خرید نقره نیترات مرک در همه ی گرید ها

نقره نیترات

شرکت بیسموت » مواد شیمیایی صنعتی » خرید نقره نیترات مرک در همه ی گرید ها

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

نیترات نقره چیست؟

نیترات نقره یک ترکیب شیمیایی با فرمول AgNO3 است. از یک پیوند یونی بین کاتیون نقره (Ag +) و آنیون نیترات (NO3–) تشکیل شده است که در آن اتم مرکزی نیتروژن به صورت کووالانسی به سه اتم اکسیژن با بار خالص -1 پیوند می خورد. به دلیل ماهیت یونی بودن این ترکیب، به راحتی در آب حل شده و در یونهای سازنده آن جدا می شود.

جرم مولی آن نیز، 169.87 گرم در مول است.

نیترات نقره یک ترکیب نقره غیر آلی است که برای تهیه انواع مختلف مشتقات نقره استفاده می شود. وقتی با هالیدهای نقره مقایسه می شود، که به دلیل حساسیت به نور در عکس استفاده می شود، AgNO3 در معرض نور کاملاً پایدار است.

خرید نقره نیترات :

برای اطلاع از قیمت نقره نیترات و خرید نقره نیترات و مشاوره با مشاورین ما با شماره زیر تماس بگیرید

شماره تماس ما: 021-28422797

شما میتوانید برای خرید اینترنتی نقره نیترات با مراجعه به ما آن را با قیمتی مناسب و تضمین کیفیت تهییه بفرمایید.

یون نیترات نقره

شامل یک اتم نیتروژن است که توسط سه اتم اکسیژن احاطه شده است. پیوندهای نیتروژن و اکسیژن در این یون مشابه یکدیگر هستند. بار رسمی اختصاص داده شده به اتم نیتروژن -1 است، در حالی که هر اتم اکسیژن یک بار -⅔ را نگه می دارد. بار خالص مرتبط با یون نیترات -1 است، که با بار +1 نگهداری شده توسط یون Ag + از طریق پیوند یونی در AgNO3 خاموش می شود. می توان خاطر نشان کرد که ساختار یون نیترات با تشدید تثبیت می شود.

خواص نیترات نقره

برخی از خصوصیات مهم فیزیکی و شیمیایی نیترات نقره در این بخش ذکر شده است.

مشخصات فیزیکی

  • AgNO3 به عنوان ظاهری بی رنگ در حالت جامد و بدون بو است.
  • در حالت جامد، چگالی آن 35/4 گرم بر سانتی متر مکعب است. چگالی آن در حالت مایع در دمای 210 درجه سانتیگراد مربوط به 3.97 گرم در سانتی متر مکعب است.
  • نقاط ذوب و جوش نیترات نقره به ترتیب 482.8 K و 713 K است. با این حال، این ترکیب در دماهای نزدیک به نقطه جوش تمایل به تجزیه دارد.
  • نیترات نقره مانند اکثر ترکیبات یونی به راحتی در آب حل می شود. حلالیت آن در آب مربوط به 122 گرم در 100 میلی لیتر در 0 درجه سانتی گراد و 256 گرم در 100 میلی لیتر در دمای 25 درجه سانتی گراد است.
  • نقطه ذوب 210 درجه سانتیگراد و نقطه جوش 440 درجه سانتیگراد یافت می شود.
  • دارای ساختار بلوری AgNO3 orthorhombic است.
  • جرم مولی نیترات نقره 169.872 گرم در مول است.

خواص شیمیایی

نیترات نقره محلول در آب و غیر رطوبت ساز است.

  • برخلاف بسیاری از نمک های نقره ، به نور حساس نیست.
  • این یک ماده اکسید کننده است و کاملاً واکنش پذیر است؛ زیرا یون نیترات به راحتی توسط گروه های دیگر جایگزین می شود. بنابراین، این یک ماده اولیه مفید برای ساخت بسیاری از ترکیبات مختلف نقره از جمله هالیدهای نقره، اکسید نقره و غیره و همچنین نیتراتهای فلزی مختلف مانند نیترات مس است.
  • نیترات نقره نسبت به نور و گرما پایدار است، اما با گرم شدن در دمای بالاتر تجزیه می شود و نقره فلزی همراه با گاز سمی NO2 می دهد: 2 AgNO3 → 2 Ag + O2 + 2 NO2
  • خطرات AgNO3 شامل خاصیت سمی و خورنده آن است.
  • واکنش بین نیترات نقره و اتانول انفجاری است.
  • نقره موجود در این ترکیب توسط مس جابجا می شود که نیترات مس را تشکیل می دهد. معادله شیمیایی این واکنش توسط 2AgNO3 + Cu → Cu (NO3) 2 + 2Ag داده شده است.
  • با گرم شدن تا 440 درجه سانتیگراد، این ترکیب کاملا تجزیه می شود و اکسیژن، دی اکسید نیتروژن و نقره می دهد.
  • می توان اشاره کرد که حتی اگر نیتراتهای فلزی به طور کلی تجزیه می شوند و باعث تولید اکسیدهای فلزی می شوند، واکنش تجزیه نیترات نقره باعث ایجاد نقره اساسی می شود؛ زیرا اکسید نقره در دمای حتی پایین تر از AgNO3 تجزیه می شود.

تولید نیترات نقره

نیترات نقره معمولاً با ترکیب نقره با اسید نیتریک تهیه می شود. اشیاء نقره ای رایج مورد استفاده در این واکنش ها شامل شمش های نقره و ورقه های نقره است. محصولات تشکیل شده در این واکنش شامل نیترات نقره، آب و اکسیدهای نیتروژن هستند. محصولات جانبی این واکنش شیمیایی به غلظت اسید نیتریک استفاده می شود. توجه به این نکته مهم است که به دلیل تکامل اکسیدهای سمی نیتروژن در طی واکنش شیمیایی، این واکنش باید تحت هود باشد.

3 Ag + 4 HNO3 (رقیق) → 3 AgNO3 + 2 H2O + NO

Ag + 2 HNO3 (غلیظ) → AgNO3 + H2O + NO2

 

ترکیبات شیمیایی مرتبط

  1. مالتوز (C12H22O11) کربنات منیزیم (MgCO3)
  2. گاز آرگون متانول (CH3OH) (Ar)
  3. دی متیل سولفوکسید (C2H6OS) اکسید آهن II (Fe2O3)

 

موارد استفاده از نیترات نقره

نیترات نقره طیف گسترده ای از کاربردها را در بسیاری از زمینه ها مانند بیولوژی، سنتز شیمیایی و پزشکی دارد. برخی از این کاربردهای AgNO3 در زیر ذکر شده است.

معرف در آزمایش های علمی

یکی از مهمترین کارهای این ترکیب در شیمی “معرف” است، به این معنی که می تواند به شناسایی و جداسازی سایر مواد شیمیایی و عناصر بر اساس نحوه تعامل با آنها کمک کند. مواد به طور معمول با یک محلول مخصوص برای جداسازی یا غیرفعال سازی سایر یونهای موجود تصفیه می شوند ، سپس قطره های مایع AgNO3 اضافه می شود. اگر یک ترکیب خاص وجود داشته باشد، مواد تغییر رنگ می دهند: سفید نشان دهنده وجود کلرید است، به عنوان مثال کرم نشان دهنده برومید است و رنگ زرد به معنای ید است.

پزشکی

  • در پزشکی، این ترکیب معمولاً یا به عنوان یک مایع بسیار رقیق یا به عنوان یک چوب نرم، که گاهی اوقات “مداد” نیز نامیده می شود، استفاده می شود. به عنوان یک مایع یا اسپری می تواند به از بین بردن باکتری ها از چشم یا سایر غشاهای مخاطی کمک کند.
  • وقتی نیترات نقره با آب رقیق شود، می تواند به عنوان ضد عفونی کننده در بسیاری از تنظیمات پزشکی عمل کند.
  • بنابراین، برای معالجه برخی از عفونت ها، زگیل ها و زخم ها استفاده می شود و همچنین به عنوان ماده مکش و ضد عفونی کننده استفاده می شود.
  • می توان محلول رقیق AgNO3 را در چشم نوزادی که از مادری مبتلا به سوزاک متولد می شود، تجویز کرد، که با باکتریهای گونوکوک مبارزه می کند و کودک را از شروع نابینایی محافظت می کند.
  • این ترکیب همچنین شناخته شده است که برای درمان و از بین بردن زگیل های ناخواسته در انسان استفاده می شود.
  • این دارو محبوب است؛ اما به طور کلی فقط برای مصارف خارجی تأیید می شود و حتی پس از آن معمولاً فقط در داروهای بسیار رقیق است.
  • مداد سوزاننده اغلب برای بهبود زخم های دهان یا به عنوان روشی برای سوزاندن یا از بین بردن بافت مرده از استوما و دهانه های جراحی استفاده می شود.
  • پزشکان متخصص طب سوزنی همچنین ممکن است گاهی از آن برای از بین بردن باکتری ها و سایر سلول های مضر موجود در بستر ناخن انگشتان استفاده کنند.
  • از نیترات نقره نیز در بعضی جاها به عنوان جایگزین آنتی بیوتیک استفاده می شود.

ضد عفونی :

خواص ضد میکروبی نقره از هزاران سال قبل برای اولین بار مشاهده شد زمانی که از ظروف نقره برای نگهداری اب استفاده میشد

در سالهای اخیر تحقیقات زیادی در الکترولیز یون نقره و یا تولید نقره کلوییدی متمرکز شده است.

اکثر مطالعات انجام شده محققان جهت ارزیابی یون نقره در نقره نیترات برای غیر فغال کردن باکتری اشیریشیاکلای و در تصفیع اب از این شاخص استفاده میشود.

در حال حاضر اکثر مطالعات انجام شده در جهت غیر فعال کردن با AgNO3 برای تصفیه وضد عفونی اب انجام میشود.

 

 

ضد عفونی :

خواص ضد میکروبی نقره از هزاران سال قبل برای اولین بار مشاهده شد زمانی که از ظروف نقره برای نگهداری اب استفاده میشد

در سالهای اخیر تحقیقات زیادی در الکترولیز یون نقره و یا تولید نقره کلوییدی متمرکز شده است.

اکثر مطالعات انجام شده محققان جهت ارزیابی یون نقره در نقره نیترات برای غیر فغال کردن باکتری اشیریشیاکلای و در تصفیع اب از این شاخص استفاده میشود.

در حال حاضر اکثر مطالعات انجام شده در جهت غیر فعال کردن با AgNO3 برای تصفیه وضد عفونی اب انجام میشود.

آلوده سازی آب در مدارهای شاتل فضایی

شیمیدان ها با حل کردن نقره خالص در اسید نیتریک مایع ، نیترات نقره تولید می کنند. وقتی فلز به اسید برخورد می کند خیلی سریع متبلور شده و نمک تشکیل می دهد. این واکنش سریع است اما تمایل به انتشار دودهای زیادی دارد و در نتیجه معمولاً فقط در آزمایشگاه ها یا سایر امکانات با تهویه مناسب انجام می شود. نمک ها معمولاً خشک می شوند و سپس خود به خود ذخیره می شوند یا رقیق می شوند، همانطور که اغلب در مورد داروهای پزشکی و دارویی اتفاق می افتد.

تصفیه آب

یکی از نکات مفید در مورد این ترکیب توانایی آن برای از بین بردن میکروب ها است. این خواص ضد باکتریایی باعث محبوبیت آن در تصفیه آب و ضد عفونی کردن ، به ویژه در مکان هایی است که آب تمیز مانند بیابان وجود ندارد.

همچنین از نیترات نقره برای ضدعفونی و تمیز کردن سبزیجات و میوه ها استفاده شده است.

شوینده ها

برخی از محصولات تمیز کننده خانگی مانند مواد شوینده لباس نیز آن را به عنوان یک ماده تشکیل دهنده تشکیل می دهند. هنگامی که برای این اهداف استفاده می شود، مهم است که ماده به شدت رقیق شده و فقط طبق دستورالعمل استفاده شود.

 

مواد منفجره

بسیاری از مواد منفجره مبتنی بر نقره را می توان با واکنش خرید نیترات نقره تهیه کرد. مواد منفجره، را به کمک نیترات نقره می سازند.

شیمی

در زمینه شیمی معدنی، هالیدها با کمک این ترکیب استخراج می شوند.

شاخه شیمی معروف به شیمی تحلیلی از این واکنش برای بررسی وجود آنیون های هالید مانند یون های یدید، برومید یا کلرید استفاده می کند.

از آنجا که کاتیون نقره به صورت برگشت پذیر با آلکنها متصل می شود می توان با کمک این ترکیب مخلوط آلکنها را جدا کرد.

عکاسی :

ویلیام هنری فاکس تالبوت پدر علم عکاسی با کشف مخلوط سدیم کلرید و نقره نیترات توانست باعث پیشرفت زیادی در فرایند چاپ عکس شود. او با این کشف توانست زمانی که برای چاپ عکس مورد نیاز بود را به زمانی کوتاه کاهش دهد.

امروزه نیز از همان محلولی که تالبوت کشف نمود در فرایند چاپ عکس کمک می گیرند فقط به آن استیک اسید  و سدیم تیوسولفات می افزایند. نقره کلرید حسایت بیشتری نسبت به سایر هالید های نقره از خودش نشان می دهد در نتیجه انتخاب تالبوت برای خرید نیترات نقره کاملا هوشمندانه بوده است.

کشف شیوه ی مثبت و منفی عکاسی نیز از کشفیات این دانشمند بریتانیایی به حساب می آید.
واکنش زیر واکنشی است که تالبوت نیز از آن برای نشستن نقره کلرید بر روی فیلم های عکاسی کمک گرفت:

AgNO3+NaCl→AgCl+NaNO3

بعد از تالبوت دانشمندان دیگری مانند هرشل سعی بر چاپ رنگی عکس ها داشتند و کم کم و با گذر زمان چاپ عکس را به چیزی که امروزه می بینیم تبدیل کردند.

فرمول نیترات نقره

 

ساخت ترکیبات نقره

ساخت بسیاری از ترکیبات نقره، با این ماده شیمیایی پرکاربد انجام می شود. خرید نیترات نقره یک ترکیب بسیار متنوع است؛ زیرا یون نیترات را می توان با لیگاندهای دیگری جایگزین کرد که می توانند به یون نقره متصل شوند.

کاربردهای دیگر

  • معرف تحلیلی
  • ماده رنگ آمیزی بیولوژیکی
  • سنتز آلی

کاربرد های صنعتی :

آبکاری :

AgNO3 به طور مؤثری در فرایند آبکاری الکتریکی، به ویژه در مورد پوشش نقره بر روی نیکل مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع آبکاری در تولید طلا و جواهر و ساعت مچی استفاده می شود.

 

آینه :

یکی از برجسته ترین فرایندهایی که در آن از خرید نیترات نقره استفاده می شود، معرف تولنس می باشد، که سمت عقب آینه با یک بازتابی روشن و دقیقه پوشش داده می شود. پوشش خرید نیترات نقره برای آینه ها به کار برده می شود که به عنوان بازتابنده شناخته می شود.

 

رنگ و جوهر :

به غیر از کاربردهای صنعتی مانند آبکاری، این ترکیب در انواع رنگ ها و جوهرها که شامل رنگ مو، نشانگرهای پارچه ای دائمی و جوهرهای پاک نشدنی است نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مواد منفجره :

خرید نیترات نقره در مواد منفجره ی مختلف که شامل فولمینات نقره، استیلید نقره و آزید نقره می باشد، نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

عکاسی :

این ترکیب در مقادیر بسیار کم در عکاسی شیمیایی استفاده می شود. کریستال های خرید نیترات نقره مایع بسیار ریز بوده و با ژلاتین به منظور ساخت پایه ی فیلم استفاده می شوند.

 

سرامیک :

نیترات نقره در سرامیک ها به منظور ایجاد رنگ های مختلف در زمینه ی سفال نیز کاربرد دارد.
به غیر از مصارف صنعتی بالا، مقادیر کم خرید نیترات نقره توسط گیاه شناسان برای جلوگیری از چروک شدن پیش رس گل ها، جوانه ها و شکوفه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نیترات نقره به طور گسترده در آزمایشات شیمیایی مختلف نیز استفاده می شود. با این حال، در هنگام حمل خرید نیترات نقره ازمایشگاهی به ویژه محلول آن باید کاملا مراقب بود. هنگامی که این محلول در معرض نور خورشید قرار می گیرد، قادر به آسیب رساندن به پوست بوده و باعث تجمع بیش از حد رنگدانه می شود.

 

واکنش های سنتز آلی

نیترات نقره به طرق مختلف به طور گسترده ای در بسیاری از واکنش های سنتز آلی استفاده می شود. به عنوان مثال، برای محافظت در برابر و واکنش های اکسیداسیون. یون Ag + به طور برگشت پذیر آلکن ها را متصل می کند، و می تواند به طور انتخابی خرید نیترات نقره را برای جداسازی مخلوط های آلکن استفاده کند. ترکیب اضافی حاصل می تواند با آمونیاک تجزیه شود (به منظور آزادسازی آلکن آزاد). در گذشته از خرید نیترات نقره برای رنگ آمیزی نقره استفاده می شده است (فرآیندی که از ترکیبات نقره یا نقره برای تغییر انتخابی شکل ظاهری یک شی خاص استفاده می کند).

عوارض جانبی نیترات نقره

  • نیترات نقره یک استاکسید کننده و باید از ترکیبات آلی دور نگه داشته شود.
  • با وجود استفاده گسترده (به ویژه در مقادیر بسیار کم) برای پیشگیری از سوزاک و جلوگیری از خونریزی از بینی، خرید نیترات نقره ازمایشگاهی اغلب بسیار سمی و خورنده است.
  • قرار گرفتن در معرض کوتاه مدت این ترکیب به غیر از ایجاد لکه بنفش، قهوه ای یا سیاه در بخشی از پوست که در تماس با خرید نیترات نقره مایع بود، هیچ عوارض جانبی فوری ایجاد نمی کند.
  • با این حال، قرار گرفتن در معرض این ترکیب برای مدت زمان طولانی اغلب با آسیب به چشم همراه است.
  • این ترکیب به طور گسترده ای به عنوان ماده تحریک کننده پوست و چشم طبقه بندی می شود.
  • خرید نیترات نقره سمی و خورنده است و باید با احتیاط کنترل شود. در محلولهای بسیار رقیق برای کاربردهای پزشکی استفاده می شود.
  • تماس پوستی یا چشمی با مقادیر کمی خرید نیترات نقره ازمایشگاهی یا محلول های رقیق آن باعث ایجاد رنگ آمیزی بافت های سیاه مایل به خاکستری می شود (به نام آرژیریا)
  • در حالی که قرار گرفتن در معرض غلظت های بالاتر خرید نیترات نقره ازمایشگاهی، می تواند باعث سوختگی شود.
  • این ترکیب کاملاً موثر است، اما در هنگام بلع بسیار خطرناک است.

 

کشف نقره نیترات :

خرید نیترات نقره  توسط البرت مگنوس در قرن سیزدهم کشف شده وهمانطور که در گزارشات مگنوس ثبت شده است از توانایی نقره نیترات در جدا کردن طلا و نقره به وسیله حل کردن نقره استفاده میشده.

نقره نیترات با فرمول مولکولی AgNO3 جامدی بی رنگ بسیار محلول و اساسا سمی است که به سادگی به نقره فلزی احیا میشود.

از نانو ذرات نقره نیز دیدن فرمایید

خرید اینترنتی نیترات نقره

خواص فیزیکی و شیمیایی :

فرمول شیمیایی:AgNO3

جرم مولی:169.872g/mol

شکل ظاهری : جامدسفیدرنگ

چگالی : 4.35 g/cm3

نقطه ذوب:209.7درجه سانتی گراد_484.2درجه کلوین

نقطه جوش:440درجه سانتی گراد_713درجه کلوین

 

انحلال پذیری نقره نیترات :

انحلال در اب :

در صفر درجه (سانتی گراد):122گرم (در 100میلی لیتر اب)

در ده درجه:170 گرم

در بیست و پنج درجه:256گرم

در چهل درجه:373گرم

در صد درجه:912گرم

 

انحلال در استیک اسید :

0.776g/Kg (30درجه سانتی گراد)

1.244g/kg(در 40درجه سانتی گراد)

 

انحلال در استون :

0.35g/100   (14درجه سانتی گراد)

0.44  g/100  (18 درجه سانتی گراد)

 

 

انحلال در بنزن :

0.22 g/kg  (35 درجه سانتی گراد)

0.44g/kg  (40درجه سانتی گراد)

 

انحلال در اتانول :

3.1g/100g    (19 درجه سانتی گراد)

انحلال در اتیل استات:

2.7g/100g   (20درجه سانتی گراد)

جعبه نیترات نقره

 سنتز نقره نیترات :

AgNO3  را میتوان از واکنش دادن فلز نقره به شکل شمش یا یک فویل نقره ای با محلول نیتریک اسید به دست اورد که دیگرمحصوالات این واکنش نیز اب و اکسید های نیتروژن هستند.

3Ag + 4 HNO3 → 3AgNO3 + 2 H2O + N03

Ag + 2 HNO3 → AgNO3 + H2O + NO2

 

 واکنش های نقره نیترات :

واکنش نقره نیترات با مس :

در این واکنش یک میله ی مسی به طورمعلق در ظرفی از نقره نیترات فروبرده میشود و برای چندین ساعت رها میشود .محصول این واکنش کریستال مویی شکل فلز نقره ومحلول ابی رنگ از مس نیترات.

2AgNO3 + Cu→  Cu(NO3)2 + 2Ag

 

تجزیه حرارتی نقره نیترات :

از نظر کیفی تجزیه به طور جزیی از دماهای نزدیک به نقطه ی ذوب شروع شده در دمای250درجه سانتی گراد محسوس میشود و به طور کلی در دمای 440درجه سانتی گراد تجزیه میشود.

2AgNO3(l) →2Ag + O2 + NO2

 

واکنش نقره نیترات با آمونیاک :

ساخت ایینه با انجام ازمایش ساده ای با نقره نیترات امکان پذیرخواهد بود .با قرار دادن شیشه ای در محلول نقره نیترات و امونیاک در محیطی که به وسیله ی سدیم هیدروکسید بازی شده است و افزودن مقداری شکر و حرارت دادن مخلوط شیشه را تبدیل به ایینه کرد.

 

واکنش نقره نیترات با آمونیاک

 

نقره کلرید :

از واکنش AgNO3 با سدیم کلرید میتوان نقره کلرید را که در صنایع گوناگون مصرف می شود را به دست اورد.

AgNO3 + Nacl→Agcl+NaNO3

ایمنی در کار با نقره نیترات :

به دلیل تجزیه پذیر بودن خرید نیترات نقره مایع در مقابل نور باید در ظروف شیشه ای تیره یا ظروف شیشه ای که توسط فویل الومینیومی پوشانده شده نگهداری شود.

AgNO3 خاصیت خورندگی داردو ضروری است در هنگام مصرف از دستکش استفاده کرد و خرید نیترات نقره مایع از مواد مخرب محیط زیست به حساب میاید و لازم است از ورود ان به محیط زیست جلو گیری شود

AgNO3 خاصیت اکسید کنندگی داردو میتواند سبب تشدید اتش سوزی شود بنابراین باید از نگهداری خرید نیترات نقره مایع در کنار مواد اشتعال زا خودداری کرد

بلعیدن خرید نیترات نقره مایع خطرناک است و موجب اسهال و استفراغ و درد شکم میشود و در صورت خورده شدن برای جلوگیری از تشکیل رسوبAgCL باید سریعا اب نمک یا شیر یا سفیده تخم مرغ مصرف کرد تا این مواد از غشای داخلی مری و معده در برابر یون سمی ازاد شدهAg محافظت کنند.

 

منبع اصلی مقاله : https://en.wikipedia.org/wiki/Silver_nitrate

5/5 (10 نظر)

13 دیدگاه دربارهٔ «خرید نقره نیترات مرک در همه ی گرید ها;

  1. با تشکر ازمطالب پر بار که در این سایت گذاشتید. آرزوی سلامتی و قدر دانی از شما عزیزان رو دارم.باعث افتخار کشورمان ایران هستید.

    پاسخ
  2. واقعا ممنون از مطالب بسیار اموزنده و پر محتوا که با زحمت فراوان تهیه کرده اید….عالی بود مرسی

    پاسخ
  3. سلام و دورود
    من نیترات نقره جدید گرفتم ولی تو آب کامل حل نمیشه و ته نشین میشه
    قدیمیایی که داشتم یه راحتی حل میشد
    مقدار 1.7 گرم رو به حجم 100 سی سی با آب مقطر میرسونم
    دلیلش چیه؟؟
    واسه ململ حل شدنش چیکار کنم؟؟

    پاسخ
    • سلام
      ممکنه خلوص مادتون مناسب نبوده یا ماده دیگه ای بوده اصلا و فروشنده هرجایی که بهتون داده اشتباهی داده بهتون!!!
      متوجه ململ شدن هم نشدم بیشتر توضیح بدید تا بتونیم کمکتون کنیم

      پاسخ
    • سلام
      با شکر خدا توانایی تهیه از گرم تا تناژ انواع مواد شیمیایی رو داریم
      به راحتی با مراجعه به صفحه اصلی شرکت بیسموت میتوانید به سفارش همه مواد یکجا اقدام کنید و سریع بهترین قیمت ها و پیشنهاد ها رو از سراسر کشور دریافت کنید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید