مونومر وینیل استات

مونومر وینیل استات

شرکت بیسموت » حلال های شیمیایی » مونومر وینیل استات

قیمت مونومر وینیل استات75000 تومان
تاریخ به روز رسانی قیمت1403.01.19 
شماره تماس برای خرید 021-28422797
  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

مونومر وینیل استات یک ماده شیمیایی است که برای ساخت پلی وینیل الکل استفاده می شود که به طور گسترده در تولید پارچه های نبافته، چسب و رنگ استفاده می شود. همچنین اغلب به عنوان یک افزودنی غذایی و ادویه استفاده می شود. مونومر وینیل استات (VAM) یک ماده بسیار خطرناک و سمی است که باید توسط تولید کنندگان حرفه ای با احتیاط زیاد مورد استفاده قرار گیرد.

خطرات مونومر وینیل استات

مونومر وینیل استات یک ماده شیمیایی سمی است که می تواند از طریق پوست و چشم جذب شود. اگر در معرض آن قرار بگیرید، می تواند آسیب شدیدی به سیستم تنفسی و چشم شما وارد کند.

اشتعال پذیری مونومر وینیل استات به این معنی است که باید از گرما و منابع شعله مانند شمع های سوزان یا چراغ های پیلوت دور نگه داشته شود.

خرید مونومر وینیل استات

برای خرید مونومر وینیل استات با بهترین قیمت میتوانی با کارشناسان ما تماس بگیرید و قیمت روز وینیل استات را از ما بخواهید.

شماره تماس ما: 021-28422797

وینیل استات برای چه مواردی استفاده می شود؟

وینیل استات به عنوان حلال، نرم‌کننده و افزودنی مواد غذایی استفاده می شود. مونومر وینیل استات بسیار سمی و خطرناک است و باید با احتیاط رفتار کرد.

تبدیل مونومر به پلی وینیل استات

کاربردهای وینیل استات

از وینیل استات در تولید پلی وینیل الکل استفاده می شود که جزء بسیاری از فرآیندهای تولید لوازم آرایشی است. مونومر وینیل استات نیز به عنوان یک افزودنی غذایی و ادویه استفاده می شود و ممکن است آن را در برخی از آدامس ها یا آب نبات های جویدنی پیدا کنید.

وینیل استات کاربردهای متنوعی فراتر از این موارد معمول دارد. مثلا:

  • وینیل استات می تواند به عنوان یک امولسیفایر هنگام مخلوط کردن مایعات مختلف با هم استفاده شود. این به آنها کمک می کند تا بهتر از بدون امولسیفایر ترکیب شوند
  • شاید شنیده باشید که وینیل کلرید – پسرعموی وینیل استات – برای ساخت پی وی سی (پلی وینیل کلراید) که یکی از انواع پلاستیک است استفاده می شود.

می توانید برای خرید پلی وینیل الکل و دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی پلی وینیل الکل چیست به صفحات این مواد در سایت ما مراجعه کنید.

در ارسال مونومرهای وینیل استات به چه نکاتی باید توجه کرد؟

به عنوان تامین کننده مونومرهای وینیل استات، دانستن و درک خواص فیزیکی و شیمیایی محصول شما برای ما بسیار مهم است تا بتوانیم بهترین خدمات را به شما ارائه بدهیم. این موضوع شامل خلوص، چگالی، نقطه جوش، فشار بخار، نقطه اشتعال و غیره است. روشی که در آن مونومر وینیل استات خود را مصرف می‌کنید نیز بر ویژگی‌های آن تأثیر می‌گذارد: به عنوان مثال، اگر از یک فرآیند organosolv استفاده می‌کنید، این تأثیرات متفاوتی نسبت به فرآیند استری‌سازی روی ماده خام خواهد داشت.

همچنین ضروری است که بدانیم شما چگونه قصد استفاده از مونومر وینیل استات خود را دارید. آیا آن را به عنوان ماده اولیه برای ساخت پلاستیک می خواهند؟ آیا آنها به دنبال استفاده از آن به عنوان یک افزودنی در رنگ یا چسب هستند؟ یا شاید بخواهند با آن چیزی را اسپری کنند؟ اگر چنین است، ممکن است ملاحظات دیگری وجود داشته باشد

چگونه با مونومرهای وینیل استات کار کنیم؟

هنگام کار با این ماده، همیشه باید از یک هود یا محل تهویه مناسب برای ایمنی خود استفاده کنید. همچنین باید از لباس‌های محافظ مانند دستکش‌های نئوپرن استفاده کرد تا از تماس با پوست جلوگیری شود.

خواص فیزیکی و شیمیایی:

وینیل استات یا وینیل اتانوات یک ترکیب شیمیایی با فرمول CH3CH=C(O)CH3 است. این مایع بی رنگ با بوی ملایم را می توان از اتیلن و پروپیلن از طریق فرآیند استری شدن تولید کرد. اتیلن با اسید استیک واکنش داده و وینیل استات و آب تشکیل می دهد. وینیل استات در آب محلول است، اما در حلال های آلی مانند اترها و کلروفرم نامحلول است. از زمان های قدیم به عنوان یک عامل ضد عفونی کننده استفاده می شده است (به زیر مراجعه کنید).

روش های تولید:

واکنش تحت فشار و دمای بالا در یک راکتور انجام می شود.

واکنش های شیمیایی:

مونومر وینیل استات یک ترکیب شیمیایی است که می توان از آن برای ساخت پلی وینیل الکل استفاده کرد.

همچنین به عنوان واسطه در تولید پلی وینیل استات عمل می کند که در چسب ها و پوشش ها استفاده می شود.

نکات ایمنی:

مونومر وینیل استات بسیار سمی است و باید با احتیاط رفتار کرد. مونومر وینیل استات قابل اشتعال است، بنابراین باید دور از حرارت، جرقه یا شعله باز نگهداری شود.

وینیل استات اغلب به عنوان یک افزودنی غذایی و ادویه استفاده می شود.

وینیل استات یک ماده شیمیایی است که به عنوان افزودنی غذایی و ادویه استفاده می شود. همچنین در تولید لوازم آرایشی استفاده می شود، اگرچه به دلیل سمی بودن باید با احتیاط از آن استفاده کرد. وقتی چیزهایی می خورید یا می نوشید که حاوی مونومر وینیل استات هستند، بدن شما این ماده را جذب می کند که می تواند باعث آسیب به اندام هایی مانند کبد و کلیه شود.

وینیل استات نیز یک ماده خام مهم در صنعت پلیمر به ویژه در تولید پلی وینیل الکل ها می باشد.

وینیل استات نیز یک ماده خام مهم در صنعت پلیمر به ویژه در تولید پلی وینیل الکل ها می باشد. از وینیل استات برای تولید پلی وینیل الکل ها استفاده می شود که به عنوان مثال به عنوان پایه رنگ و چسب استفاده می شود. پلی وینیل الکل ها از وینیل استات توسط هیدرولیز تولید می شوند. در این فرآیند به هر مولکول وینیل استات یک مولکول آب اضافه می شود (دهیدراتاسیون).

مقدار کمی مونومر وینیل استات نیز در تولید لوازم آرایشی استفاده می شود.

از وینیل استات در تولید لوازم آرایشی استفاده می شود. به عنوان حلال، نرم‌کننده و امولسیفایر استفاده می شود. از وینیل استات در لاک ناخن و پاک کننده ناخن نیز استفاده می شود.

مونومر وینیل استات، که بسیار خطرناک و سمی است، باید با دقت بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

مونومر وینیل استات، یک ماده سرطان زا که همچنین می تواند باعث آسیب ریه شود، بسیار خطرناک است و باید با دقت بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این ماده بسیار قابل اشتعال است و به عنوان یک نوروتوکسین با آسیب مغزی کارگرانی که در معرض مقادیر بالای این ماده شیمیایی قرار دارند مرتبط است.

نتیجه

امیدواریم درک خوبی از مضرات مونومر وینیل استات و نحوه برخورد با آن داشته باشید. با تشکر برای وقت شما! امیدواریم بتوانیم با یکدیگر به پیشرفت صنعت کشور کمک کنیم.

5/5 (2 نظر)

2 دیدگاه دربارهٔ «مونومر وینیل استات;

  1. من از عرضه مداوم مونوپتاسیم فسفات که نقشی اساسی در موفقیت و بهره‌وری تلاش‌های کشاورزی من داشته است، قدردانی می‌کنم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید