خرید چیپس صابون

  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

تاریخچه استفاده از صابون به زمان‌های بسیار دوری برمی‌گردد. برای اولین بار سومری‌ها بودند که به‌ وسیله کربنات پتاسیم که آن را از سوزاندن درخت صنوبر و خرما به دست می‌آورند، کربنات کلسیم و چربی تولید می‌کردند. بدین صورت دست به تولید ماده‌ای به‌عنوان پاک‌کننده چربی‌ها زدند.

اما امروزه روش‌های تولید صابون متفاوت شده است. یکی از این متداول‌ترین روش‌های امروزی، استفاده از چیپس صابون است. شرکت‌های زیادی هر روزه دست به خرید چیپس صابون می‌زنند. اما می‌دانید چرا؟ ما در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

خرید چیپس صابون از شرکت بیسموت

برای خرید چیپس صابون و دیگر مواد شیمیایی میتوانید با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس ما: 021-28422797

خرید چیپس صابون برای صابون سازی

در این بازار بلبشو که اصلا نمی‌توان به آن برای خرید هرگونه جنسی اعتماد کرد، یافتن یک مرکز خرید که علاوه بر تضمین کالا خدمات پس از فروش نیز داشته باشد، یک نعمت است! فاصله شما با این نعمت تنها یک صفحه است! شما می‌توانید با مراجعه به سایت بیسموت دست به خرید چیپس صابون باکیفیت و درجه‌یک بزنید و بدون نگرانی خرید خودتان را تکمیل کنید.

فروشگاه اینترنتی بیسموت مفتخر است با تکیه ‌بر سابقه‌ای درخشان در امر فروش انواع مواد شیمیایی، تجربه یک خرید لذت‌بخش و مطمئن را برای همه شما عزیزان ایجاد کند.

Soap chips خرید چیپس صابون

چیپس صابون چیست؟

شاید اولین چیزی که بعد از شنیدن چیپس صابون به فکر شما خطور کند، خلال‌هایی از صابون در کنار همدیگر است! اما منظور ما از چیپس صابون، چیزهای دیگری است. در واقع چیپس صابون ماده‌ای است که به کمک آن در صنعت دست به تولید صابون می‌زنند. همین صابون‌هایی که شما هر روزه از مغازه‌ها خریداری می‌کنید، همگی با استفاده از همین چیپس صابون تولید شده‌اند.

در واقع تولیدکنندگان صابون در ابتدا دست به خرید چیپس صابون می‌زنند. سپس آن را با مواد دیگری ترکیب می‌کنند تا در نهایت به‌عنوان صابون آن را به دست خریداران برسانند. موادی که با چیپس صابون خریداری‌شده ترکیب می‌شوند عبارتند از عطرها، رنگ‌دانه‌ها، رایحه‌های مختلف و سایر مواد تشکیل‌دهنده صابون. در نهایت صابون وارد خط نهایی شده و برای ارسال به نقاط مختلف بسته‌بندی می‌شود.

از چیپس صابون برای تولید انواع صابون استفاده می‌کنند.

صابون‌ها چگونه تولید می‌شوند؟

امروزه اگر بخواهید دست به تولید صابون بزنید باید با خنثی ‌کردن اسیدهای چرب کار خود را آغاز کنید. در این مرحله روغن به اسیدهای چرب و همچنین گلیسیرین تجزیه شده و در تقطیر بعدی تمامی بوهای نامطبوع آن را حذف می‌کنند. حال به مرحله دوم خواهیم رسید. در این قسمت اسیدهای چرب را با سود سوزآور (NaOH) ترکیب می‌کنند تا آن ها را خنثی کنند.

مرحله بعدی زمان اضافه‌کردن پودر صابون است. این پودر می‌تواند از روغن‌های گیاهی مانند نخل، زیتون یا حتی روغن‌های حیوانی هم باشد. این ترکیبات به‌صورت معمول درون خود دارای هیدروکسید سدیم بوده که خود برای تشکیل نمک اسیدهای چرب در صابون مورداستفاده قرار می‌گیرد. در مرحله بعد با اضافه‌کردن رایحه‌ها و انواع رنگ‌ها، صابون‌ها را برای قالب‌بندی آماده کرده و سپس آن‌ها را بسته‌بندی می‌کنند.

نمایی از ظاهر چیپس‌های صابون موجود در بازار

نمایی از ظاهر چیپس‌های صابون موجود در بازار

نحوه تهیه صابون بعد از خرید چیپس صابون

همان‌طور که اشاره شد سال‌های سال است که از پیه و چربی برای ساخت صابون استفاده می‌کنند. در کنار این پیه هم معمولا از مواد و روغن‌های گیاهی همچون روغن نارگیل، نخل و هسته خرما بهره می‌برند. اما امروزه روش تولید صابون تغییر کرده است. شما می‌توانید دست به خرید چیپس صابون بزنید و سپس انواع صابون‌ها را در رایحه‌ها و رنگ‌های مختلف تولید کنید.

برای اینکه بعد از خرید چیپس صابون دست به تولید صابون بزنید، باید بدانید که باید این چیپس را با حدود 6.2 درصد عطر، رنگ و مواد افزودنی دیگر مخلوط کنید. سپس این مخلوط باید چندین و چند بار با آسیاب ورز داده شود. این مرحله آسیاب و ورز آن‌قدر ادامه پیدا می‌کند تا به یک مخلوط یک‌دست و همگن دست پیدا کنیم. در مرحله بعدی این مخلوط به ‌صورت رشته‌هایی از قالب با فشار خارج می‌شود.

مرحله نهایی تولید صابون به کمک چیپس صابون آغاز شد. تنها کافی است که این رشته‌ها را به‌ اندازه و در طول دلخواه برش داد و آن ها را در این مرحله فشرده‌سازی کرد. در قسمت بسته‌بندی نیز قالب‌های صابون را در بسته‌های خود قرار می‌دهند و برای خریداران مختلف ارسال می‌کنند.

تولید صابون؛ وظیفه اصلی چیپس‌های صابون

انواع مختلف چیپس صابون

به‌عنوان کسی که قصد دارد چیپس صابون بخرد، باید با انواع چیپس‌های صابون آشنایی داشته باشید. باید بدانید که هرکدام از این چیپس‌ها دارای مشخصاتی بوده که بسته به تولیدکننده آن و همچنین نوع صابونی که قرار است از آن برای تولیدش استفاده کنند، بستگی دارد:

  • چیپس صابون دستشویی
  • چیپس صابون بدون روغن نخل
  • چیپس صابون آلی
  • چیپس صابون درخت روغن قلم
  • چیپس صابون زیتون
  • چیپس صابون اصلاح
  • چیپس صابون مایع
  • چیپس صابون با گلیسیرین
  • و ….

خرید چیپس صابون بر اساس کاربرد آن در صنعت

شاید فقط توضیح واضحات باشد اگر بخواهیم در وصف مزایای صابون صحبت کنیم. امروزه نمی‌توان کسی را پیدا کرد که در عمرش صابون ندیده باشد یا از آن استفاده نکرده باشد. اما شاید به‌عنوان کسی که قصد دارد برای تهیه صابون دست به خرید چیپس صابون بزند، بد نباشد که چند نکته را مدنظر داشته باشد. از مهم‌ترین مزایای چیپس‌های صابونی این است که می‌توانید با کمک آن‌ها انواع صابون‌های مختلف را برای هدف‌های مختلفی تولید کنید.

صابون‌های لباسشویی، صابون‌های دارویی، صابون‌های شستشوی صورت، صابون‌های بچه‌گانه، صابون‌های پوست‌ها خاص و … تنها بخشی از بازار بزرگ صابون هستند که می‌توانید با خرید چیپس صابون به آن دست پیدا کنید. اما در این میان مزایای استفاده از چیپس صابون اصل یا سفید از همه بیشتر است. شاید بپرسید که دلیل این اتفاق چیست؟ پاسخ بسیار ساده است.

چیپس‌های صابونی سفید را می‌توان به‌راحتی با رنگ‌دانه‌های مختلف ترکیب کرد و انواع صابون‌های رنگی را به کمک آن ها تولید کرد. این در حالی است که برای تولید صابون‌های رنگی با استفاده از چیپس‌های صابونی غیر سفید، باید هزینه‌های بسیار زیادی را متقبل شوید. پس خرید یک چیپس صابون سفید که دارای اصالت بوده و خالص باشد، برای هر تولیدکننده صابون امری ضروری به نظر می‌رسد.

کاربرد ها

خرید چیپس صابون باکیفیت و مطمئن از بیسموت

خرید چیپس صابون از فروشگاه بیسموت

در این بازار بلبشو که اصلا نمی‌توان به آن برای خرید هرگونه جنسی اعتماد کرد، یافتن یک مرکز خرید که علاوه بر تضمین کالا خدمات پس از فروش نیز داشته باشد، یک نعمت است! فاصله شما با این نعمت تنها یک صفحه است! شما می‌توانید با مراجعه به سایت بیسموت دست به خرید چیپس صابون باکیفیت و درجه‌یک بزنید و بدون نگرانی خرید خودتان را تکمیل کنید.

فروشگاه اینترنتی بیسموت مفتخر است با تکیه ‌بر سابقه‌ای درخشان در امر فروش انواع مواد شیمیایی، تجربه یک خرید لذت‌بخش و مطمئن را برای همه شما عزیزان ایجاد کند.

نتیجه‌گیری

یکی از موادی که در تولید انواع صابون‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد، چیپس صابون است. به کمک این چیپس‌های صابون می‌توان انواع صابون‌های مختلف را در مدل‌ها و رایحه‌های مختلف تولید کرد. همین امر باعث شده تا بازار خرید و فروش چیپس صابون حسابی داغ شود. اگر می‌خواهید تجربه خرید چیپس صابون را از یک مرکز معتبر داشته باشید، می‌توانید به سایت بیسموت مراجعه فرمایید.

4 دیدگاه دربارهٔ «خرید چیپس صابون;

  1. من از تمایل شما برای ارائه نمونه هایی از مواد شیمیایی عمدهبرای اطمینان از مناسب بودن آنها برای برنامه من سپاسگزارم.

    پاسخ
  2. از شما برای راحتی یک پورتال آنلاین کاربر پسند برای مدیریت سفارشات مواد شیمیایی عمده من سپاسگزارم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید