نانو فیبر کربنی

نانو فیبر کربنی

شرکت بیسموت » نانو » نانو فیبر کربنی

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

نانو فیبر کربنی

نانو الیاف کربن نوعی فیبر کربن در مقیاس نانو است. نانوساختارهای استوانه ای با لایه های گرافن هستند که در استوانه های کامل پیچیده شده اند، لوله های کربنی نامیده می شوند. این ماده را می توان در نانو الیاف کربن توخالی و جامد طبقه بندی کرد ، با توجه به ویژگی های ساختاری آن. قطر آن به طور کلی در محدوده 10 تا 500 نانومتر و طول آن در محدوده 0.5 تا 200 میکرومتر است. نانو فیبر کربن، که دارای درجه بالاتری از جهت گیری بلوری است ، برای هدایت الکتریکی و حرارتی ترجیح داده می شود. نانو فیبر کربن نه تنها دارای تراکم کم ، مدول بالا ، مقاومت بالا ، رسانایی بالا و ثبات حرارتی فیبر کربن ساخته شده با روش رشد رسوب بخار شیمیایی است.

ذره های نانو فیبر کربنی

پیشنهاد میکنیم بقیه نانو ذرات را مطالعه کنید.

خرید

برای خرید نانو فیبر کربنی و استعلام قیمت می توانید با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل ثبت سفارش کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

شماره تماس سریع برای خرید نانو ذرات:021-28422797

انواع

نانوفیبرهای کربنی به صورت های زیر مرتب شده اند:مخروط انباشته ،فنجان ،صفحات بدون هسته توخالی اما با سایت های لبه ای بسیار در لبه بیرونی ،VGCFs و انواع کوچکتر آنها از نظر اندازه، VGCNFs، از جمله فیبرهای کربنی کوتاه می باشند.VGCFs فیبر کربن رشد یافته از بخار VGCNFs نانو فیبر کربن رشد یافته از بخار.

خواص عمومی

نانو فیبر های کربن رسانایی الکتریکی بالا ، رسانایی گرمایی بالا و خصوصیات شیمیایی مطلوبی دارند. نانو فیبر های کربن از خصوصیات مکانیکی استثنایی برخوردار هستند ، از جمله مدول الاستیک ، که می تواند به 600 GPa برسد ، و مقاومت کششی ، که می تواند به 8.7 GPa برسد.. هسته نانوالیاف توخالی است و توسط یک الیاف استوانه ای شکل گرفته شده از ذره کاتالیزور احاطه شده است. این الیاف از صفحات پایه گرافیت تشکیل شده است که 25 درجه از محور طولی الیاف انباشته شده اند.

خاصیت مکانیکی

برخی CNF ها خواص مکانیکی بسیار خوبی را نشان می دهند. از آنها می توان در ورقه های ساختاری تقویت شده با الیاف و کامپوزیت های بافته شده ، فیلترها و داربست ها استفاده کرد. اساساً ، آزمایش مکانیکی الیاف نانو شامل آزمایش تک فیبر و آزمایش مجموعه فیبر است. CNF هایی که در 1400 درجه سانتیگراد کربن شده اند ، بالاترین مقاومت کششی را دارند.از آنجا که افزایش دمای کربن منجر به وجود کریستالیتهای کربن توربوستراتیکی به طور تصادفی می شود ، فیبر سفت می شود ، که می تواند منجر به پارگی فیبر اولیه و کاهش قدرت شود.

گونه های نانو فیبر کربنی

 کاربرد ها

اخیراً ، تهیه کامپوزیت های نانوالیاف کربن با پشتیبانی از اکسید فلز از طریق الکتروپینینگ به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است. نانوکامپوزیت های کربن در کاربردهای مختلفی مانند تبدیل و ذخیره انرژی ، یونیزاسیون خازنی ،مواد الکترود، کاتالیز ، جذب / جداسازی ، ترمیم نشت روغن و در زمینه پزشکی زیستی  مانند انتقال ژن استفاده می شود. ساختار منحصر به فرد این نانوالیاف کربنی متخلخل منجر به عملکرد خوب الکتروشیمیایی مانند ظرفیت برگشت پذیر بالا و ثبات چرخه خوب در هنگام استفاده به عنوان آند برای باتری های لیتیوم یون قابل شارژ می شود.

کاربرد در هوافضا

از خرید نانو الیاف کربن (CNF) در کاربردهای بسیار متنوعی از مواد هوافضا به عنوان ماده تقویت کننده یا پرکننده های رسانا ، برای بهبود خصوصیات مکانیکی ، الکتریکی و حرارتی کامپوزیت های ماتریس پلیمری به صنعت انرژی به عنوان مواد آند برای کاربردها ، استفاده شده است در باتری های لیتیوم یونی برای بهبود خصوصیات ذخیره انرژی و چرخه زندگی.

قطر نانو فیبر های کربن

قطر نانوالیافهای کربنی تاثیر زیادی روی کاربردشان  دارد. اما کنترل قطر نانوفیبر بسیار زمان‌بر و پر هزینه است . نانوفیبر کربنی نیز مانند نانو لوله های کربنی یکی از گزینه های امیدبخش جهت تقویت انواع مختلف زمینه‌های پلیمری می باشند. قطر این نانو ذرات در حدود 1۰ تا 5۰۰ نانومتر می باشد.

تاریخچه

اولین گزارش در مورد نانوفیبر کربن که به سال 1889 بر می گردد، سنتز کربن رشته ای توسط Hughes و همکارانش می باشد. آنها از مخلوط گازی متان/هیدروژن استفاده کردند و رشته های کربن را از طریق پیرولیز گاز، رسوب کربن و رشد رشته ایجاد کردند. درک واقعی این فیبر، با این حال، خیلی بعد هنگامی که ساختار آنها توسط میکروسکوپ الکترونی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت انجام شد.

ستنز

روشهای غالب تجاری برای ساخت: رسوب شیمیایی بخار کاتالیستی رسوب شیمیایی بخار شامل انواع مختلف حرارتی و همچنین به کمک پلاسما .مولکول ها در فاز گاز در دمای بالا تجزیه می شوندکربن در حضور یک کاتالیزور فلز واسطه بر روی یک بستر رسوب می دهد که در آن رشد فیبرها در اطراف ذرات کاتالیزور انجام می شود.کاتالیزور های مورد استفاده در سنتز عبارتند از :کروم ،منگنز ، آهن /نیکل ،مولیبدن ،مس ، نیکل ،پالادیم ،وانادیم ،کبالت  هستند .

 رسوب بخار شیمیایی

رسوب بخار شیمیایی کاتالیستی در این کار برای سنتز CNF در دمای معتدل 700 و 800 درجه سانتیگراد انجام شد. مجتمع های فلزی غیر فرومغناطیسی La ، Nb و Ti ، پخش شده در پشتیبانی از زئولیت نوع NaX متخلخل ، به عنوان کاتالیزور جدید آزمایش شدند . CNF با قطر 30 تا 200 نانومتر بدست آمد. تصاویر میکروسکوپ الکترونی عبوری ، نانوذرات فلز انتقالی محصور شده توسط CNF ها را نشان می دهد.

الگوهای پراش اشعه X ساختارهای بلوری La (FCC) ، Nb (BCC) و Ti (HCP) تشکیل شده بر روی زئولیت را نشان داد. حلقه های پسماند مغناطیسی ابررسانایی از Nb محصور شده در CNF در 2 K. طیف رامان را نشان داد که همه نمونه ها دارای ساختارهای کربنی گرافیتی و آمورف هستند. بر اساس تصاویر SEM و طیف Raman ، این سه فلز همه سنتز CNF ها را کاتالیز می کنند.

نانو فیبر و نانو لوله های کربنی

خرید نانو الیاف کربن (CNF) یک نانومواد کربنی است که عمدتا در مواد کامپوزیت پیشرفته برای بهبود مقاومت ، سختی ، دوام ، هدایت الکتریکی یا مقاومت در برابر حرارت استفاده می شود (دارن و همکاران ، 2010). هزینه تولید CNF به طور قابل توجهی کمتر از نانولوله های کربنی (CNT) است و بنابراین مزایای قابل توجهی نسبت به نانولوله ها برای کاربردهای خاص ارائه می دهد و نسبت عملکرد به هزینه بالایی را ارائه می دهد. کاربرد گسترده نانومواد در نتیجه افزایش سطح تولید ، با افزایش قرار گرفتن در معرض انسان و پتانسیل انتشار این مواد جدید در محیط است. بنابراین ، توجه دقیق به مسائل سم شناسی مربوط به نانوذرات ، از جمله نانومواد مختلف الیافی ، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

منابع قابل ارجاع برای مطالعه بیشتر:https://www.intechopen.com/books/electrospinning-and-electrospraying-techniques-and-applications/preparation-characterization-and-applications-of-electrospun-carbon-nanofibers-and-its-composites

4 دیدگاه دربارهٔ «نانو فیبر کربنی;

  1. با تشکر از شما برای تحویل دقیق و به موقع اسید استیک، تضمین عملکرد بدون وقفه در فرآیندهای صنعتی من.

    پاسخ
  2. از شما برای تهیه و تحویل کارآمد اسید استیک که برای فرآیندهای صنعتی من بسیار مهم بوده است، سپاسگزارم.

    پاسخ
    • سلام و درود جناب سرمد
      ممنون میشم اگر وقت کردید نتیجه تست های خودتون را برای من نیز ارسال کنید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید