شرکت مرک (merk) و خرید مواد شیمیایی مرک

شرکت مرک

شرکت بیسموت » بیشتر بدانید » شرکت مرک (merk) و خرید مواد شیمیایی مرک

خرید مواد شیمیایی مرک

بهترین قیمت مواد شیمیایی مرک 1400 نیز برای شما در زیر آورده شده.

ما با کمک بهترین واردکننده مواد مرک آلمان به شما در خریدی خوب و سریع کمک میکنیم بهترین خرید خود را انجام دهید.

برای خرید مواد شیمیایی مرک آلمان میتوانید سفارشات خود را در سایت ما ثبت کنید و بعد از  گرفتن مشاوره تخصصی ماده خود را با ضمانت از اصل بودن کالا و با پلمپ شرکت و برگه ترخیص کارخانه مرک مواد شیمیایی خود را دریافت کنید در سرتاسر کشور از ما تحویل بگیرید.

برای دریافت قیمت میتوانید با ما در تماس باشید (از طریق شماره زیر) یا میتوانید در تمامی ساعات روز سفارشات آزمایشگاهی خود را از طریق لینک صفحه اول ثبت کنید

شماره تماس ما: 021-28422797

قیمت مواد شیمیایی مرک 98 :

قیمت مواد شیمیایی مرک 98 کاملا بستگی به دلار دارد و لحظه به لحظه متفاوت است

شما میتوانید این قیمت مواد شیمیایی مرک را سایت سیگما نیز مشاهده کنید که قیمت آنلاین دارد

یک فایل پی دی اف نیز از قیمت ها در سال 2019 برای شما آماده کردیم که میتوانید در زیر آن را دریافت کنید


دانلود لیست قیمت های مواد شیمیایی مرک آلمان در سال  98


برای آموزش بدست آوردن آنلاین قیمت مواد سیگما الدریچ میتوانید این آموزش را مشاهده کنید


شرکت مرک 

در پایین تر برای شما قیمت مواد شیمیایی مرک 98 و واردکننده مواد مرک آلمان اماده شده است تا بتوانید خرید مواد شیمیایی مرک آلمان را به بهترین شکل انجام دهید .

گروه مرک Merck ، یک شرکت چند ملیتی داروسازی ، شیمیایی و علوم انسانی در آلمان است که مقر آن در دارشتاد است و در حدود 70،000 کارمند در حدود 70 کشور جهان دارد.

مرک در سال 1668 تأسیس شد و قدیمی ترین شرکت شیمیایی و دارویی در جهان و همچنین یکی از بزرگترین شرکت های داروسازی در جهان است. شما برای خرید مواد شیمیایی مرک میتوانید به از گزینه پلتفرم بیسموت یا از طریق صفحه اصلی شرکت بیسموت اقدام به خرید مواد شیمیایی مورد نیاز خود کنید

مرک در اروپا ، آفریقا ، آسیا ، اقیانوسیه و آمریکا فعالیت دارد.

این مرکز دارای مراکز مهم تحقیق و توسعه در دارشتاد ، بوستون ، توکیو و پکن است. مرک در قرن نوزدهم پیشگام در تولید تجاری مرفین شد و مدتی انحصار مجازی کوکائین را برگزار کرد.

مرک تا زمان حضور در بورس فرانکفورت در سال 1995 متعلق به بخش خصوصی بود و در فهرست DAX از شرکتهای برتر آلمان درج شده است. خانواده مرک هنوز اکثریت 70.3٪ از سهام شرکت را کنترل می کنند.

گروه مرک شامل 250 شرکت در 180 کشور جهان است. شرکت اصلی مادر فعلی این گروه ، از سال 1995 ، Merck KGaA نامگذاری شده است و خود او به طور عمده متعلق به شرکت اصلی اصلی سابق ، E. Merck oHG است ، که هم اکنون به عنوان یک شرکت هلدینگ فعالیت می کند.

شرکت دارویی آمریکایی Merck & Co. به عنوان یک شرکت تابعه مرک در سال 1891 تأسیس شد ، اما در سال 1917 توسط ایالات متحده ملی سازی شد ، قبل از آنکه دوباره دوباره خصوصی شود وقتی جورج دبلیو مارک سهام را در سال 1919 خریداری کرد.  ).

در سال 2015 ، مرک هویت جدیدی را برای همه شرکتهای فرعی خود به وجود آورد و این شرکت بر قصد خود برای حمایت از نام تجاری “Merck واقعی” در سطح جهان تأکید کرده و دادخواست علیه شرکت سابق خود را برای استفاده از این نام آغاز کرده است.

در سال 2018 ، این شرکت 350 امین سالگرد خود را جشن گرفت.

خرید مواد شیمیایی مرک

تاریخچه شرکت مرک :

آنچه خود مرک میگوید : about_merck

تاسیس و مصادره کمپانی

ریشه های مرک به قرن 17 در آلمان باز می گردد. در سال 1668 ، فردریش ژاکوب مرک ، مالکیت انگل آپوتکه (“داروخانه فرشته”) در دارشتاد آلمان را به دست گرفت.

در سال 1816 ، امانوئل مرک ، نوادار بنیانگذار اصلی ، داروخانه را به دست گرفت. وی به لطف آموزش علمی وی در جداسازی و توصیف چندین آلکالوئید مختلف در آزمایشگاه داروخانه موفق بود و با این کار تعدادی از داروها را نیز اختراع کرد. وی تولید این مواد را به صورت عمده در سال 1827 آغاز کرد و از آنها به عنوان “کابینت نوآوری های دارویی و شیمیایی” یاد کرد. وی و جانشینانش به تدریج کارخانه داروسازی-شیمیایی را ایجاد کردند که علاوه بر مواد اولیه برای داروهای آماده سازی ، تعداد دیگری از مواد شیمیایی دیگر و (از سال 1890) دارو نیز تولید کرد.

کمپانی مرک

در سال 1891 ، جورج  مرک خود را در آمریکا تأسیس کرد و Merck & Co. را در نیویورک تأسیس کرد. Merck & Co. پس از جنگ جهانی اول مصادره شد و به عنوان یک شرکت مستقل در ایالات متحده تاسیس شد. امروز ، این شرکت آمریکایی ، که به عنوان Merck Sharp و Dohme (MSD) در خارج از ایالات متحده و کانادا فعالیت می کند ، حدود 86،000 کارمند (دسامبر 2011) در 120 کشور جهان دارد.

این یکی از 5 شرکت برتر دارویی در سراسر جهان است ، بزرگتر از اجداد آلمانی آن ، که حدود 670000 نفر را در 67 کشور جهان استخدام می کند (دسامبر 2011).

در حالی که مرک در دارشتاد جانشین قانونی مرکز اصلی است و حقوق نامگذاری “مرک” را در همه کشورها به جز آمریکا و کانادا حفظ می کند ، گاهی اوقات با نام “مرک آلمان” یا “مرک دارشتاد” در آمریکای شمالی شناخته می شود.

این شرکت در گذشته به عنوان “E. Merck” (امانوئل مرک) نیز خوانده می شد.

 

فعالیت های قرن بیستم

در اوایل دهه 1980 ، گروه مرکک در مرکز بازدیدکننده خود را ایجاد کرد که دارای یک هرمی بود ، طراحی آن بحث برانگیز بود.

مرک تا سال 1995 از نظر قانونی به عنوان E. Merck نامگذاری شد.

در 1995 آن را در بورس فرانکفورت قرار داد و به KGaA تبدیل شد ، که از نظر قانونی با نام Merck KGaA شناخته می شد.

2000 تا 2009

در تاریخ 13 مارس 2006 ، مرک از پیشنهاد خرید برای Schering AG ، بزرگترین تولید کننده ضد بارداری خوراکی در جهان خبر داد. در 23 مارس 2006 ، Bayer AG پیشنهاد پشتیبانی از شرینگ را ارائه داد و مرک تصمیم گرفت از مناقصه این شرکت چشم پوشی کند. شرینگ نباید با Schering-Plough که زمانی بخشی از شرکت Schering AG بود ، اشتباه گرفته شود اما در سال 2009 توسط .Merck & Co خریداری شد.

