خرید نانو ذرات سیلیکا

نانو ذرات سیلیکا

شرکت بیسموت » نانو » خرید نانو ذرات سیلیکا

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

آشنایی

از پرمصرف ترین و پرکاربرد ترین نانو ذرات موجود در علم امروز،میتوان به نانو ذرات سیلیکا اشاره کرد.فناوری نانو به سرعت در تمام زمینه های حیاتی علم و فناوری مانند الکترونیک،هوافضا،دفاع،پزشکی و دندان پزشکی به سرعت در حال جابجایی است.این موضوع  شامل طراحی،سنتز،توصیف و استفاده از مواد و وسایل در مقیاس نانومتر است.در مقیاس نانو،خصوصیات فیزیکی،شیمیایی و بیولوژیکی با خصوصیات اتم های فرد و مولکول های ماده فله متفاوت است.بنابراین،این موضوع فرصت را برای ایجاد کلاس های جدید از مواد پیشرفته را فراهم میکند که پاسخگوی خواسته ها و برنامه های کاربردی با تکنولوژی بالا باشد.

پیشنهاد میکنیم از بقیه نانو ذرات دیدن فرمائید.

خرید نانو ذرات سیلیکا

برای خرید نانو ذرات سیلیکا و استعلام قیمت میتوانید با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل ثبت سفارش کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

فروش نانو ذرات با بهترین کیفیت به صورت تضمینی و با ارائه دیتا شیت و مشخصات فنی همین الان با تماس با شماره زیر

شماره تماس سریع برای خرید نانو مواد:09930671732

نانو ذرات سیلیکا

سنتز نانو سیلیکا

برخی از روشهای مورد استفاده در سنتز نانوذرات سیلیکا میکروامولسیون معکوس و سنتز شعله و استفاده از سل ژل گسترده است. در میکروامولسیون معکوس ، مولکولهای سورفاکتانتها که در حلالهای آلی حل می شوند میسلهای کروی تشکیل می دهند. در حضور آب ، گروه های سر قطبی خود را برای تشکیل ریزگردهای حاوی آب تشکیل می دهند ، که اغلب به آن میسل معکوس گفته می شود.

این روش اخیراً توسط برخی دانشمندان بررسی شده است.در سنتز نانوذرات سیلیس ، با کنترل دقیق افزودن آلکوکسیدهای سیلیکون و کاتالیزور به محیط حاوی میسل معکوس ، می توان نانوذرات را در داخل ریزگردها پرورش داد. اشکالات عمده رویکرد میکرومولسیون معکوس هزینه بالا و مشکل در حذف سورفاکتانت ها در محصولات نهایی است. با این حال ، این روش با موفقیت برای پوشش نانوذرات با گروههای مختلف عملکردی برای کاربردهای مختلف انجام شد.

نانو ذرات سیلیکا همچنین می توانند از طریق تجزیه شعله درجه حرارت بالا از پیش سازهای فلزی-آلی تولید شوند. این فرآیند همچنین به عنوان تراکم بخار شیمیایی (CVC)گفته می شود. در یک فرایند معمولی CVC ، نانو ذرات سیلیکا با واکنش سیلیکون تتراکلراید ، SiCl4 با هیدروژن و اکسیژن تولید می شوند. مشکل در کنترل اندازه ذرات ، مورفولوژی و ترکیب فاز مهمترین نقطه ضعف ترکیب شعله است. با این وجود ، این روش برجسته ای است که برای تولید تجاری از نانوذرات سیلیس به شکل پودر استفاده شده است.

نانو ذرات سیلیکا

خصوصیات و کاربردها
خصوصیات فیزیولوژیکی

با کاهش در اندازه ذرات ، میزان اتمهای ساکن در سطح افزایش می یابد. برای نانو ذرات سیلیکا کوچکتر از 5 نانومتر ، بیش از نیمی از اتم های Si در سطح موجود هستند. بنابراین ، سطح باید یک یا چند گروه سیلانول (-Si-OH) داشته باشد. بنابراین، میزان اصلاح شیمیایی سیلیس مانند پیوند گروه های عملکردی و ترکیب یون های فلزی به میزان غلظت گروه های سیلانول در هر گرم سیلیس بستگی دارد.

تعداد گروه های سیلانول در واحد سطح سیلیس اطلاعات مربوط به توزیع گروه های سیلانول در سطح سیلیس را ارائه می دهد. غلظت گروه های سیلانول با کاهش در اندازه ذرات که با سطح خاص در ارتباط هستند افزایش می یابد. با این حال ، کاهش سیلانول با کاهش در اندازه ذرات نشان می دهد که این نانوذرات می توانند از نظر شیمیایی واکنش پذیر باشند ، بنابراین برای کاربردهای کاتالیزور مناسب است.

خصوصیات حرارتی و مکانیکی

پودرهای نانوسیزه به راحتی فشرده شدند و دمای پخت نیز در مقایسه با پودرهای میکرویزه معمولی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

به عنوان مثال ، پالایش نانو ذرات سیلیکا دود 20 n نانومتر تا شفافیت در 1200 درجه سانتیگراد در مقایسه با ذرات 1.6 میکرومتر انجام شد ، که برای رسیدن به شفافیت به 1600 درجه سانتیگراد نیاز دارد.

این خاصیت پالایش کننده منحصر به فرد به سطح بالای نانوذرات نسبت داده می شود که تماس ذرات بالاتر از ذرات معمولی را فراهم می کند. علاوه بر این ، نانو ذرات سرامیکی همچنین باعث کاهش شکنندگی و شکل پذیری بالا می شوند. این خصوصیات جالب توجه باعث می شود مواد ساخته شده از سرامیک نانو در مقایسه با سرامیک های معمولی قابل اطمینان تر باشند.

نانو ذرات سیلیکا

کاربرد در جذب و جداسازی پروتئین

با توجه به آماده سازی صورت ، هزینه کم ، سطح ویژه ای خاص و در دسترس بودن قابلیت عملکرد سطحی متنوع ، نانوذرات سیلیس برای جذب و جداسازی پروتئین خاص ایده آل هستند. به عنوان مثال ، نانوذرات پلی پیریرولی سیلیکا با عملکرد استر قابلیت اتصال کووالانسی با پروتئین آلبومین سرم انسانی (HSA) را دارند.

در نتیجه نانوذرات سیلیس کاربردی HAS حاصل می تواند لخته سازی را هنگام جوجه کشی با ضد HAS تشکیل دهد ، بنابراین سنجش های تشخیصی و حسگرهای زیستی را می توان بر اساس نانوذرات سیلیس توسعه داد.تکنیک های اخیر نانوذرات سیلیس را قادر می سازد به عنوان یک ماده جامد برای بیحرکتی پروتئین خدمت کند.

از طرف دیگر ، از نانوذرات اکسید آهن با روکش سیلیس برای اتصال و جداسازی پروتئین استفاده شده است و از خواص مغناطیسی آنها که یک روش ساده و سریع برای جداسازی دارند ، استفاده شده است.

در این حالت ، هسته مغناطیسی اکسید آهن می تواند به میدان مغناطیسی خارجی پاسخ دهد ، و برای جداسازی سریع ذرات مورد استفاده قرار می گیرد ، در حالی که پوسته سیلیس زیست سازگاری ، پایداری و بستر مناسب برای جذب پروتئین را ارائه می دهد. چنین سیستم نانوساختاری به خوبی طراحی شده برای بیحرکتی آنزیم ، بیوسپارزاسیون ، حسگرهای زیستی و ایمنی سنجی بسیار مفید است.

خواص نوری

نانوذرات سیلیکا به دلیل چندین پدیده نوری جالب ناشی از نقص شبکه مداوم SiO4، از جمله جای خالی اکسیژن و سیلیکون ، مورد مطالعه گسترده قرار گرفته است.

بسیاری از نقص های معمولی برای نانوذرات سیلیکا ، به عنوان مثال ، مراکز E surface سطح (جای خالی اکسیژن با بار مثبت با فشار مغناطیسی ، iSi • Si≡ ، یا پیوندهای خنثی کننده خنثی Si ، iSi •) ، اگزیتون خود به دام افتاده (جفت های الکترونی سوراخ شده با الکترومغناطیسی ؛ STE) ، مراکز سوراخ اکسیژن بدون اتصال (NBOHC ؛ پیوندهای اکسیژن آویز ، -Si-O •) ، مراکز کمبود اکسیژن خنثی (ODCs ؛ -Si-Si≡) ، دو مرکز هماهنگ شده جفت تنها سیلیکون تنها (-Si-O-Si-O-Si ≡) گونه های مرتبط با هیدروژن (-Si-H وSi-OH) ، و مولکول های O2 بینابینی.

این نقص های نقطه ای را نیز می توان به دو گروه paramagnetic و diamagnetic تقسیم کرد. نقص پارامغناطیسی دارای جذب نوری است که بیانگر سطح انرژی نیمه اشغالی در شکاف باند نوری است. بنابراین ، انتقال سوراخ یا انتقال الکترون به باند ظرفیت امکان پذیر است.

نقص دیامغناطیسی دارای نوار جذب همراه با انتقال الکترون به باند انتقال است. این نقص ها و ترکیب آنها قادر به تنوع باند جذب و PL در طیف گسترده ای از طول موج ، مادون قرمز نزدیک ، قابل مشاهده و ماوراء بنفش (UV) است. از این رو ، جذب نوری و نور تابش نور (PL) به دو ابزار مفید برای نظارت بر تغییرات نوری ناشی از نقص ساختاری در بخش عمده ای از نانوذرات و سطح تبدیل می شوند.

 

کاربرد در تحویل دارو و ژن

نانوذرات Mesoporous و نانوذرات دارای سطح عملکردی دو نوع مختلف از نانوذرات سیلیس هستند که به عنوان حامل دارو و تحویل ژنها استفاده می شوند.

منافذ موجود در نانوذرات برای نگه داشتن مولکولهای دارویی مکانهایی را فراهم می کند و مواد اضافی مانند نانوذرات طلا به عنوان کلاه برای بستن منافذ مورد نیاز است.

برای رهاسازی داروها ، مولکولهای خاصی که می توانند کووالانوس را بشکنند و منافذ را باز کنند ، لازم است. نانوذرات سیلیس کاربردی به همزمانی با ژن ها نیاز به میل خوب دارند. از آنجا که مولکولهای DNA بار منفی دارند ، بنابراین نانوذرات سیلیس باید با رونق مثبت بارگذاری شوند. فعل و انفعالات ضعیف بین نانوذرات سیلیس کاربردی و ژن ها از انتشار ژن ها اطمینان دارند.

تشخیص و تصفیه اسید نوکلئیک

از نانو ذرات سیلیکا نیز برای تشخیص ، جداسازی و تصفیه DNA استفاده شده است. جذب DNA بر روی سطح نانوذرات سیلیس عمدتاً تحت تأثیر سه اثر است: نیروهای دافع الکترواستاتیک ضعیف ، کم آبی و تشکیل پیوند هیدروژن.

نانوذرات سیلیکا همچنین با استفاده از قابلیت عملکرد آنها با الیگونوکلئوتیدها با استفاده از هیبریداسیون با پروب های DNA یا مکمل RNA هدف ، به عنوان سنجنده DNA طراحی می شوند تا شدت فلورسنت متغیر را بدست آورند. دقیقاً مشابه جداسازی پروتئین ، نانوذرات مغناطیسی پوشیده از سیلیس نیز برای استخراج DNA از نمونه های بیولوژیکی به کار می روند.

نتیجه گیری و دیدگاه های آتی

نانو ذرات سیلیکا بطور گسترده ای به عنوان پرکننده در نانوکامپوزیت های سیلیس پلیمر استفاده می شوند. متداول ترین مسیر برای سنتز نانوذرات سیلیکا روش sol-gel به دلیل توانایی تولید در یکپارچه با نانوذرات توزیع باریک در شرایط خفیف است.

با این حال ، یک چالش اساسی در تهیه نانوکامپوزیت ها یکدست بودن در مخلوط کردن بین پرکننده و اجزای آلی است. این امر می تواند از طریق اصلاح سطح سیلیس با استفاده از عوامل اتصال سیلان حاصل شود.

به غیر از کاربردهای پوشش داده شده در این مقاله ، اصلاح سطح باعث می شود پیوند یا پیوست سیلیس نانوساختار شده با پلیمرها یا پروتئین ها برای کاربردهای بعدی در بیوتکنولوژی و پزشکی مانند کامپوزیت های پر کردن دندان ، درمان سرطان و تحویل دارو فراهم شود.

امیدواریم که در این مقاله دانش محققان در زمینه تولید نانوسلیسا با استفاده از فرآیند اصلاح ژل sol و ژل برای محققانی که در نانوکامپوزیتها کار می کنند فراهم شود.

منابع قابل ارجاع برای مطالعه بیشتر:https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4212223/

https://www.hindawi.com/journals/jnm/2012/132424/

 

 

 

3 دیدگاه دربارهٔ «خرید نانو ذرات سیلیکا;

  1. از شما برای تامین قابل اعتماد پراکسید هیدروژن، که برای حفظ استانداردهای تمیزی و استریلیزاسیون در عملیات من ضروری است، سپاسگزارم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید