خرید هیدروکسی اتیل سلولز

هیدروکسی اتیل سلولز

شرکت بیسموت » مواد شیمیایی صنعتی » خرید هیدروکسی اتیل سلولز

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

اگر در مواقع بیکاری ترکیبات تشکیل‌دهنده مواد آرایشی و بهداشتی را خوانده باشید، ممکن است به یک ترکیب عجیب بربخورید: هیدروکسی اتیل سلولز یا (HEC). اما شاید در این میان از خودتان پرسیده باشید که اصلا هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) چیست و چرا باید در محصولات آرایشی و بهداشتی مورداستفاده قرار بگیرد. باید اشاره داشت که این محصول نه‌تنها مضر نیست، بلکه کاربردهای مختلفی داشته و به همین دلیل متقاضیان خرید هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) روزبه‌روز در حال افزایش است.

حال ببینیم که هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) چیست؟

هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) چیست؟

HEC که به آن هیدروکسی اتیل سلولز نیز گفته می‌شود یک ترکیب شیمایی بوده که آن را به‌عنوان یکی از چند غلطت دهنده سلولزی می‌شناسند. این ترکیب دارای یک جرم مولی متغیر بوده و در خانواده اتر سلولزها قرار می‌گیرد. HEC را باید یک پلیمر غیر یونی دانست که در آب حل می‌گردد. از این ماده در محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت‌های شخصی استفاده می‌کنند. دلیل این استفاده قدرت ضخیم کنندگی هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) است.

اما این مورد تنها مکانی نیست که از هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) استفاده می‌کنند. از این ماده همچنین برای بالابردن ویسکوزیته، دادن غلظت به مواد در صنایعی همچون رنگ و رزین، چسب و… استفاده می‌کنند. باتوجه‌به تمامی مواردی که هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) در آن کاربرد دارد، می‌توان به‌سادگی دلیل بالا بودن بازار خرید هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) را متوجه شد.

شمای ظاهری هیدروکسی اتیل سلولز (HEC)

خرید هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) و مزایای استفاده از آن

از جمله دلایلی که صنایع مختلف دست به خرید هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) می‌زنند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) باعث بالا بردن ویسکوزیته می‌گردد و همین امر موجب می‌شود که کار با ملات، رنگ و یا چسب راحت‌تر شده و از شره شدن آن جلوگیری کند. در واقع باعث بالا بردن قوام و غلظت آن‌ها می‌شود.
  • به کمک هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) و تمامی غلظت دهنده‌های سلولزی می‌توان زمان استفاده از ملات‌ها را افزایش داد و فرصت بیشتری برای استفاده در اختیار داشت.
  • به دلیل این‌که هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) می‌تواند به‌خوبی آب را درون محصول نگهداری کند، باعث بالا بردن خاصیت چسبندگی ملات یا چسب می‌شود. پس با خرید هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) می‌توان مقاومت فشاری را بالا برد، استحکام را افزایش داد و در نهایت کیفیت کار را حفظ کرد.
  • هیدروکسی اتیل سلولز HEC در تولید انواع رنگ کاربرد دارد خرید هیدروکسی اتیل سلولز

خرید هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) بر اساس نوع کاربرد آن

هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) یک ماده بسیار کارآمد در محصولات تمیزکننده خانگی، محصولات آرایشی بهداشتی و روان‌کننده‌هاست. از هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) همچنین می‌توان برای تضعیف‌کننده و سیمان‌سازی مایع برای به‌کار بردن در چاه‌های نفت نیز از آن استفاده کرد. در ادامه به چند مورد از دلایل خرید هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) و مهم‌ترین کاربردهای آن اشاره می‌کنیم.

 

  • خرید هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) و استفاده برای بالابردن ویسکوزیته

شاید دلیل اصلی استفاده از این ماده، بالابردن ویسکوزیته باشد. از این ویژگی ضخیم سازی در موارد بسیار زیادی استفاده می‌کنند. برای مثال در کرم‌ها و لوسیون‌ها به کمک این خاصیت به‌صورت کاملا یک‌دست و یکنواخت بر روی سطح پوست پخش می‌گردند.

  • خرید هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) و استفاده از آن برای تهیه صابون مایع

یکی دیگر از کاربردهای مهم هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) در صنعت، استفاده از این ماده برای تهیه صابون مایع ضخیم‌کننده است.

  • خرید هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) و کاربرد آن در صنعت پزشکی

در صنعت پزشکی از این ماده استفاده‌های زیادی می‌کنند. از پودر هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) می‌توان در دارویی‌های چشم‌پزشکی استفاده کرد، برای مثال از این ماده در تولید اشک‌های مصنوعی استفاده می‌کنند. همچنین می‌توان آن را به‌عنوان یک مکمل در فرمولاسیون داروهای موضعی به کار برد.

  • خرید هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) و کاربرد آن در صنایع آرایشی و بهداشتی

از این ماده برای تولید انواع خمیردندان‌ها استفاده می‌کنند. خمیردندان‌ها به کمک پودر هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) می‌توانند ثبات فیزیکی و شیمیایی داشته باشند. همچنین می‌تواند باعث قوام خمیردندان نیز شود.

  • خرید هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) و کاربرد آن در کشاورزی

از این ماده با ویسکوزیته پایین در ساخت انواع آفت‌کش‌ها کاربرد دارد. این ماده می‌تواند باعث شود که مواد جامد سمی به‌خوبی به هنگام اسپری کردن آب معلق شوند و بعد با بالابردن چسبندگی، باعث می‌گردد تا سموم به سطح برگ بچسبند. مجموعه تمام این روند باعث می‌گردد که بر روی محصولات یک‌لایه پوشش ایجاد شود و از آسیب رساندن آفات جلوگیری می‌کند.

تولید هیدروکسی اتیل سلولز HEC در کارخانه خرید هیدروکسی اتیل سلولز

سایر کاربردهای هیدروکسی اتیل سلولز (HEC)

  • تولید باطری‌های خشک و ذخیره‌سازی

به دلیل اینکه HEC دارای خاصیت فیلم شدگی است، می‌توان از آن برای تولید باطری خشک و همچنین باتری ذخیره‌سازی استفاده کرد. باطری‌های ذخیره‌سازی در ماموریت های فضایی کاربرد دارند.

  • صنعت کاغذسازی

هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) می‌تواند باعث بالارفتن پایداری و استحکام کاغذ شود. به همین دلیل در صنعت ساخت کاغذ مورداستفاده قرار می‌گیرد.

  • تولید لوله‌های فلورسنت

از هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) برای تثبیت کردن و همچنین پخش کردن رنگ‌دانه‌های فلورسنت در تولید لوله‌های فلورسنت استفاده می‌کنند.

چرا می‌توان در خرید به هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) اعتماد کرد؟

باید گفت که این محصول، یک محصول کاملا گیاهی است. پس اگر مواد آرایشی و بهداشتی از پودر هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) در ترکیبات سازنده خودشان داشتند، بدون هیچ‌گونه نگرانی آن را خریداری کنید. این ماده از ترکیب سلولز گرفته می‌شود. سلولز خودش به‌عنوان یکی از اجزا اصلی و طبیعی هر گیاهی است.

هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) را در آزمایشگاه‌ها و با پردازش کردن سلولز به کمک دستگاه‌ها و تجهیزات تخصصی تولید می‌کنند. پس اگر می‌خواهید از ترکیبات طبیعی و ایمن استفاده کنید، می‌توانید درست به خرید موادی بزنید که از پودر هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) استفاده می‌کنند.

آیا هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) برای استفاده پوست ضرری دارد؟

طبق آنچه که CIR عنوان کرده است، این ماده که در مواد آرایشی و بهداشتی مورداستفاده قرار می‌گیرد، هیچ‌گونه ضرری برای پوست ندارد و به‌راحتی می‌توان بعد از خرید هیدروکسی اتیل سلولز (HEC)، از آن استفاده کنید. تاکنون هیچ‌گونه عوارضی در اثر استفاده از محصولات پودر هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) گزارش نشده است.

خرید هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) با کمترین قیمت در سایت بیسموت

اگر به دنبال یک خرید مطمئن HEC هستید، می‌توانید از سایت بیسموت خریداری کنید. در این سایت می‌توانید به‌راحتی سفارش خودتان را ثبت کنید و با خیال راحت و بدون دغدغه دست به خرید پودر هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) بزنید. ما در سایت بیسموت بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت‌ها را برای مشتریان خودمان مدنظر گرفتید. کافی است یک بار از بیسموت خرید کنید، تا تجربه یک خرید فراموش‌نشدنی را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید