شرکت های فروش مواد شیمیایی

شرکت فروش مواد شیمیایی

شرکت بیسموت » بیشتر بدانید » شرکت های فروش مواد شیمیایی

شرکت های فروش مواد شیمیایی :

شرکت سیگما-آلدریچ

شرکت سیگما-آلدریچ یک توسعه دهنده ، تولید کننده و توزیع کننده طیف گسترده ای از مواد بیوشیمیایی ، مواد آلی ، محصولات کروماتوگرافی و شناسگر ها  است. این شرکت با داشتن یک خط تولید شامل 85000 ماده قابل فروش  تحت پنج مارک شیمیایی مشهور: سیگما ، آلدریچ ، فلوکا ، سوپلکو و ریدل دو ، در زمینه آزمایشگاه ها ، شرکت های داروسازی و بیمارستان ها ، پیشرو در جهان است. سیگما آلدریچ بیش از 150،000 مشتری در بیش از 160 کشور جهان دارد.

بیشتر فروش این مارکت ها به مشتریان خود در مقایس مالی اندک  است و میانگین آن حدود 300 دلار است. حدود 55 درصد از فروش محصولات در خارج از ایالات متحده تولید و توزیع می شود. این شرکت امکانات تولیدی را در میسوری ، پنسیلوانیا ، تگزاس ، ویسکانسین ، آلمان ، اسرائیل ، سوئیس و انگلستان نگهداری می کند. تقریبا 46 درصد از فروش ها مربوط به محصولات تولیدی شرکت می باشد.

لوگوی تجاری کمپانی سیگما_آلدریچ

 

ادغام دو شرکت سیگما وآلدریچ

یکی از شرکت های فروش مواد شیمیایی در دنیا، شرکت سیگما-آلدریچ است .شرکت سیگما-آلدریچ نتیجه ادغام سال 1975 بین دو شرکت  صنعت شیمیایی تخصصی ، یکی تولید مواد بیوشیمیایی (شرکت شیمیایی سیگما) و دیگری که مواد  آلی را تولید می کرد (شرکت شیمیایی آلدریچ) است. هر دو شرکت دو اصل ارائه  محصولات با کیفیت بالا و خدمات به مشتری را در اولویت قرار می دهند. بنابراین ، این ادغام نشان دهنده همگرایی استراتژی تجارت و همچنین ایجاد چند خطن تولید  متنوع محصولات است که سیگما-آلدریچ را در صدر صنعت شیمیایی قرار می دهد. به ویژه ، به دلیل مشارکت جامعه علمی در زمینه رو به رشد تحقیقات زیست پزشکی ، کاتالوگ محصولات سیگما-آلدریچ به یک منبع قابل استناد در آزمایشگاه های داروسازی در سراسر جهان تبدیل شده است.

 

شرکت سیگما

شرکت شیمیایی سیگما در سال 1945 در سنت لوئیس شروع به کار کرد. این شرکت بعداً به تولید  مواد بیوشیمیایی و شناساگرها پرداخت. مشتریان سیگما از بیمارستان ها گرفته تا آزمایشگاههای دانشگاه ها بودند. در زمینه های علمی مرتبط با  علوم زندگی و همچنین در تشخیص بیماری ها از  مواد بیوشیمیایی به عنوان مواد اساسی در ساخت دارو و معاینه ها استفاده می شود.

 

شرکت آلدریچ

شرکت شیمیایی دکتر آلدریچ توسط شیمیدان تحصیل کرده دانشگاه هاروارد تأسیس شد. دکتر آلفرد رادر بادر ، شش سال پس از تأسیس سیگما ، تولید مواد شیمیایی ارگانیک را در یک گاراژ آغاز کرد. بادر فهممید که شرکت وی می تواند با شرکتهای بزرگتر رقابت مستقیم کند و او فروش گسترده ای از  مواد ارگانیک را به آزمایشگاه های تحقیقاتی شرکت های داروسازی آغاز کرد. این شرکت عمل کرد بسیار خوبی داشت و به زودی  مشتریان خود را در این تجارت پیدا کرد.

بادر به عنوان رئیس شرکت منصوب شد. در حالی که علایق شرکت جدید در مقایسه با شرکتهای بزرگتر در صنعت متفاوت بود . این شرکت تا سال 1979 بین 30 تا 40 درصد از تحقیقات 100 میلیون دلاری بازار مواد شیمیایی را در دست گرفت. فروش به 68 میلیون دلار صعود کرد و این نشانگر افزایش 15 درصدی سالانه است. سود 24 درصد افزایش یافت و به 9.2 میلیون دلار رسید ، و باعث شد تحلیلگران وال استریت رشد 20 درصدی در سال  را پیش بینی کنند.

 

رمز موفقیت کمپانی سیگما-آلدریچ

موفقیت بازاریابی سیگما-آلدریچ ، نه با یک نیروی فروش بزرگ و نه از تبلیغات گران قیمت حاصل شد ، بلکه متکی بر توزیع کاتالوگ ها بود. علاوه بر تبلیغات محصولات موجود به صورت تلفنی و سفارش آن ، این کاتالوگ در مورد خواص فیزیکی مواد شیمیایی موجود در بازار اطلاعات مفصلی را ارائه می داد. ارزش کاتالوگ به عنوان منبع مرجع و همچنین یک ابزار تبلیغاتی مشهود بود و خیلی زود به یک شرکت تجاری تبدیل شد. در ابتدا توسط بادر در اوایل دهه 1950 به عنوان  یک فهرست یک صفحه ای و  شامل یک ماده شیمیایی تهیه شد ، در اواخر دهه 1970 ، فهرست شامل 40،000 ماده شیمیایی شد. نیروی کوچک فروش سیگما – آلدریش در سال 1979  ،300000 نسخه کاتالوگ رایگان توزیع کرد.

شهرت این شرکت در بین شیمیدانان به عنوان تولید کننده محصولات با کیفیت با شبکه توزیع مطابقت دارد که اطمینان حاصل می کند اکثر سفارشات در 24 ساعت به دست مشتری می رسید. در سالهای اولیه فعالیت سیگما-آلدریچ به طور متوسط ​​سفارشات کمتر از 100 دلار بودند. این نشان دهنده مشخصات مشتری آکادمی ها یا محققان آزمایشگاهی است که با مقادیر کمی آزمایش می کنند. اگرچه این روند به دلیل فشار فزاینده برای تأمین مواد شیمیایی تجاری در مقادیر صنعتی ، تا حدودی تغییر کرده است ، اما سیگما آلدریچ  به عنوان پیشگام بودن  ارائه خدمات به جامعه محققین، از تجارت خود دفاع کرد.

در راستای روابط با مشتریان در خارج از کشور در اواخر دهه 1970 ، 125 کشور برای خرید محصولات سیگما-آلدریچ که با شرکت های تابع شرکت اصلی همکاری می کنند ، ارتباط خوبی پیدا کرد.

هم اکنون این شرکت توسط یکی دیگر از غول های دنیای تجارت مواد شیمیایی به اسم مرک خریداری شد ولی این شرکت در  همان روندی قبلی  تجارت خود قرار دارد.

 


برای  مطالعه بیشتر درباره شرکت سیگما الدریچ میتوانید آن را در وبلاگ ما مشاهده کنید 


 

شرکت مرک

خرید مواد شیمیایی مرک

برای خرید مواد شیمیایی مرک میتوانید به شرکت بیسمت مراجعه و تمام مواد مورد نیاز خود را از ما با اطمینان از کیفیت خریداری نمایید.

 

تاریخچه

مرک یک شرکت دارویی است که در سال 1668 تأسیس شد این شرکت آمریکایی یکی از سودآورترین شرکتهای دارویی در جهان است. مرک برخی از معروف ترین داروهای موجود در تجارت داروسازی را تولید کرده است.

مرک دومین شرکت دارویی آمریکا است. در سال گذشته ،مرک حدود 47.2 میلیارد دلار فروش داشته است. شرکت مرک چیزی در حدود 33000 نفر پرسونل دارد و انواع مختلفی از داروها و سایر محصولات پزشکی را تولید می کند. آنها داروهای بدون نسخه مانند داروهای آسم و آلرژی و همچنین واکسن و داروی های  دیابتی و همچنین داروهایی برای حیوانات تولید کرده اند. مقاله تخصصی مرک

لوگوی تجاری کمپانی مرک

تاریخچه شرکت مرک

مرک اولین بار در سال 1668 در آلمان شروع به کار کرد ، هنگامی که بنیانگذار آن ، فردریش یعقوب مرک ، برای شروع فعالیت خود یک کارگاه داروسازی در دارشتاد آلمان راه اندازی کرد. تقریباً صد و پنجاه سال بعد ، در سال 1827 ، هاینریش امانوئل مرک داروخانه آن زمان را به یک داروخانه تبدیل می کند. اولین محصولاتی که توسط این مرکز تولید و به فروش رسید مورفین ، کدئین و کوکائین بود.

مرک در طول تاریخ خود نقش برجسته ای در صنعت مواد شیمیایی داشته است. در سال 1889 ، مرک اولین بار آنچه را به نام Merck Index شناخته می شود ، منتشر کرد. فهرست مرک ، دائره المعارف مواد شیمیایی ، داروها و اطلاعات بیولوژیکی است که توسط متخصصان و دانشمندان مراقبت های بهداشتی استفاده می شود. دانشمندان Merck همچنین ویتامین B12 را کشف کرده اند که به عنوان یک داروی درمانی و افزودنی غذایی برای حیوانات بسیار سودآور است.

مرک در دهه 1980 و 1990 با سایر شرکتهای بزرگ دارویی مانند Astra AB ، Johnson & Johnson ،Schering-Plough و Zeneca همکاری کرده است . مرک در سال 2009 با  Schering-Plough ادغام شد و به آنها اجازه دسترسی به محصولات با نام تجاری مانند Coppertone و دکتر Scholl’s را داده شد.

امروزه مرک یکی از بزرگترین شرکتهای داروسازی در جهان است. مرک که شرکت آصلی  آن در نیوجرسی است ، اکنون حدود 82،000 کارمند در سراسر جهان استخدام در استخدام خود دارد.

این شرکت همچنین در سال 2011 یک منبع بهداشت آنلاین رایگان به نام Merck Engage را راه اندازی کرد ، که بیماران در سراسر جهان را قادر می سازد قدمی به سمت سلامت بهتر بردارند. این مراحل شامل کمک به مدیریت شرایط بهداشتی ، ایده های غذایی سالم و راه های ارتباط بهتر با متخصصان مراقبت های بهداشتی است.

 

قیمت مواد شیمایی سیگما-آلدریچ

برای اطلاع از قیمت ها و تعرفه های مواد شیمیایی شرکت سیگما می توانید به وب سایت

https://www.sigmaaldrich.com مراجعه کرده و با وارد کردن CAS number  محصول  مورد نظر خود را جستو جو کنید.

 


برای  آموزش روش دریافت قیمت مواد شیمیایی سیگما الدریچ میتوانید آن را در وبلاگ ما مشاهده کنید 


 

 

1 دیدگاه دربارهٔ «شرکت های فروش مواد شیمیایی;

  1. قابلیت اطمینان دلیلی است که من این فروشنده را بر دیگران انتخاب می کنم. آنها هرگز مرا ناامید نکرده اند.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید