خرید اسید فوماریک

اسید فوماریک

شرکت بیسموت » حلال های شیمیایی » خرید اسید فوماریک

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

یکی از اسیدهای قوی آلی موجود، اسید فوماریک است. این ماده دارای شکلی جامد بوده و می‌توان آن را به‌صورت گسترده‌ای در طبیعت پیدا کرد. اسید فوماریک دارای طعم میوه‌ای بوده و از آن برای طعم‌دهنده به مواد غذایی استفاده می‌کنند. البته این تنها استفاده از این ماده نبوده و دارای کاربردهای بسیار زیاد دیگری در صنعت است. به همین دلیل خرید اسید فوماریک دارای بازار مناسبی است.

در این مقاله قصد داریم تا شما را هرچه بیشتر با این اسید آشنا کنیم و نکات مهمی را در خصوص خرید و فروش و قیمت اسید فوماریک در اختیار شما بگذاریم.

خرید اسید فوماریک خوراکی و صنعتی با بهترین کیفیت در سایت بیسموت

از آن جایی که اسید فوماریک کاربردهای زیادی در صنایع مختلف علی‌الخصوص در صنعت غذایی و دارویی دارد، باید آن را از مراکزی تهیه کرد که علاوه بر مطمئن بودن، به‌صورت کاملا قانونی و زیر نظر نهادهای نظارتی و سلامتی فعالیت می‌کند.

خرید اسید فوماریک را می‌توانید به‌راحتی در سایت بیسموت انجام دهید. سایت بیسموت می‌تواند انواع گریدهای اسید فوماریک را با بالاترین کیفیت و با بهترین قیمت در اختیار متقاضیان محترم قرار دهد. پس اگر به دنبال خرید اسید فوماریک هستید، بی شک باید آن را در بیسموت پیدا کنید.

شماره تماس ما: 021-28422797

آشنایی کامل با اسید فوماریک

اسید فوماریک دارای شکلی جامد و به رنگ سفید است. فرمول شیمیایی آن (C4H4O4–) بوده و آن را می‌توان یکی از ترکیبات واسطه‌ای موجود در چرخه اسید سیتریک دانست. هر چه کیفیت ساخت این محصول تغییر یابد، رنگ آن نیز از سفید به سمت کرم رنگ، تغییر پیدا خواهد کرد. اسید فوماریک قابلیت حل شدن به‌خوبی در آب را ندارد و تنها می‌توان مقدار کمی از آن را درون آب سرد حل کرد. این اسید را می‌توان به‌صورت طبیعی در برخی از میوه و سبزیجات نیز پیدا کرد.

اما از آن‌ رو که استخراج آن دارای مشکلات زیادی است، افرادی که متقاضی خرید اسید فوماریک هستند، می‌توانند آن را از کارخانه‌هایی که به‌صورت غیرطبیعی این اسید را تولید می‌کنند، دریافت کنند. این اسید به‌خوبی وارد جریان سوخت‌وساز می‌گردد، به همین دلیل آن را در چرخه متابولیسمی کربوهیدرات را گنجانده‌اند. از این‌ رو این اسید نه‌تنها به‌عنوان یک‌ماده‌ای سمی شناخته نمی‌شود، بلکه آن را بدون هیچ محدودیتی به مواد غذایی اضافه می‌کنند.

اسید فوماریک به‌صورت طبیعی در برخی از گیاهان و میوه‌ها وجود دارد

ویژگی‌های مهم جهت آشنایی قبل از خرید

اگر قصد دارید تا دست به استفاده از اسید فوماریک بزنید، باید به یک سری از نکات و ویژگی‌های آن را از پیش بدانید. همان‌طور که اشاره کردیم، این اسید در آب به خوبی حل نمی‌گردد، پس قابلیت جذب رطوبت به خودش را ندارد. اما باید بسیار مراقب بود. این اسید می‌تواند در گرمای شدید و دماهای بالا با وارد واکنش شده و مواد انفجاری تولید کند. از سوی دیگر اسید فوماریک می‌تواند در واکنش‌های خطرناکی شرکت داشته باشد.

پیش از تهیه اسید فوماریک باید بدانید که این اسید می‌تواند با اکسیدکننده‌ها، بازها، عوامل احیاکننده و همچنین آمین‌ها وارد واکنش شود و مواد شیمیایی خطرناکی تولید کند. پس بعد از تهیه اسید فوماریک این نکات را مد نظر داشته باشید.

خرید اسید فوماریک باتکیه‌بر کاربردهای آن

اسید فوماریک در صنعت دارای کاربردهای مختلفی است. همین امر باعث شده تا تقاضا برای اسید فوماریک افزایش داشته باشد. از جمله کاربردهای اسید فوماریک در صنعت که خریدوفروش آن را در بازار رونق داده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 اسید فوماریک خوراکی و استفاده آن در صنایع غذایی

از اسید فوماریک خوراکی در صنعت غذایی برای اسیدی کردن مواد غذایی استفاده می‌کنند. همچنین این اسید را به نان اضافه می‌کنند تا در طول ذخیره کردن خمیر، رطوبت به مواد جذب نشود. همچنین با استفاده از اسید فوماریک توسط تولیدکنندگان چیپس‌های مختلف، از آن به‌جای اسید تارتاریک و اسید سیتریک استفاده می‌کنند.

اگر در آب‌نبات طعم ترشی مشاهده کردید، دلیل آن وجود اسید فوماریک خوراکی در آب‌نبات بوده است. این ماده باعث بالارفتن ماندگاری آب‌نبات‌ها خواهد شد. از دیگر کاربردهای این اسید در صنایع غذایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از این اسید در پودرهایی چون پودر گندم، آب‌میوه، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، ژلاتین، نان، بیسکویت و… استفاده می‌کنند.
  • در مواد لبنیاتی مانند شیر خشک، ماست، پنیر و کشک، کنسرو و … استفاده می‌شود.
  • با اضافه‌کردن این اسید به مواد غذایی کیفیت آن‌ها بالا رفته، از هزینه‌های نگهداری جلوگیری می‌شود. از این‌ رو محبوبیت بسیار بالایی در اختیار دارد و صاحبان کارخانه‌های مواد غذایی را می‌توان یکی از مهم‌ترین متقاضیان اسید فوماریک خورکی به شمار آورد.

 اسید فوماریک صنعتی و استفاده آن در صنعت داروسازی

از این اسید در تولید داروهایی مانند دی متیل فومارات (Tecfidera) استفاده می‌کنند. این دارو برای آن دسته از بیمارانی که با بیماری Multiple sclerosis دست‌وپنجه نرم می‌کنند، بسیار مفید است. از سوی دیگر کاربردی که اسید فوماریک خوراکی در داروسازی دارد می‌توان به تولید مواد اولیه یک سری از داروها، مانند داروی پسوریازیس اشاره کرد.

خرید اسید فوماریک صنعتی و استفاده آن در صنایع دیگر

در کنار دو صنعت مهم غذایی و داروسازی، صنایع دیگری نیز وجود دارد که در لیست افراد متقاضی اسید فوماریک قرار می‌گیرند. از جمله این صنایع می‌توان به صنعت تولید رنگ اشاره کرد. درون این اسید رزین‌های پلی‌استری و همچنین الکل‌های پلی هیدریک وجود دارد که می‌توان از آن در صنعت تولید رنگ استفاده کرد. همچنین در همین صنعت از اسید فوماریک صنعتی به‌عنوان یک ماده تثبیت‌کننده استفاده می‌کنند.

همچنین صنایع دیگری نیز از کاربردهای اسید فوماریک صنعتی نهایت استفاده را می‌برند. مانند رزین‌های آلکیدی، جوهرهای دستگاه‌های پرینتر، سایز بندی انواع کاغذ و….

کاربرد فوماریک اسید در داروسازی و خرید

رعایت نکات ایمنی بعد از خرید اسید فوماریک

هنگامی‌استفاده از اسید فوماریک صنعتی و اسید فوماریک خوراکی، باید که یک سری از نکات ایمنی را رعایت کنید. برای مثال اگر این ماده با هوا ترکیب شود، باعث ایجاد مواد منفجره می‌گردد. برای خاموش‌کردن آن می‌توانید از آب، فوم، دی‌اکسیدکربن و یا پودر ضد آتش استفاده کنید. حواستان باشد که این ماده با چشمانتان تماس پیدا نکند. اگر این اتفاق افتاد سریعا با آب سرد، به مدت 10 دقیقه، چشم را شستشو دهید و بعد از آن سریعا به دکتر مراجعه کنید.

این ماده را نمی‌توان بعد از تهیه به‌صورت خام مصرف کرد. مصرف خام آن می‌تواند باعث ایجاد حالت تهوع، اسهال و استفراغ شود. بعد از اینکه به‌صورت اتفاقی مقداری از آن را خوردید، دهانتان را بشویید و یک لیوان آب مصرف کنید. اصلا سعی نکنید که خودتان را وادار به استفراغ کنید. اگر علائم خطرناکی مشاهده کردید، به دکتر مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید