خرید سولفات آمونیوم

سولفات امونیوم

شرکت بیسموت » کود های شیمیایی » خرید سولفات آمونیوم

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

سولفات آمونیوم [(NH4) 2 SO4] یکی از اولین و پرکاربردترین کودهای ازت (N) برای تولید محصولات زراعی است. ترکیب شیمیایی سولفات آمونیوم در درجه اول در کودها استفاده می شود اما در صنایع دیگر نیز مهم است. اگرچه برای انسان بسیار خطرناک تلقی نمی شود، اما در صورت استفاده از آن باید اقدامات احتیاطی مهمی انجام شود. سولفات آمونیوم، یک کود است که به طور معمول با واکنش آمونیاک با اسید سولفوریک ساخته می شود. در بسیاری از مناطق جهان، می توان از منابع فراوان سولفات کلسیم در هر یک از چندین شکل معدنی برای ساخت سولفات آمونیوم با ترکیب آن با آمونیاک استفاده کرد.

حتما بقیه کود های شیمیایی را نیز مشاهده و درباره آن ها مطالعه کنید

خرید سولفات آمونیوم

برای خرید سولفات آمونیوم و استعلام قیمت می توانید با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل ثبت سفارش کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

شماره تماس ما: 021-28422797

شماره تماس برای خرید این محصول 02128422797
CAS NUMBER 7783-20-2
فرمول شیمیایی NH4 )2SO4)
گرید های موجود گرید کشاورزی
نام انگلیسی Ammonium sulfate
قابلیت ارسال(روش ارسال)  دارد(ارسال با باربری و ماشین مستقیم)
قیمت  تماس بگیرید
برگه آنالیز  تماس بگیرید
خلوص های موجود 21 الی 23 ددرصد
شکل ظاهری کریستال و گرانول
بسته بندی کیسه های 50 کیلویی
کشور تولید کننده اربکستان و ایران
امکان واردات اختصاصی دارد
حداقل میزان قابل سفارش 1 کیسه
شماره تماس برای خرید های کمتر از حداقل میزان سفارش مشخص شده  09941413630
تضمین کیفیت  دارد
تضمین اصالت  دارد
تضمین مطابق بودن با آنالیز  دارد

 

خرید سولفات آمونیوم

خواص فیزیکی و شیمیایی

این ماده منبع غنی از نیتروژن (21٪) و گوگرد (24٪) است.

فرمول شیمیایی (NH4)2SO4
نقطه ذوب 235 تا 280 درجه سانتیگراد (455 تا 536 درجه فارنهایت ؛ 508 تا 553 کیلوگرم) (تجزیه می شود)
جرم مولی 132.14 گرم در مول
چگالی 1.769 گرم در سانتی متر مکعب (20 درجه سانتیگراد)
PH 4 تا 5
حلالیت در آب 70.6 گرم در 100 گرم آب (0 درجه سانتیگراد)74.4 گرم در 100 گرم آب (20 درجه سانتیگراد)103.8 گرم در 100 گرم آب (100 درجه سانتیگراد)
حلالیت حلالیت محلول در استون، الکل و اتر است
شکل ظاهری دانه های ریز سفید و کریستال های سفید

Ammonium sulfate

تشکیل

سولفات آمونیوم (که بعضاً به اختصار AS یا AMS نامیده می شود) بیش از 150 سال است که تولید می شود. در ابتدا، این ماده از آمونیاک تولید شده در هنگام تولید گاز زغال سنگ (برای روشنایی شهرها) یا از کک زغال سنگ برای تولید فولاد ساخته می شد. امروزه، تولید کنندگان آن را با واکنش اسید سولفوریک با آمونیاک گرم شده تولید می کنند. برای بدست آوردن اندازه کریستال مناسب برای کاربرد، آنها با غربالگری و خشک کردن ذرات تا رسیدن به اندازه دلخواه، شرایط واکنش را کنترل می کنند.

بعضی از مواد برای کاهش گرد و غبار و پوسیدگی با نرم کننده پوشانده شده اند. گرچه رنگ می تواند از سفید تا بژ باشد، سولفات آمونیوم به طور مداوم به عنوان یک کریستال بسیار محلول با خواص ذخیره سازی عالی فروخته می شود. همانطور که قبلاً توضیح داده شد، اندازه ذرات نیز بسته به هدف مورد نظر می تواند متفاوت باشد.

نوع سولفات آمونیوم

در حالی که بسیاری از شرکت ها این ترکیب کود را تولید می کنند، تعداد کمی آن را مانند ما به عنوان یک محصول گرانول برتر تولید می کنند. سایر تولید کنندگان سولفات آمونیوم را به عنوان یک محصول جانبی تولید می کنند که ماده زرد/قهوه ای بیشتری ایجاد می کند که از نظر اندازه سازگارتر است و از نظر سختی یکنواخت نیست. این نوع سولفات آمونیوم مخلوط کردن و توزیع محصول در مزرعه را دشوارتر می کند و باعث می شود جذب آن کمتر شود. در مقابل، سولفات آمونیوم PCI از نظر ظاهری بسیار سفید، از نظر اندازه و سختی یکنواخت است و برای نگهداری آسان حاوی ماده ضد انعقاد است. سولفات آمونیوم ما برای ترکیب آسان فله، پخش مستقیم و جذب گیاه طراحی شده است.

گرید صنعتی سولفات آمونیوم

سولفات آمونیوم یک محصول جامد بدون بو است. این یک نمک بلوری معدنی است که از طریق سنتز شیمیایی با خنثی سازی اسید سولفوریک با آمونیاک بدست می آید. سولفات آمونیوم را می توان در فرآیند تولید کاپرولاکتام نیز بدست آورد. کاربرد اصلی سولفات آمونیوم به عنوان یک کود است، اما در طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی نیز استفاده می شود. سولفات آمونیوم درجه صنعتی یک محصول بلوری سفید است که بسیار محلول در آب است و دارای سطح ناخالصی های آلی بسیار کم و همچنین محتوای فلزات سنگین بسیار کم است. سولفات آمونیوم درجه صنعتی نباید در مواد غذایی، خوراک دام یا مصارف دارویی استفاده شود.

کاربرد ها

در تصفیه آب آشامیدنی، سولفات آمونیوم در ترکیب با کلر برای تولید مونو کلرامین برای ضدعفونی استفاده می شود.

2. سولفات آمونیوم معمولاً به عنوان کود مصنوعی برای خاکهای قلیایی استفاده می شود. با وارد شدن به خاک مرطوب، یون آمونیوم آزاد می شود. با این کار مقدار کمی اسید ایجاد می شود که تعادل PH خاک را کاهش می دهد. همچنین ازت، که به رشد گیاه کمک می کند، کمک می کند. این ماده نسبتاً آهسته حل می شود و همین امر ارزان تر از برخی کودهای مصنوعی دیگر است. سولفات آمونیوم همچنین به عنوان علف کش مورد استفاده قرار می گیرد زیرا باعث سوزاندن برگهای گیاهان و یا بطور کامل کشتن آنها می شود و یا حداقل آنها را ضعیف می کند تا به راحتی از بین بروند.

3. این ترکیب در تولید صفحه مدار چاپی استفاده می شود. این ماده همچنین در مواد بازدارنده شعله وجود دارد زیرا دمای احتراق را کاهش می دهد و تولید باقی مانده یا کاراکترها را افزایش می دهد. سولفات آمونیوم مخمر را فعال می کند، بنابراین به افزایش نان تولید شده در صنعت کمک می کند و همچنین یک افزودنی غذایی برای اهداف عمومی است.

سرانجام، این نقش مهمی در تولید واکسن در طی فرآیند تصفیه بازی می کند. واکسن DTap که از کودکان در برابر دیفتری، کزاز و سرفه بزرگ محافظت می کند، از سولفات آمونیوم برای این منظور استفاده می کند.

4. سولفات آمونیوم از دیدگاه جزئی تری در ترتیب سایر نمک های آمونیوم به ویژه پرسولفات آمونیوم استفاده می شود

5. سولفات آمونیوم علاوه بر این در ایجاد بازدارنده شعله نیز عمل می کند که بسیار شبیه دی آمونیوم فسفات است. به عنوان یک بازدارنده شعله، دمای اشتعال مواد را ایجاد می کند، بیشترین کاهش وزن را کاهش می دهد و باعث ایجاد انباشت یا سوختگی می شود. کفایت بازدارنده شعله آن را می توان با مخلوط کردن آن با سولفات آمونیوم ارتقا داد. از آن در اطفای حریق پرواز استفاده شده است.

گرید غذایی سولفات آمونیوم

این ماده شیمیایی نمکی غیر آلی است که بیشتر در صنعت پخت و پز استفاده می شود. سولفات آمونیوم معمولاً به عنوان نرم کننده خمیر، سورفاکتانت یا تقویت کننده خمیر استفاده می شود. شرکت های تولید نان از این ماده برای بهبود حجم و ماندگاری نان استفاده می کنند
خرید سولفات آمونیوم پودری با درجه غذایی یک ترکیب آمونیوم و نمک غیر آلی است که بیشتر به دلیل استفاده به عنوان کود در خاک های بسیار قلیایی شناخته می شود.

مصارف کشاورزی

سولفات آمونیوم در درجه اول در مواردی که نیاز به مکمل وجود دارد استفاده می شود. N و S برای تامین نیاز غذایی گیاهان در حال رشد. از آنجا که فقط 21٪ N دارد. منبع S که عملکردهای اساسی زیادی در گیاهان دارد، از جمله سنتز پروتئین.

کاربرد های سولفات آمونیوم در کشاورزی که برای این کار خرید بالایی دارد

از آنجا که کسر N به شکل آمونیوم وجود دارد، سولفات آمونیوم غالباً در خاکهای غرقاب برای تولید برنج مورد استفاده قرار می گیرد، جایی که کودهای پایه نیترات (مانند نیترات آمونیوم) به دلیل از بین رفتن دفع نیتروژن، گزینه ضعیفی است.
محلول حاوی سولفات آمونیوم پودری محلول اغلب به اسپری های علف کش پس از ظهور اضافه می شود تا اثر آنها در کنترل علف های هرز بهبود یابد. این عمل در افزایش اثر علف کش با خرید سولفات آمونیوم پودری به ویژه هنگامی که موثر است. منبع آب حاوی غلظت های قابل توجهی از کلسیم، منیزیم یا سدیم است.

خطرات

سولفات آمونیوم به طور بالقوه هم برای افراد و هم برای محیط زیست خطرناک است، بنابراین در استفاده از آن نیاز به دقت دارد. در صورت استنشاق می تواند باعث تحریک شدید و التهاب دستگاه تنفسی شود. خوردن یا نوشیدن کود سولفات آمونیوم پودری پودری باعث تحریک دستگاه گوارش مانند حالت تهوع، استفراغ و اسهال می شود، اگرچه سمی نیست، مگر اینکه به مقدار زیاد مصرف شود. تماس با پوست یا چشم باعث تحریک، قرمزی، خارش و درد می شود. همچنین ممکن است یک نوروتوکسین باشد، به این معنی که می تواند باعث سردرگمی و تغییرات رفتاری شود.

مزایای سولفات آمونیوم

1. افزایش تحمل به خشکی از طریق افزایش رشد ریشه

2. کمک به حفظ رنگ سبز تیره با ارتقا تولید کلروفیل

3. ارتقا تشکیل قلمبه کوچک در حبوبات

4. کمک به تبدیل نیترات ها به پروتئین ها

5. تحریک تولید بذر و بلوغ زودرس

6. بخشی جدایی ناپذیر از اسیدهای آمینه خاص

7. کمک در تجزیه مواد آلی

8. بهبود ساختار خاک و افزایش نفوذ آب

چه محصولاتی حاوی سولفات آمونیوم هستند؟

شرکت های غذایی معمولاً به عنوان نرم کننده خمیر، کود سولفات آمونیوم پودری را به محصولات نان اضافه می کنند. این ماده همچنین یک جز در پودر کپسول آتش نشانی و عوامل ضد شعله است. و در صنایع شیمیایی، خمیر چوب، منسوجات و داروسازی اهداف بسیاری را دنبال می کند.

سولفات آمونیوم برای گیاهان

سولفات آمونیوم حاوی 21٪ نیتروژن است که کود خوبی برای هر گیاه در حال رشد از جمله گیاهان همیشه سبز ایجاد می کند. با این حال، به دلیل محتوای گوگرد 24٪  خرید کودسولفات آمونیوم سطح PH خاک را نیز کاهش می دهد، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که سطح PH خاک شما بیش از حد کاهش نمی یابد.

مزایای سولفات آمونیوم برای گیاهان

استفاده اولیه از سولفات آمونیوم به عنوان کود خاکهای قلیایی است. در خاک یون آمونیوم آزاد می شود و مقدار کمی اسید تشکیل می دهد، تعادل pH خاک را کاهش می دهد، در حالی که ازت ضروری برای رشد گیاه کمک می کند.

خاصیت مهار آتش

تاثیر ناخالصی های شیمیایی بر روی خواص رطوبت، و همچنین در کارایی آسیاب و اصلاح فسفات آمونیوم و سولفات آمونیوم استفاده شد. نشان داده شد که استفاده از خرید سولفات آمونیوم خالص شیمیایی و فسفات آمونیوم فاقد ناخالصی های فسفات آمونیوم و فسفات منیزیم بهترین شرایط را برای به دست آوردن پودرهای خشک خاموش کننده با قابلیت مهار آتش بالا و خواصی که مشخصات مربوطه را برآورده می کنند فراهم می کند.

سولفات آمونیوم در غذا

سولفات آمونیوم یا [(NH4) 2SO4] یک نمک بلوری معدنی است که در پخت، کالباس و سایر مواد غذایی استفاده می شود. افزودن آن به کالاهای پخته شده مزایای بسیاری از جمله فراهم می کند: تقویت و تهویه خمیر، تثبیت کننده خمیر.

از بین بردن علف های هرز

می توانید سولفات آمونیوم را با سایر علف کش های حاوی گلیفوزات مخلوط کنید تا از شر علفهای هرز باغ گل و گل مانند شبدر خلاص شوید. خرید سولفات آمونیوم برای افزایش قابلیت جذب علف کش ها کار می کند، بنابراین باعث می شود که علف های هرز موثرتر باشند.

سولفات آمونیوم در صنعت نساجی

هنگام استفاده از رنگهای اسیدی روی پشم یا ابریشم با استفاده از روش های رنگ آمیزی یا چاپ، از سولفات آمونیوم یا عامل ثابت کننده استفاده می شود. خرید سولفات آمونیوم به میزان کمی اسیدی است و در هنگام استفاده از رنگهای اسیدی جایگزین موثرتری برای سرکه یا اسید استیک است. اسید استیک یا سرکه را دوست ندارید، خرید سولفات آمونیوم هنگام گرم شدن یا بخار زدگی جوش نمی زند. به عنوان یک نتیجه خرید سولفات آمونیوم به رنگ های قوی تر.

تولیدی آمونیوم سلفات

برای استفاده مرتب برای کود برای درختان توصیه نمیشود

خرید کود سولفات آمونیوم در صورت استفاده از برنامه های تکراری و راه حل های طولانی مدت برای بهبود سلامت خاک توصیه نمی شود. این اقلام می توانند تجمع مواد شیمیایی و سمی خطرناکی را ایجاد کنند که در برخی شرایط می تواند زندگی را تهدید کند. تحقیقات نشان می دهد که در هنگام استفاده از این گزینه کود خارج از توصیه های معمول، می توان اورانیوم، کادمیوم و آرسنیک را در غلظت های بالاتر یافت.

 

دیدگاهتان را بنویسید