در سپتامبر 2006 این شرکت پیشنهاد خرید 13.2 میلیارد دلار برای Serono SA ، بزرگترین شرکت بیوتکنولوژی سوئیس را اعلام کرد. این توافق نامه شامل خرید 64.5 درصدی سهام خانواده برتارلی شد که پس از آن پیشنهاد پیشنهادی برای مناقصه عمومی سهام باقیمانده از نوامبر 2006 آغاز شد. این شرکت ترکیبی تقریباً 1.1 میلیارد دلار بودجه تحقیق و توسعه و فروش تقریبی 4.6 میلیارد دلار دارد.

تقریباً 2 میلیارد دلار فروش بیولوژیک این شرکت را در بین شرکتهای داروسازی و بیوتکنولوژی در رتبه هفتم قرار داده است. نهاد جدید ، Merck Serono ، فعالیت خود را در سال 2007 آغاز کرد.

 

مرک از 2010 به بعد

در سال 2010 ، مرک شرکت Millipore مستقر در بیلریکا را با مبلغ 5.3 میلیارد یورو (7.2 میلیارد دلار آمریکا) به دست گرفت.

اکنون واحد تجاری زندگی دانش مرک است. با دستیابی به Millipore ، مرکدر حال تثبیت منابع خود در ایالات متحده و خاموش کردن تأسیسات و انبار گیبستون است.

عملیات گیبستون به دفتر جدید فیلادلفیا و مقر Millipore منتقل می شود.

مرک کره در پنجمین روز همکاری صنعتی کره و اتحادیه اروپا در سال 2011 ، “جایزه سرمایه گذار پیشرو” را دریافت کرد.

در دسامبر سال 2013 ، این شرکت AZ Electronic Material SA (AZEM) را با مبلغ حدود 2.6 میلیارد دلار پول نقد برای افزایش عرضه محصولات شیمیایی ویژه به صنعت الکترونیک خریداری کرد.

در سپتامبر سال 2014 ، مرک توسعه بالینی دو نامزد دارو را در زمینه تکنیک درمانی با استفاده از اکسیژن بیوتراپی متوقف کرد. یکی از کاندیداهای دارویی با جذب داروی ایمونوتراپی سرطان مخصوص سرطان آنتی ژن MUC1 با نام آنتی ژن MUC1 ، عدم موفقیت در استخدام بیمار دچار شد ، بعداً در ماه سپتامبر اعلام شد که این شرکت سیگما-آلدریچ را با 17 میلیارد دلار خریداری می کند.پس از اتمام کسب در سال 2015 ، مرک حدود 50،000 کارمند دارد.

در نوامبر 2014 ، مرک و Pfizer با این قرارداد توافق کردند که دومی برای فروش داروی ایمونوتراپی آزمایشی آزمایشی با هزینه 850 میلیون دلار برای فروش دارایی قبلی استفاده کنند.

در اکتبر 2015 ، مرک فاش کرد که می تواند حقوق داروی Kuvan را به BioMarin Pharma Inc بازگرداند. این دارو در درمان اختلال ژنتیکی نادر PKU مؤثر است ، اما مرک در حال دور شدن از ژنتیک به سمت درمان سرطان ، ایمونولوژی و عصب شناسی است.

در ماه اکتبر اعلام شد که کارل لودویگ کیلی ، مدیر عامل شرکت مرک از آوریل 2007 ، در آوریل 2016 بازنشسته می شود و توسط استفان اوشمن ، که از سال 2011 عضو هیئت اجرایی بود ، جانشین وی می شود.

در آوریل 2017 ، این شرکت اعلام کرد کسب شرکت آزمایش ایمنی مواد غذایی ، BioControl Systems Inc را کامل کرده است. در آگوست همان سال ، این شرکت مالکیت جدایی از ناتریکس را با مبلغی اعلام نشده اعلام کرد.

در آوریل 2019 ، مرک اعلام کرد که Versum Material را با 6.5 میلیارد دلار (53 دلار برای هر سهم) به دست می آورد.

فروش مواد شیمیایی مرک آلمان

بهداشت مصرف کننده مرک

در سپتامبر سال 2017 ، مرک گفت که در حال بررسی گزینه هایی برای تقسیم سلامت مصرف کننده ، از جمله فروش بالقوه کامل یا جزئی یا مشارکت استراتژیک است.

یک تحلیلگر سهام عدالت تخمین می زند که این واحد می تواند از یک فروش کامل 1.8 میلیارد یورو به 2.7 میلیارد یورو سفارش دهد.

در ماه دسامبر رویترز گزارش داد که هم Nestlé و هم صاحبان سهام خصوصی Stada در حال تهیه پیشنهادات برای گروه بهداشت مصرف کنندگان مرک بودند.

روزها بعد ، دوباره رویترز گزارش داد که پریگو همچنین در حال تهیه پیشنهاد برای تقسیم منطقه 4 میلیارد یورو (4.7 میلیارد دلار به 4.8 میلیارد دلار) است.

در آوریل سال 2018 ، رویترز گزارش داد که تولیدکننده داروی عمومی ، میلان برای دستیابی به مشاغل بهداشت و درمان مصرف کننده بین 3.5 تا 4 میلیارد یورو (3 تا 4/4 میلیارد پوند) در مباحث پیشرفته بود.

در اواخر ماه ، رویترز گزارش داد که Procter & Gamble این بخش را به مبلغ 3.4 میلیارد یورو خریداری می کند (2.96 میلیارد پوند ؛ 4.2 میلیارد دلار)

 

نامگذاری کمپانی

مرک در دارشتات تنها جانشین قانونی مرکز اصلی است و حقوق مارک تجاری “مرک” را در همه کشورها به استثنای آمریکا و کانادا حفظ می کند. در کمپین های اخیر برندسازی ، این شرکت از خود به عنوان “Merck اصلی” و “Merck واقعی” یاد کرده است. این شرکت تا سال 1995 به طور قانونی با نام E. Merck oHG شناخته می شد ، هنگامی که Merck KGaA به شرکت اصلی مادر و سابق یک شرکت هلدینگ تبدیل شد. هر دو oHG و KGaA از نوع تجاری موجودیت تجاری عمومی هستند و در گفتار و مارک های روزمره مورد استفاده قرار نمی گیرند.

در سال 2015 ، مرکس آرم جدیدی را تصویب کرد و اظهار داشت که در مورد حمایت از نام تجاری “مرک واقعی” بسیار تهاجمی تر خواهد بود. این دادگاه در چندین کشور علیه دادگاه زیرمجموعه سابق خود Merck & Co. (MSD) بخاطر نقض استفاده از نام مرک دعوی قضایی کرده است. در سال 2016 ، دیوان عالی دادگستری در انگلستان این حکم را صادر کرد که MSD با شرکت مادر سابق خود توافق کرده است و تنها Merck of Darmstadt مجاز به استفاده از نام مرک در انگلستان است. قاضی همچنین اظهار داشت که استفاده MSD از مرک به عنوان بخشی از برندسازی در وب سایت های جهانی خود به انگلستان هدایت شده و حقوق مارک تجاری مرک را در انگلستان نقض کرده است. در پاسخ ، MSD در ایالات متحده دادخواست ضد دادخواهی را آغاز کرده است.


برای خرید مواد شیمیایی مرک آلمان در هر مقدار به ما مراجعه کنید


 

مراقبت های بهداشتی در شرکت مرک

پس از جداسازی ویلهلم آدام سرتورر از مورفین از تریاک در سال 1805 ، مرک (از سال 1827) پیشگام تولید مورفین برای گسترش جهانی بازار شد.

از سال 1884 به بعد ، مرک نیز در تولید و بازاریابی کوکائین نقش ایفا کرد. زیگموند فروید ، نویسنده ایبر کوکا (1884) ، یک همکاری مشتاق در تحقیقات کوکائین مرک بود ، هرچند پیچیدگی روش شناختی مطالعات خود آزمایشی وی به چالش کشیده شده است.

توجه به ویتامین ها به عنوان یک کالای جدید محصول مورد توجه قرار گرفت و Vigantol در سال 1927 معرفی شد.

پس از شکست آلمان در جنگ جهانی دوم ، به مرک اجازه دولت برای تولید مواد مخدر ، سموم دفع آفات ، مواد نگهدارنده مواد غذایی ، معرفها و مواد شیمیایی خوب برای مصارف آزمایشگاهی داده شد. محصولات این زمان شامل آماده سازی کورتیکوائید – به عنوان مثال Fortecortin است که امروزه هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد – داروی ضدعفونی Nasivin یا داروهای هورمونی Gestafortin و Menova.

در حال حاضر مرک بیش از 2500 نفر را در 4 مرکز تحقیق و توسعه خود استخدام می کند. بوستون ، دارشتاد ، پکن و توکیو.

در سال 2013 ، مرک بیش از 1183 میلیون یورو در عملیات تحقیق و توسعه خود سرمایه گذاری کرد. تمرکز تحقیق و توسعه دارویی فعلی مرک بر انکولوژی و مراقبت های قلبی و متابولیک است. اولین محصول آن در بازار Erbitux (cetuximab) است که به غیر از آمریکای شمالی ، حقوق بازاریابی در سراسر جهان دارد.

(Cetuximab توسط Imclone Systems کشف شد و توسط Bristol-Myers Squibb در آمریکای شمالی به بازار عرضه شده است.)

از دیگر محصولات مرک می توان به Metformin ، Bisoprolol ، Levothyroxine و Digitoxin اشاره کرد.

استراتژی تحقیقات بالینی مرک شامل مشارکت با Quintiles است که در مرحله دوم به پیشرفت اولیه در رشد بالینی تمام ترکیبات آن کمک می کند.

شرکت مرک آلمان

 

علم شیمی

در بخش مواد شیمیایی ، کار بر روی رنگدانه های اثر در سال 1957 آغاز شد. نمونه ای از این رنگدانه ها رنگدانه های اثر آلومینا هستند که تحت نام تجاری Xirallic® فروخته می شوند. ده سال بعد ، این شرکت دخالت خود را در کریستالهای مایع آغاز کرد ، و به رهبری امروز بازار منجر شد.

بلورهای مایع در حال حاضر بخش عمده سود مرک را تشکیل می دهند.

در حال حاضر آنها در تولید بلورهای مایع برای تلویزیون های مسطح و مانیتور رهبر جهانی هستند.

در زمینه شیمی تحلیلی ، مرک نقش مهمی در توسعه روشها و مواد کروماتوگرافی دارد.

 

علم زندگی

تجارت علوم زندگی مرک، که قبلاً با نام Merck Millipore شناخته می شد ، در ژوئیه سال 2010 به دنبال کسب کامل شرکت آمریکایی Millipore ، ایجاد شد. این بخش شامل کلیه فعالیتهای Millipore و بخشهای عمده ای از بخش سابق مرک Performance & Life Science Chemicals می باشد.

Merck Millipore سه واحد تجاری داشت: زیست شناسی ، راه حل های آزمایشگاهی و راه حل های فرآیند. واحد تجاری Bioscience به راه حلها و معرفها برای تحقیقات پروتئین و زیست شناسی سلولی ، محلولهای کشت سلولی و همچنین محصولات و خدمات برای توسعه عوامل بیو دارویی اختصاص یافته است.

دامنه فعالیت Lab Solutions شامل مواد شیمیایی آزمایشگاهی و سایر مواد جهت تحقیقات ، علوم و صنایع ، محصولات و خدمات نمونه برداری و کیت های آزمایشگاهی برای صنایع دارویی ، مواد غذایی و تشخیصی به همراه محصولات ، مواد مصرفی و خدمات اطراف آب آزمایشگاهی بسیار تصفیه شده برای علم و صنعت. فرآیندهای راه حلها بر روی محصولات و خدمات برای تولید مواد شیمیایی و بیو دارویی تمرکز دارد.

در سال 2015 ، Merck SigmaAldrich را به دست آورد و آن را با Merck Millipore ترکیب کرد. این شرکت با نام تجاری Merck در سطح جهانی و MilliporeSigma در ایالات متحده و کانادا شناخته شد. تجارت جدید زندگی دانش مرک دارای 300000 محصول و سه واحد تجاری است: راه حل های تحقیقاتی ، راه حل های فرایند و راه حل های کاربردی.

این شرکت در زمینه بیوتکنولوژی ، داروسازی ، تشخیصی ، ایمنی مواد غذایی ، دانشگاهی و محیط زیست به مشتریان خدمت می کند. اودیت باترا به عنوان مدیرعامل تجارت علوم زندگی مرک فعالیت می کند.

تجارت علم زندگی چندین برنامه جایزه را برای دانشجویان فارغ التحصیل حمایت می کند. یکی از این جوایز ، جایزه آلفرد آر. بادر برای نوآوری دانشجویی دانشجویان فارغ التحصیل شیمی پیشرفته ، به طور معمول در زمینه شیمی آلی مصنوعی را می شناسد.

 

بلورهای مایع

مرک پیشگام در زمینه فناوری LCD و بزرگترین تولیدکننده کریستالهای مایع در جهان است که برای ساخت نمایشگرهای LC / TFT لازم است. سهم بازار جهانی بیش از 60٪ است.

در نتیجه ، این شرکت یک قهرمان به اصطلاح پنهان محسوب می شود. در مارس 2005 ، Merck Covion Organic Semiconductors GmbH را که بخشی از گروه Avecia است ، به دست آورد.

این شرکت ، در اصل جدائی از Hoechst AG ، و مقر آن در پارک صنعتی هوچست است ، مواد ضد آلی نور را برای OLED ها تولید می کند. این شرکت که اکنون در Merck OLED Material GmbH نامگذاری شده است ، یک عنصر اساسی در بخش کریستال مایع است.

مرک 50 میلیون یورو برای این خرید پرداخت کرد که شامل واحد تحقیقات و توسعه در بخش الکترونیک پلیمر بود و در منچستر واقع شده است.

در 2 آوریل 2007 ، مرک اعلام انحلال OLED Material GmbH با دارایی های قابل انتقال به Merck KGaA داد. 100 کارمند در بخش کریستال مایع ادغام شدند. بخش کریستال مایع همچنین شامل مواد فتوولتائیک و صنعت روشنایی است.

 

رنگدانه ها و مواد آرایشی

این واحد تجاری کلیه فعالیت های مربوط به رنگدانه ها در استفاده از لاک ، چاپ و پلاستیک ، در زمینه فناوری امنیتی (به عنوان مثال محافظت از جعل) ، رنگدانه های کاربردی در مناطق غذایی و دارویی ، مواد کاربردی و مواد فعال و رنگدانه های آرایشی را جمع می کند.


برای خرید مواد شیمیایی مرک همین الان اقدام کنید.


سوالات متداول :

خرید مواد شیمیایی مرک در ایران چگونه با وجود تحریم ها انجام میشود ؟؟؟

با وجود تحریم ها ایران مواد شیمیایی مرک را از طریق ترکیه و یکسری شرکت های خارج ایران وارد میکند و دریافت مستقیمی وجود ندارد

لیست قیمت مواد شیمیایی مرک آلمان را از کجا میتوانم دریافت کنم ؟

لیست قیمت های مرک آلمان در سایت ما موجوده البته این قیمت ها همه به دلار هست چون واردات این مواد وابسته به دلار هستش و میتونید فایل کاملش رو توی سایت دانلود کنید

آیا مرک آلمان در ایران نمایندگی ای دارد؟

خیر مرک آلمان هیچ نمایندگی در ایران ندارد تاکید میکنم هیچ نمایندگی این مورد برای مواد سیگما آدریچ و الفا ایسر نیز به همین شکل هستش.

مواد شیمیایی مرک موجود دربازار واقعی هستند و اصل مرک هستند؟

موقع خرید تمام شرکت ها به شما میگویند مرک هست مادشون ولی تا ازمایش و تست نشود نمیتوان اطمینان حاصل نمود یا باید به شما تضمین داده شود.

3 دیدگاه دربارهٔ «شرکت مرک (merk) و خرید مواد شیمیایی مرک;

  1. من از تحویل به موقع پودر کلر سپاسگزارم که در حفظ پاکیزگی و استانداردهای ایمنی عملیات من بسیار مهم بوده است.

    پاسخ
  2. باسلام
    من یک هنرجوی دوره کرم سازی هستم که با شرکت و برند مرک از طریق استادم اشنا شدم و امروز به صورت کامل و جامع از طریق صفحه شما با این برند اشنا شدم ممنون از زحمتی که بابت تحقیق و ارائه کشیدید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید