خرید تری سدیم سیترات خوراکی عمده و انالیز کالا

تری سدیم سیترات

شرکت بیسموت » مواد اولیه صنایع غذایی » خرید تری سدیم سیترات خوراکی عمده و انالیز کالا

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

مقدمه

تری سدیم سیترات دی هیدرات یک نمک ازاسیدسیتریک می باشد که دارای طعم ترش مشابه اسید سیتریک است وهمچنین شور  می باشد.  تری سدیم سیترات به عنوان ماده نگهدارنده موادغذایی وبه عنوان طعم دهنده درصنایع غذایی استفاده میشود. درصنایع داروسازی ازآن برای کنترل pH داروها استفاده میشود. تری سدیم سیترات ممکن است به عنوان یک عامل قلیایی،امولسیفایر یا ماده ترتیب شونده استفاده شود.

طبق گفته کمیته انتخاب موادغذاییFDA،که به طورکلی به عنوان موادغذایی ایمن (GRAS) شناخته میشود،نمک های سیترات ازجمله سدیم سیترات معمولاًدرمواردی که درمقادیرطبیعی استفاده میشود،ایمن محسوب میشوند.

ساختار مولکولی تری سدیم سیترات

برای خواندن اطلاعات بیشتردر مورد اسید سیتریک و تری سدیم فسفات میتوانید به وبلاگ بیسموت مراجعه کنید.

استفاده از تری سدیم سیترات در داروها

سیترات سدیم یک ماده افزودنی غذایی است که بیشتر در شربت سرفه وبرای خنثی کردن اسیدها استفاده میشود. همچنین ازآن به عنوان یک دارو وعنوان یک افزودنی غذایی استفاده میشود ومیتواند به عنوان یک معرف آزمایشگاهی وبه عنوان یک ماده شیمیایی برای تصفیه آب مورد استفاده قرارگیرد. تری سدیم سیترات شیمیایی معمولاًبه عنوان تری سدیم سیترات یافت میشود که ازآن به عنوان امولسیفایر، تنظیم کننده اسیدیته، ماده ترشحی کلسیم وموادنگهدارنده استفاده میشود که تقریبا دارای کاربردگسترده‌ای است.

منشا سدیم سیترات

دراصل 3نوع سدیم سیترات وجود دارد:

مونو سدیم سیترات

دی سدیم سیترات

تری سدیم سیترات

تریز و دیوم رایج ترین نوع افزودنی برای محصولات غذایی است.  برای به دست آوردن اسیدسیتریک، بایدقسمتH + اسیدسیتریک را ازبین ببرید وآن رابا یونهایNa + جایگزین کنید.  ازنظرعملی، خرید تری سدیم سیترات شیمیایی عامل مهمی درآزمایشگاه های شیمی بوده است.اسیدسیتریک برای کاهشpHهرمحلول به اسید به کار می رود، به همین دلیل، تنظیمات اسیدی را آسان ترمیکند.

کاربردهای تری سدیم سیترات

خرید تری سدیم سیترات شیمیایی به غیر از عامل ایجادبافر، به عنوان ماده ترتیب دهنده نیز عمل می کند ، بدین معنی که می تواند با یون های دیگری که در محلول موجود هستند به هم پیوندیابد.  به خصوص با پنیر ، زیرا از یون های کلسیم تشکیل شده است که به دلیل تغییر ساختار آن در معرض یون های سدیم قرار می گیرند و آن را در معرض روغن و انتهای آب قرار می دهند.

توانایی های متوالی آن نقش مهمی در معده دارند.  برخی از عوامل وجود خرید تری سدیم سیترات در  کلسیم است ، اما این یون ها روند هیدراتاسیون هیدروکلوئیدها را که برای تشکیل ژل لازم دشوار می کند.  برای اتصال این یونها و به طور صحیح فرآیند هیدراتاسیون ازماده ای مانند اسید سیتریک استفاده می شود.

گاهی اوقات کلسیم با تشکیل هیدروکلوئیدها تشکیل لایه ای نازک را نشان می دهد که احتمالاً به طور طبیعی در شیر وجود دارند.  بنابراین می توان از آن برای کاهش کلسیم استفاده کرد. به ویژه که این فرآیند مورد استفاده قرار می گیرد زیرا می توانند سطح pH را کمی افزایش دهند.

بسته بندی های تری سدیم سیترات

استفاده در غذاها

خرید تری سدیم سیترات عمدتاً به عنوان یک افزودنی غذایی ، معمولاً برای طعم دهنده یا به عنوان نگهدارنده مورد استفاده قرار می گیرد.  شماره E آن E331 است. سیترات سدیم به عنوان یک عامل طعم دهنده در انواع خاصی از غذاهابه کار می رود. خرید تری سدیم سیترات خوراکی به عنوان یک ماده سازنده در bratwurstنیزرایج است، و همچنین در نوشیدنی های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و باعث ایجاد طعم ترش می شود. از جمله در مخلوط ژلاتین، بستنی، ماست، مربا، شیرینی، پودر شیر، انواع پنیرهای فرآوری شده ، نوشابه های گازدار و شراب نیز وجود دارد.سیترات سدیم می تواند به عنوان یک تثبیت کننده در هنگام تهیه پنیر استفاده شود.

کاربرد تری سدیم سیترات در فراورده های شیر

در اصل به عنوان امولسیفایر مورد استفاده در تولید لبنیات مانند پنیر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا در اصل می تواند در مقایسه با راه حل های دیگر مانع از فاسد شدن زود هنگام فرآورده های لبنی برای بسیاری از روزها شود. اسید سیتریک سدیم به عنوان مواد افزودنی غذایی استفاده می شود و در بسیاری از محصولات مانند بستنی ، شراب ، نوشیدنی ، پودر شیر ، شیرینی و مربا استفاده و به عنوان مواد معطر کننده یافت می شود.

استفاده از آن در دیگ های بخار

سدیم سیترات یک عامل بسیار مخصوص برای حذف رسوب کربنات از دیگ های بخار بدون حذف آنها از عملیات است و برای تمیز کردن رادیاتور خودرو نیز به کار می رود.

کاربرد تری سدیم سیترات در دیگ بخار

تولید

خرید تری سدیم سیترات یک نمک تریبوسیک اسیدسیتریک که توسط تولید خنثی سازی اسیدسیتریک با هیدروکسید سدیم خلوص بالا یا کربنات و کریستالیزاسیون تولید می شود. خرید تری سدیم سیترات دو ابه به طور گسترده ای در غذاها، نوشیدنی ها و کاربردهای فنی مختلف به عنوان بافر، جداسازی یا امولسیون کاربرد دارد.

ویژگی های تری سدیم سیترات

تحمل ph: خرید تری سدیم سیترات دو ابه شیمیایی توانایی تغییر اندک pH سطح محلول را هنگام اضافه شدن در آن دارد.  در نتیجه ، تهیه یک محلول نسبت به تغییر سطح pH بسیار مقاوم تر است.

هم افزایی با سایر مواد تشکیل دهنده: این مهمترین عنصر است که برای فرآیند کروی سازی استفاده می شود. در محلولهای مایع  کلسیم زیاد است که منجر به جمع شدن هیدروکلوئیدها می شود. اما در اینجا، از اسیدسیتریک سدیم برای به دام انداختن کلسیم اضافی استفاده می شود.

خرید تری سدیم سیترات دو ابه یک نمک غیر سمی و خنثی با واکنش پذیری کم است. اگر در دمای محیط قرار داده شود، از لحاظ شیمیایی پایدار و مقاوم است، خرید تری سدیم سیترات خوراکی به طور کامل زیست تخریب پذیر است و می تواند با زباله یا فاضلاب  دفع شود.

چگونه از تری سدیم سیترات استفاده کنیم؟

تعیین محدوده دقیق غلظت برای استفاده عملی از خرید تری سدیم سیترات دو ابه شیمیایی بسیار دشوار است زیرا بستگی به سایر مواد تشکیل دهنده آن نیز دارد. خرید تری سدیم سیترات خوراکی باید از حد متوسط ​​استفاده شود زیرا هم شور و هم ترش است که می تواند در طعم دهنده های آماده سازی شما تأثیر بگذارد.  اگر مطمئن نیستید، همیشه با متخصص مشورت کنید!توصیه می شود از 4 درصد از جرم محصول استفاده کنید.  برای تهیه برش های پنیر، 3/3 درصد از اسیدسیتریک باید با 1.5 i iota کاراگینان و 0.5 درصد کاپا کاراژینان استفاده شود.

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید تری سدیم سیترات خوراکی عمده و انالیز کالا;

دیدگاهتان را بنویسید