همه چیز درباره شرکت بیسموت

شرکت بیسموت به عنوان یک تامین کننده و تولید کننده فعال در زمینه مواد شیمیایی صنعتی از جمله ترکیبات معدنی و آلی، مواد اولیه صنایع شوینده وبهداشتی، صنعت نفت، آب و فاضلاب، تامین مواد اولیه کارخانه های تولید کود کشاورزی، مواد شیمیایی نانو و تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می کند. شرکت بیسموت در تلاش است با استفاده از سرمایه انسانی متخصص و ارائه مشاوره مبتنی بر دانش روز نقش موثری را در راستای خرید مواد شیمیایی و ارتقای این بازار ایفا کند.

هدف از تاسیس

شرکت بیسموت با هدف ارائه خدمات در تمامی زمینه های خرید و تامین مواد شیمیایی به صورت جدی فعالیت خود را در سال 1398 آغاز نمود و با گرد هم آوری تیمی متخصص و تحلیل بازار و با نیاز سنجی مشتریان در این بازار و ایجاد شرایط خریدی راحت و آسوده در مدت کوتاهی جزو شرکت های مطرح در بازار شده است.

تیم فنی ما

اعضای شرکت بیسموت متشکل شده از فارغ التحصیلان رشته مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف میباشد تا با تکیه بر دانش فنی خود و تجربه در صنایع گوناگون خدماتی متمایز در این زمینه به مشتریان خود ارائه دهند.

لوگو ما :

لوگو گروه بیسموت الهام گرفته از فلز خاص بیسموت است که در جدول تناوبی با علامت اختصاری Bi در خانه 83 جدول تناوبی وجود دارد.1 درباره شرکت بیسموت (همه چیز)

آدرس وبسایت ما:

bismoot.com

دریافت رزومه برای همکاری بیشتر

برای همکاری بیشتر شما عزیزان میتوانید با ما تماس داشته و قیمت انواع مواد شیمیایی را به صورت آنلاین و با تماس تلفنی یا هر روش دیگری که نیاز دارید در قالب پیش فاکتور از ما دریافت کنید.

برای این منظور از طریق منو به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.