خرید منتول

کاربرد منتول در سیگار های طعم دار و بررسی مضرات این نوع از سیگار و میزان اعتیاد آوری آنها ،تولید منتول و خواص شیمیایی و ساختار مولکولی
  1. قیمت های درج شده در سایت از تاریخ بروز رسانی قیمت به مدت 24 ساعت دارای اعتبار می‌باشد.
  2. قیمت های درج شده در سایت برای مقادیر بالای یک تن میباشد.
  3. ارسال به تمامی نقاط ایران با باربری و ماشین مستقیم است. هزینه ارسال طبق قبض باربری در محل تحویل توسط تحویل گیرنده مستقیم به باربری پرداخت میشود.
  4. قبل از خروج کالا از انبار از سالم بودن و تطابق آن مطمئن شوید. پس از خروج کالا از انبار، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی محموله ندارد.
  5. هزینه‌ی انبارداری و حمل بر عهده مشتری می‌باشد.
  6. درصورت عدم مطابقت کالا با آنالیز، خریدار موظف است حداکثر تا 3 روز کاری پس از خرید، مستندات خود را به فروشنده ارائه نماید. در غیر این صورت فروشنده تعهدی بابت مرجوعی کالا ندارد.

منتول یک ترکیب آلی است که به صورت مصنوعی ساخته شده و از روغن نعناع گرفته می شود.  منتول یک الکل ده کربنی و با رنگی شفاف یا سفید است که در دمای محیط جامد است و کمی بالاتر از آن ذوب می شود و دارای خاصیت بی حس کننده و ضد جوش موضعی است و از آن برای تسکین سوزش جزئی گلو و آبریزش بینی استفاده می شود. در سال 2017 ، این 193مین داروی رایج در ایالات متحده بود که بیش از دو میلیون نسخه از آن وجود داشت.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الکل ها به بخش وبلاگ سایت ما مراجعه کنید.

ساختار منتول

منتول طبیعی به عنوان یک استریوایزر خالص ، تقریباً همیشه شکل (1R ، 2S ، 5R) (گوشه سمت چپ پایین نمودار زیر) وجود دارد.  هشت استریوایزر احتمالی عبارتند از:

در ترکیب طبیعی، گروه ایزوپروپیل در جهت ترانس به دو گروه متیل و هیدروکسیل قرار دارد.  بنابراین ، می توان آن را به هر روش نشان داد:

انانیتومرهای (+) – و (-) – این ترکیب براساس ترکیبات سیکلوهگزان از بین آنها پایدار ترین هستند.  با وجود حلقه در یک ترکیب هر سه گروه بزرگ می توانند در موقعیت های استوائی جهت یابی کنند.

پیشنهاد می کنیم از صفحه ایزوپروپیل میریستات نیز دیدن کنید.

خرید منتول

برای خرید منتول شما میتوانید با ما تماس بگیرید و با قیمت مناسب  در انواع بسته بندی و با کیفیت مناسب تهیه کنید

شماره تماس ما 021-28422797

خرید و فروش منتول

آیا سیگارهای منتول خطرناک است؟

سؤالات بسیاری در مورد سیگار منتول وجود دارد که  آیا آنها خطرناک هستند؟  آیا اعتیاد دارند؟

تفاوت بین سیگار منتول و سیگار معمولی چیست؟

منتول ترکیبی شیمیایی است که گلو را خنک و بی حس می کند ، بنابراین باعث می شود که دود سیگار کمتر به نظر برسد. منتول را به تنباکو یا فیلترهای سیگار منتول اضافه می کنند.

ساختار منتول

آیا سیگارهای طعم دار برای شما سالم تر است؟

خیر. در حقیقت، سازمان غذا و داروی آمریکا دریافته است که “احتمالاً سیگارهای طعم دار بیش از آنچه که در سیگارهای غیر منتول دیده می شود، بهداشت عمومی را در معرض خطر قرار می دهد.”  خرید منتول به دلیل خنک بودن می تواند دود سیگار را کمتر کند، بنابراین مردم بیشتر سیگار می کشند.

تاریخچه استفاده از منتول در سیگار

منتول ابتدا به سیگار در دهه 1920 اضافه شد، سیگار کشیدن در دهه 1950 و 1960 افزایش یافت و امروز بیش از یک چهارم بازار سیگار ایالات متحده (کمیسیون تجارت فدرال، 2016) را به دست آورد. با توجه به خواص ضد درد و خنک کننده، زمانی که به عنوان افزودنی در سیگار استفاده می شود، باعث باعث کاهش دود دخانیات توتون و تسکین دهنده اثرات تحریک کننده می شود و باعث می شود که سیگار، اعتیاد آورتر و ترک آن سخت تر شود.

 منتول در سیگار طعم دار

آیا افرادی که سیگار منتول مصرف می کنند اعتیاد پیدا می کنند؟

بررسی ها نشان می دهد، جوانانی که سیگارهای خرید منتول را می کشند، بیشتر معتاد می شوند و به سیگاری های طولانی مدت روزانه تبدیل می شوند. تنها سیگار قابل احتراق با طعم، در بازار است بنابراین برای جوانان جذاب تر است. تحقیقات انجام شده توسط FDA و کمیته علمی مشاوره محصولات توتون و تنباکو نشان می دهد، افرادی که سیگار خرید منتول اکالیپتوس را می کشند ، بیشتر وابسته هستند و برای ترک مشکل بیشتری دارند.

در حالی که در سالهای اخیر میزان کلی مصرف سیگار معمولی کاهش یافته، و استفاده از سیگار منتول کریستال افزایش یافته است. کمیته مشاوره علمی محصولات توتون و تنباکو پیش بینی کرده است که تا سال 2020 ، حدود 17000 مرگ زودرس به سیگار خرید منتول اکالیپتوس منسوب شود.

چه سنینی بیشتر سیگار می کشند؟

براساس مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، بیش از نیمی از افراد سیگاری در سنین 12 تا 17 سال از خرید سیگار منتول استفاده می کنند. صرف خرید سیگار منتول در بین آمریکایی های آفریقایی تبار نیز زیاد است.  و در حالی که آمریکایی های آفریقایی آفریقایی بیشتر از افراد سیگاری سعی می کنند سیگار را ترک کنند ، احتمالاً به دلیل وابستگی بیشتر به نیکوتین مربوط به سیگار کشیده شده از سیگارهای منتج شده ، احتمال موفقیت بیشتری ندارند.

نکته ای که باید درباره سیگار طعم دار بدانید

اگر سیگارهای منتول(طعم دار) را می کشید، برنامه ای برای ترک آن تهیه کنید. اگر کسی را می شناسید که سیگار می کشد، به آنها حقیقت را در مورد سیگارهای خرید منتول اکالیپتوس بگویید. خرید منتول کریستال غالباً در فرمولاسیون eutectic از عوامل بی حسی موضعی قرار می گیرد. و از طریق مسدود کردن کانال های Ca2 خود اقدام بی حس کردن می کند.

منتقل علاوه بر اتصال، گیرنده های κ-افیونی را به هم متصل می کند و بنابراین ممکن است یک اثر ضد درد اضافی افیونی را به وجود آورد. و مانند سایر ترپن ها ، خرید منتول کریستال یک تقویت کننده موضعی موثر برای داروهای محلول در آب مانند TCA imipramine است.

menthol

تولید منتول

منتول طبیعی با انجماد روغن نعناع بدست می آید.  بلورهای منتول کریستال با تصفیه جدا می شوند. کل تولید جهانی خرید منتول اکالیپتوس در سال 1998، 12000تن بود که از این تعداد 2.500 تن مصنوعی بود.  در سال 2005 ، تولید سالانه خرید منتول کریستال به صورت مصنوعی تقریبا دو برابر بود.  قیمت ها در محدوده 10 تا 20 دلار / کیلوگرم قرار داشتند، اما به 100 دلار در هر کیلوگرم رسیده اند.  در سال 1985 ، تخمین زده می شد که چین بیشترین میزان عرضه جهان از خرید منتول اکالیپتوس طبیعی را در جهان تولید کرده است ، اگرچه به نظر می رسد هند چین را به مقام دوم سوق داده است.

خرید منتول کریستال به عنوان یک آنانیومر واحد (94٪ eEe) در مقیاس 3000 تن در سال توسط شرکت بین المللی تاکازاگو تولید می شود. این روند شامل یک سنتز نامتقارن است که توسط تیمی به سرپرستی ریژجی نویری ، ساخته شده است که به دلیل شناخت کار خود در این فرآیند، برنده جایزه نوبل شیمی برای سال 2001 شد!

استخراج منتول

آیا از خرید منتول در مواد غذایی هم استفاده می شود؟

Menthol یک ترکیب طبیعی است که در گیاهان خاص یافت و به طور مصنوعی نیز تولید می شود؛ خرید منتول اکالیپتوس به طور گسترده ای در بسیاری از محصولات مصرفی، از جمله غذاها استفاده می شود. هنگامی که به طور مستقیم در غذاها استفاده می شود، به عنوان مواد امن (gras) شناخته می شود، هنگام استفاده از داروها یا محصولات دارویی، آن را به عنوان یک داروی با محدودیت استفاده و مصرف آن را تنظیم می کنند. با این حال، در حال حاضر هیچ استاندارد محصول برای استفاده از آن در سیگار وجود ندارد.

منابع:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Menthol

https://www.mdanderson.org/publications/focused-on-health/are-menthol-cigarettes-less-dangerous.h24-1592202.html

https://www.sciencedirect.com/topics/medicine-and-dentistry/menthol

 

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید منتول;

  1. من از پاسخ های سریع و آموزنده شما به سوالات من در مورد مواد شیمیایی عمدهسپاسگزارم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید