خرید نانو ذرات اکسید زیرکونیوم

نانو ذرات اکسید زیرکونیوم

شرکت بیسموت » نانو » خرید نانو ذرات اکسید زیرکونیوم

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

آشنایی

نانو ذرات اکسید زیرکونیوم  ZrO2  به شکل نانولوله ها ، نانو سیالات و نانو کریستال های سطح سفید موجود است. آنها غالباً با اکسید اتریم،کلسیم یا منیزیم رها می شوند. زیرکونیوم یک عنصر Block D ، Period 5 است و اکسیژن عنصر Block P ، Period 2 است. اکسید زیرکونیوم همچنین به عنوان زیرکونیا ، زیرکونیوم ، زیرکوزول و آنهیدرید زیرکونیک شناخته می شود.

پیشنهاد میکنیم از بقیه نانو ذرات دیدن فرمائید.

خرید نانو ذرات اکسید زیرکونیوم

برای خرید نانو ذرات اکسید زیرکونیوم و استعلام قیمت میتوانید با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل ثبت سفارش کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

شماره تماس سریع برای خرید نانو ذرات:09930671732

پودر نانو ذرات اکسید زیرکونیوم

 

مشخصات و خواص

مشاهده ZrO2 در هر دو ساختار آمورف و بلوری امکان پذیر است. ساختارهای مختلف بلوری ZrO2 وجود دارد. مونوکلینیک ، چهار قلمی و مکعبی. فاز ترمودینامیکی پایدار ZrO2 ساختار مونوکلینیک است که در دماهای پایین (زیر 1150 درجه سانتیگراد) مشاهده می شود. از این رو ، نانوذرات ZrO2 اغلب در ساختار مونوکلینیک قرار دارند. ظاهر این نانوذرات به رنگ سفید و به طور معمول بین 5-100 نانومتر است. ZrO2 یک نیمه هادی باند پهن است. شکاف پهنای باند (2.5-3.8 ولت) و طول موج کوتاه در دامنه UV-مرئی را نشان می دهد. نقطه ذوب ZrO2 2715 درجه سانتی گراد است در حالی که نقطه جوش 4300 درجه سانتی گراد است.

ساختار نانو ذرات اکسید زیرکونیوم

نانو ذرات اکسید زیرکونیوم با ساختار مخلوط مونوکلینیک با استفاده از زیرکونیوم   IV  استات هیدروکسید استات به عنوان پیشرو فلز ، پلیوینیل پیرولیدون به عنوان عامل مهار ، و با استفاده از آب دیونیزه شده به عنوان حلال ، با روش درمان حرارتی سنتز شدند. مواد شیمیایی مخلوط شده و هم زده شدند تا یک محلول همگن ایجاد شود و آخرت به طور مستقیم تحت آزمایش برای دستیابی به پودر نانوکریستالی خالص ، که توسط آنالیزهای FTIR ، EDX و XRD تأیید شده بود ، انجام شد. کنترل اندازه و خواص نوری نانوذرات از طریق تغییر در دمای محاسبه از 600 تا 900 درجه سانتیگراد حاصل شد. اندازه ذرات متوسط ​​به دست آمده از طیف XRD و تصاویر TEM نشان داد که با افزایش دمای کلسیناسیون ، اندازه ذرات افزایش می یابد.

بسته های 250 گرمی نانو زیرکونیا

خواص نوری

خواص نوری که با استفاده از اسپکتروفتومتر UV-Vis مورد بررسی قرار گرفت ، کاهش در انرژی شکاف باند با افزایش دمای کلسیناسیون به دلیل بزرگ شدن اندازه ذرات را نشان داد. این نتایج ثابت می کند که با از بین بردن فرآیند خشک کردن (24 ساعت) در روش فعلی عملیات حرارتی ، نانوذرات زیرکونیا با اندازه کنترل به راحتی با کاهش سنتز زمان و مصرف انرژی تولید می شوند ، مناسب اند برای ساخت مقیاس بزرگ.

سنتز نانو ذرات اکسید زیرکونیوم

اخیراً مشاهده شد که پودر زیرکونیا نانوساختار ZrO2  عملکرد متنوعی را در بسیاری از کاربردها نشان می دهد. در این مطالعه ، از یک روش هیدروترمال برای سنتز پودر ZrO2 نانو کریستالی از زیرکونیا تجاری کاملاً یکپارچه استفاده شده است. محصولات از طریق پراش پرتو X (XRD) ، میکروسکوپ الکترونی روبشی SEMو میکروسکوپ الکترونی انتقال TEMمشخص شد.

نتایج SEM نشان داد که پس از عملیات حرارتی تحت شرایط قلیایی ، مورفولوژی متفاوتی از زیرکونیا تجاری به دست آمد و نتایج XRD نشان داد که علاوه بر این به مرحله مونوکلینیک (28٪) ، فازهای مکعبی و چهار تایی (72٪) شکل می گیرد. طبق مشاهدات TEM و آنالیز XRD ، مشخص شد که زیرکونیا به اندازه نانو دارای اندازه ذرات متوسط ​​30-15 نانومتر است.

روشی ساده و سریع برای سنتز

در این جا روشی ساده و سریع برای سنتز نانو ذرات فلزی زیرکونیوم با اندازه متوسط ​​63 نانومتر با کاهش زیرکونیا در 750 درجه سانتیگراد گزارش شده است. تصاویر TEM ذرات بدون شکل خاص را نشان می دهند و اندازه گیری XRD نشان می دهد که این محصول فلزی Zr و بدون هیچ گونه اثری از محصول جانبی ، MgO بود. قله های متمایز از ماده شروع ، ZrO2 ، در الگوی XRD مشاهده نمی شود. علاوه بر این ، اندازه گیری XANES نشان داد که در نمونه Zr حداقل 75٪ از اتمهای Zr در حالت Zr0 کاملاً کاهش یافته اند.

کاربردهای نانو ذرات اکسید زیرکونیوم

1.سرامیک های کاربردی ، رنگدانه های سرامیکی ، رنگدانه با خلوص بالا ، لعاب چینی2.عنصر Pyrooptical ، عنصر حساس به اکسیژن ، خازن با ظرفیت بالا ، ذخیره سازی نوری ، عنصر نمایش تصویر ، عنصر تعدیل شده نور ، کرکره نور ، عینک stereotelevision ، ذخیره سازی تصویر و عنصر صفحه نمایش3.مواد ساینده ، عایق ها ، مواد آتش نشانی ، روتینگوگرافی4.اجزای مقاوم در برابر حرارت و مقاومت در برابر خوردگی ، نازل تحمل ، بوقلمون ذوب شده5.عنصر پیزوالکتریک ، مبدل یونی ، دی الکتریک جامد ، فیلتر ، فرستنده دما و فشار و عناصر انتقال ، الکترود مورد استفاده برای ژنراتور جریان مغناطیسی ، عنصر گرمایش6.جواهرات: جواهرات مصنوعی7.سلول های سوختی ، باتری از جمله کاربرد های خرید نانو ذرات اکسید زیرکونیوم است .

اندازه ذرات نانو زیرکونیا

منابع قابل ارجاع برای مطالعه بیشتر:https://www.researchgate.net/publication/303982750_Structural_and_Optical_Properties_of_Zirconia_Nanoparticles_by_Thermal_Treatment_Synthesis

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید