خرید پروپیلن کربنات

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

پروپیلن کربنات که پروپیلن گلیکول متیل اتر و متیل پروپیلن کربنات نیز نامیده می شود، مایعی بی رنگ با بوی ضعیف است. این یک حلال برای مواد مختلف از جمله رزین و موم است. فرمول شیمیایی پروپیلن کربنات CH3C(O)CH2CO2CH3 است.

پروپیلن کربنات کاربردهای شیمیایی زیادی دارد، از جمله استفاده های پروپیلن کربنات به عنوان امولسیفایر و غلیظ کننده در محصولات آرایشی و بهداشتی مانند اسپری مو، لاک ناخن و آبکشی. پروپیلن کربنات توسط آژانس بین المللی تحقیقات سرطان (IARC) به عنوان احتمالاً سرطان زا برای انسان طبقه‌بندی شده است (گروه 2B).

پروپیلن کربنات چیست؟

پروپیلن کربنات مایعی بی رنگ با بوی ضعیف، طعم کمی شیرین و سمیت کم است. این ماده به عنوان یک عامل ضد کف (برای جلوگیری از تشکیل حباب در مایعات) در صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی و غذایی استفاده می شود.

در صنعت داروسازی از پروپیلن کربنات به عنوان حلال برای قرص ها یا کپسول ها برای حل کردن مواد تشکیل دهنده آنها استفاده می شود. در لوازم آرایشی به توزیع یکنواخت مواد در محصولاتی مانند شامپو یا لوسیون کمک می کند.

پروپیلن کربنات درجه غذایی را می توان برای استخراج اسانس از گیاهانی مانند نعناع فلفلی یا بادرنجبویه استفاده کرد. با این حال رایج ترین کاربرد پروپیلن کربنات در تولید پلی یورتان است که مانند چسب بین پلیمرها برای ایجاد مواد انعطاف‌پذیر مانند فرش، تشک و پانل های فوم عایق برای یخچال و فریزر عمل می کند.

خرید پروپیلن کربنات:

برای اطلاع از قیمت پروپیلن کربنات و خرید پروپیلن کربنات و مشاوره با مشاورین ما با شماره زیر تماس بگیرید

شماره تماس ما: 021-28422797

شما میتوانید برای خرید اینترنتی پروپیلن کربنات با مراجعه به ما آن را با قیمتی مناسب و تضمین کیفیت تهیه بفرمایید.

پروپیلن کربنات

مشخصات فیزیکی و شیمیایی پروپیلن کربنات

پروپیلن کربنات مایعی شفاف و بی رنگ با نقطه جوش 242 درجه سانتی گراد و نقطه ذوب 48.8- درجه سانتی گراد است. محلول در آب است و 2.7 گرم در لیتر در 25 درجه سانتیگراد (77 درجه فارنهایت) و 2 گرم در لیتر در 30 درجه سانتیگراد (86 درجه فارنهایت) حلالیت دارد.

روش های تولید پروپیلن کربنات

پروپیلن کربنات از واکنش پروپیلن و دی اکسید کربن تولید می شود. واکنش را می توان توسط عوامل مختلفی از جمله فلزات قلیایی، بازهای آلی و اکسیدهای فلزی کاتالیز کرد.

واکنش گرمازا است، به این معنی که در ادامه گرما آزاد می شود. این بدان معنی است که در صورت تمایل می توان این واکنش را در اتوکلاو یا مخزن تحت فشار اجرا کرد تا به حفظ دمای ثابت کمک کند.

این محصول دارای فشار بخار کم در دمای اتاق (1 Pa) است، به این معنی که وقتی پروپیلن کربنات در معرض هوا در دمای اتاق قرار می گیرد، به راحتی از ظرف منبع خود تبخیر نمی شود.

کاربردهای پروپیلن کربنات

پروپیلن کربنات مایعی است که در صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی و صنایع غذایی استفاده می شود. کاربردهای بسیار متفاوتی دارد، از جمله:

  1. شستشو و حذف چربی گوشت در کشتارگاه.
  2. پاک کننده لاک برای صنایع دستی و پروژه های هنری.
  3. یک حلال برای از بین بردن رنگ و لکه در تعمیرگاه های خودرو.
  4. کاربرد پروپیلن کربنات در شستشو و حذف چربی.
  5. پروپیلن کربنات به عنوان یک عامل شستشو در صنایع غذایی استفاده می شود.
  6. از خرید پروپیلن کربنات برای حذف چربی از گوشت و ماهی استفاده می شود.
  7. پروپیلن کربنات برای حذف چربی از محصولات لبنی استفاده می شود.

کاربرد پروپیلن کربنات در لاک پاک کن

پروپیلن کربنات به عنوان حلال در پاک کننده لاک استفاده می شود. می توان از خرید پروپیلن کربنات برای پاک کردن لاک استفاده کرد. پروپیلن کربنات همچنین می تواند برای حذف گریس، روغن و آسفالت استفاده شود.

پروپیلن کربنات درجه غذایی دارای تاییدیه FDA برای استفاده به عنوان یک افزودنی غذایی غیر سمی در چسب‌ها، آدامس‌ها، مخلوط بستنی و تاپینگ‌های زده شده از جمله موارد دیگر است.

پروپیلن کربنات

 

در صنعت، پروپیلن کربنات وظایف بسیاری را انجام می دهد:

  • این جزء پلیمرهایی مانند پلی پروپیلن و پلی اتیلن است.
  • به عنوان یک ضد شعله عمل می کند.
  • این یک افزودنی در کپسول های آتش نشانی است.

شرایط نگهداری پروپیلن کربنات

پروپیلن کربنات باید در جای خشک و خنک نگهداری شود. پروپیلن کربنات را در دمای بالاتر از 25 درجه سانتیگراد (77 درجه فارنهایت) نگهداری نکنید. کربنات پروپیلن را دور از حرارت و آتش یا سایر منابع اشتعال نگهداری کنید. اگر در ظرف را باز کرده اید، آن را در ظروف محکم در بسته نگهداری نکنید و در ظرف دربسته قرار ندهید، مگر اینکه ظرف از مواد مقاوم در برابر خوردگی (مانند شیشه) ساخته شده باشد و کاملا خشک شده باشد.

اگر قرار نیست از همه مواد به سرعت استفاده کنید، اقدامات لازم را انجام دهید تا از قرار گرفتن پروپیلن کربنات در مجاورت خود تا حد ممکن جلوگیری کنید، زیرا تماس طولانی مدت می تواند باعث تحریک پوست یا چشم شما شود. در صورت تماس با هر ماده ای که باعث تحریک پوست یا علائم مشابهی مانند حالت تهوع، استفراغ یا خواب آلودگی شدید، فوراً برای مشاوره در مورد روش های درمانی که توصیه می کنیم اقدامات فوری با آن انجام دهید، به مطب پزشک مراجعه کنید – برای کمک اضطراری با 911 تماس بگیرید.

نکات ایمنی پروپیلن کربنات

  • اجتناب از تماس پروپیلن کربنات با چشم و پوست.
  • از تماس پروپیلن کربنات با لباس خودداری کنید.
  • از استنشاق بخارات پروپیلن کربنات خودداری کنید.
  • در مکان هایی با تهویه مناسب استفاده کنید. اگر بوی پروپیلن کربنات به مشام می رسد، نشانه آن است که ممکن است بخار زیادی در هوا وجود داشته باشد که نمی توانید ایمن نفس بکشید.
  • به عنوان یک موقعیت اضطراری که نیاز به مداخله حرفه ای و تجهیزات حفاظت فردی مناسب (PPE) مانند ماسک تنفسی یا سایر دستگاه های تنفسی، لباس های محافظ، محافظ چشم، دستکش های غیرقابل نفوذ و یا کفش بسته به ماهیت حادثه خورده می شود.
  • هنگام استفاده از پروپیلن کربنات از خوردن، نوشیدن و سیگار کشیدن خودداری کنید.

2 دیدگاه دربارهٔ «خرید پروپیلن کربنات;

  1. قابلیت اطمینان نیروی محرکه اصلی من برای خرید از این فروشنده است. آنها به طور مداوم برای اطمینان از رضایت مشتری پیگیری میکنند. تشکر از تیم خوب بیسموت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید