خرید نانو ذرات مس

نانو ذرات مس

شرکت بیسموت » نانو » خرید نانو ذرات مس

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

 آشنایی با نانو ذرات مس

مانند نانو ذرات دیگر،نانو ذرات مس هم از زمره پرکابرد های این علم نوین است.نانو ذرات مس از پرکاربرد ترین نانو ذرات فلزی است که بعنوان فلز کاتالیست در صنعت مورد استفاده قرار میگیرد.همچنین نانو ذرات اکسیدی این عنصر هم مورد توجه بسیاری در صنعت قرار گرفته است.در دهه گذشته مطالعات مربوط به سنتز و کاربرد نانو ذرات مس از نظر دانشگاهی و صنعتی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است بدلیل پتانسیل زیاد آن برای جایگزینی فلزات گران قیمت مانند نانو ذرات نقره و نانو ذرات طلا در تولید آنتی باکتریال و مواد رسانا.تحقیقات و مطالعات در مورد استفاده از مواد مبتنی بر مس در بسیاری از زمینه های متنوع همچنان در حال رشد است،بعنوان مثال در سال های گذشته استفاده از آن در غشاها برای تصفیه آب،کشاورزی،الکترونیک و …گزارش شده است.این فلز قابل انعطاف با هدایت حرارتی و الکتریکی بسیار بالا است.مورفولوژی این نانو ذرات گرد است و بصورت پودر قهوه ای تا سیاه ظاهر میشوند.بنظر میرسد مس برای بعضی از کابرد ها بسیار نرم است و از این رو اغلب با دیگر فلزات ترکیب میشود تا آلیاژ های زیادی مانند برنج که یک آلیاژ مس و روی است را تشکیل دهد.

پیشنهاد میکنیم از بقیه نانو ذرات دیدن فرمائید.

خرید نانو ذرات مس

برای خرید نانو ذرات مس و استعلام قیمت میتوانید با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل ثبت سفارش کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

شماره تماس های سریع برای خرید نانو ذرات:09930671732

میتوانید از ما نانو ذرات اکسید مس نیز خریداری کنید.

روش های تهیه نانو مواد مس

چندین روش مصنوعی برای تهیه این مواد ساخته شده است از جمله کاهش حرارتی و سونو شیمیایی،سنتز بخار فلزی،تابش پرتو الکترونی،تابش مایکروویو و فرسایش لیزر پالس.بسیاری از روش های آماده سازی دارای فاکتور های مختلفی هستند که استفاده از آن ها را در سنتز ذرات فلزی محدود میکند،از بین این راهکارهای مصنوعی،کاهش شیمیایی مرطوب یکی از ساده ترین روش هاست زیرا بدلیل تطبیق پذیری آن نسبت به سایر روش ها دارای مزایای منحصر به فردی است.از روش های متعدد تولید این نانو ذرات روش الکترودپوزیسیون برای بسیاری از افراد بعنوان یکی از مناسب ترین و آسان ترین روش ها در نظر گرفته شده است.الکترولیت مورد استفاده برای فرآیند،محلول آبی اسیدی سولفات مس با مواد افزودنی خاص است.

نانو پودر مس

کاربرد ها و خواص نانو مواد مس

از مهم ترین کاربرد های این نانو ذرات میتوان به خاصیت کاتالیستی آن ها اشاره کرد که بعنوان کاتالیزور در واکنش های شیمیایی بکار برده میشوند.این ذرات با فعالیت کاتالیزوری که از خود نشان میدهند میتوانند برای حسگرهای زیستی و الکتروشیمیایی مورد استفاده قرار گیرند.این مواد پایدار کننده سنسور ها در دماهای بالا هستند و قابلیت مقاوم بودن در برابر سمیت مواد شیمیایی را فراهم می سازد.همچینین این مواد دارای هدایت بالا الکتریکی میباشند.گفتنی است که این نانو ذرات یک کاتالیزور کارآمد برای سنتز متانول و گلیکول هستند.

خاصیت آنتی باکتریال و مکمل های غذایی

از دیگر کاربرد های این ذرات،میتوان به خاصیت آنتی باکتریال و میکروب زا بودن آن ها اشاره کرد چرا که بطور مستقیم با غشاء میکروبی در تماس هستند.این نانو مواد بعنوان یک ماده ضد بیوتیک،ضد میکروبی و ضد قارچ هنگام افزودن به پلاستیک،روکش و منسوجات مورد استفاده قرار میگیرد. این مواد بعنوان مکمل های رژیم غذایی مس با ویژگی های زایمان کارآمد مورد استفاده قرار میگیرند. نانو ذرات سلنیوم

استفاده نانو مس در محلول

این مواد بعنوان نانو ذرات معلق در محلول یا با استفاده از  سورفکتانت یا فناوری باگیری سطح تعریف میشوند.حلال ها شامل رسانه استرهای فسفات آلی،اتانول و روغن معدنی هستند.

کاربرد نانو مس در نمایشگرها و قطعات الکترونیکی

جوهرها و خمیرهای رسانا حاوی این ذرات میتوانند بعنوان جایگزینی برای فلزات نجیب بسیار گران قیمت مورد استفاده در الکترونیک چاپی،نمایشگرها و برنامه های اننقال فیلم نازک رسانا استفاده شوند.این ذرات برای تولید الکترود داخلیMLCC و سایر قطعات الکترونیکی در دو غاب الکترونیکی برای کوچک سازی دستگاه های میکروالکترونیکی مورد استفاده قرار میگیرد.دامنه میکروالکترونیکی بطور فزاینده ای به سمت استفاده از نانو پودر های کوچک اندازه میرود،با ترکیب شیمیایی کاملا برای چاپ مدارهای الکترونیکی کنترل میشود.در این زمینه،هر دو نانو پودرهای مس و تجهیزات سنتز نانو پودر کاملا پاسخگوی نیاز صنعت میکروالکترونیک در چاپ مدارهای الکترونیکی هستند.اندازه نانو مقیاس کنترل شده و همچنین سطح بالای خلوص این امکان را میدهد که نسل های بعدی مدارهای چاپی تولید شود.

نانو ذرات مس

کاربرد نانو مواد مس در تولید سلول های فتوولتائیک و زیست پزشکی

رسانایی الکتریکی عالی و توزیع اندازه باریک نانو پودر های مس برای تولید جوهر چاپگر رسانا و برای تولید سلول های فتوولتائیک ایده آل است.آن ها همچنین دارای خواص زیست کشنده ای هستند که آن ها را برای کاربردهای زیست پزشکی خاص ایده آل میکنند.سطح استثنایی خلوص این نانو پودرها به آن ها اجازه میدهد تا با طیف گسترده ای از بسترها به یک نقطه ذوب سازگار برسند.

کاربرد نانو مس در خمیر رسانا و افزودنی های پودرکننده

این ذرات از عملکرد بسیار خوبی نسبت به میکرو مس برخوردار است و میتوان از آن در خمیر الکترونیکی بسیار استفاده کرد.در صنعت پودر متالوژی،میتوان از آن بعنوان افزودنی پودرکننده برای کاهش دمای پخت در تولید ابزارهای سرامیکی و الماس استفاده کرد.

تناسب نیازهای مزرعه با پودر مس

اندازه دانه کنترل شده،کروی بودن بالا و همچنین میزان خلوص زیاد تعدادی از نیازهای مزرعه را برآورده میکند.https://www.azonano.com

شرایط نگهداری

این ذرات بعنوان مواد جامد قابل اشتعال درجه بندی میشوند،بنابراین باید به دور از منابع احتراق نگهداری شوند.همچنین شناخته شده است که آن ها برای زندگی آبزیان بسیار سمی هسستند.

نانو ذرات مس و نانو ذرات اکسید مس

سنتز نانو مواد مس

سنتز این مواد با استفاده از روش کاهش شیمیایی در فاز آبی با استفاده از هیدرازین بعنوان ماده کاهش دهنده و در حضور لیگاند های آلی،این نانو ذرات را تولید میکند که در هنگام قرار گرفتن در معرض هوا که قادر به ذخیره شدن در شرایط عادی محیطی هستند،پایدار میماند.هیچ گزارشی وجود ندارد که نشان دهد نانو ذرات مس میتوانند 3-5 سال در شرایط محیطی نگهداری شوند بدون اینکه دچار اکسیداسیون شوند.این ویژگی قابل توجه میتواند نقش مهمی در برنامه های کاربردی که نیاز به اکسید مس ندارند،مانند جوهر های هدایت کننده جریان الکتریکی بازی کند.

نتیجه

نانو مس هم در گستره وسیعی از این علم نوین و پرکاربرد قرار دارد که مورد استفاده در شاخه های صنایع مختلف از قبیل الکترونیک،زیست پزشکی،افزودنی ها،جوش کاری ،قطعات تزئینی ،انواع لحیم کاری ،ساخت کابل ها و سیم های برق ،کاتالیزور های واکنش های شیمیایی و … مورد استفاده قرار میگیرند.

نانو اکسید مس

5 دیدگاه دربارهٔ «خرید نانو ذرات مس;

  1. نوشتار بسیار مفیدی بود . سپاس از زحمتی که کشیدید . نانو ذرات مس در رسانا کردن لاستیکها هم کاربرد دارن و با کمی تحقیق و بررسی بیشتر بسیار مفید خواهند بود

    پاسخ
    • سلام و درود
      خوشحالم که مورد نظر شما قرار گرفته
      بله نانو ذرات به صورت کلی خیلی استفاده دارند، به امید روزی که بتوانیم حداکثر استفاده را از آن ها بکنیم.

      پاسخ
    • سلام
      خوشحالیم که خوشتون اومد
      بله استفاده میشه و تاثیرات خوبی رو هم نشون داده طبق تحقیقات ما
      اما چون مربوط به پزشکی میشه ما سعی میکنیم زیاد درموردش صحبت نکنیم و شما رو به پزشکان ارجاع بدیم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید