کلسیم فرمات

قیمت کلسیم فرمات چینی100000 تومان
تاریخ به روز رسانی قیمت1402.12.13 
شماره تماس برای خرید 021-28422797
  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

با توجه ‌به صنعتی شدن روزافزون صنایع مختلف، نیاز به مواد صنعتی برای سرعت بخشیدن به فرایندهای صنعتی بیش ‌از پیش احساس می‌شود. یکی از این مواد که محبوبیت بسیار بالایی را از آن خودش کرده است، کلسیم فرمات است. این ماده شیمیایی به دلیل خواص زیادی که دارد، بازار خرید و فروش بسیار داغی را برای خودش رقم‌ زده است. اگر شما هم قصد خرید کلسیم فرمات را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا هرچه بیشتر این ماده شیمیایی را بشناسید.

 

خرید کلسیم فرمات از بیسموت؛ تجربه یک خرید مطمئن

با توجه به این‌که بازار خرید و فروش کلسیم فرمات داغ‌تر از همیشه شده است، برخی از افراد سودجو اقدام به فروش محصولات بی‌کیفیتی تحت عنوان کلسیم فرمات به مشتریان می‌کنند. از همین رو یافتن جایی که بتوان با خیال راحت دست به خرید کلسیم فرمات زد، سخت‌تر از همیشه شده است. اما باید بدانید که همیشه راهی هست. سایت فروشگاهی بیسموت مفتخر است که با تکیه ‌بر سوابق درخشان خود در امر فروش انواع مواد شیمیایی، خدمات گسترده‌ای را از قبیل فروش کلسیم فرمات در اختیار شما قرار دهد.

اگر به دنبال مکانی می‌گردید که کلسیم فرمات موردنیاز خودتان را بدون دغدغه و با آرامش خاطر تهیه کنید، سایت بیسموت دقیقا جایی است که به آن نیاز دارید. با خرید از بیسموت، تجربه یک خرید مطمئن را داشته باشید.

شماره تماس ما: 021-28422797

خرید کلسیم فرمات

آشنایی با کلسیم فرمات

کلسیم فرمات را می‌توان به‌عنوان نمک کلسیم اسید فرمیک دانست. این ماده همچنین به نام e238 نیز شناخته می‌شود. این ماده شیمیایی دارای فرمول Ca(CHOO)2 بوده و خواص بسیار زیادی دارد. همین خواص باعث شده‌اند خرید کلسیم فرمات محبوبیت زیادی پیدا کند. جرم مولکولی این ماده 130.11 گرم بر مول بوده و شکل ظاهری آن شبیه به پودر و سفید مایل به زرد است. کلسیم فرمات قابلیت حل شدن در آب و الکل را داشته و بدون بو است. همچنین باید بدانید که این ماده جزو موادی است که کاهنده سنتزهای آلی هستند.

کلسیم کربنات در دمای اتاق پایدار است. قابلیت اشتعال داشته و شکل معدنی آن بسیار نادر است. این شکل معدنی که به آن فرمسیکایت گفته می‌شود از چند رسوب بور تشکیل شده است. اما شاید برای شما جای سؤال باشد که چرا خرید کلسیم فرمات این‌قدر محبوب است و خریداران آن به دنبال چه خواصی از این ماده هستند؟ ما در ادامه در این ‌خصوص به‌صورت مفصل صحبت خواهیم کرد.

کلسیم کربنات ماده‌ای پودر مانند و سفید رنگ است

روش تولید فرمات کلسیم

زمانی که اسم خرید و فروش و همچنین قیمت یک ماده به میان می‌آید، روش‌های تولید آن اهمیت پیدا می‌کنند. این امر به این دلیل است که نوع تولید و روش به ‌دست ‌آوردن آن ماده شیمیایی بر روی قیمت آن و در نهایت خرید تاثیر می‌گذارد. این امر برای فرمات کلسیم نیز ثابت است. روش تولید این محصول بر روی قیمت خرید کلسیم فرمات تاثیر می‌گذارد. حال اجازه دهید به شما بگوییم که این ماده شیمیایی پرکاربرد چگونه تولید می‌شود.

فرمات کلسیم در واقع به‌عنوان یکی از محصولات و نتایج در تولید تری متیلول پروپان است. در این فرایند آهک هیدراته یا هیدروکسید کلسیم را به‌عنوان منبع کلسیم به کار می‌برند. بوتیر آلدئید و فرمالدئید را هم به‌عنوان کاتالیزورهای اساسی در آب حل می‌کنند. در نهایت یک محصول میانی اما ناپایدار به نام دی متیلول بوتیرالدئید یا DIMBA تشکیل می‌شود. DIMBA با فرمالدئید موجود در آب واکنش داده و تری متیلول پروپان و همچنین کلسیم فرمات می‌رسد.

در مرحله بعدی کلسیم فرمات را از محلول جدا می‌کنند و برای حذف فرمالدئید به آن حرارت بالا می‌دهند و سپس خشک می‌کنند. البته کلسیم فرمات را می‌توان از روش هیدروکسید کلسیم و مونوکسید کربن در فشار و حرارت بالا نیز به دست‌آورد. اکنون که با نحوه تولید کلسیم فرمات به‌خوبی آشنا شدید، وقت آن است که به کاربردهای مختلف آن بپردازیم تا شما متوجه شوید که چرا خرید کلسیم فرمات تا این اندازه طرفدار دارد.

تولید فرمات کلسیم

خرید کلسیم فرمات بر اساس کاربرد آن

همان‌طور که پیش ‌از این گفته شد، کلسیم فرمات دارای خواص و کاربردهای زیادی در صنعت است، از این‌رو خریداران بسیار زیادی به دنبال آن هستند. ما در ادامه برخی از این صنایعی که برای پیشبرد اهدافشان از کلسیم فرمات استفاده می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم:

  • خرید کلسیم فرمات و کاربرد آن در صنعت دام و طیور

یکی از مهم‌ترین صنایعی که به‌عنوان خریدار کلسیم فرمات شناخته می‌شوند، صنعت پرورش دام و طیور است. باید بدانید که طبق گفته اتحادیه اروپا، از این ماده می‌توان به‌عنوان نگهدارنده خوراک دام و طیور استفاده کرد. کلسیم فرمات باعث اسیدی شدن خوراک دام شده و از رشد میکروب‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین افزودن کلسیم فرمات به این خوراک، باعث ماندگاری هرچه بیشتر آن ها نیز می‌گردد.

اگر بعد از خرید کلسیم فرمات در حدود 15 گرم از آن را به یک کیلوگرم از خوراک دام اضافه کنید، PH آن یک واحد کاهش پیدا می‌کند. در واقع این مقدار حداکثر مقدار توصیه‌شده اتحادیه اروپا برای یک کیلوگرم خوراک است. اضافه ‌کردن کلسیم فرمات در خوراک دام‌هایی مانند مرغ‌ها، ماهی‌ها و انواع نشخواران بی‌ضرر است. اما این تنها خاصیتی نیست که افراد مختلف دست به خرید کلسیم فرمات می‌زنند. این ماده همچنین برای محیط‌زیست نیز مضر نیست و از رشد قارچ‌ها و باکتری‌های مختلف هم جلوگیری می‌کند.

کلسیم فرمات به‌عنوان ماده افزودنی به خوراک دام استفاده می‌شود

  • خرید کلسیم فرمات و کاربرد آن در صنعت چرم‌سازی

باید بدانید که کلسیم فرمات در صنعت چرم نیز خریداران بسیار زیادی دارد. از این ماده در صنعت چرم، به‌عنوان یک ماده پوشاننده در برنزه‌سازی کروم چرم استفاده می‌کنند.

  • خرید کلسیم فرمات و کاربرد آن در صنعت ساخت‌وساز

یکی دیگر از مهم‌ترین خریداران کلسیم فرمات، افرادی هستند که در صنعت ساخت‌وساز فعالیت دارند. اما چرا؟ باید بدانید که کلسیم فرمات به‌عنوان یک ماده افزودنی به دوغاب و سیمان معرفی شده است. این ماده باعث بهبود برخی از خصوصیات سیمان خواهد شد. برای مثال سختی آن را افزایش می‌دهد، زمان تنظیم مجدد سیمان برای کار در دماهای پایین را کاهش می‌دهد و از خوردگی لایه‌های فلزی در سیمان و یا دوغاب جلوگیری می‌کند.

از سوی دیگر در دیواره‌هایی که از گچ ساخته شده‌اند، کلسیم فرمات می‌تواند به‌عنوان یک عامل برای جلوگیری از آتش‌سوزی معرفی شود. از سوی دیگر فرمات کلسیم به‌عنوان خشک‌کننده نیز در صنعت ساخت‌وساز استفاده می‌شود. بدین صورت که این ماده در مقایسه با سایر خشک‌کننده‌ها، باعث خوردگی هرچه کمتر سطح فولاد و سیمان می‌شود.

کاربرد های کلسیم فرمات

نکات ایمنی در استفاده از کلسیم فرمات

اگر دست به خرید کلسیم فرمات زده‌اید، به این معنی است که می‌خواهید از آن استفاده کنید. اما پیش از استفاده باید یک سری از نکات ایمنی کار با این محصول را بدانید. برای مثال کلسیم فرمات به ‌شدت باعث تحریک چشم می‌شود، پس از برخورد آن با چشم خودداری کنید. با اینکه این ماده باعث تحریک پوست نمی‌شود، اما استنشاق آن می‌تواند خطرناک باشد. خوردن کلسیم فرمات با غلظت بالا می‌تواند باعث مختل شدن سیستم گوارش شما شود.

نتیجه‌گیری

یکی از مواد شیمیایی که امروزه در صنعت زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند، کلسیم فرمات است. این ماده شیمیایی دارای خواص و کاربردهای زیادی بوده از همین رو خریداران زیادی هم دارد. از مهم‌ترین صنایعی که دست به خرید کلسیم فرمات می‌زنند، می‌توان به افرادی که در صنعت دام و طیور فعالیت دارند، افرادی که در صنعت ساخت‌وساز فعالیت دارند و… اشاره کرد. اگر می‌خواهید با خیالی آسوده کلسیم فرمات خود را خریداری کنید، می‌توانید از سایت اینترنتی بیسموت دیدن کنید.

 

5/5 (1 نظر)

5 دیدگاه دربارهٔ «کلسیم فرمات;

  1. سلام…من درشرکت تولید بتن آماده .درواحدآزمایشگاه فعالیت دارم…ومیخواهم افزودنی کاهنده آب را ( کربوکسیلات اتر)کمی زودگیر کنم…میخواستم ببینم با این ماده کلسیم فرمات میشود و چند درصد بایست به بتن اضافه کرد ممنون میشوم ..ازپاسخگوییتان…

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید