از اتیلن گلیکول ، دی اتیلن گلیکول و بوتیل گلیکول نیز دیدن فرمایید

خرید تری اتیلن گلیکول

شما میتوانید برای خرید تری اتیلن گلیکول با ما تماس گرفته و استعلام قیمت روز را داشته باشید یا میتوانید از طریق لینک زیر ثبت سفارش کرده و منتظر تماس همکاران ما برای اعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر باشید.

شماره تماس ما : 021-28422797

تری اتیلن گلیکول چیست؟

تری اتیلن گلیکول، TEG یا تری گلیکول یک مایع چسبناک بدون بو با فرمول مولکولی HOCH2CH2OCH2CH2OCH2CH2OH است. از تری اتیلن گلایکول به عنوان پلاستیک ساز برای پلیمرهای وینیل و ساخت محصولات ضد عفونی کننده هوا استفاده می شود. گلیکول ها به عنوان خشک کن مایع برای از بین بردن رطوبت گاز طبیعی و در سیستم های تهویه هوا نیز به کار برده می شود.

تری اتیلن گلیکول یک مایع شفاف، و از ترکیب جانبی اتیلن و دی اتیلن گلیکول است. تری اتیلن گلایکول در صنایع شیمیایی (تولید مایعات با انجماد کم، اکریلاتهای الیگستر) و همچنین در تولید روغن و گاز (به عنوان ماده خشک کننده) مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردهای تری اتیلن گلیکول

TEG توسط صنعت نفت و گاز برای از بین بردن رطوبت و آب درون گاز طبیعی استفاده می شود. ممکن است از تری اتیلن گلایکول برای از بین بردن رطوبت موجود در گازهای دیگر، از جمله CO2 ، H2S و سایر گازهای اکسیژن شده نیز استفاده شود.

خشک کردن گاز طبیعی تا حدی ضروری است، زیرا رطوبت موجود در گاز طبیعی باعث مسدود شدن خطوط لوله و ایجاد مشکلات دیگر برای مصرف کنندگان از گاز طبیعی می شود.

نحوه حذف رطوبت گاز طبیعی

تری اتیلن گلیکول در تماس با گاز طبیعی قرار می گیرد و آب را از گاز خارج می کند. تری اتیلن گلایکول در دمای بالا گرم می شود و از طریق سیستم چگالشی که آب را به عنوان پسماند خارج می کند و TEG را مجدداً به کارمی برند.

ضایعات TEG حاصل از این فرایند حاوی بنزن، کافی است تا به عنوان زباله های خطرناک طبقه بندی شود. (غلظت بنزن بیشتر از 0.5 میلی گرم در لیتر).

استفاده در ضدعفونی کننده ها

از خرید تری اتیلن گلیکول به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده نسبتاً خفیف نسبت به انواع باکتری ها ، ویروسهای آنفلوانزا A و اسپورهای قارچ Penicillium notatum به کار برده می شود.

اما با این حال، سمیت فوق العاده کم آن، سازگاری با مواد شیمیایی دیگر که در ضدعفونی کننده های دیگر استفاده می شود و همینطور بوی کم همراه با خواص ضد میکروبی آن نشان می دهد که در ضد عفونی کننده هوا به طور مداوم به کار برده می شود.

بخش عمده ای از کارهای علمی با تری اتیلن گلیکول در دهه 1940 و 1950 انجام شد ، با این حال این کار به طور حتم فعالیت ضد میکروبی را در برابر هوا نشان داده است.

دیگر کاربرها

تری اتیلن گلیکول (DEG) یک ماده حلال و ماده تشکیل دهنده متداول در بسیاری از محصولات تجاری است. این ماده به عنوان یک ماده مرطوب کننده برای فرآوری گاز طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد.

به عنوان ماده روان کننده و تولید پارچه ماده تشکیل دهنده روغن ترمز، روان کننده ها، فرمولاسیون ضد یخ، نوارهای کاغذ دیواری و محلول های مه مصنوعی نیز به کار می رود و یک حلال برای تولید جوهرها و رنگهای نساجی و همینطور به عنوان واسطه در تولید برخی از رزین ها، تری اتیلن گلیکول، استرها و اترهای دی اتیلن گلیکول مورد استفاده قرار می گیرد.

 شما میتوانید برای  کسب اطلاعات بیشتر درمورد اتیلن گلیکول و دی اتیلن گلیکول روی لینک کلید کنید یا به وبلاگ ما مراجعه کنید.

 

ساختار تری اتیلن گلایکول

نحوه تولید تری اتیلن گلیکول

تری اتیلن گلیکول از طریق گرمایش اتیلن اکسید و گلیکول ساخته شده است که دو مولکول اتیلن گلیکول را به همراه پیوند اتر بهم متصل می کنند.

گلیکول به طور گسترده ای به عنوان یک حلال استفاده می شود، تری اتیلن گلایکول بدون بخار سمی منتشر می شود و از طریق پوست جذب نمی شود.

روش اول تولید

اتیلن اکسیدخالص یا مخلوط آب و اتیلن اکسید با آب برگشتی مخلوط و تا شرایط عملیاتی واکنش گرم میشوند. در راکتور لوله ای تمام اتیلن اکسیدبصورت حرارتی به مونواتیلن گلیکول MEG و نیز دی اتیلن گلیکول DEG و تری اتیلن گلیکول TEG بعنوان محصول جانبی (با مقادیر کم) تبدیل می شود. آب اضافی لازم به منظور افزایش درصد مونو اتیلن گلیکول، در یک تبخیر بخار فشار پایین تولید تبخیر می شود.

آخرین مرحله تبخیر چند مرحله ای مورد استفاده قرار میگیرد.گلیکول خام، که به عنوان سیال گرم برای دیگر واحدهای کارخانه مورد بوده است خالص میشود. نسبت تولید 5 ،6 ،7 ،8یکسری ستونهای تقطیر خلاء ( MEG را می توان تغییر ترکیب خوراک تنظیم کرد ).

اغلب واحدهای MEG با واحد های تولید اتیلن اکسیدهمجوار می باشند. گلیکولهای تهیه شده از طریق این فرآیند بهترین کیفیت را در دنیا دارا میباشند. محصولات تولیدی در این روش برای تهیه الیاف اتیلن ترفتالات بسیار مناسب بوده و در این صنایع بکار برده میشوند.

روش دوم تولید

در این فرآیند مخلوطی از آب و اتیلن اکسید گرم و مستقیما وارد راکتور آدیاباتیک میشود. این راکتور میتواند در حضور یا عدم حضور کاتالیزورکارکند. برای اینکه مقدار بی مونو تری اتیلن گلیکول MEG تولید شود، مقادیری آب اضافه لازم است . دی اتیلن گلیکول DEG و تری اتیلن گلیکول TEG نیز بعنوان محصولات جانبی تولید میشوند.

در صورت استفاده از کاتالیزور میتوان به مقدار بیشتری از MEG دست یافت و در نتیجه میزان تولید DEG و میزان تولید آن در حالت غیر کاتالیستی میرسد. راکتور طوری طراحی شده که تمامی اتیلن اکسیدرا مصرف کند و میزان برگشت اتیلن اکسیدرا کاهش دهد.

استفاده موثر

اثرات مخلوط تری اتیلن گلایکول با هزاران ترکیب شیمیایی و استفاده در صنعت بسیار دشوار است. از این رو، دانش خواص ترمودینامیکی مانند تراکم، و همچنین حجم مولر بیش از حد، حجم مولر جزئی و حجم ملودی ظاهری مخلوط آلی در دمای مختلف، اهمیت زیادی دارد.

تجزیه و تحلیل مخلوط مایع چند منظوره از لحاظ کسر مول و یا ریزش و خواص ترمودینامیکی برای طراحی فرآیندهای صنعتی مهم می باشد. این خواص نیز در جستجوی مدل هایی که قادر به همبستگی ساختار مولکولی و خواص ماکروسکوپی مایعات هستند، مهم است.

کاربردهای مهم و جهانی

مهمترین مصرف اتیلن گلیکول در تهیه الیاف مصنوعی، فیلم ونوار میباشد. همچنین از اتیلن گلیکول در تهیه ضد یخ، پلی استر، رزین پلی استر، مواد ضد خوردگی در دیگهای بخار، نرم کننده و حلال جهت بسیاری از ترکیبات آلی، مواد منفجره، فیبر، کاغذ، چرم و بعنوان ماده جاذب رطوبت استفاده می شود.

منابع:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Triethylene_glycol
https://www.sciencedirect.com/topics/medicine-and-dentistry/triethylene-glycol

3 دیدگاه دربارهٔ «خرید تری اتیلن گلیکول;

  1. با تشکر از شما برای تحویل دقیق و سریع اسید فسفریک، که به من اجازه داد تا پروژه هایم را بدون مشکل پیش ببرم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید