خرید نانو ذرات اکسید آلومینیوم

شرکت بیسموت » نانو » خرید نانو ذرات اکسید آلومینیوم

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

آشنایی

در این متن به نانو ذرات اکسید آلومینیوم  که مصارف بسیار گوناگونی در صنعت دارد بپردازیم.به دلیل داشتن خاصیت تقویت شده در مقایسه با مواد فله ، نانوذرات بیشتر و بیشتر در تحقیقات و صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. نانوذرات از ذرات فراخوان کمتر از 100 نانومتر قطر ساخته می شوند.

این یک مقدار کمی دلخواه است اما به این دلیل انتخاب شده است که در این محدوده اندازه ، اولین علائم “اثرات سطحی” و سایر خواص غیرمعمول موجود در نانوذرات ظاهر می شود. این اثرات به طور مستقیم با اندازه کوچک آنها مرتبط است ، به عنوان وقتی مواد از نانوذرات تولید می شوند ، تعداد قابل توجهی از اتم ها روی سطح قرار می گیرند.

نشان داده شده است که عملکرد و رفتار مواد هنگام ساخت از یک نانوسیم بطور قابل توجهی تغییر می کند. سختی و استحکام ، هدایت الکتریکی و حرارتی بهبود یافته برخی از نمونه های پیشرفتهایی که هنگام ترکیب از نانوذرات ایجاد می شوند.

کاربردهای نانو ذرات اکسید آلومینیوم

پیشنهاد میکنیم از بقیه نانو ذرات دیدن فرمائید.

خرید نانو ذرات اکسید آلومینیوم

برای خرید نانو ذرات اکسید آلومینیوم و استعلام قیمت میتوانید با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل ثبت سفارش کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

شماره تماس سریع برای خرید نانو ذرات:09930671732

کیسه پودری نانو ذرات اکسید آلومینیوم

فرایند ساخت

نانو ذرات اکسید آلومینیوم توسط بسیاری از تکنیک ها از جمله آسیاب توپ ، سل ژل ، پیرولیز ، لکه دار ، هیدروترمال و فرسایش لیزر سنتز می شوند. فرسایش لیزر یک روش متداول برای تولید نانوذرات است ، زیرا می تواند در گاز ، خلاء یا مایع سنتز شود. این روش در مقایسه با سایر روشها چندین مزیت مانند فرآیند خلوص سریع و بالا را ارائه می دهد. علاوه بر این ، نانوذرات تهیه شده توسط لیزر فرسایش مواد در مایع ، آسانتر از آنهایی که در جو بنزین هستند جمع آوری می شوند.

مورفولوژی نانو ذرات اکسید آلومینیوم

مورفولوژی نمونه های نانو ذرات Al2O3 خشک شده حاصل از فرسایش لیزری گلوله های آلومینیومی در آب دیونیزه شده در انرژی های مختلف با استفاده از میکروسکوپ الکترونی الکترونی روبشی انتشار مورد بررسی قرار گرفت.این نانو ذرات دارای شکل ظاهری جامدی هستند و سفید رنگ هستند.

پودر نانو ذرات اکسید آلومینیوم

خواص فیزیکی و حرارتی نانو ذرات اکسید آلومینیوم

از لحاظ خواص فیزیکی دارای دانسیته یا چگالی 3.9gr/cm و دارای جرم مولی 101gr/mol میباشد و از لحاظ حرارتی دارای نقطه ذوب 2040 درجه سانتی گراد و نقطه جوش 2977 درجه سانتی گراد میباشد.

مقاومت نانو اکسید آلومینیوم

در بخش پوشش ، از خرید نانو ذرات اکسید آلومینیوم و آلومینیوم برای مقاومت در برابر خوردگی ، خراش و سایش استفاده می شود و از خاصیت سد حرارتی بالا و همچنین فوق آبگریز بودن برخوردار است. در کامپوزیت ها آنها مانع از مقاومت بالا ، دوام ، مقاومت در برابر آتش ، سفتی ، مقاومت در برابر خستگی حرارتی ، مقاومت به شکستگی ، مقاومت در برابر خزش و مقاومت در برابر سایش می شوند.

کاربردها

کاربرد نانو ذرات اکسید آلومینیوم در داروسازی

از نانوذرات در شاخه های مختلف پزشکی برای تحویل دارو استفاده می شود. قدرت نانوذرات در انتقال داروها به بدن بر روی دوز دقیق است که می توانند در یک زمان برنامه ریزی شده در مکانهای بسیار خاص بدن آزاد کنند.

این امر باعث افزایش راندمان درمانی داروها و حتی کاهش تعداد عوارض جانبی در صورت تحویل دارو با استفاده از روشهای موجود می شود.

دوام نانوذرات آلومینا آنها را به عنوان کاندیدای مناسبی برای انتقال داروی داخل وریدی به قسمت هایی از بدن که دارای pH بسیار پایینی هستند ، ممکن است سایر نانومواد را قبل از رسیدن به مقصد خود تخریب کرده باشد. مسمومیت با آلومینیوم به ویژه در دوران اخیر که مورد ارتباط بسیاری بین آلومینیوم و سرطان بوده است مورد نگرانی اکثر مردم قرار گرفته است.

ساخت مواد

انحراف خصوصیات فیزیولوژیکی نانوذرات از بخش عمده فرصتی جالب برای تولید نانومواد جدید است. این نانوموادهای جدید آلومینا از خصوصیات نوری و فیزیولوژیکی مخصوص کاربردهای مختلف در صنعت برخوردار خواهند بود.

نانومواد آلومینا در مواد آرایشی به عنوان پرکننده ها یافت می شود که به عنوان بلورهای منفرد برای کاربردهای لیزر YAG ، سرامیک های با استحکام بالا ، کاتالیز و بسیاری مناطق دیگر در این صنعت تولید می شوند. مواد نانومواد تولید شده همچنین از کاربرد قابل توجهی در صنایع مکانیکی به ویژه به عنوان ابزار برش در مورد نانوذرات آلومینا بهره مند می شوند.

سایر کاربردها ممکن است شامل موارد زیر باشد: به عنوان تخته پایه مدارهای مجتمع ، مواد پولیش ، ماده رسوب دهنده بخار ، برای افزایش سختی ، مواد بسته بندی و غیره در پلاستیک ادغام شده است.

برنامه های کاربردی دیگر نانو ذرات اکسید آلومینیوم

برنامه های کلیدی خرید نانو ذرات اکسید آلومینیوم در زیر ذکر شده است:

در پایه های مدار یکپارچه،سرامیک شفاف ، لامپهای سدیم فشار قوی و پنجره EP-RO،در بلورهای لیزری YAGبه عنوان پرکننده لوازم آرایشی،گارنت های آلومینیومی کریستالی ، یاقوتی ، یاقوت کبود ، یاقوت کبود وytrrium،بسترهای سرامیکی اکسید آلومینیوم و استحکام بالا بسترهای C ، مواد بسته بندی ، ابزار برش ، قابل شستشوی با خلوص بالا ، محور سیم پیچ و لوله های کوره،مواد پولیش ، محصولات شیشه ای ، محصولات فلزی ، مواد نیمه هادی،تسمه های پلاستیکی ، نواری و آسیاب،رنگ ، لاستیک ، مقاوم در برابر سایش پلاستیک و مواد ضد آب پیشرفته،کاتالیزور ، حامل کاتالیزور ، معرفهای تحلیلی،لبه های بال بالگرد هواپیما و هوافضا،مواد رسوب بخار ، شیشه ویژه ، مواد فلورسنت ، مواد کامپوزیت و رزین از خرید نانو ذرات اکسید آلومینیوم استفاده می شود.

شیشه های پودری شکل نانو ذرات اکسید آلومینیوم

منابع قابل ارجاع برای مطالعه بیشتر:https://www.hindawi.com/journals/jnm/2012/819403/

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید