خرید نانو رس

نانو رس

شرکت بیسموت » نانو » خرید نانو رس

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

نانو رس ها از خشت های طبیعی به وجود امده اند که عمدتاً از ذرات معدنی کاملاً تقسیم شده تشکیل شده اند. ذرات رس از سیلیکاتهای لایه ای تشکیل شده اند که ترکیباتی هستند که بر اساس عناصر سیلیکون ، اکسیژن و سایر عناصر تشکیل شده اند. می توان آنها را به عنوان “پشته” لایه های دو بعدی تک ، دو یا چند لایه تصور کرد ، که توسط چهار گوشه های سیلیکات یا SiO4 گوشه ای شکل تشکیل می شوند. به دلیل عدم پیوند شیمیایی بین لایه ها ، پشته ها قادر به جذب یا از بین بردن آب و سایر مواد بین لایه های مختلف هستند که باعث تورم یا کوچک شدن رس ها می شود. این یک تفاوت عمده بین (نانو) خاک رس و سیلیکات یا تکتوسیلیکات چارچوب سفت و سخت تر است.

پیشنهاد میکنیم از بقیه نانو ذرات دیدن فرمائید.

خرید نانو رس

برای خرید نانو رس و استعلام قیمت میتوانید با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل ثبت سفارش کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

شماره تماس سریع برای خرید نانو ذرات:09930671732 

ساختارهای نانو رس ها

خصوصیاتی که در پیکربندی یک ماده معدنی تصمیم می گیرند از ساختار شیمیایی آن ، ترتیب هندسی مولکولها و یونها با نیروهای الکتریکی که مولکولهای موجود در ساختار را به هم متصل می کنند ، حاصل شده است. هشت عنصر اصلی مانند O2 + ، Si4 + ، Al3 + ، Fe2 + Mg2 + Ca2 + ، Na2 + و K + مهمترین ماده تشکیل دهنده 99 درصد پوسته زمین است. بیشتر مواد معدنی رس از ورق های Si و Al2O3  تشکیل شده است که به طور مستقیم به خانواده Phyllosilicates تعلق دارند.طبقه بندی فرعی این دو خانواده عمده کاملاً به ساختار لایه بستگی دارد. ورق های پیوسته سیلیکات متصل به سایر ورق های اکسیژن فلزی و یون های هیدروکسیل.

انواع کانی های نانو رس

اسمکتیت و مونت موریلونیت

اسمکتیت بزرگترین و کلیدی ترین کلاس گروه مواد معدنی خاک رس است. اسمکتیت از نظر شیمیایی بسیار متفاوت از کانیهای گروه کائولینیت است. تقارن کانی رس اسمکتیت به صورت دوبعدی و کشیده است. ساختار کشیده اسمکتیت که دارای مونت موریلونیت آهن (نروترونیت) و مونتیموریلونیت منیزیم (ساپونیت) و مونت موریلونیت لیتیوم (هکتریت) است. خاصیت خاص گروه اسمکتیت جایگزینی ورق های هشت ضلعی و چهار ضلعی است. جایگزینی منیزیم و آهن در محل آلومینیوم در ورق هشت ضلعی و جایگزینی آلومینا و سیلیکات در ورق چهار ضلعی.مونت موریلونیت کلسیم و سدیم مهمترین ماده معدنی رس در گروه اسمکتیت است که دارای اختلافات هندسی جزئی در هندسه است.

نانو رس

 بنتونیت

بنتونیت در اصل از یک مونت موریلونیت معدنی تشکیل شده است و دارای ترکیب آلومینیوم Phyllosilicates است. متناوب مواد شیشه ای (آتشفشان) خاک رس بنتونیت را تشکیل می دهد. مواد معدنی رس بنتونیت دارای انواع کانیهای دیگر از جمله: کائولین ، میکا و آتاپولژیت ، Illite به همراه کوارتز ، فلدسپار و گچ است. فرمول مولکولی کلی رس بنتونیت Al2H2Na2O13Si4 است. به طور عمده دو نوع رس بنتونیت یافت می شود. سدیم و بنتونیت کلسیم. خاک رس بنتونیت سدیم دارای یک یون سدیم به عنوان یونی قابل تعویض با ذرات یک لایه آب با خاصیت تورم از طرف دیگر خاک رس بنتونیت کلسیم یک خاک رس از نوع غیر متورم است که در آن Ca +  به عنوان یک کاتیون قابل تعویض با حضور لایه مضاعف آب است.

خواص و کاربردها

مواد معدنی خاک رس ویژگی هایی از نظر انعطاف پذیری ، سختی ، تخلخل و قابلیت جذب و نوع دیگری از خصوصیات بدنی نظیر کوچک شدن و خشک شدن هوا را دارند. مواد معدنی خاک رس با اندازه مولکولی بسیار کوچک و خاصیت متخلخل زیاد با سطح وسیع ، واکنشهای جسمی و شیمیایی خوبی را در سطح مواد معدنی رس ایجاد کرده است. این واکنشها روی سطح خاک رس با شرایط مساعد مانند revulsion الکترواستاتیک بالا ، تبادل کاتیون خاص با بلورینگی ناشی از روند جذب رخ داده است. سطح متخلخل مؤثر نانو رس ، قدرت پیوند بالاتر را روی سطح با مهار ایجاد می کند.

نانو رس های موجود در مواد بسته بندی مواد غذایی

نانو رس ها دارای یک شکل پلاکت مشخصه ، ساختار نرم پوسته ، وزن مخصوص پایین و نسبت ابعاد بالا با ضخامت نانو هستند.انواع مختلفی از نانو رس ها برای بهبود ویژگیهای آنها در پلیمرها گنجانیده شده اند. در بین این نانورس ها ، مونت موریلونیت،بیشترین توجه را در منطقه بسته بندی ، چه از نظر محققان دانشگاهی و چه از نظر صنعتی ، جلب کرده اند ، زیرا آنها دارای یک سطح بالا با قابلیت نسبتاً زیاد هستند که نسبت (50-1000) و سازگاری خوبی با بسیاری از ترموپلاستیک آلی دارند.

کاربرد در پلیمر و نانو کامپوزیت ها

نشان داده شده است که علاوه بر پودر نانو صفحات گرافن، افزودن نانو رس ها هم به پلیمرها خواص مکانیکی پلیمرها را بهبود می بخشد. علاوه بر خواص مکانیکی،نفوذپذیری گازهایی نظیر اکسیژن ، دی اکسید کربن ، بخارات ارگانیک و رطوبت را می توان با استفاده از نانوذرات در نانوکامپوزیت ها کاهش داد. علاوه بر این ، افزایش مقاومت در برابر اشتعال پذیری نانوکامپوزیت ها و بهبود پایداری حرارتی با گنجاندن نانورسهای مشاهده شده است. بسیاری از خواص منحصر به فرد دیگر برای هر گروه نانوسیلی وجود دارد که منجر به پیشرفت برنامه های بی شماری می شود.

نانو رس

مکانیسم جذب نانو رس در تصفیه آب

مطالعات اخیر نشان داد که نانو رس به عنوان جاذب به دلیل فرآیند مکانیسم جذب سطح ، توجه بیشتری به جذب آلاینده های مختلف از آب نشان می دهد. پیشتر بحث شده است که این nanoclay ماده ای غیر سمی و کم هزینه با پتانسیل بالای تبادل یونی و به وفور در طبیعت موجود است. همانطور که قبلاً در طبقه بندی مواد معدنی رس مورد بحث قرار گرفت ، انواع مختلفی از خاک رس ها مانند بنتونیت،کائولینیت، ایلیت، سپیولیت، مونت موریلونیت و پیروفیلیت گزارش شده است. برای از بین بردن آلاینده های آب کارآمد باشد.

کاربرد های مختلف کانی های  نانو رس

بنتونیت

رس بنتونیت کاربردهای مختلفی در مناطق مختلف دارد. می توان از آن در جذب روغن ، گندله سازی ، صنایع چدن و ​​جذب بو و مایع استفاده کرد. یکی از کاربردهای مهم بنتونیت ، تصفیه فاضلاب است که از آن به عنوان ماده جذب / جذب استفاده می شود. بنتونیت به طور طبیعی از نفوذ پذیری کم برخوردار است و باعث می شود بنتونیت به عنوان ماده آب بندی برای ساخت و ساز و دفن زباله ها برای کنترل آلودگی آبهای زیرزمینی از آلاینده ها ساخته شود.

نانو رس

مونت موریلونیت

هندسه ساختاری متفاوت باعث می شود مواد معدنی گروه اسمکتیت برای کاربرد در زمینه های مختلف محیط از قبیل جاذب خوب (جاذب صنعتی) ، ارگانو-رس (نانو رس) برای تصفیه آب ، مواد افزودنی غذایی ، خشک کن ، امولسیون و غیره سازه ای مناسب باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید