خرید نانو ذرات اکسید منیزیم

نانو ذرات اکسید منیزیم

شرکت بیسموت » نانو » خرید نانو ذرات اکسید منیزیم

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

از دیگر نانو ذرات اکسید فلزی پرکاربرد،میتوان به نانو ذرات اکسید منیزیم اشاره کرد.اکسید منیزیم،که اغلب به نام پریکلاز یک ماده معدنی جامد سفید رنگ است. فرمول تجربی آن MgO است و شبکه آن از یونهای Mg2 +  و یونهای O2−  تشکیل شده است که به هم پیوند یونی وصل شده اند. اکسید منیزیم عموما با محاسبه هیدروکسید منیزیم OH2یا کربنات منیزیم MgCO3 تولید می شود. عملیات حرارتی که در هنگام انجام فرآیند کلسیناسیون مورد استفاده قرار می گیرد ، بر سطح و اندازه منافذ و همچنین واکنش نهایی اکسید منیزیم تشکیل شده تأثیر می گذارد.

پیشنهاد میکنیم از بقیه نانو ذرات دیدن فرمائید.

خرید نانو ذرات اکسید منیزیم

برای خرید نانو ذرات اکسید منیزیم و استعلام قیمت میتوانید با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل ثبت سفارش کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

شماره تماس سریع برای خرید نانو ذرات:09930671732

سنتز نانو ذرات اکسید منیزیم

سنتز نانوذرات اکسید فلزی با استفاده از عصاره گیاه جایگزین از روش های سنتی شیمیایی امیدوارکننده ای است.هدف از این کار ساخت نانوذرات MgO با استفاده از عصاره آب گیاه Artemisia abrotanum بود. نانوذرات MgO سنتز بیولوژیکی با طیف سنجی UV-Visible ، طیف سنجی مادون قرمز تبدیل فوریهFTIR  ، پراش پرتو (XRD) ، میکروسکوپ الکترونی روبشی SEM  با مشخصات EDS و میکروسکوپ الکترونی عبوری TEM  مشخص شد. مطالعات XRD تأیید کرد که ساختارهای بلوری مونوکلینیک خالص از نانوذرات MgO تشکیل شده اند. اندازه متوسط ​​نانوذرات MgO 10 نانومتر بود. مشخصات EDS مشخصه سیگنال منیزیم و اکسیژن را تأیید کرد. تجزیه و تحلیل FTIR وجود ترکیبات فعال مسئول تثبیت نانوذرات MgO را تأیید کرد. نانوذرات سنتز شده فعالیت کاتالیزوری خوبی در کاهش متیل پرتقال MO  نشان دادند. نانوذرات MgO همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار خوبی دارند.

نانو ذرات اکسید منیزیم

تولید نانو ذرات اکسید منیزیم

آماده سازی نانوذرات MgO

روشهای زیادی از جمله روش سل ژل ، روش هیدروترمال ، روش مکانیکوشیمیایی ، روش فاز بخار ، روش میکرومولسیون و غیره برای تهیه نانوذرات MgO استفاده شده است. با تنظیم شرایط پردازش می توان مورفولوژی و اندازه نانوذرات MgO را کنترل کرد. در این بخش ، سه روش از جمله روش sol-gel و روش هیدروترمال مورد بحث قرار گرفته است.

روش Sol-Gel

برای روش فرآیند sol-gel ، یک آلکاکسید منیزیم منیزیم (OR) 2 در یک حلال الکل هیدروکسید می شود تا هیدروکسید حاصل شود ، که پس از آن هیدرولیز ، تراکم ، واکنش های پلیمریزاسیون و دهیدراته کردن حرارتی انجام می شود. استفاده از آلکوکسیدهای منیزیم مانند منواکسید منیزیم و اتوکسید منیزیم در چند گزارش مورد بحث قرار گرفته است.بسیاری از عوامل مانند دما ، زمان ، pH ، عامل کاتالیزوری برای تشکیل ژل و شرایط محیطی می تواند به طور قابل توجهی بر خصوصیات نانوذرات تأثیر بگذارد.از مزایای استفاده از روش sol-gel می توان به سادگی ، کارایی در هزینه ، عملکرد بالای نانوذرات و دمای واکنش کم اشاره کرد.

روش گرمابی

به طور کلی ، روش هیدروترمال ممکن است یکی از ساده ترین روش ها برای تهیه نانوذرات MgO باشد. به طور معمول نمک های منیزیم و محلول پایه در آب تهیه می شوند. پس از آن ، محلول نمک منیزیم با تغییر نسبت مولکولی Mg2 / OH-  با محلول پایه مخلوط می شود. سرانجام رسوب در یک اجاق شسته و کلسینه می شود. عواملی مانند پیش سازهای منیزیم ، حلال های واکنش دهنده و شرایط واکنش نقش مهمی در کنترل مورفولوژی و اندازه نانوذرات MgO دارند.

نانو ذرات اکسید منیزیم

کاربردهای نانو ذرات اکسید منیزیم

نانوذرات اکسید منیزیم را می توان در الکترونیک ، کاتالیز ، سرامیک ، محصولات پتروشیمی ، پوشش ها و بسیاری زمینه های دیگر استفاده کرد. نانوذرات اکسید منیزیم را می توان در کنار تراشه های چوب و خراطین چوب برای ساخت موادی از قبیل ضد صدا ، وزن سبک ، عایق حرارتی و تخته فیبر نسوز و سرامیک فلزی استفاده کرد.

کاربرد در مواد شیمیایی اولیه

ماده رقیق کننده دمای بالا که برای تولید ورق فولادی سیلیکون ، مواد سرامیکی با درجه بالا ، مواد صنعت الکترونیکی ، چسب و مواد افزودنی در مواد اولیه شیمیایی استفاده می شود.

عایق

استفاده بعنوان ماده عایق برقی برای ساختن مجرای قابل تراش ، ذوب ، عایق ، نوار الکترود و ورق الکترود.

کاربرد نانو ذرات اکسید منیزیم در صنعت رادیو

فرکانس بالا آنتن میله مغناطیسی ، پرکننده دستگاه مغناطیسی ، پرکننده مواد عایق و حامل های مختلف مورد استفاده در صنعت رادیو.

دیگر کاربردها

در فیبرهای نسوز و مواد نسوز ، آجر منیزیت-کروم ، پرکننده برای پوشش نسوز ، عایق نسوز و عایق ، برق ، کابل ، مواد نوری ، مواد برای کوره ذوب فلز و سایر کوره های با دمای بالا ، مواد گرمایشی و صفحه پایه سرامیکی و همچنین بعنوان نگهدارنده آتش در معاملات فیبرهای شیمیایی و پلاستیک استفاده می شود.همچنین نانو ذرات اکسید منیزیم بعنوان افزودنی سوخت ، پاک کننده ، ماده ضد انعطاف پذیر و مهار کننده خوردگی در صنعت مورد استفاده قرار میگیرند.

نانو MgO

منابع قابل ارجاع برای مطالعه بیشتر:https://www.mdpi.com/2079-4991/8/6/381/htm

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید نانو ذرات اکسید منیزیم;

دیدگاهتان را بنویسید