پودر ضد شعله

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

یکی از بلا هایی که با گرم‌شدن سطح کره زمین همه‌گیر شده است، آتش‌سوزی است. همه‌روزه شاهد آتش گرفتن مناطق مختلف هستیم. در صنعت نیز یکی از مشکلاتی که برای واحدها و تجهیزات مختلف رخ می‌دهد، آتش‌سوزی است. از این‌رو صنعتگران به دنبال راه‌حلی برای جلوگیری از این مورد هستند. پودر ضد شعله یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توان داشت. با خرید پودر ضد شعله می‌توان تجهیزات، واحدها و یونیت‌های مختلف را در برابر آتش‌سوزی و حریق مقاوم کرد.

پودر ضد شعله چیست؟

در صنایع مختلف مانند صنعت خودروسازی برای مقاوم کردن چرم خودروها و همچنین برای مقاوم‌سازی جنگل‌ها در برابر آتش‌سوزی از یک پودر تحت عنوان پودرهای ضد شعله استفاده می‌کنند. مکانیزم این پودرها به‌گونه‌ای بوده که با انجام یک سری از واکنش‌های شیمیایی باعث کاهش سرعت اشتعال می‌شوند یا عملیات احتراق آن‌ها را به تاخیر می‌اندازند.

برخلاف مخلوط آب و کف که با کاهش سطح اکسیژن باعث جلوگیری از پیشرفت آتش می‌شوند، پودر ضد شعله از طریق عملکردهای فیزیکی و یا واکنش‌های شیمیایی گرمازا، باعث مقاومت در برابر حریق می‌شوند. این مواد به‌ صورت پودر در بازار موجود بوده و می‌توانید آن ها را خریداری کنید. با خرید پودر ضد شعله و مخلوط کردن آن با آب می‌توان از آن‌ها به‌عنوان کف‌های ضد حریق و یا ژل‌های ضد حریق استفاده کرد.

طبیعت و پودر ضد شعله

پودر ضد شعله را در چه مکان‌هایی استفاده می‌کنند؟

همان‌طور که پیش ‌از این اشاره کردیم با خرید پودر ضد شعله می‌توانید از وقوع آتش‌سوزی جلوگیری کنید و یا سرعت آن را کاهش دهید. در سال 1970 بود که از این پودرها در محصولات صنعتی و مصرفی استفاده کردند تا آن‌ها را در برابر حریق مقاوم کنند. باید بدانید که پودر ضد شعله را به چه محصولاتی اضافه می‌کنند:

  • وسایلی مانند تشک‌ها، فرش‌ها، پرده‌ها و یا ناحیه‌های پرده‌ای در خودروها و صنایع مختلف
  • استفاده در وسایل الکترونیکی و الکتریکی مانند لپ‌تاپ‌ها، تلفن‌ها، تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی و سیم و کابل
  • استفاده در مصالح ساختمانی و عایق‌های مختلف مانند پلی‌استایرن و پلی‌اورتان
  • استفاده در محصولاتی که در صنعت حمل ‌و نقل مورد استفاده قرار می‌گیرند. مانند صندلی‌ها و ضربه‌گیرهای هواپیماها، قطارها و …

با توجه‌ به همین استفاده گسترده پودرهای ضد شعله است که افراد و ارگان‌های بسیار زیادی به دنبال خرید پودر ضد شعله برای مقاوم کردن محصولات خودشان در برابر آتش‌سوزی هستند.

 

خرید پودر ضد شعله و روش‌های جلوگیری از آتش

به‌عنوان کسی که قصد خرید پودر ضد شعله را دارد، باید بدانید که این پودرها چگونه جلوی حریق ایستادگی می‌کنند. پودرهای ضد شعله به روش‌های مختلفی می‌توانند فرایند آتش‌سوزی را به تعویق بیندازند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با خنک‌سازی

در این شیوه پودر ضد شعله بعد از انجام یک سری واکنش‌های شیمیایی باعث خنک شدن فضا خواهد شد.

  • با تشکیل لایه محافظ

در این روش بعد از اضافه‌کردن پودر ضد شعله، یک‌لایه بر روی سطوح ایجاد شده و آتش اجازه ورود به لایه را پیدا نمی‌کند.

  • با رقیق کردن

در این روش به هنگامی که آب با پودر ضد شعله مخلوط می‌شود، دی‌اکسیدکربن آزاد می‌گردد. این عمل باعث می‌شود رادیکال‌های موجود در شعله به ‌اندازه کافی رقیق شده تا آتش خاموش شود.

خرید پودر ضد شعله و کاربردهای آن

شاید تاکنون به‌خوبی با دلایل خرید پودر ضد شعله و استفاده آن آشنا شده باشید. اما اگر هنوز هم در خرید این محصول شک دارید، اجازه دهید تا چند مورد از موارد استفاده و کاربردهای این پودر را در صنعت به شما معرفی کنیم:

  • خرید پودر ضد شعله و کاربرد آن در کپسول‌های آتش‌نشانی

یکی از موارد کاربرد پودرهای ضد شعله، استفاده آن‌ها در انواع کپسول‌های آتش‌نشانی است. همین کپسول‌هایی که شما هر روزه آن ها را در مکان‌های بسیار مختلفی مشاهده می‌کنید، از پودرهای ضد شعله برای مقابله با آتش‌سوزی استفاده می‌کنند. البته هر نوع کپسول بسته به نوع پودر ضد شعله‌ای که در آن مورد استفاده قرار گرفته است، در مکان‌های خاص و برای آتش‌سوزی‌های خاص استفاده می‌شود. اما به‌صورت کلی و پایه‌ای، یکی از مواد تشکیل‌دهنده آن پودرهای ضد شعله هستند.

کاربرد های پودر ضد شعله

  • خرید پودر ضد شعله و کاربرد آن به‌عنوان پوشش

اشیاء مختلفی ممکن است به ‌وسیله این پودرهای ضد شعله پوشانده شوند. برخی از مهم‌ترین اشیاء را در مثال‌های قبل به شما معرفی کردیم. یکی از مهم‌ترین صنایعی که از این پودرها به‌عنوان محافظ و پوشش استفاده می‌کند، صنعت ساخت‌وساز است. در واقع از این پودرها به‌عنوان عوامل بازدارنده آتش بر روی سازه‌های فولادی، ستون‌ها و تیرها استفاده می‌کنند و بدین صورت به‌سادگی مقاومت آن‌ها را در برابر آتش‌سوزی ارتقاء می‌دهند.

  • خرید پودر ضد شعله و کاربرد آن برای مقابله با آتش‌سوزی جنگل‌ها

یکی از کاربردهای این پودرها، جلوگیری از آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها در زمان‌هایی است که دمای هوا بالا می‌رود. به‌صورت کلی این پودرهای ضد حریق را بعد از خریداری با آب مخلوط کرده و به کمک بالگردها و هواپیماها از بالا بر روی درختان می‌پاشند. این عمل می‌تواند هم در زمان وقوع آتش‌سوزی رخ دهد و هم برای جلوگیری از وقوع آن.

 

خرید پودر ضد شعله از بیسموت؛ هر آنچه که شما نیاز دارید!

خرید پودرهای ضد شعله خرید معمولی نبوده که بتوان آن را سرسری گرفت و از مراکز غیر معتبر آن را تهیه کرد. شما باید این محصولات را از مراکز فروش معتبر و با ضمانت خریداری کنید. یکی از بهترین این مراکز سایت فروشگاهی بیسموت است. شما می‌توانید با خرید پودر ضد شعله از سایت بیسموت، هم محصولی با کیفیت تهیه کنید و هم از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی بیسموت مفتخر است با تکیه ‌بر سابقه درخشان در امر خرید و فروش انواع محصولات شیمیایی، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از خرید پودر ضد شعله را برای شما ایجاد کند. پس هم‌اکنون با مشاورین فروش ما تماس بگیرید.

خرید پودر ضد شعله

نتیجه‌گیری

پودرهای ضد شعله وظیفه کنترل آتش‌سوزی، جلوگیری از آن و همچنین مقاوم کردن محصولات مختلف را به عهده دارند. با اضافه کردن این پودرها به محصولات هم در زمان حریق و هم قبل از آن، می‌توان عملیات مقاوم‌سازی را انجام داد. این پودرها به روش‌های مختلفی می‌توانند از شیوع آتش‌سوزی جلوگیری کنند.

از آن جایی که این مواد وظیفه‌ای خطیر را به عهده دارند، خریداران همیشه به دنبال مراکزی خریدی هستند که مواد باکیفیت و اصل را داشته باشند. اگر می‌خواهید دست به خرید پودر ضد شعله با اطمینان و مرغوب بزنید، بیسموت سایتی است که می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

2 دیدگاه دربارهٔ «پودر ضد شعله;

دیدگاهتان را بنویسید