خرید فیبر سویا

قیمت فیبر سویا یو آنگ چین102000 تومان
تاریخ به روز رسانی قیمت1403.01.19 
شماره تماس برای خرید 021-28422797
قیمت فیبر سویا ایرانی105000 تومان
تاریخ به روز رسانی قیمت1403.01.19 
شماره تماس برای خرید 021-28422797
  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

فیبر سویا یک فیبر سلولزی طبیعی است که از پوسته سویا استخراج می شود. فرآیند استخراج شامل خرد کردن، فیلتر کردن و شستشوی مکانیکی است که پروتئین را از مواد زائد جدا می‌کند. سپس محصول به دست آمده ریز آسیاب می شود و به عنوان افزودنی در کاربردهای مختلف استفاده می شود. از مزایای فیبر سویا می توان به چگالی کم، نفوذپذیری بالای اکسیژن و زیست تخریب پذیری آن در دماهای بالا اشاره کرد.

خواص و ویژگی های فیبر سویا

فیبر سویا یک فیبر غذایی طبیعی با درجه خلوص بالا، ساختار یکنواخت و ظرفیت جذب آب عالی است. به راحتی توسط بدن انسان قابل هضم است. فیبر سویا به دلیل ارزش غذایی و خواص عملکردی به طور گسترده ای به عنوان جایگزینی برای آرد گندم در صنایع شیرینی و مواد غذایی استفاده می شود.

خرید فیبر سویا :

برای اطلاع از قیمت فیبر سویا و خرید فیبر سویا و مشاوره با مشاورین ما با شماره زیر تماس بگیرید

شماره تماس ما: 021-28422797

شما میتوانید برای خرید اینترنتی فیب سویا با مراجعه به ما آن را با قیمتی مناسب و تضمین کیفیت تهیه بفرمایید.

کاربردهای فیبر سویا

فیبر سویا از بقایای فیبری تولید روغن سویا، یک محصول تجدیدپذیر فراوان، تولید می‌شود. الیاف سویا یک فیبر منحصر به فرد و با کارایی بالا با خواص آب دوست و آبگریز متمایز است که قابلیت جذب عالی را فراهم می کند. فیبر سویا از نظر کیفیت، بافت و احساس به طرز قابل توجهی شبیه به پنبه است.

فیبر سویا

اطلاعات فروش فیبر سویا

فروش و خرید فیبر سویا در ایالات متحده با نرخ 3.8 درصد در سال در حال رشد است و در اروپا به طور متوسط ​​2.8 درصد در پنج سال گذشته رشد کرده است. در چین، از خرید فیبر سویا بیشتر به عنوان مکمل خوراک دام استفاده می شود. از آنجایی که نسبت به سایر کربوهیدرات‌ها ارزان‌تر است، در بین کشاورزانی که می‌خواهند هزینه‌های خود را بدون کاهش کیفیت یا کمیت کاهش دهند، محبوبیت پیدا کرده است.

در هند، تولید الیاف سویا به دلیل تطبیق پذیری و کاربردهای متعدد آن هم برای مصارف انسانی و هم برای مصارف صنعتی (به عنوان مثال، منسوجات) به سرعت در حال افزایش است. برزیل همچنین مقادیر زیادی مواد خام را به کشورهای دیگر صادر می کند که در آنجا به محصولات پیشرفته مانند توفو یا پنیر توفو تبدیل می شود. با این حال، این بخش زیادی از تولید کلی برزیل را به خود اختصاص نمی دهد، زیرا بیشتر محصولات سویا در داخل کشور کشت می شوند.

الیاف سویا کاملا منحصر به فرد است.

الیاف سویا از پروتئین موجود در سویا ساخته می شود. پروتئین از لوبیا استخراج می شود، خالص می شود و سپس به فیبری تبدیل می شود که می تواند برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

الیاف سویا یک منبع طبیعی، پایدار و تجدید پذیر است. آنها از زمان سلسله هان (206 قبل از میلاد تا 220 پس از میلاد) در چین استفاده شده اند. در واقع چینی‌های باستان آن‌ها را برای ساختن رول‌های کاغذی برای نوشتن به جای چوب بامبو (که خیلی گران بودند) یا چوب (که دوام چندانی نداشت) پرورش می‌دادند.

از آن زمان آنها برای ایجاد منسوجات از جمله لباس و ملافه استفاده شده اند. منسوجات نبافته مانند فیلترها؛ محصولات صنعتی مانند مواد بسته بندی و عایق ساختمان. حتی محصولات غذایی مانند توفو!

مزیت استفاده از الیاف سویا نسبت به سایر مواد این است که آنها سازگارتر با محیط زیست هستند زیرا در طول تولید به سوخت های فسیلی نیاز ندارند، برخلاف کاغذ سنتی که انرژی زیادی برای رشد سریع درختان مصرف می کند، بنابراین ما می توانیم آنها را برای پردازش آسیاب خمیر کاغذ قطع کنیم.

برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید