خرید نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم

نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم

شرکت بیسموت » نانو » خرید نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

آشنایی با نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم

یکی دیگر از نانوذرات پر کاربرد و پرطرفدار در دنیای امروزی نانوذرات اکسید تیتانیوم است.نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم اکسید های معدنی(غیر آلی) هستند که به صورت همگن در داخل محلول پخش شده اند.این نانو ذرات کاربرد های وسیعی اعم از فوتوکاتالیستی،خاصیت ضد باکتریایی،ضد ویروسی،ضد سرطان و از همه مهمتر قابلیت جذب اشعه فرابنفش یا UV(ultra violet) را دارا میباشد.همچنین توسط دانشمندان به اثبات رسیده است که این نانو ذرات برای انسان و محیط زیست غیر مضرند و با محیط سازگارند.

پیشنهاد میکنیم از بقیه نانو ذرات دیدن فرمائید.

خرید نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم

برای خرید نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم و استعلام قیمت میتوانید با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل ثبت سفارش کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

شماره تماس های سریع برای خرید نانو ذرات:09930671732

انواع نانو ذرات اکسید تیتانیوم

روتایل-آناتاز-بروکیت

از بین انواع نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید،صنعت نسبت به آناتاز متمایل تر است تا دو نوع دیگر چرا که آناتاز نسبت به دو نوع دیگر فعالیت فوتو کاتالیستی بیشتری را دارا میباشد.بحثی که درباره نوع اول یعنی روتایل مطرح است خاصیت ترمودینامیکی این نوع است چرا که در فشار معمولی روتایل نسبت به دو نوع دیگر پایداری شیمیایی بالاتری را دارا میباشد.آناتاز نسبت به روتایل سمی تر است و حتی با وجود سمی تر بودن آناتاز،این نوع بسیار بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید در کیسه 25 کیلو گرمی

کاربرد و خواص نانو ذرات اکسید تیتانیوم
خواص فیزیک و شیمیایی

کاربرد هایی که بر اثر خواص فیزیکوشیمیایی ارائه شده عبارت است از:کاربرد در باتری سازی،کاربرد در سنسورها،کاربرد در تصفیه آب و هوا از ذرات آلاینده،کاربرد در کرم های ضد آفتاب،کاربرد در صنایع اپتیک و الکترونیک.لازم به ذکر است که کاربرد های ذکر شده  مرتبط با مورفولوژی،اندازه،خواص بلوری و همچنین نوع فاز این نانو ذرات است.

کاربرد نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید در تصفیه فاضلاب

کم بودن هزینه،مقاومت در برابر خوردگی و ثبات کلی باعث میشود این نانو ذرات برای تصفیه فاضلاب مناسب باشند.با استفاده از نانو ذرات اکسید تیتانیوم بعنوان ماده بسته بندی فاز جامد برای پیش تمرکز و استخراج فلزات سنگین از آب،میتوان از ترمیم آبهای سطحی استفاده کرد.این نانو ذرات اشعه ماوراء بنفش نور و دی اکسید تیتانیوم که با آهن رها شده اند،39% راندمان حذف دیازینون را نشان دادند،دیازیون یکی از سموم ارگانوفسفات است که بعنوان ماده ای نسبتا خطرناک طبقه بندی میشود که در آب زیر زمینی یافت میشود.رنگ زدایی فاضلاب اولین روش درمانی است که در تصفیه فاضلاب مورد توجه قرار میگیرد.رنگ هایی مانند رودامین B،متیلن آبی و سبز مالاکیت رنگ های اصلی هستند که در پساب یافت میشوند.

 

کاربرد نانو ذرات اکسید تیتانیوم در تصفیه هوا

دی اکسید تیتانیوم کاتالیزور عکس میتواند ترکیبات را در بخار یا مایع اکسیده و معدنی کند.از این رو محققان فیلتر های مختلفی را برای خلاص شدن از آلاینده های داخل ساختمان ایجاد کردند.دود سیگار را میتوان با فیلتر مش تیتانیومی تیتانیوم با آنودایزای الکتروشیمیایی تیتانیوم حذف کرد و پوشش را درون محلول آناتاز نانو ذرات اکسید تیتانیوم ریخت.این فیلتر ها میتوانند ترکیبات فرار و غیر فرار از دود سیگار مانند آمونیوم،نیکوتین و پیریدین را از بین ببرند.هنگامی که خرید نانو ذرات اکسید تیتانیوم توسط نور خورشید تحریک میشوند،آلاینده ها و اکسید ها را به محصولات کمتر سمی مانند دی اکسید کربن و نیترات کلسیم تبدیل میکنند.اکسیداسیون آلاینده های هوا در محیط داخلی توسط خرید نانو ذرات اکسید تیتانیوم به تصفیه هوا کمک میکند که برای تمام موجودات زنده بسیار مهم است.

 

استفاده از خرید نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم در علم پزشکی

نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید در مواد آرایشی و همچنین در درمان بیش از حد رنگدانه های پوستی و سایر بیماری های غیر متعارف نیز مورد استفاده قرار میگیرد.این نانو ذرات بدلیل خاصیت فیزیکی خاص خود دارای کاربرد های مفیدی در نانومودیسین هستند.

کاربرد نانو ذرات تیتانیوم در محصولات غذایی

محصولات غذایی حاوی خرید نانو ذرات اکسید تیتانیوم شامل سس های رنگ سفید،خامه های شیرینی فروشی و پنیر است.در غذاها،سفیدی محصولات خامه ای(مانند سس سالاد) و شیرینی ها را بازیابی میکند.طبق گزارشات و مطالعات محدودیت استفاده از نانو ذرات تیتانیوم در آدامس تا 1% و 0.01% در نوشیدنی ها است.

400016200163 88294 خرید نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم

کاربرد خرید نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم در سلول های خورشیدی

نانو ذرات تیتانیوم کاربرد هایی بعنوان نیمه رسانای سلول های خورشیدی با حساسیت نسبت به رنگ را دارند.این نانو ذرات دارای خاصیت فتوولتائیک هستند و بنابراین در سلول های خورشیدی مورد استفاده قرار میگیرند.

کاربرد خرید نانو ذرات اکسید تیتانیوم در تولید کرم ابریشم

گزارش شده است که غلظت کم خرید نانو ذرات اکسید تیتانیوم تغییرات قابل توجهی در میزان تولید مثل بمبئیکس نشان میدهد.گزارشی وجود دارد که تغذیه بمبئیکس با خرید نانو ذرات اکسید تیتانیوم منجر به رشد سریع اندام های جنسی و تنظیم ژن های مرتبط با تولید مثل شد.

جذب بیولوژیکی خرید نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم و ورود آنها به سلول های انسانی

پاسخ سلولی نسبت به این نانوذرات نه تنها به خصوصیات این نانو ذرات بستگی دارد بلکه به منظره ژنتیکی،رونویسی و پروتئومیک سلول های هدف بستگی دارد و نتایج مختلف سیتوتوکسیک و ژنوتوکسیک را در انواع مختلف سلول وابسته میکند.این نانو ذرات بطور مختلفی وارد بدن انسان میشوند از جمله استنشاق،بلع(مواد غذایی و مواد مصرفی روزانه)،جذب پوست(از طریق ضایعات پوستی) و تزریقات پزشکی و ممکن است از طریق سیستم گردش خون به ارگان های مختلف بدن توزیع شود.https://www.hindawi.com

پیشنهاد میشود در زمینه جذب بیولوژیکی،نوشته مربوط به نانو ذرات سیلیکا مطالعه شود.

پودر نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

سمیت

اثرات سمی خرید نانو ذرات اکسید تیتانیوم بر انسان

اطلاعاتی در مورد اثرات سمی این نانو ذرات بر روی انسان وجود دارد زیرا آنها میتوانند در بدن پستانداران و سایر مهره داران تجمع زیستی و بزرگنمایی زیستی را انجام دهند.ریز ذرات اکسید تیتانیوم در ماکروفاژ های بافت لنفاوی مرتبط با روده انسان جمع میشوند.گزارشی در مورد مطالعات سیلیکون نانو ذرات کروی اکسید تیتانیوم با استفاده از بیست اسید آمینه استاندارد در محلول آبی وجود دارد.اسید های آمینه اساسی تمایل به تعامل مستقیم با اکسید تیتانیوم را دارند،در حالی که اسید های آمینه اسیدی تعامل غیرمستقیم با نانو ذرات کروی اکسید تیتانیوم دارند.

سمیت عصبی

بافت مغز بدلیل ضعف زیاد متابولیک،محتوای سلولی چربیها،پروتئین ها و شبکه های گسترده آکسون و دندریتیک و سطوح پایین دستگاه های محافظ درون زا در معرض آسیب ناشی از استرس اکسیداتیو است.پس از قرار گرفتن در معرض خرید نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم،یکپارچگی سد مغز خون(BBB) بدلیل تداوم نانو ذرات در سلول های اندوتلیال یا از طریق نفوذ سلول های ایمنی بدن بشدت تحت تاثیر قرار میگیرد و در نتیجه شکسته شدن یکپارچگی سد مغز خون بوجود می آید.

TiO2 Powder

اثرات سمی نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید بر اکوسیستم

استفاده گسترده از خرید نانو ذرات اکسید تیتانیوم در محصولات مراقبت شخصی بعنوان مثال،کرم های تراشیدن،خمیر دندان،کرم های ضد آفتاب،مواد غذایی و محصولات خانگی منجر به ترشح آن از طریق دفع های انسانی میشود.از سطوح شسته شده یا در فاضلاب هایی که وارد تصفیه خانه های فاضلاب و مواد جامد زیستی میشوند،دفع نمیشود که بعدا بعنوان کود به خاک اعمال میشود.طبق گزارشات فاضلاب خام حاوی 100 تا 3000 میکروگرم تیتانیوم در لیتر است و همچنین پساب تصفیه شده حاوی ذرات اکسید تیتانیوم با اندازه 4 و 30 نانو متر است.

 

نتیجه

استفاده طیف گسترده ای از خرید نانو ذرات اکسید تیتانیوم مورد توجه محققان قرار گرفته است.تحقیقات گسترده در مورد سنتز شیمیایی و بیولوژیکی نانو ذرات در حال انجام است.رنگدانه rutile Tio2 بدلیل مقاومت بالای نور در برابر اشعه ماوراء بنفش معمولا برای موادی انتخاب میشود که در معرض شرایط فضای باز مانند رنگ،پلاستیک و جوهر قرار دارند.رنگدانه آناتاز خرید نانو ذرات اکسید تیتانیوم بدلیل داشتن قدرت ساینده کمتر،انتخابی در صنعت تولید کاغذ،سرامیک،لاستیک و الیاف است.سنتز بیوژنیک بدلیل کارایی مقرون به صرفه،تکرار پذیری و نیاز کمتر به زمان،روش انتخابی است.میکروارگانیسم ها و عصاره های گیاهی برای بیوسنتز نانو ذرات اکسید تیانیوم استفاده میشوند.در مقایسه با میکروارگانیسم ها،عصاره های گیاهی بدلیل نیاز کمتر به شرایط آسپتیک امکان استفاده در سنتز نانو ذرات را دارند.گیاهان حاوی فلاونوئیدها، اسید سیتریک ،اسید اسکوربیک و دیافراگمهای الکترونی خارجی هستند که باعث مشود آنها برای سنتز نانو ذرات مناسب باشند.

2 دیدگاه دربارهٔ «خرید نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم;

  1. من به طور ضمنی به این فروشنده به دلیل قابلیت اطمینان استثنایی آنها اعتماد دارم. آنها یک شریک قابل اعتماد در تجارت من هستند.

    پاسخ
  2. من از پاسخگویی و ارتباط سریع شما در سراسر فرآیند سفارش مواد شیمیایی عمده قدردانی می کنم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید