خرید نانو ذرات طلا

نانو ذرات طلا

شرکت بیسموت » نانو » خرید نانو ذرات طلا

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

از دیگر نانو کلوئید ها و پودر های پرکاربرد علم نانو ذرات،نانو ذرات طلا هستند.این مواد شبیه به نیمه هادی ها،هنگامی که فلزات اندازه خود را از بخش عمده به مقیاس نانو کاهش میدهند،آنها همچنین اثر محصوریت کوانتومی را تجربه میکنند.ویژگی های نانو ذرات کلوئید طلا و اثرات متعدد آن ها بشدت به مورفولوژی و اندازه آن ها وابسته است.بدن انسان متحمل بسیار خوب این فلز است و میتواند با سلول های عظیم سیستم ایمنی بدن مانند ماکروفاژها تعامل ایمنی داشته باشد و زیست سازگار عمل کند.

نانو ذرات طلا

پیشنهاد میکنیم از بقیه نانو ذرات دیدن کنید.

خرید نانو ذرات طلا

برای خرید نانو ذرات طلا و استعلام قیمت میتوانید با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل ثبت سفارش کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

شماره تماس های سریع برای خرید نانو ذرات:09930671732

مسیرهای مصنوعی برای تهیه

نانو مواد معدنی بدلیل اندازه نوری و به خوبی مشخص شده در رابطه با خواص الکترونیکی،در چند سال گذشته مورد توجه چشمگیری قرار گرفته است.انتطار میرود که توسعه مواد جدید در مقیاس نانومتر بنام نانو ذرات اساس بسیاری از نوآوری های فن آوری و بیولوژکی قرن را تشکیل دهد.به ویژه نانو ذرات طلا بدلیل سطح عاری از اکسید،خواص زیست سازنده،زیست سازگاری مناسب و خصوصیات نوری منحصر به فرد در شیمی،بیولوژیکی و پزشکی مورد توجه قرار میگیرند.بطور خاص،بدلیل فعالیت نوری،نانو مواد طلا به طور گسترده در بیوسنسور های رنگ سنجی،تحویل دارو،تصویر برداری از سرطان و روش های درمانی سرطان استفاده میشوند.آن ها همچنین این پتانسیل را دارند که به ایجاد فرآیند های مفید خاص و دستیابی به انتخاب در تنظیمات بیولوژیکی کمک کنند.این برنامه ها علاقه زیادی به توسعه روش های مصنوعی برای تهیه نانو ساختار های مختلف مبتنی بر طلا ایجاد کرده اند.

کاربردها

کاربرد در کرونا

با استفاده از روش رزونانس پلاسمون سطحی و به کمک نانو ذرات طلا،دانشمندان روش بسیار دقیقی برای شناسایی کووید 19 ارائه کردند.این شیوه برهم کنش میان مولکول ها را روی سطح یک نانو ساختار فلزی با استفاده از تغییر در ضریب شکست شناسایی کند.

کاربرد در درمان

انتقال عوامل درمانی به سلول ها توسط نانو ذرات طلا یک فرآیند اساسی در درمان پزشکی است.چندین گروه تحقیقاتی از کاربرد نانو ذرات طلا برای بررسی اثرات متقابل با غشای سلولی برای بهبود کارایی زایمان استفاده کرده اند.تحقیقات دانشمندان نشان میدهد که آرایش لیگاند سطحی در نانو ذرات طلا میتواند نفوذ غشای سلولی را تنظیم کند.این مواد با عملکرد مرتب شده از مولکول های آمفیفیلیک که قادر به نفوذ به غشای سلولی بودند در حالی که نانو مواد طلا با یک ترتیب تصادفی از همین مولکول های پوشیده شده در اجسام وزیکول به دام افتاده بودند.

نانو ذرات طلا

برنامه های کاربردی پزشکی

نانو مواد طلا میتوانند برای هدف قرار دادن سلول های سرطانی بطور خاص در زیست مولکولها ترکیب شوند و از آن ها برای درمان سرطان فوتوترمال استفاده شود،جایی که خصوصیات نوری قابل تنطیم آنها باعث میشود که آنها لیزر را به گرما تبدیل کرده و سلول های سرطانی را بطور انتخابی بکشند.

کاربرد در تحویل دارو و ژن

نانو ذرات طلا همراه با عوامل درمانی فارماکوکینتیک دارو”آزاد”را بهبود میبخشد و خاصیت رهاسازی یا کنترل پایدار را فراهم میکند،که این امر آن ها را به ابزاری جذاب برای تحویل دارو و تحویل ژن تبدیل میکند.نسبت سطح به حجم زیاد نانو ذرات طلا باعث میشود سطح آن ها با صدها مولکول پوشیده شود از جمله روش های درمانی،عوامل هدفمند و پلیمر های ضد احتراق.بخصوص نانو ذرات طلای مونتاژ شده با ترکیب دی ان ای بعنوان ابزاری برای انتقال ژن کارآمد عمل کرده اند.

کاربرد در تصویربرداری

خواص نوری و الکترونیکی همه کاره نانو ذرات طلا با استفاده از تکنیک های مختلف از جمله توموگرافی کامپیوتری،پراکندگی نور در تاریکی،توموگرافی انسجام نوری،تکنیک تصویر برداری هترودین فوتوترمی و طیف سنجی رامان برای تصویر برداری سلول استفاده شده است.

کاربرد های الکتروشیمیایی

خاصیت الکتریکی ذرات طلا در چند سال گذشته بطور گسترده مورد بررسی قرار گرفته است.انتقال الکترون محدود به سطح انرژی گسسته چند اتم نیست بلکه بعنوان سطح انرژی پیوسته ظاهر میشود.بنابراین فرآیند های شارژ سطحی و انتقال الکترون در این مواد ممکن است با عبارات فیزیکی کلاسیک نسبتاً ساده،همانطور که برای نمودار های مدار الکترونیکی مقاومت-خازن قابل درک است،درک شوند.خاصیت الکتریکی این مواد فقط به اندازه و محیط اطراف آن بستگی دارد که در بسیاری از کاربرد ها مانند حسگر های برقی  و تراشه های الکترونیکی مورد استفاده قرار گرفته است.

نانو ذرات طلا

 

شکل و بلورینگی

بسته به روش ساخت،نانو ذرات طلا با اندازه ها و اشکال مختلف تولید میشوند.بطور معمول اشکال ناهمسانگرد در حضور یک پلیمر تثبیت کننده شکل میگیرد که ترجیحاً به یک صورت کریستالی متصل میشود و منجر به رشد یک جهت بلوری سریعتر از سایرین میشود.اندازه حوزه های بلوری در یک نانو ذرات به روش ساخت بستگی دارد.

شیمی سطح و عملکرد

نانو مواد طلا با طیف گسترده ای از مواد قابل عملکرد هستند.پلیمر هایی مانند پلی وینیل پیرولیدون و اسید تاننیک مواد نگهدارنده ای هستند که معمولا برای تثبیت نانو ذرات طلا مورد استفاده قرار میگیرند.این مواد مورد استفاده در کاربرد های بیولوژیکی معمولاً با پلی اتیلن گلیکول،آلبومین سرم گاوی یا پروتئین ها،پپتید ها و الیگونوکلئوتید های متعدد دیگر پوشانده میشوند.

نتیجه گیری و دیدگاه های آتی

نانو ذرات طلا از جمله ویژگی های جذاب مانند سهولت در سنتز و عملکرد سطح که از نظر سازگاری بیولوژکی،سازگاری و حساسیت نوری بسیار مناسب هستند،باعث میشود که این مواد هنوز هم جذاب ترین نانو مواد و یکی از پرکاربردترین ها در علم نانو مواد باشند.

نانو ذرات طلا

منابع قابل ارجاع برای مطالعه بیشتر: https://www.hindawi.com

2 دیدگاه دربارهٔ «خرید نانو ذرات طلا;

  1. من از کارایی و دقت پردازش و انجام سفارش برای محموله های مواد شیمیایی عمدهراضی هستم.

    پاسخ
  2. از شما برای تامین دقیق و ثابت اسید فسفریک، که برای پروژه های من حیاتی بوده است، سپاسگزارم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید