فروش کود شیمیایی:

شرکت بیسموت اقدام به فروش محصولات زیر با قیمت فوق‌العاده به کشاورزان عزیز میکند.

شما برای دریافت هر کدام میتوانید با ما تماس بگیرید: 021-28422797

محصولات ما:

فروش کود شیمیایی با بهترین قیمت

همین الان سفارش دهید تا فردا تحویل بگیرید

سریعا سفارش دهید تا بتوانید سریعا به درختان خود برسانید و از سلامت و باردهی خوب درختانتان اطمینان پیدا کنید

چرا باید از شرکت بیسموت کود شیمیایی بخریم؟

low price خرید-کود-شیمیایی

مناسب ترین قیمت ممکن

شرکت بیسموت تمام سعی خود را میکند که بهترین قیمت ممکنه را برای کشاورزان عزیز فراهم بکند
تمام قیمت ها کاملا رقابتی میباشند.
warranty خرید-کود-شیمیایی

تضمین کیفیت

شرکت بیسموت کیفیت تمام مواد فروخته شده را تنظیم میکند و در صورت هرگونه مشکل مبلغ به صورت کامل برگردانده میشود
delivery خرید-کود-شیمیایی

تحویل درب منزل

کود های شیمیایی شما, هرجایی که شما باشید برایتان درب منزل ارسال شده و در سریع ترین زمان ممکن میتوانید درب خانه دریافت کنید

انواع کودهای شیمیایی

سه نوع اصلی کود شیمیایی وجود دارد – پایه نیتروژن، فسفر و بر پایه پتاسیم. هر نوع هدف خاصی دارد و با توجه به نوع خاک و نیاز محصول مورد استفاده قرار می گیرد.

کودهای مبتنی بر نیتروژن

کودهای مبتنی بر نیتروژن برای تقویت رشد و افزایش رنگ سبز گیاهان استفاده می شود. این نوع کود برای سبزیجات برگدار مانند اسفناج، کاهو و کلم ایده آل هستند. نمونه هایی از کودهای مبتنی بر نیتروژن عبارتند از نیترات آمونیوم، اوره و سولفات آمونیوم.

کودهای مبتنی بر فسفر

کودهای مبتنی بر فسفر برای تقویت رشد ریشه و بهبود گلدهی و باردهی گیاهان استفاده می شود. این نوع کود برای درختان میوه، سبزیجات و گل ها مناسب هستند. نمونه هایی از کودهای مبتنی بر فسفر عبارتند از سوپر فسفات، سوپر فسفات تریپل و فسفات آمونیوم.

کودهای مبتنی بر پتاسیم

کودهای مبتنی بر پتاسیم برای تقویت رشد گیاهان و بهبود کیفیت میوه ها و سبزیجات استفاده می شود. از این نوع کود برای محصولاتی مانند گوجه فرنگی، فلفل و سیب زمینی ایده استفاده می شود. نمونه هایی از کودهای مبتنی بر پتاسیم عبارتند از سولفات پتاسیم، کلرید پتاسیم و نیترات پتاسیم.

مزایای کودهای شیمیایی

محتوای مواد مغذی بالا

کودهای شیمیایی به گونه ای طراحی شده اند که مواد مغذی خاصی را در غلظت های بالا برای گیاهان فراهم کنند. این باعث رشد سریعتر، عملکرد بهتر و بهبود سلامت گیاه می شود.

فرمول های قابل تنظیم

کودهای شیمیایی را می توان برای رفع نیازهای خاص گیاهان و انواع خاک سفارشی کرد. این امکان تحویل دقیق و کارآمدتر مواد مغذی را فراهم می کند.

استفاده آسان

استفاده و کاربرد کودهای شیمیایی به طور کلی آسان است و آنها را به انتخابی محبوب برای بسیاری از کشاورزان و باغداران تبدیل می کند. 

افزایش تولید مواد غذایی

استفاده از کودهای شیمیایی نقش بسزایی در افزایش تولید جهانی غذا داشته و به تغذیه جمعیت رو به رشد کمک می کند.

معایب کودهای شیمیایی

اثرات زیست محیطی

کودهای شیمیایی می توانند اثرات منفی زیست محیطی مانند آلودگی آب و تخریب خاک داشته باشند. این اثرات می تواند به اکوسیستم ها آسیب برساند و حاصلخیزی طولانی مدت خاک را کاهش دهد. 

خطرات سلامتی

برخی از کودهای شیمیایی می توانند برای سلامت انسان مضر باشند و باعث تحریک پوست، مشکلات تنفسی و سایر مشکلات سلامتی شوند. کشاورزان و کارگرانی که با این محصولات کار می کنند ممکن است در معرض خطر باشند. 

وابستگی خاک

با گذشت زمان، استفاده مکرر از کودهای شیمیایی می تواند منجر به وابستگی خاک شود، جایی که گیاهان به مواد مغذی مصنوعی وابسته می شوند. این می تواند منجر به کاهش حاصلخیزی خاک و آسیب طولانی مدت به ساختار خاک شود. 

 نکاتی که هنگام خرید کود شیمیایی باید رعایت کنید 

نیازهای خود را درک کنید

قبل از خرید هر کود، مهم است که بدانید گیاهان شما به چه چیزی نیاز دارند. عواملی مانند نوع خاک، گونه های گیاهی و مرحله رشد را در نظر بگیرید. با درک نیازهای خود، می توانید کودی را انتخاب کنید که مواد مغذی لازم را تامین کند. 

محتوای مواد مغذی را بررسی کنید

همه کودها دارای برچسبی هستند که حاوی مواد مغذی مانند نیتروژن، فسفر و پتاسیم است. حتما این برچسب را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که کود تعادل مناسبی از مواد مغذی را برای گیاهان شما فراهم می کند. 

نوع مناسب کود را انتخاب کنید

کودها انواع مختلفی دارند، از جمله دانه ای، مایع و آهسته رهش. هر نوع مزایا و معایب خود را دارد، بنابراین نوع مورد نیاز خود را انتخاب کنید.