خرید بوراکس تناژ و بسته های گرمی با قیمت رقابتی

بوراکس

شرکت بیسموت » مواد اولیه صنایع کاشی و سرامیک » خرید بوراکس تناژ و بسته های گرمی با قیمت رقابتی

قیمت بوراکس دکا53000 تومان
تاریخ به روز رسانی قیمت1403.01.19 
شماره تماس برای خرید 021-28422797
قیمت بوراکس پنتا56000 تومان
تاریخ به روز رسانی قیمت1403.01.19 
شماره تماس برای خرید 021-28422797
  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

بوراکس یا بوره به انگلیسی Borax، یک پودر شیمیایی است که با توجه به انحلال پذیری خوب آن در آب، در صنایع گسترده ای استفاده می شود. این ماده صنعتی با فرمول شیمیایی Na2B4O7(H2O)10 به طور کلی به شکل پودری سفید رنگ و متشکل از بلورهای نرم بی رنگ دیده می شود.این ماده شیمیایی به عنوان یک ماده غیر آلی و از نمک های بوریک اسید، حاوی بور می باشد. بور به عنوان یکی از مهمترین عناصر تشکیل دهنده زمین شناخته می شود.

اسامی جایگزین: بوره، بورک،‌ سدیم تترا بورات، سدیم بورات، دی سدیم تترا بورات و نام آیوپاک سدیم تترا بورات دکا هایدریت (Sodium Tetraborate Decahydrate).

بوراکس با CAS Number به شماره ۴-۴۳-۱۳۳۰ یافت می شود.

Borax ترکیبی از سفیدی از خانواده Boron و نمکی از اسید بوریک است. نام IUPAC آن سدیم تتربورات دکاهیدرات است.

پیشنهاد میکنیم از ماده ی سدیم متاسیلیکات و کلسیم کاربید نیز دیدن کنید .

خرید بوراکس

برای خرید بوراکس (دکا و پنتا) با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با ما بگیرید تا از قیمت روز این ماده در مقدار مصرفی شما اطلاع حاصل بفرمایید

شماره تماس ما جهت سفارش : 021-28422797

بسته بندی

بوراکس به طور کلی به صورت بسته های ۲۵ کیلوگرمی به مشتریان عرضه می شوند. اما شما میتوانید در انواع بسته بندی ها سفارش دهید

خواص بوراکس :

بوراکس با توجه به ساختار شیمیایی و مولکولی خود مشخصات فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردی دارد. این موارد به شرح زیر بیان می شوند:

  • نقطه ذوب معادل دمای ۷۴۳ درجه سانتی گراد
  • نقطه جوش معادل دمای ۱۵۷۵ درجه سانتی گراد
  • جرم مولکولی:
    • بوراکس ۱۰ آبه معادل ۳۸۱/۳۸ گرم بر مول
    • بوراکس بدون آب معادل ۲۰۱/۲۲ گرم بر مول

    شروع هیدراته شدن در دمای ۶۸ درجه سانتی گراد

  • چگالی:
    • بوراکس ۱۰ آبه معادل ۱/۷۳ گرم بر سانتی متر مکعب
    • بوراکس بدون آب معادل ۲/۴ گرم بر سانتی متر مکعب
    • تبدیل ساده و راحت این ماده به بوریک اسید و ترکیبات بور
  • تغییر رنگ شعله از زرد به زرد مایل به سبز در اثر افزوده شدن به شعله آتش

شایان ذکر است این ماده شیمیایی در دسته بندی انواع گریدهای مواد شیمیایی در دسته گرید خالص شده قرار می گیرد.

از طرف دیگر محصول این ماده در رو گرید زیر موجود می باشد که تفاوت آن در میزان خلوص ماده است

    • بوراکس صنعتی
    • بوراکس آزمایشگاهی

ساختار بوراکس :

بوراکس با توجه به ترکیب عناصر خود از نگاه نزدیکی و میزان آب، بلور های متفاوتی از خود نشان داده است. این بلور های متبلور در ساختار خود به صورت های زیر نشان داده می شوند:

  • سدیم تترا بورات بی آب با فرمول شیمیایی Na2B4O7
  • سدیم تترا بورات ۵ آبه با فرمول شیمیایی Na2B4O7(H2O)5
  • سدیم تترا بورات ۱۰ آبه با فرمول شیمیایی Na2B4O7(H2O)10 یا ماده معادل ۸ آبه با فرمول شیمیایی Na2B4O5(OH)4.(H2O)8

این ماده شیمیایی از نگاه علم شیمی در ساختار خود شامل دو مرکز برم چهار مختصاته و دو مرکز بور با ۳ هم پایه می باشد. این ماده همچنین حاوی یون B4O5(OH)4]2- ]می باشد. این ترکیب معدنی در حالت کلی با فرمول شیمیایی [Na(H2O)4+]n شناخته و مورد استفاده قرار داده می شود. شایان ذکر است اغلب این ماده به نام دکا هیدراته معروف می باشد.

 

بوراکس چیست؟

بوراکس یک ماده معدنی طبیعی با فرمول شیمیایی Na2B4O7 • 10H2O است. بوراکس همچنین به عنوان سدیم بورات، سدیم تترابورات یا سدیم تترابورات شناخته می شود. این یکی از مهمترین ترکیبات بور است. نام اتحادیه بین المللی شیمی خالص و کاربردی (IUPAC) بوراکس، سدیم تترابورات دک هیدرات است.

این ماده معدنی سفید، پودری است که برای چندین دهه به عنوان یک محصول تمیز کننده مورد استفاده قرار گرفته است.

بسیاری از خواص بوراکس از ترکیب آن به عنوان یک ترکیب بور ناشی می شود. بوراکس یک ماده معدنی و نمکی از اسید بوریک است و به شکل طبیعی به صورت یک ماده معدنی بلوری ظاهر می شود. بر اساس گفته های دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، بور یک عنصر شیمیایی متالوئیدی است و دارای خواص “میانی بین کربن و آلومینیوم” است. بور بسیار نادر است، اما در بوراکس و کنیت یافت می شود.

خصوصیات عمومی

بوراکس جامد، بدون بو است، وزن آن 201.22 گرم در مول است و در 741 درجه سانتیگراد ذوب می شود. بوراکس در حضور شیشه پایدار و غیر خورنده است. طبق آزمایشگاه علوم، این ماده با نمکهای آلکالوئیدول، کلرید جیوه، سولفات روی و سایر نمکهای فلزی سازگار نیست. همچنین با رطوبت سازگار نیست. بوراکس همچنین به عنوان اسید بوریک، نمک دی سدیم، دس هیدرات سدیم تترابورات، بورات سدیم، دک هیدرات بورات سدیم، تترابورات سدیم و دک هیدرات سدیم تترابورات نامیده می شود. این ماده معدنی کریستالهای سفید، خاکستری، مایل به آبی یا سفید مایل به سبز است و دارای حلالیت 6 گرم تا 100 گرم آب است. بورات سدیم چگالی 1.73  و نقطه جوش 320 درجه سانتیگراد دارد.دارای PH قلیایی است.

خواص و موارد استفاده

طبق گفته دانشگاه کالیفرنیا، بوراکس با کبالت، مس، کروم، منگنز و نیکل ترکیب شده و ترکیبات رنگارنگی ایجاد می کند. به دلیل این خاصیت، از دوران قرون وسطی از این ماده معدنی به عنوان لعاب سفال استفاده می شده است. بوراکس همچنین پایه ضعیفی است و در توسعه دهندگان عکاسی و راه حل های بافر استفاده می شود. این ماده همچنین از مواد شوینده لباسشویی و شوینده های خانگی گرفته تا غذای گیاهان خانگی و خمیر دندان مخصوص سگ ها یک ماده تشکیل دهنده است. به دلیل محتوای بور، بوراکس رسانایی شیمیایی کمی دارد که با گرم شدن بسیار افزایش می یابد. بور، در بعضی از دما، به عنوان یک نیمه هادی رفتار می کند. طبق گفته دانشگاه کالیفرنیا، این ماده برای افزایش رسانایی به ژرمانیوم و سیلیسیم نیز افزوده می شود.

تغذیه

بوراکس، به عنوان بورات سدیم، توسط برخی به دلیل دارا بودن بور به عنوان داروی هومیوپاتی استفاده می شود. این روش های درمانی، اگرچه از نظر علمی اثبات نشده است، اما شامل تسکین تحریک دستگاه گوارش، ترشح بزاق زیاد و حالت تهوع است. طبق گفته دانشگاه کالیفرنیا، بور ممکن است از نظر غذایی مهم باشد. به حفظ سطح هورمون ها و مواد معدنی لازم برای سلامت استخوان کمک می کند. این ماده همچنین در چرخه کلسیم گیاهان مهم است و اغلب به عنوان کود به خاک فقیر بور اضافه می شود.

به چه موادی بوراکس میگویند

کاربرد رایج اصطلاح “بوراکس” به گروهی از ترکیبات مرتبط اشاره دارد که از نظر محتوای آب متمایز می شوند:

  1. بوراکس بی آب یا تترابورات سدیم (Na2B4O7)
  2. پنتاهیدرات بوراکس (Na2B4O7 · 5H2O)
  3. دکان هیدرات بوراکس (Na2B4O7 · 10H2O)

بوراکس در مقابل بوریک اسید

بوراکس و اسید بوریک دو ترکیب مرتبط با بور هستند. ماده معدنی طبیعی که از زمین استخراج می شود یا از کانسارهای تبخیر شده جمع می شود، بوراکس نامیده می شود. هنگام پردازش بوراکس، ماده شیمیایی خالصی که نتیجه آن اسید بوریک (H3BO3) است. بوراکس نمکی از اسید بوریک است. در حالی که تفاوت هایی بین ترکیبات وجود دارد، هر یک از دو ماده شیمیایی برای کنترل آفات و یا لجن کار می کنند.

امروزه، مواد تشکیل دهنده مدرن بیشتر جایگزین استفاده از بوراکس در پاک کننده ها و مواد آرایشی شده اند. مواد دیگری نیز این مواد را میسازند. اما برخی از افراد همچنان به استفاده از بوراکس ادامه می دهند؛ زیرا از آن به عنوان ماده ای “سبز” تبلیغ شده است. اما آیا بی خطر است؟

کاربرد بوراکس در اسلایم

خطرات برخورد بوراکس با پوست شما

بوراکس به عنوان یک محصول سبز به بازار عرضه می شود؛ زیرا فسفات یا کلر ندارد. در عوض، ماده اصلی آن تترابورات سدیم است، یک ماده معدنی طبیعی.

گاهی اوقات افراد سدیم تترابورات – ماده اصلی در بوراکس – و اسید بوریک را که دارای خواص مشابه هستند، اشتباه می گیرند. با این حال، اسید بوریک معمولاً به عنوان یک سموم دفع آفات استفاده می شود و نسبت به سدیم تترابورات سمی تر است، بنابراین باید با مراقبت های ویژه ای از این ماده استفاده شود.

گرچه بوراکس ممکن است طبیعی باشد، اما این بدان معنی نیست که کاملاً بی خطر است. بوراکس اغلب در جعبه ای با برچسب احتیاط به کاربران هشدار می دهد که این محصول تحریک کننده چشم است و در صورت بلعیدن ممکن است مضر باشد. در حالی که مردم بیشتر در خانه های خود در معرض بوراکس قرار دارند ، ممکن است در محل کار خود مانند کارخانه ها یا کارخانه های استخراج و پالایش بوراکس نیز با آن روبرو شوند.

 

انستیتوی ملی بهداشت دریافته است که بوراکس با چندین اثر سوء  بر سلامتی در انسان همراه است. این شامل:

  • تحریک
  • مسائل هورمونی
  • سمی بودن
  • مرگ
  • تحریک
  • قرار گرفتن در معرض بوراکس می تواند پوست یا چشم را تحریک کند و همچنین در صورت استنشاق یا قرار گرفتن در معرض بدن، بدن را تحریک کند. مردم گزارش کرده اند که سوختگی ناشی از قرار گرفتن در معرض بوراکس در پوست آنها وجود دارد. علائم قرار گرفتن در معرض بوراکس عبارتند از:
  • بثورات پوستی
  • عفونت دهان
  • استفراغ
  • سوزش چشم
  • حالت تهوع
  • مشکلات تنفسی
  • مشکلات هورمونی
  • اعتقاد بر این است که قرار گرفتن در معرض زیاد بوراکس (و اسید بوریک) هورمون های بدن را مختل می کند. آنها ممکن است به خصوص تولید مثل مردان را کاهش دهند ، تعداد اسپرم و میل جنسی را کاهش دهند.

 

در یک مطالعه، دانشمندان دریافتند موش هایی که با بوراکس تغذیه می شوند، آتروفی بیضه ها یا اندام های تولید مثل را تجربه می کنند. در خانمها، بوراکس ممکن است تخمک گذاری و باروری را کاهش دهد. در حیوانات آزمایشگاهی باردار، مشخص شد که مواجهه با بوراکس در سطح بالا از مرز جفت عبور می کند و به رشد جنین آسیب می رساند و باعث وزن کم هنگام تولد می شود.

مسمومیت

بوراکس در صورت بلع و استنشاق به سرعت توسط بدن تجزیه می شود. دانشمندان تماس با خرید بوراکس – حتی از مواد آرایشی – را به آسیب اندام و مسمومیت های جدی مرتبط دانسته اند.

مرگ

اگر کودک خردسال 5 تا 10 گرم بوراکس بلعید، ممکن است دچار استفراغ شدید، اسهال، شوک و مرگ شود. کودکان کوچک می توانند از طریق انتقال دستی به دهان در معرض بوراکس قرار بگیرند ، به خصوص اگر آنها با لجن ساخته شده از خرید بوراکس بازی کنند یا در اطراف زمینی که سموم دفع آفات استفاده کرده اند می خزند.

دوزهای کشنده قرار گرفتن در معرض خرید بوراکس برای بزرگسالان 10 تا 25 گرم تخمین زده می شود.

طبق بنیاد دیوید سوزوکی، خرید بوراکس خطرات قابل توجهی برای سلامتی به همراه دارد. برای کاهش این خطر، افراد می توانند محصولات حاوی خرید بوراکس را که معمولاً استفاده می کنند با گزینه های ایمن جایگزین کنند. برخی از گزینه های جایگزین برای خرید بوراکس ، شامل موارد زیر است:

 

محصولات جایگزین

  • مواد ضد عفونی کننده مانند پراکسید هیدروژن در درجه غذایی نصف لیمو، نمک، سرکه سفید و روغنهای اساسی.
  • مواد شوینده لباس مانند سفید کننده اکسیژن مایع یا پودر شده، جوش شیرین و جوش شیرین.
  • جنگنده های کپک و کپک مانند نمک یا سرکه سفید.
  • مواد آرایشی حاوی مواد طبیعی غیر از خرید بوراکس یا اسید بوریک است.
  • کانادا و اتحادیه اروپا استفاده از خرید بوراکس را در برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی محدود کرده و نیاز دارند که هر ماده حاوی این مواد برای استفاده در پوست شکسته یا آسیب دیده نامناسب باشد. چنین مقررات ایمنی در ایالات متحده وجود ندارد.

 

نحوه استفاده ایمن از بوراکس

به طور کلی، در صورت رعایت اقدامات احتیاطی مناسب، مصرف بوراکس به عنوان یک محصول تمیز کننده بی خطر است. استفاده ایمن از خرید بوراکس به حداقل رساندن مسیرهای قرار گرفتن در معرض شما است.

 

نکات ایمنی در برخورد با بوراکس

  1. از محصولات آرایشی حاوی بوراکس استفاده نکنید.
  2. از استنشاق پودر خرید بوراکس با همیشه فاصله گرفتن از دهان خودداری کنید.
  3. هنگام استفاده از خرید بوراکس به عنوان ماده تمیز کننده در اطراف خانه، از دستکش استفاده کنید.
  4. ناحیه ای را که تمیز می کنید پس از شستشو با خرید بوراکس کاملاً با آب بشویید.
  5. پس از استفاده از خرید بوراکس اگر روی پوست شما قرار گرفت، دستان خود را با صابون بشویید.
  6. اطمینان حاصل کنید که لباسهای شسته شده با خرید بوراکس قبل از خشک شدن و پوشیدن کاملاً شسته شده باشند.
  7. هرگز بوراکس را در دسترس کودکان قرار ندهید.
  8. از استفاده از محصولات خرید بوراکس و اسید بوریک در اطراف حیوانات خانگی خودداری کنید. این امر شامل اجتناب از استفاده از خرید بوراکس به عنوان آفت کش در زمین نیز می باشد، جایی که حیوانات خانگی ممکن است به طور معمول در معرض آن قرار بگیرند.
  9. خرید بوراکس را از چشم، بینی و دهان خود دور نگه دارید تا هنگام استفاده به عنوان ماده تمیز کننده، خطر مواجهه با آن را به حداقل برسانید.
  10. هنگام استفاده از خرید بوراکس، هرگونه زخم باز روی دست خود را بپوشانید. خرید بوراکس از طریق زخم های باز روی پوست به راحتی جذب می شود، بنابراین پوشاندن آنها می تواند خطر قرار گرفتن در معرض را کاهش دهد.

در مواقع اضطراری

در صورت مصرف یا استنشاق خرید بوراکس به خصوص کودک، بلافاصله با مراکز کنترل سموم تماس بگیرید. متخصصان پزشکی به شما نحوه اقدام راآموزش می دهند. نحوه رسیدگی به شرایط، سن و اندازه فرد و همچنین دوز خرید بوراکس در معرض آن بستگی دارد.

کاربردهای بور و بوراکس

بخشی اساسی از صنعت – و زندگی روزمره

به عنوان یک عنصر اساسی، ویژگی های منحصر به فرد بور آن را به بهترین انتخاب برای کاربردهای گسترده در صنایع مختلف تبدیل می کند. از شیشه اتومبیل گرفته تا چوب، عایق بندی تا کشاورزی – بور و بورات تصفیه شده خرید بوراکس در ایالات متحده برای بسیاری از محصولاتی که برای زندگی مدرن به آنها وابسته هستیم، ضروری است.

چسب ها و درزگیرها

توانایی بورات ها در تأثیر قلیایی بودن و قابلیت های اتصال عرضی شیمیایی، آنها را به یک جزء عالی از چسب های نشاسته ای و یک عامل پپتز کننده در ساخت چسب های پایه کازئین و دکسترین تبدیل می کند.

کشاورزی

بور یک ریز مغذی است که برای رشد گیاه ضروری است. بور برای جذب مناسب عناصر درشت مغذی ضروری است و نقشی اساسی در محافظت از سلامت خاک، حمایت از کشاورزی پایدار و افزایش تغذیه و عملکرد محصولات دارد.

باتری و خازن

بورات ها اجزای موجود در الکترولیت باتری های یونی لیتیوم و ابرخازن ها هستند و در تیمار سطح آندهای گرافیتی باتری های یونی لیتیوم بررسی شده اند.

سرامیک ، مینا و لعاب

بورات ها را می توان در فریت ها – مواد شیشه ای، غنی از سیلیس که در تولید لعاب و مینا استفاده می شود – گنجانید تا آنها را نامحلول کند و به کاهش ویسکوزیته شیشه کمک کند. این کار، باعث برازش، براقیت، دوام و مقاومت شیمیایی می شود.

پاک کننده ها و شوینده ها

با افزایش قابلیت های لکه گیری و سفید کردن، تثبیت آنزیم ها، قلیایی بودن بافر، نرم شدن آب و افزایش عملکرد سورفاکتانت، استفاده از تمیز کردن بورات ها فراتر از لباس و در محل کار صنعتی است.

بازدارندگی در برابر آتش

محصولات Borax در ایالات متحده در انواع برنامه های ضد حریق، از جمله برنامه های مبتنی بر پلیمر، محافظت از سلولز، چوب و تخته سه لا مورد استفاده قرار می گیرند.

فایبرگلاس شیشه ای و نساجی

شیشه بوروسیلیکات مقاوم در برابر حرارت، مقاوم در برابر مواد شیمیایی، خراش و ضربه، ساخته شده با سیلیس و تری اکسید بور – قدرت و دوام را در طیف وسیعی از محصولات از تلفن های همراه گرفته تا صفحات خورشیدی فراهم می کند.

مایعات و روان کننده های صنعتی

قابلیت های ضد خوردگی، ضد میکروبی و متعادل سازی بورات، آنها را به ترکیبات مفیدی در فرمولاسیون مایعات صنعتی تبدیل می کند. از ترکیبات تمیز کننده گرفته تا روان کننده های دنده ای گرفته تا متالورژی، بورات ها فرآیندهای ساخت بی شمار را به راحتی روان می کنند.

عایق کاری

در فایبرگلاس (پشم شیشه) عایق، بورات ها نور مادون قرمز را جذب می کنند و به طور قابل توجهی عملکرد عایق را افزایش می دهند. از خاصیت ضد آتش بوراتس در محصولات عایق سلولزی نیز استفاده می شود.

فلزات و طلا

بورات ها شار بسیار خوبی ایجاد می کنند و به محافظت از فلزات آهنی در برابر اکسیداسیون کمک می کنند. در مواد نسوز، آنها به ایجاد ثبات و افزایش عمر مفید آجرهای نسوز و مواد ریخته گری کمک می کنند. بورات ها به سخت شدن فولاد کمک می کنند و در تولید آلیاژهای متعدد، فلزات آمورف و آهنرباهای خاکی کمیاب مورد استفاده قرار می گیرند و فولاد سخت بور، ایمنی فریم های خودکار را بهبود می بخشد.

 

انرژی هسته ای

بورات ها نقشی اساسی در بهره برداری از نیروگاه های هسته ای دارند و در ایمنی و کنترل راکتورهای آب تحت فشار (PWR) بسیار ضروری هستند. از کاربید بور در میله های کنترل نیز استفاده می شود و از بورات ها به عنوان بازدارنده های خوردگی و به عنوان یک ویژگی کلیدی در سیستم خنک کننده هسته اضطراری استفاده می شود.

تولید نفت و گاز

قابلیت های اتصال متقابل بورات ها آنها را در صنعت نفت و گاز مفید می کند. مایعات چاه روغن با ویسکوزیته بالا ساخته شده با بورات و سایر مواد می توانند به بازیابی روغن کمک کنند.

استفاده دارویی

در صنعت داروسازی بسیار مورد استفاده است.

پلیمرها

پلیمرها می توانند به راحتی مشتعل شده و بسوزند، به همین دلیل است که برای افزودن به استانداردهای ایمنی، اغلب به مواد افزودنی بازدارنده شعله نیاز است. یکی از بسیاری از کاربردهای تجاری بورات ها، بازدارندگی در برابر آتش است.

محافظت از چوب و مواد کش

بورات ها و ترکیبات بور به منظور محافظت از آنها در برابر آتش، قارچ ها و آفات، در تولید چوب و محصولات چوبی با قیمت مناسب، با دوام و محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرند.

آرایشی بهداشتی

در محصولات آرایشی و بهداشتی، خرید بوراکس گاهی اوقات به عنوان یک امولسیون کننده، ماده بافر کننده یا نگهدارنده برای مرطوب کنندگی محصولات، کرم ها، شامپوها، ژل ها، لوسیون ها، بمب های حمام، اسکراب ها و نمک های حمام استفاده می شود.

سایر محصولات

محلول های بورات یک مولفه مهم در بسیاری از محصولات دیگر، از جمله محصولات مراقبت شخصی، فناوری اتوکاستیزاسیون بورات جزئی ثبت اختراع (PBAC)، خودروها، چرم، تخته گچ، سیم ها، فرش های نایلونی رنگ شده و مواد شیمیایی تصفیه آب است. خرید بوراکس در تقویت کننده لباسشویی ، صابون های دستی و برخی از انواع خمیر دندان وجود دارد. به خلاص شدن از شر لکه ها، کپک زدن و کپک زدن در اطراف خانه کمک می کند. این می تواند بوها را خنثی کرده و آب سخت را نرم کند.

خرید بوراکس همچنین ماده ای است که با چسب و آب ترکیب شده و ساخت اسلایم برای کودکان، ماده ای مهم که بسیاری از کودکان از بازی با آن لذت می برند را بوجود می آورد.

خرید بوراکس به تنهایی کاربردهای زیادی دارد، به علاوه ماده دیگری از محصولات دیگر است.

بوراکس

موارد استفاده از بوراکس به تنهایی:

  • قاتل حشرات، به ویژه در محصولات از بین بردن گوشت گوزن و پیشگیری از پروانه (ده درصد محلول روی پشم)
  • قارچ کش
  • علف کش
  • خشک کن
  • تقویت کننده لباسشویی
  • نظافت منزل
  • عامل نرم کننده آب
  • افزودنی غذایی به عنوان ماده نگهدارنده (در برخی کشورها ممنوع است)

 

بوراکس یک ماده سازنده در چندین محصول دیگر است ، از جمله:

  • محلول های بافر
  • بازدارنده های شعله
  • محصولات سفید کننده دندان
  • شیشه ، سرامیک و سفال
  • لعاب مینا
  • پیش ماده اسید بوریک
  • پروژه های علمی مانند آتش سبز رنگ ، لجن و کریستال خرید بوراکس
  • آزمون تحلیلی آزمون مهره خرید بوراکس
  • شار جوشکاری آهن و فولاد

بوراکس مرغوب

2 دیدگاه دربارهٔ «خرید بوراکس تناژ و بسته های گرمی با قیمت رقابتی;

  1. سلام
    من پودر بوراکس رو از دیجی کالا تهیه کردم ولی نمی شه باهاش اسلایم درست کرد
    با چسب شفاف هم اومدم اسلایم درست کنم نشد اسلایم رو سفت کرد ولی نه صدا می داد و نه کش می آورد با وسایل های دیگه هم امتحان کردم بازم نشد
    کسی می دونه دلیلش چیه ؟ چرا نمی شه باهاش اسلایمـ درست کرد ؟

    پاسخ
    • سلام
      من بشخصه تجربه ساخت اسلایم رو ندارم برای همین جواب قطعی ای به ذهنم نمیرسه
      اگر کسی اینجا جوابی ارسال کرد من براتون ایمیل هم میکنم که سریع تر مطلع بشید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید