خرید سدیم نیترات

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

سدیم نیترات و نیتریت ها دو نوع ترکیب مختلف هستند. نیترات (NO3) از یک اتم نیتروژن و سه اتم اکسیژن تشکیل شده است.  اما نیتریت ها (NO2) از یک اتم نیتروژن و دو اتم اکسیژن تشکیل شده اند. سدیم نیترات ها نسبتاً بی اثر هستند، به این معنی که آنها پایدار هستند و بعید است که تغییر کنند و باعث آسیب شوند.

با این وجود باکتری های موجود در دهان یا آنزیم های موجود در بدن می توانند آنها را به نیتریت تبدیل کنند و اینها ممکن است مضر باشد.

به نوبه خود، نیتریت ها می توانند به این موارد تبدیل شوند:

  • اکسید نیتریک، که برای بدن مفید است
  • نیتروسامین ها، که می تواند مضر باشد

تولیدکنندگان نیتریت ها را برای نگهداری گوشت،به خصوص محصولات پروتئینی آماده مثل سوسیس و کالباس به آنها اضافه می کنند. در گوشت، سدیم نیترات به اکسید نیتریک تبدیل می شوند. که با پروتئین های موجود در گوشت واکنش می دهد، و رنگ آن را تغییر می دهد و به حفظ آن کمک می کند. بدون نیترات و مواد افزودنی دیگر، گوشت به سرعت قهوه ای و زودتر فاسد می شود.

خرید سدیم نیترات

شما میتوانید برای خرید سدیم نیترات با ما تماس گرفته و استعلام قیمت روز را داشته باشید یا میتوانید از طریق لینک زیر ثبت سفارش کرده و منتظر تماس همکاران ما برای اعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر باشید.

شماره تماس ما : 021-28422797

آیا نیترات در مواد غذایی مضر هستند؟

نیترات ها(مانند سدیم نیتریت) ترکیباتی هستند که به طور طبیعی در بدن انسان و برخی گیاهان وجود دارد. تولیدکنندگان انواع مواد غذایی آنها را به غذاهای فرآوری شده مانند بیکن اضافه می کنند تا آنها را حفظ کرده و ماندگاری آن ها بیشتر شود. در برخی مواقع، نیترات و نیترات ها می توانند خطرناک باشند. با این حال، ممکن است یک سری مزایای سلامتی نیز برای انسان داشته باشند.

کاربرد سدیم نیترات در فرآورده های گوشتی

سدیم نیترات در چه محصولاتی استفاده می شود؟

تولیدکنندگان مواد غذایی اغلب سدیم نیترات را به گوشت های فرآوری شده مانند بیکن، ژامبون، سوسیس و هات داگ اضافه می کنند.

این ترکیبات اضافه شده به این موارد کمک می کنند:

  • از رشد باکتری های مضر جلوگیری می کند
  • ظاهر گوشت را با دادن رنگ قرمز یا صورتی حفظ و بهبود می بخشد

مصرف زیاد گوشت های فرآوری شده ممکن است خطر ابتلا به سرطان در معده را افزایش دهد.  برخی از پزشکان معتقدند که خرید سدیم نیترات صنعتی دلیل افزایش سرطان است! با این حال، نیترات نیز به طور طبیعی در سبزیجات و گیاهان تولید می شود، که ممکن است خطر برخی از انواع سرطان و بیماری های دیگر را کاهش دهد. در حقیقت، طبق یک مطالعه ، مردم حدود 80٪ نیترات رژیم غذایی خود را از سبزیجات به دست می آورند.

آیا سدیم نیترات انفجاری است ؟

بله نیتواند با عث انفجار نیز شود. در فیلم زیر میتوانید مشاهده کنید :

در حال بارگذاری پخش کننده...

آیا سدیم نیترات به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد؟

بدن نیز نیترات را تولید می کند و آن را به طور طبیعی در بدن پخش می کند، سدیم نیترات از سیستم گوارش به خون منتقل می شود، سپس به بزاق و به سیستم گوارش باز می گردد. خرید سدیم نیترات خوراکی به صورت طبیعی در بدن مفید است در حفظ بدن شما نقش مهمی دارند، و به عنوان ضد میکروبی در سیستم گوارش عمل می کند. خرید سدیم نیترات صنعتی می تواند به کشتن باکتری ها مانند سالمونلا کمک کند.

خرید سدیم نیترات خوراکی می تواند به اکسید نیتریک (NO)، مولکول سیگنالینگ مهم تبدیل شود.

نیترات نیز به طور طبیعی در آب یافت می شود. در بعضی مناطق، مقدار بالای نیترات آب می تواند برای کودکان مضر باشد، به همین دلیل، مقامات بهداشتی سطح نیترات را در آب آشامیدنی تنظیم می کنند.

چگونه نیترات بر فشار خون و سلامت قلب تاثیر می گذارد؟

در بعضی شرایط، نیتریت یک اتم اکسیژن را از دست می دهد. سپس، به اکسید نیتریک، مولکول دیگری تبدیل می شود. اکسید نیتریک (NO) دارای عملکردهای مختلف در بدن است که می تواند در مقادیر زیاد سمی باشد، اما می تواند به محافظت از بدن کمک نیز کند.

خطرات سدیم نیترات خرید سدیم نیترات

استفاده از نیترات سدیم در پزشکی

نیتروگلیسیرین داروی حاوی خرید سدیم نیترات صنعتی است که فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی از آن برای درمان نارسایی قلبی و سایر بیماری ها استفاده می کنند، نیتروگلیسیرین می تواند آنژین که یک نوع درد قفسه سینه است را از بین ببرد، یک نوع درد قفسه سینه زمانی که عضله قلب به علت جریان خون پایین به اندازه کافی اکسیژن را به دست نمی آورد اتفاق می افتد.

خرید سدیم نیترات صنعتی های رژیم غذایی و نیتروژن ها می توانند به اکسید نیتریک تغییر کنند، فشار خون را پایین می آورد زمانی که عضله قلب به علت جریان خون پایین به اندازه کافی اکسیژن را نمی گیرد، نیترات های رژیم غذایی و نیتروژن ها همچنین می توانند به اکسید نیتریک تغییر کنند.

مطالعات نشان داده اند که غذاهایی که نیترات دارند مانند چغندر یا آب آن، می توانند فشار خون را کاهش دهند. این مقدار در حدود 4 تا 10 میلی کاهش می یابد!

آیا می توان با سدیم نیترات توان فیزیکی را افزایش داد؟

مطالعات نشان می دهد که نیترات می تواند عملکرد فیزیکی را افزایش دهد، به ویژه در طول تمرین استقامتی، با شدت بالا!بعضی از مردم اغلب از چغندر استفاده می کنند، زیرا حاوی سطح بالای نیترات است. دلیل این بهبود در عملکرد فیزیکی ممکن است ناشی از افزایش بهره وری میتوکندری باشد. میتوکندری بخشی از سلول هایی است که انرژی تولید می کنند.

خطرات نیترات و نیتریت

نیترات و نیتروئیدها ترکیبات ضروری هستند، اما اگر آنها با گرم شدن زیاد نیتروسامینین را تشکیل دهند، می توانند خطرناک باشند. نیتروسامین ها می توانند در صورت گرم شدن نیترات یا نیتروئید ها در گرمای بالا شکل بگیرند.

انواع مختلف نیتروشامین وجود دارد و بسیاری می توانند خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهند، برای مثال، نیتروشامین ها بعضی از سرطان ها هستند که در دود دخانیات وجود دارند. بیکن، هات داگ ها و گوشت فرآوری شده می تواند حاوی سطوح بالای هر دو نیتریت سدیم باشد. همچنین در پروتئین بالا هستند که از اسیدهای آمینه تشکیل شده است. در قرار گرفتن در معرض حرارت بالا، این ترکیب شرایط مناسب برای نیتروشامین ها را تشکیل می دهد.

خرید سدیم نیترات

چگونه قرار گرفتن در معرض نیتروستین را به حداقل برسانیم؟

تولید کنندگان باید میزان نیتروئیدها را که در گوشت فرآوری بسیار زیاد استفاده می کنند، محدود کنند، آنها همچنین باید ویتامین C را اضافه کنند که تشکیل نیتروسانین را مهار می کند، هنگام خرید گوشت فراوری شده مانند بیکن، می توانید خطر ابتلا به نیتروستین را کاهش دهید.

مقدار نیترات سدیم در مواد غذایی مصرفی

مقدار نیترات در برخی از سبزیجات می تواند بسیار بالا باشد، به عنوان مثال، اسفناج ممکن است شامل 500 تا 1900 قطعه در هر میلیون نیترات سدیم باشد. کمتر از پنج درصد مصرف نیترات سدیم روزانه می تواند از گوشت باشد. تقریبا 93 درصد از نیترات سدیم از سبزیجات و غده های برگ بدست ی آید. سبزیجات حاوی نیترات سدیم است که به نیتریت سدیم تبدیل می شود.

آیا محصولات فراوری شده را می توان بدون نیترات سدیم تولید کرد؟

محصولات گوشتی حتما باید شامل نیترات سدیم باشد. نیترات عنصری است که به نظر می رسد رنگ و ماندگاری مواد غذایی گوشتی را بیشتر می کند، بدون نیترات، این محصولات به مدت کوتاهی ماندگار هستند.

آیا نیترات سدیم باعث سرطان می شود؟

تحقیقات متعدد ایمنی نیتریت سدیم را ارزیابی کرده اند و نتیجه گیری ها اساسا مشابه بوده اند: نیتریت سدیم نه تنها امن است، بلکه ماده ای می باشد که برای سلامت عمومی ضروری است زیرا خرید سدیم نیترات صنعتی یک رکورد اثبات شده و مانع از ایجاد و تولید سم بوتولیسم می شود. سازمان ملی سم شناسی، یک سازمان در وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده، یک مطالعه چند ساله برای ارزیابی ایمنی نیتروژن سدیم انجام داد. این مطالعه نشان داد که نیتریت سدیم باید در انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرد.

آیا نیترات سدیم برای سلامتی مفید است؟

دانشمندان موسسه ملی بهداشت طی چند سال گذشته تعدادی از مطالعاتی را که درباره مفید بودن خرید سدیم نیترات خوراکی برای سلامتی را ثبت کرده بودند اعلام کرده اند. این دانشمندان نتیجه گرفته اند که نیتریت سدیم یک درمان جدید بالقوه برای درمان انواع بیماری ها و حملات قلبی، بیماری سلول های دیافراگم و مشکلات عروقی پا مفید است.

منابع:

https://www.healthline.com/nutrition/are-nitrates-and-nitrites-harmful

http://www.meatsafety.org/ht/d/sp/i/45243/pid/45243

دیدگاهتان را بنویسید