خرید روغن سیلیکون

روغن سیلیکون

شرکت بیسموت » حلال های شیمیایی » خرید روغن سیلیکون

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

روغن سیلیکون از موادی بسیار پرکاربرد با ویژگی های منحصر بفرد می باشد که در صنایع گوناگونی کاربرد دارد. جهت شناخت خواص، کاربردها و ساختار روغن سیلیکون ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید. ضمنا می توانید با دلایل مصرف روغن سیلیکون و مزایای نرم‌کننده های روغن سیلیکون آشنا شوید.

خرید روغن سیلیکون

برای خرید روغن سیلیکون 1000 و 350 با برند های چینی و آمریکایی میتوانید با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس ما: 021-28422797

خرید روغن سیلیکون

انواع روغن سیلیکون

شرکت بیسموت عرضه کننده روغن سیلیکون گرید صنعتی در نوع های زیر است:

  • روغن سیلیکون (ویسکوزیته) 1000
  • روغن سیلیکون (ویسکوزیته) 350

روغن های سیلیکون چیست؟

روغن سیلیکون هر سیلوکسان پلیمریزه مایع با زنجیره های جانبی آلی است. مهمترین عضو پلی دی متیل سیلوکسان است. این پلیمرها به دلیل پایداری حرارتی نسبتاً بالا و خاصیت روان‌کنندگی آنها مورد توجه تجاری هستند.

رایج‌ترین روغن‌های سیلیکونی، ترکیبات پلی سیلوکسان خطی هستند که در زنجیره‌های مارپیچی قرار دارند که به راحتی روی یکدیگر می‌لغزند و حرکت می کنند. روغن های سیلیکونی پایداری حرارتی عالی و فرم های انعطاف‌پذیر و روان در دماهای شدید ارائه می دهند. پلی دی متیل سیلوکسان پلیمر سیلیکونی غالب ساخته شده است، اما گروه های آلی دیگر (فنیل، وینیل، اپوکسید یا آمینو) را می توان به پلیمر سیلوکسان اضافه کرد که در برخی موارد می توانند ویژگی ها یا واکنش پذیری خاصی را ارائه دهند.

روغن های سیلیکون ماده ای ایده آل برای پایداری حرارتی می باشند و این روغن به عنوان مواد خام برای لاستیک سیلیکون یا مواد دیگر  مصرف می شود. روغن های سیلیکونی در درجه اول به عنوان روان‌کننده، روغن انتقال حرارت یا مایعات هیدرولیک استفاده می شوند.

روغن های سیلیکون با غلظت های متفاوتی وجود دارند.

مانند: روغن سیلیکون 100، 1000، 350، 12500 و 6000.

ساختار مولکولی روغن سیلیکون

روغن‌های سیلیکون از زنجیره‌های تکرارشونده خطی سیلیکون و اکسیژن تشکیل شده‌اند که هر اتم سیلیکون دارای دو جایگزین مبتنی بر کربن است که اغلب گروه‌های متیل هستند. روغن‌های سیلیکون می‌توانند درجه‌ای از پلیمریزاسیون را داشته باشند، به عبارت دیگر میانگین تعداد تکرار گروه‌های سیلوکسان در یک زنجیره پلیمری، از چند واحد تا چند هزار واحد متغیر است. جایگزینی بخش کوچکی از گروه‌های متیل با گروه‌های فنیل یا گروه‌های عامل آمینه می‌تواند نحوه تعامل پلیمرهای سیلوکسان با مواد دیگر را تغییر دهد. افزودن گروه‌های آلی واکنش‌پذیر به پلیمرهای سیلوکسان همچنین می‌تواند به پلیمرهای سیلوکسان اجازه دهد تا در انواع مختلفی از پلیمرهای آلی ادغام شوند که در مقایسه با پلیمرهای آلی استاندارد می‌تواند منجر به برخی خواص منحصر به فرد شود.

مانند همه سیلوکسان ها (به عنوان مثال، هگزامتیل دی سیلوکسان)، پلیمر از اتم های سیلیسیم و اکسیژن متناوب تشکیل شده است(Si-O-Si-O-Si).

گروه های زیادی را می توان به مراکز سیلیکون چهار ظرفیتی متصل کرد، اما جانشین غالب متیل یا گاهی اوقات فنیل است. بسیاری از مایعات سیلیکونی پلیمرهای خطی هستند که با گروه های تری متیل سیلیل پوشیده شده اند. سایر مایعات سیلیکونی سیکلوسیلوکسان ها هستند.

خواص روغن سیلیکون

ویسکوزیته روغن‌های سیلیکون می‌تواند به شدت از 0.65cs تا 2,000,000cs متفاوت باشد و ویسکوزیته در طیف وسیعی از دماها ثابت می‌ماند. پلیمرهای سیلیکونی همچنین پایداری حرارتی قابل توجهی (تا 250 درجه سانتیگراد) را در مقایسه با برخی از پلیمرهای آلی نشان می دهند (به دلیل ویژگی های خاص پیوندهای شیمیایی بین سیلیکون و اکسیژن در زنجیره پلیمری). سیلیکون ها به دلیل کشش سطحی بسیار کم، به راحتی روی سطوح پخش می شوند و در مقایسه با روغن های هیدروکربنی و معدنی مختلف، تراکم پذیری بالایی دارند. پلیمرهای سیلوکسان دارای خواص دی الکتریک خوب و مقاومت قابل توجه در برابر تنش برشی، پیری طبیعی، اکسیداسیون و هیدرولیز هستند.

ویژگی های روغن سیلیکون

  • فرمول مولکولی: C۲H۸O۲Si
  • نقطه ذوب: -50 درجه سانتی گراد
  • نقطه جوش: ۱۰۱درجه سانتی گراد
  • جرم مولی: ۹۲.۱۶۹۲gr/mol
  • بی رنگ
  • بی بو
  • براق کنندگی
  • عایق در برابر الکتریسیته
  • مقاومت حرارتی و برودتی بسیار
  • قدرت جداکنندگی
  • روان‌کنندگی بالا
  • غیر سمی
  • غیر اشتعال زا
  • کشش سطحی پایین
  • خواص ضد کف
  • چسبندگی متفاوت
  • نامحلول

کاربرد های روغن سیلیکون

به عنوان روان‌کننده

روغن های سیلیکونی در درجه اول به عنوان روان‌کننده، روغن های سیال حرارتی یا مایعات هیدرولیک استفاده می شوند. آنها عایق های الکتریکی عالی هستند و بر خلاف آنالوگ های کربنی خود، غیرقابل اشتعال هستند. پایداری دما و ویژگی‌های خوب انتقال حرارت آن‌ها را به طور گسترده در آزمایشگاه‌ها برای گرم کردن حمام‌ها (“حمام‌های روغن”) قرار داده شده در بالای همزن‌های صفحه داغ و همچنین در خشک‌کن‌های انجمادی به عنوان مبرد مورد استفاده قرار می‌دهد. خرید روغن سیلیکون 350 معمولاً به عنوان سیال کار در داشپات ها، ترانسفورماتورهای نوع مرطوب، پمپ های انتشار و بخاری های پر از روغن استفاده می شود. استفاده از هوافضا شامل حلقه خنک‌کننده خارجی و رادیاتورهای ماژول ایستگاه فضایی بین المللی Zvezda است که گرما را در خلاء فضا دفع می کند.

روغن سیلیکون روان کننده خرید روغن سیلیکون

صنایع بهداشتی و آرایشی

دسته روغن های سیلیکونی معروف به سیکلوسیلوکسان ها دارای بسیاری از خواص مشابه با سایر مایعات سیلوکسان غیر حلقوی هستند، اما فراریت نسبتا بالایی نیز دارند و در تعدادی از محصولات آرایشی مانند ضد تعریق مفید هستند.

تقطیر یا تخمیر

برخی از روغن های سیلیکونی مانند سایمتیکون به دلیل کشش سطحی کم، مواد ضد کف قوی هستند. آنها در کاربردهای صنعتی مانند تقطیر یا تخمیر استفاده می شوند، در جایی که مقادیر بیش از حد کف می تواند مشکل ساز باشد.

صنایع غذایی

گاهی اوقات آنها را به روغن های پخت و پز اضافه می کنند تا از کف بیش از حد در هنگام سرخ کردن عمیق جلوگیری شود.

تولید کف

روغن‌های سیلیکونی که به‌عنوان روان‌کننده استفاده می‌شوند، می‌توانند در فرآیندهایی که کف مورد نظر است، مانند تولید فوم پلی یورتان، کف‌زدا (آلودگی) ناخواسته باشند.

مصارف پزشکی

محصولات مصرفی برای کنترل نفخ اغلب حاوی روغن سیلیکون هستند. روغن‌های سیلیکون به‌عنوان جایگزین مایع زجاجیه برای درمان موارد دشوار جداشدگی شبکیه، مانند مواردی که با ویترو رتینوپاتی پرولیفراتیو، پارگی‌های بزرگ شبکیه، و ترومای نافذ چشمی همراه هستند، استفاده می‌شود. علاوه بر این، خرید روغن سیلیکون 350 در پزشکی عمومی و جراحی استفاده می شود. خرید روغن سیلیکون به دلیل خاصیت دفع آب و روان‌کنندگی، ماده مناسبی برای نگهداری ابزار جراحی محسوب می شود. آنها همچنین در معاینات رکتوم دیجیتال DRE استفاده می شوند.

استفاده در خودرو

روغن سیلیکون 350 معمولاً به عنوان مایع در مجموعه‌های کلاچ فن خنک‌کننده خودرو استفاده می‌شود و هنوز هم در کلاچ‌های الکترونیکی جدیدتر فن استفاده می‌شود.

صنایع گوناگون

صنایع بسیار دیگری از این ماده بی رنگ استفاده می کننند مانند هوافضا، داروسازی، نساجی، پلاستیک سازی و …

اسفتاده در تردمیل

تسمه ی تردمیل با چرخش روی خته ی تردمیل اسطکاک و گرمای زیادی تولید میکند. این گرمای تولید شده و اسطکاک می واند موجبه خسارت به تردمیل شود ک برای جلو گیری از این اتفاق از روغن سیلیکون 1000 استفاده میشود

کاربرد های روغن سیلیکون

چرا از روغن های سیلیکونی استفاده می شود؟

روغن های سیلیکون در محصولاتی که ممکن است در زندگی روزمره بکار برید، استفاده می شود. بیایید نگاهی دقیق تر به بافت های پوست بیندازیم. برخی از انواع پلیمرهای سیلوکسان، بافت های صورت درجه یک از نرم‌کننده های نوع سیلیکونی برای بهبود “حس نرم” بافت ها استفاده می کنند. خرید روغن سیلیکون 1000 نرمی و احساس صاف ابریشم مانند بافت ها را با حداقل تاثیر بر استحکام بافت، بهبود می بخشد.

مزایای نرم‌کننده نوع سیلیکونی

  • امولسیون هایی با پایداری برشی عالی برای فرآیندهای مختلف افزودنی مناسب هستند
  • بافت های تحت درمان با جذب آب و نفوذپذیری خوب
  • بافت های درمان شده سفیدی را حفظ می کنند
  • بهبود خواص آنتی استاتیک و ضد باکتریایی بافت ها

2 دیدگاه دربارهٔ «خرید روغن سیلیکون;

  1. من از قابلیت اطمینان و کارایی خدمات تحویل و تدارکات برای خرید مواد شیمیایی عمده خودم راضی هستم. متشکر از شما

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید