خرید هیومیک اسید

هیومیک اسید

شرکت بیسموت » کود های شیمیایی » خرید هیومیک اسید

قیمت اسید هیومیک100000 تومان
تاریخ به روز رسانی قیمت1402.12.13 
شماره تماس برای خرید 021-28422797
  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

شرکت بیسموت وارد کننده عرضه کننده انواع مواد شیمیایی در گرید های مختلف است. یکی از این مواد هیومیک اسید است که کاربرد های زیادیی از جمله در کشاورزی دارد و شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و آنالیز ماده، استعلام قیمت روز و خرید هیومیک اسید و دیگر مواد مورد نظرتان با همکاران ما در شرکت بیسموت با شماره 021-28422797 تماس بگیرید.

شرکت بیسموت برای اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز ضمانت کیفی روی همه مواد شیمیایی فروحته شده ارائه میدهد. یعنی اگر ماده خریداری شده با توضیحات ارائه شده توسط همکاران ما و آنالیز مطابقت نداشته باشد، می توانید بار را برگشت بزنید و تمام پول خود را پس بگیرید. همچنین همکاران ما در شرکت بیسموت آماده ی پاسخ گویی به شما در سریع ترین زمان ممکنه هستند و مواد خریداری شده با ارسال فوری به سراسر کشور ارسال می شود.

اسید هیومیک چیست؟

اسید هیومیک ماده شیمیایی است که توسط گیاهان در حال پوسیدگی تولید می شود.  مردم از اسید هیومیک برای تهیه دارو استفاده می کنند.در اسید قوی نامحلول است (1 = pH).  اسید هیومیک ، یکی از دو کلاس پلیمر آلی اسیدی طبیعی است که می تواند از هوموس موجود در خاک ، رسوبات یا محیط های آب استخراج شود. فرایندی که اسید هیومیک در آن ایجاد می شود به خوبی درک نشده است ، اما اتفاق نظر بر این است که به تدریج به عنوان پس مانده ای از متابولیسم میکروارگانیسم ها تجمع می یابد. ساختار اسید هیومیک بر خلاف ساختار پروتئین ها یا کربوهیدرات ها ، دو رایج ترین پلیمرهای آلی موجود در مواد بیولوژیکی است. در عوض، اسید هیومیک را می توان به عنوان یک مجموعه سست از پلیمرهای معطر با اسیدیته و واکنش متفاوت توصیف کرد.

Humic acid 2 خرید هیومیک اسید

اسید هیومیک مخلوط پیچیده ای از بسیاری از اسیدهای مختلف حاوی گروه های کربوکسیل و فنولات است. خواص اسید هیومیک بسته به منبع اسید هیومیک و شرایط خاصی که تحت آن تشکیل و استخراج شده است می تواند بسیار متفاوت باشد. با این حال، من می توانم یک لیست کلی از خواص فیزیکی و شیمیایی معمول اسیدهای هیومیک ارائه کنم.

مشخصات فیزیکی

رنگ: قهوه ای تیره تا مشکی
حالت: جامد به شکل خشک، می تواند محلول کلوئیدی در آب تشکیل دهد
حلالیت: محلول در قلیایی، نامحلول در اسید و حلال های آلی
وزن مولکولی: 500-100000 گرم در مول یا بیشتر

خواص شیمیایی

گروه های عملکردی: اسیدهای هیومیک حاوی گروه های عملکردی مختلفی از جمله کربوکسیل (-COOH)، فنولیک (-OH)، کربونیل (C=O)، کینون و غیره هستند.
pH :pH محلول های اسید هیومیک می تواند به طور گسترده ای متفاوت باشد و معمولاً بین 4 تا 6 متغیر است.
ظرفیت تبادل کاتیونی: اسیدهای هیومیک ظرفیت تبادل کاتیونی بالایی دارند که بسته به منبع و ترکیب اسید هیومیک می تواند بسیار متفاوت باشد.
خواص اسید-باز: اسیدهای هیومیک می توانند هم به عنوان اسید و هم به عنوان باز عمل کنند.
خواص ردوکس: اسیدهای هیومیک می توانند هم به عنوان اکسید کننده و هم به عنوان عامل کاهنده عمل کنند.
اتصال فلز: اسیدهای هیومیک می توانند با یون های فلزی مختلف متصل شوند و کمپلکس ها را تشکیل دهند.

خرید اسید هیومیک

برای خرید اسید هیومیک ایرانی و خارجی (بهترین اسید هیومیک ایرانی و خارجی با تضمین کیفیت) و اسید هیومیک پودری و 1 یا 20 لیتری و استعلام قیمت می توانید با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل ثبت سفارش کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم .

شماره تماس ما: 021-28422797

شماره تماس برای خرید این محصول 02128422797
CAS NUMBER 1415-93-6
فرمول شیمیایی C187H186O89N9S
گرید های موجود گرید کشاورزی
نام انگلیسی Humic acid
قابلیت ارسال(روش ارسال)  دارد(ارسال با باربری و ماشین مستقیم)
قیمت  تماس بگیرید
برگه آنالیز  تماس بگیرید
خلوص های موجود 60 و 70 درصد
شکل ظاهری پرک و پودر
بسته بندی کیسه های 25 و 20 کیلویی
کشور تولید کننده چین و ایران
امکان واردات اختصاصی دارد
حداقل میزان قابل سفارش 1 کیسه
شماره تماس برای خرید های کمتر از حداقل میزان سفارش مشخص شده  09941413630
تضمین کیفیت  دارد
تضمین اصالت  دارد
تضمین مطابق بودن با آنالیز  دارد

 

ساختار هیومیک اسید

اسیدهای هیومیک جزء اصلی مواد هیومیک هستند که اجزای اصلی آلی خاک، ذغال سنگ نارس و زغال سنگ و جزء آلی اصلی بسیاری از رودخانه‌های مرتفع، دریاچه‌های دیستروفیک و آب اقیانوس‌ها هستند. آنها مخلوط پیچیده ای از ترکیبات فنلی پلیمری هستند که از طریق تخریب میکروبی مواد گیاهی و حیوانی، در درجه اول لیگنین و سلولز ایجاد می شوند. اسیدهای هیومیک طیف وسیعی از وزن‌های مولکولی و ناهمگونی ساختاری را نشان می‌دهند، با ساختار ماکرومولکولی آن‌ها شامل بخش‌های آروماتیک و آلیفاتیک است که با گروه‌های عاملی مختلفی مانند کربوکسیل، فنولیک، الکل، کربونیل و کینون در هم آمیخته شده‌اند.

خواص

وزن مولکولی

227.17 گرم در مول

ظاهر

پودر قهوه ای سیاه

جرم دقیق

227.042987 گرم در مول

حلالیت در آب حل نمیشود
PH 3.8 تا 5
چگالی

0.86 در 68 درجه فارنهایت

نقطه جوش

1425 درجه فارنهایت در فشار 760 میلی متر جیوه

نقطه ذوب

بیشتر از 300 درجه

منابع طبیعی هیومیک اسید

لئوناردیت و بقایای گیاهی که پوسیده و به کربن تبدیل شده‌اند .البته منبع اول یعنی لئوناردیت برای گیاهان مفیدتر است .

فواید هیومیک برای کشاورزی و گیاهان

کاربرد های هیومیک اسید در کشاورزی

افزایش جذب مواد مغذی

برجسته ترین و مشهورترین مزیت اسیدهای هیومیک (و فولویک) نحوه افزایش جذب مواد مغذی در گیاهان است. به همین دلیل است که اسید هیومیک چنین اصلاحات بسیار خوبی در خاک انجام می دهند ، و به همین دلیل آنها بسیار شگفت انگیز با کودها جفت می شوند. بدون وجود اسیدهای هیومیک ، برخی از مواد مغذی تأمین شده توسط کودها برای گیاهان غیرقابل دسترسی می شوند ، بنابراین پول از دست می رود و سلامت گیاه آسیب می بیند. بنابراین ، اسیدهای هیومیک هم برای سلامت گیاهان و هم برای رفاه اقتصادی تولید کنندگان حیاتی است.

تنظیم ph

اسید هیومیک خاکهای اسیدی و قلیایی را خنثی می کند. خرید اسید هیومیک پودری مقدار pH خاک را تنظیم می کند و توانایی بافر آنها را افزایش می دهد. و دارای خواص تبادل کاتیونی بسیار بالایی است.

اسید هیومیک پودری در خاک چگونه عمل میکند

اسیدهای هیومیک به طور طبیعی اکسید می شوند ، که به آنها بار منفی خالص می دهد. بنابراین ، یونهای مثبت که به آنها “کاتیون” نیز گفته می شود ، جذب این مولکولهای بزرگ شده و به آنها متصل می شوند. این “ظرفیت تبادل کاتیونی” یک ویژگی منحصر به فرد و بسیار مفید از اسیدهای هیومیک است. و بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز گیاهان – مانند منیزیم ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی کمیاب – دارای بار مثبت هستند. بنابراین در حضور اسیدهای هیومیک ، این عناصر غذایی از خاک باز شده و به اسیدهای هیومیک متصل می شوند. سپس می توان خرید اسید هیومیک یک لیتری را در کنار سیستم ریشه گیاه منتقل کرد. بنابراین یونهای مثبت متصل به خرید اسید هیومیک برای جذب در گیاه آزاد می شوند.

خاصیت سم زدایی گیاهان

اسیدهای هیومیک فقط مواد مغذی را در دسترس قرار نمی دهند. آنها همچنین سموم مضر موجود در خاک را کلات کرده و از ورود آنها به گیاه جلوگیری می کنند. این مزیت به ویژه در محیط های امروزی خاک ، جایی که سموم بی شماری در طی سالیان متمادی از جمله سموم دفع آفات و فلزات سنگین وارد شده است ، بسیار مهم است. این آلاینده ها کیفیت خاک را کاهش می دهند و بدون اصلاح صحیح ، به تخریب سلامت و حجم محصول ادامه می دهند. این مولکول های سمی توسط مولکول های هیومیک گرفته و قفل می شوند. برخلاف مواد مغذی ، گیاهان آنها را جذب نمی کنند و در نهایت از بین می روند. این فرآیند حیاتی باعث می شود گیاهان امروزه از محیط هایی که به طور فزاینده ای به چالش کشیده می شوند ، گیاهان را سالم تر کنند.

افزایش احتباس (نگهداری) آب

اسیدهای هیومیک توانایی بسیار منحصر به فردی برای افزایش احتباس (نگهداری )آب در خاک دارند. در شرایط متغیر آب و هوایی جهان ، با تنش زدایی اکوسیستم ها ، این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می کند. همچنین برای خاکهای شنی ، خشک و کم رس بسیار حیاتی است. این احتباس آب چگونه اتفاق می افتد؟بار منفی اسیدهای هیومیک باعث جذب یون های مثبت یا کاتیون هایی می شود که به مولکول هیومیک می چسبند. این کاتیون ها در حضور مولکول های آب ، کمی از مولکول هیومیک دور شده و به آرامی به انتهای اکسیژن مولکول های آب متصل می شوند. انتهای هیدروژن آن مولکول های آب سپس به انتهای هیدروژن سایر مولکول های آب متصل می شوند. این اثر تبخیر آب را تا 30٪ کاهش می دهد.

بهبود رشد میکروب های مفید

یکی از محسوس ترین و تأثیرگذارترین فواید اسیدهای هیومیک تأثیر آنها بر جمعیت میکروبی در خاک است. دانشمندان به طور فزاینده ای متوجه می شوند که اهمیت یک میکروبیوم سالم برای محیط های خاک چقدر است. و بسیاری از جمعیت باکتریها توسط خاک ضعیف و آفت کش ها نابود شده اند ، بنابراین بازیابی خرید اسید هیومیک پودری ها ضروری است. اسیدهای هیومیک از دو طریق اصلی به رشد جمعیت میکروبی کمک می کنند. اول ، آنها منبع کربن را فراهم می کنند که به عنوان منبع غذایی میکروب ها عمل می کند. ثانیاً ، به دلیل بزرگ بودن ، منبعی برای استعمار میکرو فلورا فراهم می کنند. بنابراین اسیدهای هیومیک اساساً غذا و سرپناه میکروب های مفید را فراهم می کنند .

ساختار کلی بهتر خاک

اگرچه اسید هیومیک بیست لیتری دارای بار منفی خالص است ، اما بارهای مثبت و منفی را به همراه دارد. و اندازه مولکولی آن بسیار بزرگ است. به دلیل این ویژگی ها ، اسیدهای هیومیک قادر به پیوند با تمام ذرات خاک هستند ، که فضای لازم را برای میکروب ها و رشد سالم ریشه ایجاد می کند. این امر به ویژه در خاک های پر رس و متراکم ، جایی که ذرات خاک محکم به هم متصل می شوند ، قابل توجه است. بعلاوه ، آنها نمکها را از خاک رس خارج می کنند ، که بار منفی ذرات رس را بازیابی می کند و آنها را از هم جدا می کند.

لئوناردیت

اسیدهای هیومیک ، لایه های رسوبی است که به آنها لئوناردیت گفته می شود. این لایه ها در ابتدا در پوسته زمین قرار داشتند ، اما در طی سالهای متمادی نبش قبر شده اند .موقعیت نزدیک سطح. اسیدهای هیومیک با غلظت بالا در این لایه ها یافت می شوند. لئوناردیت است .مواد آلی که به حالت زغال سنگ نرسیده و با زغال سنگ نرم قهوه ای متفاوت است .درجه اکسیداسیون ، نتیجه فرآیند تشکیل زغال سنگ ، و هیچ ارزشی به عنوان سوخت ندارد. تجزیه اسیدهای آلی غلیظ فرآیندی طولانی است که میلیون ها سال در محیط طبیعی طول می کشد.

آیا می توانید بیش از حد از خرید اسید هیومیک استفاده کنید؟مردم همچنین سوال خواهند کرد که آیا می توان اسید هیومیک بیش از حد بر روی چمن قرار داد یا خیر؟ با اسید هیومیک یک لیتری زیاد به چمن آسیب نخواهید رساند اما مطمئناً آن را هدر خواهید داد. به عبارت دیگر ، پایین انداختن بیش از نرخ برچسب خورده صدمه ای نخواهد زد ، اما مطمئناً بیهوده و گران است .هوماتآیا اسید هومیک هومات است؟اگر اسید هیومیک یک لیتری لخته شده را گرفته و آن را خشک کنیم تا توده ای سیاه ایجاد شود که با الک خشک خرد و اندازه می شود ، هومات داریم. به عبارت دیگر ، هومات خرید اسید هیومیک در حالت جامد است. بنابراین ، خواص شیمیایی هومات و خرید اسید هیومیک اساساً یکسان است.

ذخایر خرید اسید هیومیکیکی از اولین ذخایر شناخته شده لئوناردیت از طرف داکوتاها بود . این اقشار چندان عمیق نبوده و اجازه استفاده از تکنیک های استخراج ساده را می داد. اصطلاح لئوناردیت به طور گسترده ای به عنوان نامی برای اسید هیومیک و فولویک استفاده شده است.  اخیراً در نیومکزیکو یک ذخیره اسید آلی غلیظ اکسید شده کشف شده است .  این روند طبیعی باعث تمرکز محتوای خرید اسید هیومیک پودری تا 70 درصد بالاتر. با این حال ، استفاده از منابعی که به طور طبیعی اکسید شده اند بسیار زیاد و مقرون به صرفه تر است. خرید اسید هیومیک حاوی چه چیزی است؟ خرید اسید هیومیک و اسید فولویک تا 80٪ از مواد آلی محلول – TOC آبهای طبیعی را نشان می دهند. مواد هیومیک الکترولیت های اسیدی ضعیف با گروههای کربوکسیلیک و فنلیک-OH با ساختار میسل مانند و وزن مولکولی بین 500 (فولویک) و 100000 (هیومیک) هستند.

هوموس

“هوموس” اصطلاحی کلی است که گروهی از مواد هومیکی جداگانه اما مجزا را توصیف می کند. “مواد آلی خاک” ماده ای است که با سرعت های مختلف در زمین تجزیه می شود.

برخی از متداول ترین موادی که در مجموع از آنها با عنوان “هوموس” یاد می کنیم عبارتند از:

اسید فولویک: ماده ای هیومیک زرد تا زرد قهوه ای است که در تمام شرایط pH در آب حل می شود و دارای وزن مولکولی کمی است.

خرید اسید هیومیک: یک ماده هیومیک قهوه ای تیره است که فقط در مقادیر pH بالاتر خاک قابل حل است و وزن مولکولی بیشتری نسبت به اسید فولویک دارد. خرید اسید هیومیک پودری ممکن است قرنها در خاک بدون مزاحمت باقی بماند.

هیومین : یک ماده هیومیک سیاه است که در هر pH با آب حل نمی شود ، دارای وزن مولکولی بالایی است و هرگز در محصولات خرید اسید هیومیک مایع استخراج شده توسط باز یافت نمی شود.

فیزیک اسید هیومیک

اسیدهای هیومیک به عنوان واسطه ای برای انتقال مواد مغذی از خاک به گیاه بسیار مهم هستند زیرا می توانند مواد مغذی یونیزه را نگه داشته و از شسته شدن آنها جلوگیری کنند. اسیدهای هیومیک نیز به منطقه تخلیه ریشه گیاه جذب می شوند. وقتی به ریشه می رسند ، آب و مواد مغذی مورد نیاز گیاه را به همراه می آورند.

ساخت و تولید هیومیک اسید

ناحیه تخلیه

ناحیه نزدیک ریشه گیاه ،ناحیه تخلیه است که ریشه مواد مغذی را از آن بیرون می کشد. اگر کمبود خرید اسید هیومیک پودری یا قارچ مایکوریزا وجود داشته باشد ، این منطقه به ویژه تخلیه می شود. هنگامی که گیاهان میکوریزی هستند ، منطقه تخلیه از اهمیت کمتری برخوردار است. میکوریزا دارای میکرو لوله های هیفی است که می تواند خیلی بیشتر از حد امکان رسیدن گیاه میزبان به خاک گسترش یابد. آنها می توانند مواد غذایی معدنی را به نفع گیاه میزبان از خارج از منطقه تخلیه جمع کنند. اگر روابط سالم قارچی در خاک وجود نداشته باشد ، هوموس برای دسترسی و جذب مواد مغذی گیاه بسیار مهم است.

یونهای مثبت و منفی

یونهای مثبت به راحتی جذب ریشه گیاه می شوند زیرا ریشه دارای بار منفی است. به عبارت دیگر ، مثبت (کاتیون) به سمت منفی (ریشه زنده) جذب می شود. اسیدهای هیومیک کاتیون ها (یون های مثبت) را به گونه ای نگه می دارند که می توانند راحتتر توسط ریشه گیاه جذب شوند و باعث بهبود انتقال ریز مغذی ها به سیستم گردش خون گیاه شوند. این به این دلیل مثر است که اسیدهای هیومیک (اولمیک ، هیومیک و فولویک) یونهای مثبت را برمی دارند و سپس به ناحیه تخلیه ریشه و لوله های ریز هیف مایکوریزا جذب می شوند.

مزایای سطح بالای اسید هیومیک

یکی از مزایای بارز هوموس که در درختکاری دیده ایم ، جمع شدن رس است. این تجمع باعث تخلخل ، نرم و هوازی شدن رس بیشتر با زهکشی بهتر و در نتیجه رشد ریشه ای عمیق همه گیاهان شده است.

5/5 (1 نظر)

5 دیدگاه دربارهٔ «خرید هیومیک اسید;

  1. من از اسید سیتریک با کیفیت بالا که انتظارات من را برآورده کرده و فراتر از آن بوده و طعمی مطبوع و با طراوت به محصولاتم بخشیده است سپاسگزارم.

    پاسخ
  2. از شما برای تهیه و تحویل اسید استیک در کنار اسید هیومیک، که برای فرآیندها و برنامه های صنعتی من بسیار مهم بود و برای من افزایش به سزایی داشت، ممنونم.

    پاسخ
  3. سلام و عرض ادب
    یک سوال؛ فرض کنیم زیر یک درخت گردو 500گرم اسید هیومیک ریخته ایم!! اثر این اسید هیومیک تا چند وقت در خاک باقی می ماند؟؟ آیا با هر بار آبیاری این اسید هیئومیک شسته می شود و به عمق بیشتری از خاک می رود؟؟؟
    سپاس

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید